|
|
|
2009. márc. 02. 08:49 | Válasz | #200 | |||
Orpi! ha fentartasod van az elkovetkezo szezonra az aksid miatt, javaslom csinalj a mocid elerheto eldugott reszere ket kiveztest az aksidrol, ahol bikakabelell egyszeruen gyorsan ra tudsz csatlakozni..es esetleg masnak is tudsz adni delejt:))) nalam mindig van bika kabel es mivel az aksim atalakitott ezert nekem konnyen es minden szerelgetes nelkul kozvetlen ra tudok csatlakozni.. en tapasztalatbol mondom, ha automata a jarmu es (vagy) elektromos ac pumpas...akkor delej nelkul cumi!! | |||
|
2009. márc. 02. 15:33 | Válasz | #201 | |||
Én elmennék egy villamossági szerelőhöz, aki ráteszi az akku kapacitásának megfelelő söntmérőt (vagy mi a fenét) és jól megizzasztja az akksit. Gyakorlatiag szimulál egy folyamatos önindítózást, miközben mérni tudja az akksi teljesítményét is. Ezután megmondja hogy az akksid mit bír, és mit ér. Akkus szaküzletekben is megteszik Neked ugyan ezt. A hátránya ennek a módszernek az, hogy közvetlenül az akksid saruira mér rá, tehát vagy kiveszed, vagy a helyszínen bontod ki. Az előnye a pontos diagnózis, ami sok mindentől megkímélhet! | |||
| |||
2009. máj. 28. 21:32 | Válasz | #202 | |||
Fecó! mesélj!!! hogy muzsikál az izzó?? próbáltad már ...az tuti:))) | |||
|
2009. máj. 28. 22:06 | Válasz | #203 | |||
Nincs időm semmire talán a hétvégén!! Egerre gyúrok!!Az összes teendőmet szeretném letudni! | |||
| |||
2009. jún. 22. 10:57 | Válasz | #204 | |
Lenne egy kérdésem az akksiról, mert nálam egy szezonnál nem akar többet kibírni, pedig látszólag minden rendben van a géppel. 3 év alatt a harmadik akksit veszem bele :( (Maya 250 '96) Mi a különbség az YT7B-BS és YT7B-4 között? |
2009. jún. 22. 11:38 | Válasz | #205 | |||
Szerintem az YT7B-BS erősebb indítóárammal rendelkezik. Motoros áruházakban az YT7B-4-et jelölik meg mint a 250-es maja akkumulátor. Árban viszont ahogy nézegettem 3x a különbség, a BS jóval drágább. Mindkettő 6,5 Ah-s. Én egy 9Ah-s riasztó akkut tettem bele fél éve, azóta nagyon jól működik. Ára meg "csak" 4600 ft volt. Azért mérjél feszt nagyobb fordulaton, hogy nincs-e túltöltésed , vagy netán pont kevesebb a töltés mint kellene. Előző akksim kb. 5 éves volt és még inditott. | |||
| |||
2009. jún. 22. 17:16 | Válasz | #206 | |||
De azért azt sem árt megjegyezni, hogy a boltok nem véletlenül adnak ám 6 hónap garanciát a motorkerékpár akkumulátorokra!
| |||
|
2009. jún. 22. 17:46 | Válasz | #207 | |||
Ez így van !
| |||
| |||
2009. jún. 22. 19:31 | Válasz | #208 | |||
Sziasztok! Kimértem az aksimat.: Alaphelyzetben 12.4 V Alapjárat 14.3 V Emelt fordulat 14.3 V Alapj.+ Világítás 14 V Emelt ford.+ Vil. 14 V Szerintetek ezek jó értékek? Mert az én szerény tudásom szerint jó. És ha ez jó, akkor miért merülhetett le az aksim a Harley felvonuláson? Nem értem! Valami ötlet...??? | |||
|
© satyapapa | 2009. jún. 22. 19:54 | Válasz | #209 | ||
Mecsusz- az én aksim is ikyen kaka .Én is végigmérettem a töltést ,tudod itt mellettem van az autóvillamosságis barátom.A megoldás a 9-ah aksi ezt már sokan javasolták és egy pár nap múlva nekem is az lesz,nem is drága.Szerintem neked is kell egy olyan. Ja és egyébként nekem 6-8 naponként akkor is rá kellet tölteni az aksira ha mentem vele napi 15-20 km-et
| |||
|
2009. jún. 22. 20:00 | Válasz | #210 | |||
Az én aksim 10ah-s és két hét állás után sincs vele gond. Ezért nem értem a múltkori "akciót"
| |||
| |||
© baranyai.imre | 2009. jún. 23. 08:15 | Válasz | #211 |
Szerintem az értékek jók. Az én akksim:YT7B-4. Eddig (lassan már 1 éves)csak télen kellett rátöltenem kb3-4 hetente. Ilyenkor aktív időszakban semmi gondom nem volt eddig,az is igaz hogy az én lámpáim kevesebbet szívnak. | |
2009. jún. 23. 08:36 | Válasz | #212 | |||
Én is így voltam vele, volt úgy hogy menet közben lemerúlt, bikázás útán meg mégis feltöltötte az akksit. Gelsén aztán kiderült, hogy az egyenirányító csatlakozója volt a lúdas. Nem elképzelhetetlen, hogy nekeg is kimarad néha a töltésed, a világítás meg gyorsan leszívja. Menet közben nem merülhetne le. | |||
| |||
2009. jún. 23. 15:01 | Válasz | #213 | |||
Csak halkan jegyzem meg, hogy a gyárilag előírt helyett én egy risztóba való fastonsarus 7Ah-s akksit vettem (ami méretileg azonos a gyáriéval) a motoromba még tavaly tavasszal. Azóta is tökéletesen működik. Az ára 4'500 ft volt, és egy év garanciát adtak rá! Idény közben másfél, két havonta egy éjszakára ráteszem a csepptöltőt. De csak a biztonság kedvéért...
| |||
|
2009. jún. 29. 08:41 | Válasz | #214 | |
No, megvan, hogy három éven belül miért kellett múlt héten megvennem a negyedik akkumulátort. Fogtam egy multimétert, alpári módon rászigszalagoztam a kormányra - nem törődve a közlekedés többi tagjának értetlenkedő tekintetére - és Budapest-Balatonkenese közt diagnosztizáltam a töltőfeszültséget. Döbbenet. Indításkor 14.0-14.2 terhelve, terheletlenül, minden fordulaton, tökéletes. Aztán 5-10 perc múlva szépen emelkedni kezd, és 18V-ig meg sem áll! Ha leállítom és rögtön újraindítom, akkor megint jó 10 percig, tehát a melegedéshez látszólag nincs köze. Mint a Windows, komolyan mondom, újraindítom és jó :) Konklúzió: - Szóval ez a 18 Volt főzi ki néhány hónap alatt a savat az akksiból. - Van itt töltés, kérem, mi az, hogy a Mayának gyárilag alulméretezett a töltése? Csoda, hogy az izzók ki nem durrognak. - Ha gyanús a töltés, nem elég álló helyben 5-10 percig méregetni. Kérdéseim: - ez akkor feszültségszabályzó csere, ugye, ami az utasülés jobb oldalánál található? (yp250 1996) - hol találok ilyen alkatrészt? A gyárit megérdeklődöm, de még zárva vannak, gondolom egy kisebb vagyon. - én úgy gondoltam, hogy az akksira menő töltőfeszültség nagyobb, mint az elektromos eszközökre kerülő betáp, de én ugyanazt a feszültséget mértem mindenhol! (akksi lábai, izzók, stb.) Ez normális? Hogy nem 12V van a rendszeren, hanem több? |
2009. jún. 29. 08:53 | Válasz | #215 | |||
Flow! valoban fesz szabalyzo...mielobb csereld ki... javaslom vadasz inkabb hasznalt gyarit, mint esetleg utangyartott ujat....mert itt a minoseg az feltetel.... | |||
|
© Karcsi | 2009. jún. 29. 09:00 | Válasz | #216 | ||
Flow! Mielött elszaladnál a boltba, hívd fel a Miskát Szarvason lakik, Ő lehet, hogy tud rajtad segíteni fesszabályzó terén. Nekem is ő adott és azöta tökéletes a gép. Sajnos amit lehet kapni az utángyártott, és nem valami jók, 3 hönap alatt tönkre megy...nekem a harmadik sem volt jó és az aksimat is kivégezte, a dukatti gyártmányú fesszabályzó 14000 pénz körül kapható, a Dr típusú 6000ft. Ha tudsz akkor gyárit vegyél, azért írtam a Miskát neki van olyan...!!egy telefont megér.Telszáma: 20/335-91-25 | |||
|
2009. jún. 29. 14:05 | Válasz | #217 | |
Felhívtam. Holnap épp jön Pestre és hoz nekem egyet :) Kösz a tippet! |
2009. júl. 01. 09:02 | Válasz | #218 | |
Tegnap megkaptam és be is szereltem a fesz.szabályzót! De hogy ennyire szét kell dönteni hozzá a farokrészt, azt nem gondoltam... mindegy. 1 óra alatt megvolt teszteléssel együtt, működik. Miska pedig szimpatikus volt, olyan igazi "becsületes zsivány", ha értitek mire gondolok. Mondta, hogy mindenféle bontott alkatrésze van a Majához, csomagban is postáz. Vásárlói értékelés a részemről: Diagnózistól a megoldásig 48 óra, ez nem rossz :) úgyhogy köszönöm az értékes hozzászólásokat! |
© Karcsi | 2009. júl. 01. 10:35 | Válasz | #219 | ||
Flow! Örülök, hogy sikerült a hadművelet. Nekem is csak jó tapasztalataim vannak a Miskával kapcsolatban. Az új maját is neki köszönhetem...osztályzat: 5-ös | |||
|
© Kiss Róbert | 2009. júl. 01. 22:14 | Válasz | #220 |
Szisztok! Nekem 3-4 havonta aksi csere! Reggelre nem indul!!! Lehet ez is fesszabályzó??? Általában városi közlekedés és napi 60 inditás kb!
|
2009. júl. 01. 23:16 | Válasz | #221 | |
Pff... könnyen lehet! Javasolom a lent leírt módszert, tartós feszültségmérés. A 60 indítás az rengeteg, futárkodsz? Lehet érdemes lenne ráduplázni az akksira - én már azon gondolkodtam. Jó vastag kábel az akkusarutól a kesztyűtartóba, és még egy akksi oda elfér. De mindenek előtt mérj töltőfeszültséget! |
2009. júl. 02. 08:57 | Válasz | #222 | |
Egyébként lehetne LED-ekből fabrikálni valami töltésjelzőt, nem? Pl: 2 LED, a sárga 13,8 volt felett világít (=van töltés), a piros meg 15 V felett (túltöltés)
|
2009. júl. 02. 14:37 | Válasz | #223 | |||
Robi,napi 60 indítás brutális kihasználása az akkunak.amúgy sem az elektronika túlméretezéséről híres a maja.Nagyobb akku kell ahogy mások is írták, meg többször tölteni.még örülj, hogy az önindító bírja.Melóra kis berugós motor kellene neked.
| |||
|
2009. júl. 02. 15:53 | Válasz | #224 | |||
Robi! Zsoltnak a középső tárolórekeszben van egy pótaksi, Neked koömolyan szükséged van rá! Nézz utánna egynek és éjszakára ne sajnáld csepptöltésre tenni minden nep! Neked ez munkaeszköz (is)! Én a helyedben beszereznék egy tartalék önindítót is, a szabadonfutóval együtt! Miskát ajánlanám, beszélj Vele mennyi egy szett. Valószínűleg ezekre is szükséged lesz idővel.
| |||
| |||
© Kiss Róbert | 2009. júl. 03. 11:47 | Válasz | #225 |
Sziasztok. A töltésem 14 volt , igaaz menet közben még nem mértem . Ma elvileg csinálok töltésméröt a mocira , Ladáét fogom feltenni persze ha sikerül összehozni. Csinálok lemlezböl házat neki oszt szép is lessz meg jó is lessz! Csak legyen hozzá türelmem!!! Igen futárkodok , a 60indizás a min. Az inditom még hibátlan szerencsére! Aksi már 10 A os de ez kb 3-4 honapot bir és 10-en pár ezer vot!! Kicsit drága. Ja igen ,eléggé meleg az aksi 20km után,pedig lent vann láb között a rekesz helyén,még hütve is van ! A világitásom néha erössödik és halványodik,ez is lehet fesszabályzora utalo jelenség nem? Ha lessz keret majd utánna járok inditó ügyben! Admin Zsolt mennyiért vette a szabadon futot? Nem tudja véletlen vki? | |
2009. júl. 03. 15:11 | Válasz | #226 | |
A lámpa erősödés és gyengülés nálam is megvolt! És látható váltás volt, nem finom átmenet... És ami időnként megtörtént: full gázon néha leállt a motor pár (3-5) másodpercre, aztán ment tovább! Ez nagyon ritkán történt meg de a mérés alatt is éppen tapasztaltam! Újraindulás után megint normális volt a töltés egy darabig.
|
© Kiss Róbert | 2009. júl. 03. 21:40 | Válasz | #227 |
Jóestét: igen kiderült hogy felugrik 16 volt fölé a töltéseem fesszabályzo csere lessz nállam is! Felhivom holnap azt az uriembert akiröl szó volt!
| |
2009. júl. 03. 21:41 | Válasz | #228 | |||
Srácok! Robi! Kéne már csinálni egy fényképsorozatot ebből a témából is. Sajnos felvéshetjük a Típushibák közé.
| |||
|
© Kiss Róbert | 2009. júl. 03. 21:54 | Válasz | #229 |
A szerlésre gondolsz? Tamás? Végig fogom fényképezni részletesen csak nem tom hogy kell feltenni a doksiba!
| |
2009. júl. 03. 22:15 | Válasz | #230 | |||
Zsoltnak kell elküldeni a szépen végigfotózott szerelést. Megszövegezed, majd elküldöd. Ő átfordítja PDF-be és felteszi. Nézz meg egy-két ilyen anyagot hogy legyen elképzelésed a dolgról!
| |||
| |||
© Kiss Róbert | 2009. júl. 03. 22:33 | Válasz | #231 |
Rajtam ne muljon,remélem nem felejtem el Jóéjt!
| |
2009. szept. 14. 19:31 | Válasz | #232 | |||
Beléptem én is a klubba. Nálam is megtörtén a feszültség szabályzó csere. | |||
|
2009. szept. 14. 21:07 | Válasz | #233 | |||
Részletezd Somi!A sok töltéshiány a kezdet volt?
| |||
| |||
2009. szept. 14. 21:15 | Válasz | #234 | |||
Így van. Aztán meg volt, hogy volt töltés, akkor akár 16V is. Utánna meg csak gyenge 12V. Ma sikerült beszereznem 4.500-ért egy gyári bontottat, igaz ez már az új szériához való, így a csavar helyek nem passzoltak, de ez a legkevesebb, egy 8-as furat megoldotta a gondot. Remélem, hogy a világításom is javulni fog. Tegnap terhelve csak 11,5V-ot mértem. | |||
| |||
2009. szept. 15. 05:53 | Válasz | #235 | |||
Az ellenőrzést eddig elhanyagoltam mert nem volt vele bajom de hétvégén most megmérem a feszkót.
| |||
| |||
2009. szept. 15. 06:46 | Válasz | #236 | |||
Most alapjárat fölött már a 13V-ot simán hozza terheléssel is. A világításom is jobb lett, min 2V-tal többet kap az izzó mint eddig. Végig tudtam volna jönni refi nélkül is. | |||
|
2009. szept. 23. 20:29 | Válasz | #237 | |||
Feco kérésére végeztem pár mérést a feszszabályzóval kapcsolatban. Három különböző fordulaton mértem terhelés nélkül és terhelve a feszültséget. A terhelés kb. 105 W volt. Akksi feszültség indítás előtt: 13,26 V Alapjárat: terhelés nélkül: 14,16 V terheléssel: 12,7 V Emelt alapjárar: terhelés nélkül: 14,2 V terheléssel: 13,5 V 4000-5000-es ford. terhelés nélkül: 14,2 V terheléssel: 14 V | |||
|
© SPOJLERES | 2009. okt. 17. 13:54 | Válasz | #238 |
Sziasztok, a nyáron nekem is besz@rt a feszszabályzom, dolgozni még be tudtam menni de ott már nagyon halovány volt minden hálisten rátudtam tölteni azota van 1töltö csatlakozo a motoron, és egy adapter a melohejen. A lényeg szétszedtem ''igen'' jol halljátok metil-etil-ketonba feloldodik a mügyanta kb 2-3 nap alatt és akkor láthatová válik az elektronika és javithato amit meg is tudtam javitani, a kapcsolási rajzát majd felteszem ide vhogy. Ja és ez alapján csináltam 1másik fesszabályzot amit tartalékba cipel a motor magával. HA valakinek ezügybe segitség kell szivesen segitek |
2009. okt. 17. 21:05 | Válasz | #239 | |||
Engem érdekelne a fezszsab. rajza ha elküldöd az imailemre megköszönöm!
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2009. okt. 18. 01:51 | Válasz | #240 |
Be scannelem és felrakom ide nem gond hadd lássa mindenki |
© SPOJLERES | 2009. okt. 18. 18:11 | Válasz | #241 |
HOPPÁ nem tudok képet ide rakni csak linket nem baj felrakom a tuningoldalamra és ide linkelem. remélem sikerülB-)
| |
2009. okt. 18. 19:27 | Válasz | #242 | |||
Csinál a képtárba egy saját fiókot és tedd abba!
| |||
| |||
2009. okt. 18. 20:05 | Válasz | #243 | |||
Én azt ajánlanám hogy küldd el az Adimnnak, Ő meg tudja oldani hogy a dokumentumtárba felkerüljön az anyag a megfelelő formátumban. Onnan mindenki le tudja tölteni akinek szüksége lehet rá!
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2009. okt. 18. 20:25 | Válasz | #244 |
igen ez jobb lesz amugy van több feszabájzo rajzom is mert már javitottam párat | |
© Zsolt | 2009. okt. 19. 09:44 | Válasz | #245 | ||
Az anyagokat dobd át nekem, majd én kiteszem PDF-ben. A fordulatszámmérős kérdésben a következő érdekelne: tudsz-e olyan mérőt készíteni, ami számkijelzős, egyszerű telepíteni és nem igényel megszakítót (úgy mint a legtöbb rendszer). Ja és olcsó is legyen. Esetleg mivel járatos vagy a tuning dolgokban, van-e olyan szett ami rohadt olcsó? Fordulatszámmérő a majáknál csak a 400-as típusokban van. Szerintem sok 125/150/180/250-es tulajt érdekelne egy ilyen. | |||
|
2009. okt. 19. 09:55 | Válasz | #246 | |||
Engem is érdekelne, de bevallom őszintén én mutatómániás vagyok, élvezem ahogy összevissza járnak, kalimpálnak. Ezért van a Ladában is 7 darab.
| |||
|
© SPOJLERES | 2009. okt. 19. 11:03 | Válasz | #247 |
HY megszakito nélküli megoldhato gyujtotrafo majdnem minden motorba van és annak van primer tekercs kivezetése ill bevezetése éS arra köthetö a müszer de ha azt sem akarjátok lehet HALL elemmel vagy induktiv érzékelővel a fordulat számlálo érzékelést | |
© SPOJLERES | 2009. okt. 19. 11:19 | Válasz | #248 |
Én amugy már el is kezdtem magamnak a fordulatszám mérő készitését az anyag meg van hozzá csak össze kell rakni viszont led soros lesz 16 v 20 leddel mert a digitális ill számkijelzőst nem véletlenül nem nagyon csinálnak ill van azom is még simsonra készitettem vagy 1986ban de nagyon ugrál rajta a szám és igazábol nem nagyon látni rajta sokat csak az ezresek amik nem nagyon szaladgálnak benne vagyis élvezhetetlen de ha valaki élőbe akarja látni eljön és megmutatom neki szoval nem célszerü a számkijelzős de megoldhato akkor most rárepülök a fesszab rajzok küldésére | |
© SPOJLERES | 2009. okt. 19. 12:42 | Válasz | #249 |
elküldtem a szabályzo rajzát ha megkaptad irj vissza és küldök még addig is ha valaki akarna csinálni egy töltés jelzőt itt egy link remélem sikerül
| |
© SPOJLERES | 2009. okt. 19. 12:55 | Válasz | #250 |
nem akkor inkább bemásolom http://bsselektronika.hu/index.php?id=13 |
© Konos | 2009. nov. 01. 07:30 | Válasz | #251 |
Üdv. Tudja e valaki hogy hogyan kell kikapcsolni a 400 majan a szíjcserére figyelmeztető kiírást a műszerfalon?
|
© Zsolt | 2009. nov. 01. 16:27 | Válasz | #252 | ||
Hát persze! Csak magamat tudom idézni: töltsd le a XP500 TMAX 5gj1 service manual-t (az eljárás jó a 400-asra is!). Lapozz a 329. oldalra, ott a képen látható, hogy melyik csatlakozót kell széthúzni a resethez. Ha sikerül, várjuk a visszajelzésedet. | |||
| |||
2009. nov. 01. 18:38 | Válasz | #253 | |||
Üdv mindenkinek! Érdeklődnék, hogy a 250-es Majában az akku az oldalára fordítva van beszerelve? Az enyémben igen is amióta meg van azóta így használom. Talán zselés lehet? Nem ismerem a zselést, de ezen van egy sor dugó, amire az van írva,hogy ezt ne távolítsuk el.Túlfolyó nincs rajta. Lehet, hogy savas? Csak teljesen zárt? Mészi | |||
|
© Zsolt | 2009. nov. 01. 19:07 | Válasz | #254 | ||
Igen, az oldalára van fektetve, gondozásmentes, zárt, savas ólomakkumulátor.
| |||
|
2009. nov. 01. 19:19 | Válasz | #255 | |||
Köszönöm! Megnyugtattál! Mészi | |||
| |||
© Konos | 2009. nov. 09. 14:48 | Válasz | #256 |
ZSOLT.Sajnos a resette nem tudtam megcsinálni még .Letölteni nem tudom azt a XP500 Tmax5gj1...mert mindig azt írja ki hogy az oldal hibás.Annyit tudtam a szervízből kiszedni hogy hátul kell a lámpa feletti burkolatot leszedni és az ottani csatlakozót széthúzni.Sajna nem történt semmi mikor kiprobáltam se járó motornál sem csak gyujtáson.Mindig valami kifogással kibujnak az alol hogy ők csinálják meg gondolom mert én cseréltem ki az alkatrészeket.Tudnál esetleg konkrétan segíteni hogy mi lehet a trükk benne??Lehet hogy jó csatlakozót húzok szét csak kellene még valami trükk hozzá????
|
© Zsolt | 2009. nov. 09. 15:56 | Válasz | #257 | ||
Küldtem privibe anyagot. Ne hagyd magad, meg tudod Te is csinálni! Nem ott kell, ahol a szervíz írja szerintem!
| |||
| |||
© Konos | 2009. nov. 09. 18:12 | Válasz | #258 |
Légyszives a barnaarany@freemail.hu címre küld el mert a másik címemnek elfelejtettem a jelszavát és nem tudoki belépni.
|
© Konos | 2009. nov. 09. 18:17 | Válasz | #259 |
Egyébként egy pesti yamaha kereskedésben fel voltak háborodva hogy én akarom kiütni merthogy akkor ők minek vannak és ez műhelytitok!!! Azután sikerült egy másik motoros céggel beszélnem .Ők segítettek megnézték a gyári leírást.Hátul ki kell szedni a borítást a lámpa felett és az ott lévő csatit gyujtás alatt 10mp ig szét kell húzni.Ez a hivatalos szöveg .Én csak 1 csatit találtam ott egy fehéret ami egy fekete egy eres kábel old szét.Azt széthúzva pedig nem történik semmi.
|
2009. nov. 09. 19:41 | Válasz | #260 | |||
YP 400-as topikba tettem fel linket!
| |||
| |||
2009. nov. 16. 20:09 | Válasz | #261 | |||
Sziasztok! Én még itt ujj vagyok. Érdeklődnék akinek 125-se van abba mekor vagy milyen aksija van mert az egyim amit vettem az behat két nap után, de nem látszik rajta a feliat és mivel ez az első ilyen nagymotorom nem akarom szé...! Előre is köszi | |||
|
2009. nov. 16. 20:10 | Válasz | #262 | |||
Ja és a mtornak menyit kell viszatöltenie hogyha nincs benne az akku! köszi
| |||
|
2009. nov. 16. 20:17 | Válasz | #263 | |||
Üdv motoregerke! 9Ah savas volt benne, most 6 Ah-s zselés van. A méretre figyelj, mert elég kicsi a hely ahova beteheted, legalábbis az alja nagyon szűk. Mérd meg mekkora a mérete ami benne van, akkorát vegyél kb. Mit értesz azon, hogy akku nélkül? Az általam mért adatokat megtalálod kicsit lejebb. 237-es hozzászólás! | |||
|
2009. nov. 16. 20:27 | Válasz | #264 | |||
HY! Attol félek nem tölt vissza! De addig amedig nem veszek ujj aksit nem tudom megméni! Ez teljesen más motor mint ami régrn volt nekem. | |||
|
2009. nov. 16. 20:30 | Válasz | #265 | |||
Vagy az índitó áram az akkuba mekkora lehet max! Mert most néztem neten egyet savas aku 12v 8Ah és 53A indítóáram van benne? Szerinted ez jó bele? | |||
|
2009. nov. 16. 20:44 | Válasz | #266 | |||
Ha a mérete miatt belefér akkor igen. Mérj rá, az adataim jó támpontok! | |||
| |||
2009. nov. 16. 20:54 | Válasz | #267 | |||
Mérete ugyanaz megnéztem!
| |||
|
© SPOJLERES | 2009. nov. 18. 09:17 | Válasz | #268 |
VATERÁN LÁTTAM Majestyhez fesszabályzot 3000 ha valakit érdekel tartalékba ugy láttam heves megye
|
2009. nov. 18. 20:26 | Válasz | #269 | |||
Hy! Azt én is láttam de szerintem nem érdemes venni ott vagy jó vagy nem!?? | |||
|
© SPOJLERES | 2009. nov. 23. 21:06 | Válasz | #270 |
DE HA kiprobálod akkor megéri vagyis csak ugy érdemes kiprobálva
| |
2009. nov. 23. 21:50 | Válasz | #271 | |||
Igen úgy lehetne csak!
| |||
|
© Konos | 2009. nov. 30. 23:47 | Válasz | #272 |
Hali motoregerke.Én is kiskundorozsmai vagyok 400as majestykel.:)))) Balabás utca.
|
2009. dec. 08. 11:54 | Válasz | #273 | |||
A 12V 9 Ah-s zselés riasztó akku lelőhelyei: pl. Debrecen: http://www.c-sale.hu/index.php?akt_menu=30&kk_id=1437 Budapest: http://global-akku.addel.hu/detailproduct.php?productid=74358 A 9Ah-s ritka,rá kell kérdezni, hogy van-e. | |||
|
2009. dec. 09. 10:58 | Válasz | #274 | |||
Konos! Fekete majád van? Hégert Robiétol merre laksz? Most felcsigáztál, valamikor összefutunk? | |||
|
© Konos | 2009. dec. 11. 07:16 | Válasz | #275 |
Az utca közepe fele.A nyári trans kaionos lakik szembe.Igen fekete 400 majestym van.Egyenlőre de valszeg pár év talán és 650 burgman követi???
|
© jasa | 2009. dec. 12. 00:41 | Válasz | #276 | ||
Jó döntés lesz ! (bocsánat, nem tudtam kihagyni a ziccert.....)
| |||
| |||
2009. dec. 12. 14:39 | Válasz | #277 | |||
Nem ebbe a topicba való, úgyhogy átírok a MIX-be!
| |||
|
2009. dec. 13. 17:19 | Válasz | #278 | |
Szia MésziZs! A 250-es kihangosításában sajnos nem tudok segíteni,mert nem ismerem a burkolat alatti adottságokat.Az én mocimban,BOA MS-20 típusú motorrádiót szereltünk,ez fért be a jobb oldali kesztyűtartóba,de mivel a hangszórói elég gagyik voltak,így cserére szorultak.Ismerősömtől jutányos áron,hozzájutottam egy pár MacAudio 10 cm átmérőjű hangszóróhoz,amit hosszas átalakítgatás után tudtam csak bepréselni a burkolatba a kormány két oldalára. Sajnos nem egyszerű ezekbe a motorokba jól szóló hi-fit beépíteni a hely szűke miatt.Nem is a fejegységgel hanem hangszórók elhelyezésével van a legnagyobb probléma. Igazából 13 cm átmérő fölött szólnak jól,de ezek a mi motorjainkba nem férnek bele. Így aztán bocsi,de kézzelfogható ötletet nem tudok adni. A rádiót itt találod: http://www.burning-out.de/news/news.shtml?BOA-MS20-Motorrad-Soundsystem-20070619125713 |
2009. dec. 13. 17:23 | Válasz | #279 | |
Szia Guszti! Nekem eddig is már több mint 300 led van a motoromon,ezért kell gondolkodnom az energiatakarékosság miatt,plusz még a hi-fi így aztán szükség van minden megspórolható energiára!!!Ki tudja még,hogy hol a vége,mármint a ledekre vonatkozóan |
© SPOJLERES | 2009. dec. 13. 17:53 | Válasz | #280 |
RENDBEN ÉRTEM ha viszont eléred az 500.ik ledet akkor ingyen csinálok neked egy ledes fordulatszámmérőt;-) az enyém most lett kész
| |
2009. dec. 13. 19:39 | Válasz | #281 | |||
Köszi! Mindenképpen ki fogom kísérletezni, hogy hogyan tudok valami zenét berakni. A Gold-ban Panasonic gyári kazettás zene van, na a kazetta helyére beugrik az átalakító és máris az MP3 lejátszóm adja a zenét. A hangszórók nálam is 10cm átmérőjűek. Amint írtam van egy erősítőm, majd megpróbálom, hogy mire képes, ha az MP3-al szeretném meghajtatni, aztán, ha elég, akkor nyertem, mert viszonylag kicsi, ha nem akkor meg veszek valami autóba való szerkezetet és valahova eldugom. Úgy tűnik, hogy a kesztyűtartó felső burkolatába a kormány jobb és bal oldalára el lehetne dugni a hangszórókat,de az pörget, hogy itt a hang nem felém terjedne, hanem az ég felé. A sisakba pedig nem kívánom beépíteni, az van már. Vezetékes átbeszélő, amibe egyidejűleg a zenét is be lehet rakni. Majd úgy is jelzek, ha valami okosságot kitalálok, de addig is, ha valaki ad ez ügyben tanácsot, vagy van tapasztalata azt szívesen fogadom. Mészi | |||
| |||
2009. dec. 14. 06:40 | Válasz | #282 | |
Gyúrok rá Guszti!! Lehet hogy jövő nyáron szavadon foglak! | |
2009. dec. 14. 06:43 | Válasz | #283 | |
Nekem is szinte felfelé terjed a hang,de a plexi klasszul visszatereli,így aztán nagyon jól hallgatható akár 80-100 km/h.sebességnél is.
| |
© M. Zoltán | 2009. dec. 14. 08:35 | Válasz | #284 |
Én egy ideje azzal a megoldással kacérkodom, hogy kellene csinálni egy dobozt a plexi és a műszerfal közé és abba tenni a hangszórókat. Már gondolkodtunk Satyapapával is, hogy esetleg műgyanta-üvegszál technológiával lehetne jól lekövetni azt a lefelé elkeskenyedő részt és a front oldalon meg nézhetnének velünk szembe a hangszórók. Esetleg, ha belefér, elhelyezhető lenne benne az elektromos rész is, így csak a táplálást kellene bedugni a szivargyújtóba. Ha nem csavarozzuk le, akkor parkoláskor ki is lehetne venni egyben az egészet, ne izgassa senki fantáziáját.
|
2009. dec. 14. 10:28 | Válasz | #285 | |||
Nekem a plekó alatti takaró lemezbe volt beépítve,de azok jelentéktelen teljesítményű hangszórók voltak. Ha megmaradt volna a Maja, a kesztyűtartó jó nagy ajtajába építettem volna komolyabb hangszórót. Valahogy így.: http://picasaweb.google.com/mecsusz/DropBox#5366574631753871010 A meghajtás még kiépítés alatt. A sógorom kivadászta egy régebbi autós rádió erősítő részét,és beburkolta. Így a mérete kb. 6x6x10 cm. Ami "kilóg" belőle.: A tápkábelek; a hangszóró kimenetek; és egy 3.5-es jack dugó aljzat. Innentől kezdve az mp3 lejátszót rá lehet csatlakoztatni nagyon egyszerűen. Tavaszra be szeretném buherálni a chopperbe. Hogy hova? hát igen. Ebben még annyi hely sincs mint a robogóban. Arra gondoltam hogy készitek egy villatáskát, és abban elfér minden. Mivel a villatáska henger alakú, ezért a két végében elférnek a hangszórók,magában a táskában meg az erölködő. Ha elkészül,beszámolok róla! | |||
|
2009. dec. 14. 10:56 | Válasz | #286 | |||
Ezek nagyon jó képek és gondolatok! Köszi | |||
| |||
2009. dec. 14. 11:31 | Válasz | #287 | |||
| |||
2009. dec. 14. 14:10 | Válasz | #288 | |||
A chopperomról is csak a zene hiányzott. Ez volt: http://picasaweb.google.hu/fzrgenezis/TechnikaSRdekessG#5415077551659444850 Jó munkát a "Gőzkalapácshoz"! Mészi | |||
| |||
2009. dec. 14. 14:19 | Válasz | #289 | |||
Talán itt meg lehet nézned: http://lh4.ggpht.com/_m9w46wB7giw/SyY4V8naanI/AAAAAAAALNo/mpi3ZIdggqc/s640/H%C3%A1tt%C3%A9rk%C3%A9p.JPG Mészi | |||
| |||
2009. dec. 14. 15:02 | Válasz | #290 | |||
Fojt.Köv. a mix-ben
| |||
| |||
2009. dec. 15. 20:37 | Válasz | #291 | |||
Guszti! priviben tudnál küldeni egy kapcsolási rajzot ledes villogtatásához.... a dobozba akarok tenni ledes féklámpát ugy, hogy fékezéskor előszőr hármat villog és negyedikre folyamatosan világitson... de mint Majaman szavaival kérjem.. "ha lehet egyszerű legyen, mint a FA ÉK!!!" | |||
|
© SPOJLERES | 2009. dec. 15. 21:15 | Válasz | #292 |
1xü legyen hát meglátom mit tehetek
| |
© SPOJLERES | 2009. dec. 15. 21:17 | Válasz | #293 |
ja mennyire 1xü hogy te is meg tudd csinálni vagy :) én nem 1xübb ha megcsinálom és elküldöm neked csak irdmeg hány ledet akarsz vele villogtatni |
© SPOJLERES | 2009. dec. 15. 21:19 | Válasz | #294 |
ja és mijen gyorsan villogjon fekvencia és kitöltési tényező :) :) add meg
|
2009. dec. 15. 21:56 | Válasz | #295 | |||
Guszti! úgy rajzold le a kütyüt légyszi, hogy meg tudjam csinálni... én szeretnék vele kézimunkázni... azt még nem tudom hány és milyen led legyen, mert a doboz gyári helye határozza majd meg a lehetőségeket... valami jó erősfényű fehér ledeket gondoltam berakni... esetleg a kütyübe lehetne tenni egy kis potmétert amivel a villogás sebeségét be lehet állítai... tudod egyszerű sima fa ék...... | |||
|
© SPOJLERES | 2009. dec. 16. 16:17 | Válasz | #296 |
HAHO fehér ledet féklámpának:-( amugy tranzisztoros legyen vagy lehet benne ic is egy kb 1.5 , 2másodperces monostabil és ezen belül kb 0.5másodperces astabil multivibrátorra gondoltam rajzot küldök vagy két fajtát | |
2009. dec. 16. 18:27 | Válasz | #297 | |||
persze hogy feher, mert a gyari doboz prizmaja piros..... minek tegyek bele szinest... a feher sokkal erosebben vilagit.. koszi a rajzot elore is.... nekem lesz a rajz, ezert ugy rajzold le, hogy megertsem:))))) | |||
|
© SPOJLERES | 2010. jan. 03. 20:48 | Válasz | #298 |
orpi a weboldalamon aszem felment a video nézd meg http://profitu.ning.com/video/video-1 |
© SPOJLERES | 2010. jan. 03. 20:50 | Válasz | #299 |
és akkor ujra itt a két kép |
|
|
|