Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Majesty villamosság
nincs töltése a mocinak mit tegyek??

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás fordított időrendi sorrendben


talicskas2009. márc. 02. 08:49 | Válasz | #200 
Orpi! ha fentartasod van az elkovetkezo szezonra az aksid miatt, javaslom csinalj a mocid elerheto eldugott reszere ket kiveztest az aksidrol, ahol bikakabelell egyszeruen gyorsan ra tudsz csatlakozni..es esetleg masnak is tudsz adni delejt:)))
nalam mindig van bika kabel es mivel az aksim atalakitott ezert nekem konnyen es minden szerelgetes nelkul kozvetlen ra tudok csatlakozni..
en tapasztalatbol mondom, ha automata a jarmu es (vagy) elektromos ac pumpas...akkor delej nelkul cumi!!
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

tamas2009. márc. 02. 15:33 | Válasz | #201 
Én elmennék egy villamossági szerelőhöz, aki ráteszi az akku kapacitásának megfelelő söntmérőt (vagy mi a fenét) és jól megizzasztja az akksit. Gyakorlatiag szimulál egy folyamatos önindítózást, miközben mérni tudja az akksi teljesítményét is.
Ezután megmondja hogy az akksid mit bír, és mit ér. Akkus szaküzletekben is megteszik Neked ugyan ezt. A hátránya ennek a módszernek az, hogy közvetlenül az akksid saruira mér rá, tehát vagy kiveszed, vagy a helyszínen bontod ki. Az előnye a pontos diagnózis, ami sok mindentől megkímélhet!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

talicskas2009. máj. 28. 21:32 | Válasz | #202 
Fecó!

mesélj!!! hogy muzsikál az izzó?? próbáltad már ...az tuti:)))
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

Feco2009. máj. 28. 22:06 | Válasz | #203 
Nincs időm semmire talán a hétvégén!!
Egerre gyúrok!!Az összes teendőmet szeretném letudni!
Motor után,első a család legyen!

Flow2009. jún. 22. 10:57 | Válasz | #204 
Lenne egy kérdésem az akksiról, mert nálam egy szezonnál nem akar többet kibírni, pedig látszólag minden rendben van a géppel. 3 év alatt a harmadik akksit veszem bele :( (Maya 250 '96)
Mi a különbség az YT7B-BS és YT7B-4 között?

TopJoe2009. jún. 22. 11:38 | Válasz | #205 
Szerintem az YT7B-BS erősebb indítóárammal rendelkezik. Motoros áruházakban az YT7B-4-et jelölik meg mint a 250-es maja akkumulátor.
Árban viszont ahogy nézegettem 3x a különbség, a BS jóval drágább. Mindkettő 6,5 Ah-s. Én egy 9Ah-s riasztó akkut tettem bele fél éve, azóta nagyon jól működik. Ára meg "csak" 4600 ft volt.
Azért mérjél feszt nagyobb fordulaton, hogy nincs-e túltöltésed , vagy netán pont kevesebb a töltés mint kellene. Előző akksim kb. 5 éves volt és még inditott.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

tamas2009. jún. 22. 17:16 | Válasz | #206 
De azért azt sem árt megjegyezni, hogy a boltok nem véletlenül adnak ám 6 hónap garanciát a motorkerékpár akkumulátorokra!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

TopJoe2009. jún. 22. 17:46 | Válasz | #207 
Ez így van !
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

mecsusz2009. jún. 22. 19:31 | Válasz | #208 
Sziasztok! Kimértem az aksimat.:
Alaphelyzetben 12.4 V
Alapjárat 14.3 V
Emelt fordulat 14.3 V
Alapj.+ Világítás 14 V
Emelt ford.+ Vil. 14 V
Szerintetek ezek jó értékek? Mert az én szerény tudásom szerint jó. És ha ez jó, akkor miért merülhetett le az aksim a Harley felvonuláson? Nem értem!
Valami ötlet...???
A föld az univerzum elmegyógyintézete.

 © satyapapa2009. jún. 22. 19:54 | Válasz | #209 
Mecsusz- az én aksim is ikyen kaka .Én is végigmérettem a töltést ,tudod itt mellettem van az autóvillamosságis barátom.A megoldás a 9-ah aksi ezt már sokan javasolták és egy pár nap múlva nekem is az lesz,nem is drága.Szerintem neked is kell egy olyan. Ja és egyébként nekem 6-8 naponként akkor is rá kellet tölteni az aksira ha mentem vele napi 15-20 km-et
06304373303-vagyok elérhetö

mecsusz2009. jún. 22. 20:00 | Válasz | #210 
Az én aksim 10ah-s és két hét állás után sincs vele gond. Ezért nem értem a múltkori "akciót"
A föld az univerzum elmegyógyintézete.

 © baranyai.imre2009. jún. 23. 08:15 | Válasz | #211 
Szerintem az értékek jók.
Az én akksim:YT7B-4. Eddig (lassan már 1 éves)csak télen kellett rátöltenem kb3-4 hetente. Ilyenkor aktív időszakban semmi gondom nem volt eddig,az is igaz hogy az én lámpáim kevesebbet szívnak.

SomTom2009. jún. 23. 08:36 | Válasz | #212 
Én is így voltam vele, volt úgy hogy menet közben lemerúlt, bikázás útán meg mégis feltöltötte az akksit.
Gelsén aztán kiderült, hogy az egyenirányító csatlakozója volt a lúdas.
Nem elképzelhetetlen, hogy nekeg is kimarad néha a töltésed, a világítás meg gyorsan leszívja.
Menet közben nem merülhetne le.
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

tamas2009. jún. 23. 15:01 | Válasz | #213 
Csak halkan jegyzem meg, hogy a gyárilag előírt helyett én egy risztóba való fastonsarus 7Ah-s akksit vettem (ami méretileg azonos a gyáriéval) a motoromba még tavaly tavasszal. Azóta is tökéletesen működik. Az ára 4'500 ft volt, és egy év garanciát adtak rá! Idény közben másfél, két havonta egy éjszakára ráteszem a csepptöltőt. De csak a biztonság kedvéért...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Flow2009. jún. 29. 08:41 | Válasz | #214 
No, megvan, hogy három éven belül miért kellett múlt héten megvennem a negyedik akkumulátort.
Fogtam egy multimétert, alpári módon rászigszalagoztam a kormányra - nem törődve a közlekedés többi tagjának értetlenkedő tekintetére - és Budapest-Balatonkenese közt diagnosztizáltam a töltőfeszültséget. Döbbenet. Indításkor 14.0-14.2 terhelve, terheletlenül, minden fordulaton, tökéletes. Aztán 5-10 perc múlva szépen emelkedni kezd, és 18V-ig meg sem áll! Ha leállítom és rögtön újraindítom, akkor megint jó 10 percig, tehát a melegedéshez látszólag nincs köze. Mint a Windows, komolyan mondom, újraindítom és jó :)
Konklúzió:
- Szóval ez a 18 Volt főzi ki néhány hónap alatt a savat az akksiból.
- Van itt töltés, kérem, mi az, hogy a Mayának gyárilag alulméretezett a töltése? Csoda, hogy az izzók ki nem durrognak.
- Ha gyanús a töltés, nem elég álló helyben 5-10 percig méregetni.

Kérdéseim:
- ez akkor feszültségszabályzó csere, ugye, ami az utasülés jobb oldalánál található? (yp250 1996)
- hol találok ilyen alkatrészt? A gyárit megérdeklődöm, de még zárva vannak, gondolom egy kisebb vagyon.
- én úgy gondoltam, hogy az akksira menő töltőfeszültség nagyobb, mint az elektromos eszközökre kerülő betáp, de én ugyanazt a feszültséget mértem mindenhol! (akksi lábai, izzók, stb.) Ez normális? Hogy nem 12V van a rendszeren, hanem több?

talicskas2009. jún. 29. 08:53 | Válasz | #215 
Flow!

valoban fesz szabalyzo...mielobb csereld ki...
javaslom vadasz inkabb hasznalt gyarit, mint esetleg utangyartott ujat....mert itt a minoseg az feltetel....
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © Karcsi2009. jún. 29. 09:00 | Válasz | #216 
Flow!
Mielött elszaladnál a boltba, hívd fel a Miskát Szarvason lakik, Ő lehet, hogy tud rajtad segíteni fesszabályzó terén. Nekem is ő adott és azöta tökéletes a gép.
Sajnos amit lehet kapni az utángyártott, és nem valami jók, 3 hönap alatt tönkre megy...nekem a harmadik sem volt jó és az aksimat is kivégezte, a dukatti gyártmányú fesszabályzó 14000 pénz körül kapható, a Dr típusú 6000ft. Ha tudsz akkor gyárit vegyél, azért írtam a Miskát neki van olyan...!!egy telefont megér.Telszáma: 20/335-91-25
"Magyar Égen Magyar Isten, Motorosnak Párja nincsen"

Flow2009. jún. 29. 14:05 | Válasz | #217 
Felhívtam. Holnap épp jön Pestre és hoz nekem egyet :)
Kösz a tippet!

Flow2009. júl. 01. 09:02 | Válasz | #218 
Tegnap megkaptam és be is szereltem a fesz.szabályzót! De hogy ennyire szét kell dönteni hozzá a farokrészt, azt nem gondoltam... mindegy. 1 óra alatt megvolt teszteléssel együtt, működik.
Miska pedig szimpatikus volt, olyan igazi "becsületes zsivány", ha értitek mire gondolok. Mondta, hogy mindenféle bontott alkatrésze van a Majához, csomagban is postáz.
Vásárlói értékelés a részemről:
Diagnózistól a megoldásig 48 óra, ez nem rossz :) úgyhogy köszönöm az értékes hozzászólásokat!

 © Karcsi2009. júl. 01. 10:35 | Válasz | #219 
Flow!
Örülök, hogy sikerült a hadművelet.
Nekem is csak jó tapasztalataim vannak a Miskával kapcsolatban. Az új maját is neki köszönhetem...osztályzat: 5-ös
"Magyar Égen Magyar Isten, Motorosnak Párja nincsen"

 © Kiss Róbert2009. júl. 01. 22:14 | Válasz | #220 
Szisztok! Nekem 3-4 havonta aksi csere! Reggelre nem indul!!! Lehet ez is fesszabályzó??? Általában városi közlekedés és napi 60 inditás kb!

Flow2009. júl. 01. 23:16 | Válasz | #221 
Pff... könnyen lehet! Javasolom a lent leírt módszert, tartós feszültségmérés. A 60 indítás az rengeteg, futárkodsz? Lehet érdemes lenne ráduplázni az akksira - én már azon gondolkodtam. Jó vastag kábel az akkusarutól a kesztyűtartóba, és még egy akksi oda elfér.
De mindenek előtt mérj töltőfeszültséget!

Flow2009. júl. 02. 08:57 | Válasz | #222 
Egyébként lehetne LED-ekből fabrikálni valami töltésjelzőt, nem? Pl: 2 LED, a sárga 13,8 volt felett világít (=van töltés), a piros meg 15 V felett (túltöltés)

TopJoe2009. júl. 02. 14:37 | Válasz | #223 
Robi,napi 60 indítás brutális kihasználása az akkunak.amúgy sem az elektronika túlméretezéséről híres a maja.Nagyobb akku kell ahogy mások is írták, meg többször tölteni.még örülj, hogy az önindító bírja.Melóra kis berugós motor kellene neked.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

tamas2009. júl. 02. 15:53 | Válasz | #224 
Robi! Zsoltnak a középső tárolórekeszben van egy pótaksi, Neked koömolyan szükséged van rá! Nézz utánna egynek és éjszakára ne sajnáld csepptöltésre tenni minden nep! Neked ez munkaeszköz (is)! Én a helyedben beszereznék egy tartalék önindítót is, a szabadonfutóval együtt! Miskát ajánlanám, beszélj Vele mennyi egy szett. Valószínűleg ezekre is szükséged lesz idővel.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Kiss Róbert2009. júl. 03. 11:47 | Válasz | #225 
Sziasztok.
A töltésem 14 volt , igaaz menet közben még nem mértem . Ma elvileg csinálok töltésméröt a mocira , Ladáét fogom feltenni persze ha sikerül összehozni. Csinálok lemlezböl házat neki oszt szép is lessz meg jó is lessz! Csak legyen hozzá türelmem!!! Igen futárkodok , a 60indizás a min. Az inditom még hibátlan szerencsére! Aksi már 10 A os de ez kb 3-4 honapot bir és 10-en pár ezer vot!! Kicsit drága. Ja igen ,eléggé meleg az aksi 20km után,pedig lent vann láb között a rekesz helyén,még hütve is van ! A világitásom néha erössödik és halványodik,ez is lehet fesszabályzora utalo jelenség nem? Ha lessz keret majd utánna járok inditó ügyben! Admin Zsolt mennyiért vette a szabadon futot? Nem tudja véletlen vki?

Flow2009. júl. 03. 15:11 | Válasz | #226 
A lámpa erősödés és gyengülés nálam is megvolt! És látható váltás volt, nem finom átmenet... És ami időnként megtörtént: full gázon néha leállt a motor pár (3-5) másodpercre, aztán ment tovább! Ez nagyon ritkán történt meg de a mérés alatt is éppen tapasztaltam! Újraindulás után megint normális volt a töltés egy darabig.

 © Kiss Róbert2009. júl. 03. 21:40 | Válasz | #227 
Jóestét: igen kiderült hogy felugrik 16 volt fölé a töltéseem fesszabályzo csere lessz nállam is! Felhivom holnap azt az uriembert akiröl szó volt!

tamas2009. júl. 03. 21:41 | Válasz | #228 
Srácok! Robi! Kéne már csinálni egy fényképsorozatot ebből a témából is. Sajnos felvéshetjük a Típushibák közé.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Kiss Róbert2009. júl. 03. 21:54 | Válasz | #229 
A szerlésre gondolsz? Tamás? Végig fogom fényképezni részletesen csak nem tom hogy kell feltenni a doksiba!

tamas2009. júl. 03. 22:15 | Válasz | #230 
Zsoltnak kell elküldeni a szépen végigfotózott szerelést. Megszövegezed, majd elküldöd. Ő átfordítja PDF-be és felteszi. Nézz meg egy-két ilyen anyagot hogy legyen elképzelésed a dolgról!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Kiss Róbert2009. júl. 03. 22:33 | Válasz | #231 
Rajtam ne muljon,remélem nem felejtem el Jóéjt!

SomTom2009. szept. 14. 19:31 | Válasz | #232 
Beléptem én is a klubba.
Nálam is megtörtén a feszültség szabályzó csere.
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

Feco2009. szept. 14. 21:07 | Válasz | #233 
Részletezd Somi!A sok töltéshiány a kezdet volt?
Motor után,első a család legyen!

SomTom2009. szept. 14. 21:15 | Válasz | #234 
Így van.
Aztán meg volt, hogy volt töltés, akkor akár 16V is.
Utánna meg csak gyenge 12V.
Ma sikerült beszereznem 4.500-ért egy gyári bontottat, igaz ez már az új szériához való, így a csavar helyek nem passzoltak, de ez a legkevesebb, egy 8-as furat megoldotta a gondot.
Remélem, hogy a világításom is javulni fog.
Tegnap terhelve csak 11,5V-ot mértem.
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

Feco2009. szept. 15. 05:53 | Válasz | #235 
Az ellenőrzést eddig elhanyagoltam mert nem volt vele bajom de hétvégén most megmérem a feszkót.
Motor után,első a család legyen!

SomTom2009. szept. 15. 06:46 | Válasz | #236 
Most alapjárat fölött már a 13V-ot simán hozza terheléssel is.
A világításom is jobb lett, min 2V-tal többet kap az izzó mint eddig. Végig tudtam volna jönni refi nélkül is.
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

SomTom2009. szept. 23. 20:29 | Válasz | #237 
Feco kérésére végeztem pár mérést a feszszabályzóval kapcsolatban.
Három különböző fordulaton mértem terhelés nélkül és terhelve a feszültséget.
A terhelés kb. 105 W volt.

Akksi feszültség indítás előtt: 13,26 V
Alapjárat:
terhelés nélkül: 14,16 V
terheléssel: 12,7 V
Emelt alapjárar:
terhelés nélkül: 14,2 V
terheléssel: 13,5 V
4000-5000-es ford.
terhelés nélkül: 14,2 V
terheléssel: 14 V
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

 © SPOJLERES2009. okt. 17. 13:54 | Válasz | #238 
Sziasztok, a nyáron nekem is besz@rt a feszszabályzom, dolgozni még be tudtam menni de ott már nagyon halovány volt minden hálisten rátudtam tölteni azota van 1töltö csatlakozo a motoron, és egy adapter a melohejen.
A lényeg szétszedtem ''igen'' jol halljátok metil-etil-ketonba feloldodik a mügyanta kb 2-3 nap alatt és akkor láthatová válik az elektronika és javithato amit meg is tudtam javitani, a kapcsolási rajzát majd felteszem ide vhogy.
Ja és ez alapján csináltam 1másik fesszabályzot amit tartalékba cipel a motor magával. HA valakinek ezügybe segitség kell szivesen segitek

Feco2009. okt. 17. 21:05 | Válasz | #239 
Engem érdekelne a fezszsab. rajza ha elküldöd az imailemre megköszönöm!
Motor után,első a család legyen!

 © SPOJLERES2009. okt. 18. 01:51 | Válasz | #240 
Be scannelem és felrakom ide nem gond
hadd lássa mindenki

 © SPOJLERES2009. okt. 18. 18:11 | Válasz | #241 
HOPPÁ nem tudok képet ide rakni csak linket nem baj felrakom a tuningoldalamra és ide linkelem. remélem sikerülB-)

Feco2009. okt. 18. 19:27 | Válasz | #242 
Csinál a képtárba egy saját fiókot és tedd abba!
Motor után,első a család legyen!

tamas2009. okt. 18. 20:05 | Válasz | #243 
Én azt ajánlanám hogy küldd el az Adimnnak, Ő meg tudja oldani hogy a dokumentumtárba felkerüljön az anyag a megfelelő formátumban. Onnan mindenki le tudja tölteni akinek szüksége lehet rá!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © SPOJLERES2009. okt. 18. 20:25 | Válasz | #244 
igen ez jobb lesz amugy van több feszabájzo rajzom is mert már javitottam párat

 © Zsolt2009. okt. 19. 09:44 | Válasz | #245 
Az anyagokat dobd át nekem, majd én kiteszem PDF-ben.
A fordulatszámmérős kérdésben a következő érdekelne: tudsz-e olyan mérőt készíteni, ami számkijelzős, egyszerű telepíteni és nem igényel megszakítót (úgy mint a legtöbb rendszer). Ja és olcsó is legyen. Esetleg mivel járatos vagy a tuning dolgokban, van-e olyan szett ami rohadt olcsó? Fordulatszámmérő a majáknál csak a 400-as típusokban van. Szerintem sok 125/150/180/250-es tulajt érdekelne egy ilyen.
Zsolt

tamas2009. okt. 19. 09:55 | Válasz | #246 
Engem is érdekelne, de bevallom őszintén én mutatómániás vagyok, élvezem ahogy összevissza járnak, kalimpálnak. Ezért van a Ladában is 7 darab.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © SPOJLERES2009. okt. 19. 11:03 | Válasz | #247 
HY megszakito nélküli megoldhato gyujtotrafo majdnem minden motorba van és annak van primer tekercs kivezetése ill bevezetése éS arra köthetö a müszer
de ha azt sem akarjátok lehet HALL elemmel vagy induktiv érzékelővel a fordulat számlálo érzékelést

 © SPOJLERES2009. okt. 19. 11:19 | Válasz | #248 
Én amugy már el is kezdtem magamnak a fordulatszám mérő készitését az anyag meg van hozzá csak össze kell rakni viszont led soros lesz 16 v 20 leddel mert a digitális ill számkijelzőst nem véletlenül nem nagyon csinálnak
ill van azom is még simsonra készitettem vagy 1986ban de nagyon ugrál rajta a szám és igazábol nem nagyon látni rajta sokat csak az ezresek amik nem nagyon szaladgálnak benne vagyis élvezhetetlen de ha valaki élőbe akarja látni eljön és megmutatom neki szoval nem célszerü a számkijelzős de megoldhato
akkor most rárepülök a fesszab rajzok küldésére

 © SPOJLERES2009. okt. 19. 12:42 | Válasz | #249 
elküldtem a szabályzo rajzát ha megkaptad irj vissza és küldök még addig is ha valaki akarna csinálni egy töltés jelzőt itt egy link remélem sikerül

 © SPOJLERES2009. okt. 19. 12:55 | Válasz | #250 
nem akkor inkább bemásolom
http://bsselektronika.hu/index.php?id=13

 © Konos2009. nov. 01. 07:30 | Válasz | #251 
Üdv. Tudja e valaki hogy hogyan kell kikapcsolni a 400 majan a szíjcserére figyelmeztető kiírást a műszerfalon?

 © Zsolt2009. nov. 01. 16:27 | Válasz | #252 
Hát persze!
Csak magamat tudom idézni: töltsd le a XP500 TMAX 5gj1 service manual-t (az eljárás jó a 400-asra is!). Lapozz a 329. oldalra, ott a képen látható, hogy melyik csatlakozót kell széthúzni a resethez. Ha sikerül, várjuk a visszajelzésedet.
Zsolt

meszizs2009. nov. 01. 18:38 | Válasz | #253 
Üdv mindenkinek!
Érdeklődnék, hogy a 250-es Majában az akku az oldalára fordítva van beszerelve?
Az enyémben igen is amióta meg van azóta így használom. Talán zselés lehet? Nem ismerem a zselést, de ezen van egy sor dugó, amire az van írva,hogy ezt ne távolítsuk el.Túlfolyó nincs rajta. Lehet, hogy savas? Csak teljesen zárt?
Mészi
1996-os Majesty 250

 © Zsolt2009. nov. 01. 19:07 | Válasz | #254 
Igen, az oldalára van fektetve, gondozásmentes, zárt, savas ólomakkumulátor.
Zsolt

meszizs2009. nov. 01. 19:19 | Válasz | #255 
Köszönöm!
Megnyugtattál!
Mészi
1996-os Majesty 250

 © Konos2009. nov. 09. 14:48 | Válasz | #256 
ZSOLT.Sajnos a resette nem tudtam megcsinálni még .Letölteni nem tudom azt a XP500 Tmax5gj1...mert mindig azt írja ki hogy az oldal hibás.Annyit tudtam a szervízből kiszedni hogy hátul kell a lámpa feletti burkolatot leszedni és az ottani csatlakozót széthúzni.Sajna nem történt semmi mikor kiprobáltam se járó motornál sem csak gyujtáson.Mindig valami kifogással kibujnak az alol hogy ők csinálják meg gondolom mert én cseréltem ki az alkatrészeket.Tudnál esetleg konkrétan segíteni hogy mi lehet a trükk benne??Lehet hogy jó csatlakozót húzok szét csak kellene még valami trükk hozzá????

 © Zsolt2009. nov. 09. 15:56 | Válasz | #257 
Küldtem privibe anyagot. Ne hagyd magad, meg tudod Te is csinálni! Nem ott kell, ahol a szervíz írja szerintem!
Zsolt

 © Konos2009. nov. 09. 18:12 | Válasz | #258 
Légyszives a barnaarany@freemail.hu címre küld el mert a másik címemnek elfelejtettem a jelszavát és nem tudoki belépni.

 © Konos2009. nov. 09. 18:17 | Válasz | #259 
Egyébként egy pesti yamaha kereskedésben fel voltak háborodva hogy én akarom kiütni merthogy akkor ők minek vannak és ez műhelytitok!!! Azután sikerült egy másik motoros céggel beszélnem .Ők segítettek megnézték a gyári leírást.Hátul ki kell szedni a borítást a lámpa felett és az ott lévő csatit gyujtás alatt 10mp ig szét kell húzni.Ez a hivatalos szöveg .Én csak 1 csatit találtam ott egy fehéret ami egy fekete egy eres kábel old szét.Azt széthúzva pedig nem történik semmi.

SomTom2009. nov. 09. 19:41 | Válasz | #260 
YP 400-as topikba tettem fel linket!
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

motoregerke2009. nov. 16. 20:09 | Válasz | #261 
Sziasztok!
Én még itt ujj vagyok.
Érdeklődnék akinek 125-se van abba mekor vagy milyen aksija van mert az egyim amit vettem az behat két nap után, de nem látszik rajta a feliat és mivel ez az első ilyen nagymotorom nem akarom szé...! Előre is köszi
"Asszonyt, motort soha senkinek ne add oda"

motoregerke2009. nov. 16. 20:10 | Válasz | #262 
Ja és a mtornak menyit kell viszatöltenie hogyha nincs benne az akku! köszi
"Asszonyt, motort soha senkinek ne add oda"

SomTom2009. nov. 16. 20:17 | Válasz | #263 
Üdv motoregerke!
9Ah savas volt benne, most 6 Ah-s zselés van.
A méretre figyelj, mert elég kicsi a hely ahova beteheted, legalábbis az alja nagyon szűk. Mérd meg mekkora a mérete ami benne van, akkorát vegyél kb.

Mit értesz azon, hogy akku nélkül?

Az általam mért adatokat megtalálod kicsit lejebb. 237-es hozzászólás!
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

motoregerke2009. nov. 16. 20:27 | Válasz | #264 
HY!
Attol félek nem tölt vissza! De addig amedig nem veszek ujj aksit nem tudom megméni! Ez teljesen más motor mint ami régrn volt nekem.
"Asszonyt, motort soha senkinek ne add oda"

motoregerke2009. nov. 16. 20:30 | Válasz | #265 
Vagy az índitó áram az akkuba mekkora lehet max!
Mert most néztem neten egyet savas aku 12v 8Ah és 53A indítóáram van benne?
Szerinted ez jó bele?
"Asszonyt, motort soha senkinek ne add oda"

SomTom2009. nov. 16. 20:44 | Válasz | #266 
Ha a mérete miatt belefér akkor igen.
Mérj rá, az adataim jó támpontok!
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

motoregerke2009. nov. 16. 20:54 | Válasz | #267 
Mérete ugyanaz megnéztem!
"Asszonyt, motort soha senkinek ne add oda"

 © SPOJLERES2009. nov. 18. 09:17 | Válasz | #268 
VATERÁN LÁTTAM Majestyhez fesszabályzot 3000 ha valakit érdekel tartalékba ugy láttam heves megye

motoregerke2009. nov. 18. 20:26 | Válasz | #269 
Hy!
Azt én is láttam de szerintem nem érdemes venni ott vagy jó vagy nem!??
"Asszonyt, motort soha senkinek ne add oda"

 © SPOJLERES2009. nov. 23. 21:06 | Válasz | #270 
DE HA kiprobálod akkor megéri vagyis csak ugy érdemes kiprobálva

motoregerke2009. nov. 23. 21:50 | Válasz | #271 
Igen úgy lehetne csak!
"Asszonyt, motort soha senkinek ne add oda"

 © Konos2009. nov. 30. 23:47 | Válasz | #272 
Hali motoregerke.Én is kiskundorozsmai vagyok 400as majestykel.:)))) Balabás utca.

TopJoe2009. dec. 08. 11:54 | Válasz | #273 
A 12V 9 Ah-s zselés riasztó akku lelőhelyei:
pl. Debrecen:
http://www.c-sale.hu/index.php?akt_menu=30&kk_id=1437

Budapest:
http://global-akku.addel.hu/detailproduct.php?productid=74358


A 9Ah-s ritka,rá kell kérdezni, hogy van-e.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

motoregerke2009. dec. 09. 10:58 | Válasz | #274 
Konos!
Fekete majád van? Hégert Robiétol merre laksz?
Most felcsigáztál, valamikor összefutunk?
"Asszonyt, motort soha senkinek ne add oda"

 © Konos2009. dec. 11. 07:16 | Válasz | #275 
Az utca közepe fele.A nyári trans kaionos lakik szembe.Igen fekete 400 majestym van.Egyenlőre de valszeg pár év talán és 650 burgman követi???

 © jasa2009. dec. 12. 00:41 | Válasz | #276 
Jó döntés lesz ! (bocsánat, nem tudtam kihagyni a ziccert.....)
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

tamas2009. dec. 12. 14:39 | Válasz | #277 
Nem ebbe a topicba való, úgyhogy átírok a MIX-be!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

orpi552009. dec. 13. 17:19 | Válasz | #278 
Szia MésziZs!

A 250-es kihangosításában sajnos nem tudok segíteni,mert nem ismerem a burkolat alatti adottságokat.Az én mocimban,BOA MS-20 típusú motorrádiót szereltünk,ez fért be a jobb oldali kesztyűtartóba,de mivel a hangszórói elég gagyik voltak,így cserére szorultak.Ismerősömtől jutányos áron,hozzájutottam egy pár MacAudio 10 cm átmérőjű hangszóróhoz,amit hosszas átalakítgatás után tudtam csak bepréselni a burkolatba a kormány két oldalára.
Sajnos nem egyszerű ezekbe a motorokba jól szóló hi-fit beépíteni a hely szűke miatt.Nem is a fejegységgel hanem hangszórók elhelyezésével van a legnagyobb probléma.
Igazából 13 cm átmérő fölött szólnak jól,de ezek a mi motorjainkba nem férnek bele.
Így aztán bocsi,de kézzelfogható ötletet nem tudok adni.

A rádiót itt találod: http://www.burning-out.de/news/news.shtml?BOA-MS20-Motorrad-Soundsystem-20070619125713


orpi552009. dec. 13. 17:23 | Válasz | #279 
Szia Guszti!

Nekem eddig is már több mint 300 led van a motoromon,ezért kell gondolkodnom az energiatakarékosság miatt,plusz még a hi-fi így aztán szükség van minden megspórolható energiára!!!Ki tudja még,hogy hol a vége,mármint a ledekre vonatkozóan

 © SPOJLERES2009. dec. 13. 17:53 | Válasz | #280 
RENDBEN ÉRTEM ha viszont eléred az 500.ik ledet akkor ingyen csinálok neked egy ledes fordulatszámmérőt;-) az enyém most lett kész

meszizs2009. dec. 13. 19:39 | Válasz | #281 
Köszi!
Mindenképpen ki fogom kísérletezni, hogy hogyan tudok valami zenét berakni.
A Gold-ban Panasonic gyári kazettás zene van, na a kazetta helyére beugrik az átalakító és máris az MP3 lejátszóm adja a zenét. A hangszórók nálam is 10cm átmérőjűek.
Amint írtam van egy erősítőm, majd megpróbálom, hogy mire képes, ha az MP3-al szeretném meghajtatni, aztán, ha elég, akkor nyertem, mert viszonylag kicsi, ha nem akkor meg veszek valami autóba való szerkezetet és valahova eldugom.
Úgy tűnik, hogy a kesztyűtartó felső burkolatába a kormány jobb és bal oldalára el lehetne dugni a hangszórókat,de az pörget, hogy itt a hang nem felém terjedne, hanem az ég felé.
A sisakba pedig nem kívánom beépíteni, az van már. Vezetékes átbeszélő, amibe egyidejűleg a zenét is be lehet rakni.
Majd úgy is jelzek, ha valami okosságot kitalálok, de addig is, ha valaki ad ez ügyben tanácsot, vagy van tapasztalata azt szívesen fogadom.
Mészi
1996-os Majesty 250

orpi552009. dec. 14. 06:40 | Válasz | #282 
Gyúrok rá Guszti!!
Lehet hogy jövő nyáron szavadon foglak!

orpi552009. dec. 14. 06:43 | Válasz | #283 
Nekem is szinte felfelé terjed a hang,de a plexi klasszul visszatereli,így aztán nagyon jól hallgatható akár 80-100 km/h.sebességnél is.

 © M. Zoltán2009. dec. 14. 08:35 | Válasz | #284 
Én egy ideje azzal a megoldással kacérkodom, hogy kellene csinálni egy dobozt a plexi és a műszerfal közé és abba tenni a hangszórókat. Már gondolkodtunk Satyapapával is, hogy esetleg műgyanta-üvegszál technológiával lehetne jól lekövetni azt a lefelé elkeskenyedő részt és a front oldalon meg nézhetnének velünk szembe a hangszórók. Esetleg, ha belefér, elhelyezhető lenne benne az elektromos rész is, így csak a táplálást kellene bedugni a szivargyújtóba. Ha nem csavarozzuk le, akkor parkoláskor ki is lehetne venni egyben az egészet, ne izgassa senki fantáziáját.

mecsusz2009. dec. 14. 10:28 | Válasz | #285 
Nekem a plekó alatti takaró lemezbe volt beépítve,de azok jelentéktelen teljesítményű hangszórók voltak. Ha megmaradt volna a Maja, a kesztyűtartó jó nagy ajtajába építettem volna komolyabb hangszórót. Valahogy így.:
http://picasaweb.google.com/mecsusz/DropBox#5366574631753871010
A meghajtás még kiépítés alatt. A sógorom kivadászta egy régebbi autós rádió erősítő részét,és beburkolta. Így a mérete kb. 6x6x10 cm. Ami "kilóg" belőle.: A tápkábelek; a hangszóró kimenetek; és egy 3.5-es jack dugó aljzat. Innentől kezdve az mp3 lejátszót rá lehet csatlakoztatni nagyon egyszerűen.
Tavaszra be szeretném buherálni a chopperbe. Hogy hova? hát igen. Ebben még annyi hely sincs mint a robogóban. Arra gondoltam hogy készitek egy villatáskát, és abban elfér minden. Mivel a villatáska henger alakú, ezért a két végében elférnek a hangszórók,magában a táskában meg az erölködő. Ha elkészül,beszámolok róla!
A föld az univerzum elmegyógyintézete.

meszizs2009. dec. 14. 10:56 | Válasz | #286 
Ezek nagyon jó képek és gondolatok!
Köszi
1996-os Majesty 250

mecsusz2009. dec. 14. 11:31 | Válasz | #287 
A föld az univerzum elmegyógyintézete.

meszizs2009. dec. 14. 14:10 | Válasz | #288 
A chopperomról is csak a zene hiányzott.
Ez volt: http://picasaweb.google.hu/fzrgenezis/TechnikaSRdekessG#5415077551659444850
Jó munkát a "Gőzkalapácshoz"!
Mészi
1996-os Majesty 250

meszizs2009. dec. 14. 14:19 | Válasz | #289 
Talán itt meg lehet nézned:
http://lh4.ggpht.com/_m9w46wB7giw/SyY4V8naanI/AAAAAAAALNo/mpi3ZIdggqc/s640/H%C3%A1tt%C3%A9rk%C3%A9p.JPG
Mészi
1996-os Majesty 250

mecsusz2009. dec. 14. 15:02 | Válasz | #290 
Fojt.Köv. a mix-ben
A föld az univerzum elmegyógyintézete.

talicskas2009. dec. 15. 20:37 | Válasz | #291 
Guszti!

priviben tudnál küldeni egy kapcsolási rajzot ledes villogtatásához....
a dobozba akarok tenni ledes féklámpát ugy, hogy fékezéskor előszőr hármat villog és negyedikre folyamatosan világitson...

de mint Majaman szavaival kérjem..

"ha lehet egyszerű legyen, mint a FA ÉK!!!"
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © SPOJLERES2009. dec. 15. 21:15 | Válasz | #292 
1xü legyen hát meglátom mit tehetek

 © SPOJLERES2009. dec. 15. 21:17 | Válasz | #293 
ja mennyire 1xü hogy te is meg tudd csinálni vagy :) én
nem 1xübb ha megcsinálom és elküldöm neked csak irdmeg hány ledet akarsz vele villogtatni

 © SPOJLERES2009. dec. 15. 21:19 | Válasz | #294 
ja és mijen gyorsan villogjon fekvencia és kitöltési tényező :) :) add meg

talicskas2009. dec. 15. 21:56 | Válasz | #295 
Guszti!

úgy rajzold le a kütyüt légyszi, hogy meg tudjam csinálni...

én szeretnék vele kézimunkázni...

azt még nem tudom hány és milyen led legyen, mert a doboz gyári helye határozza majd meg a lehetőségeket...

valami jó erősfényű fehér ledeket gondoltam berakni...

esetleg a kütyübe lehetne tenni egy kis potmétert amivel a villogás sebeségét be lehet állítai...
tudod egyszerű sima fa ék......
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © SPOJLERES2009. dec. 16. 16:17 | Válasz | #296 
HAHO fehér ledet féklámpának:-(
amugy tranzisztoros legyen vagy lehet benne ic is egy kb 1.5 , 2másodperces monostabil és ezen belül kb 0.5másodperces astabil multivibrátorra gondoltam rajzot küldök vagy két fajtát

talicskas2009. dec. 16. 18:27 | Válasz | #297 
persze hogy feher, mert a gyari doboz prizmaja piros.....

minek tegyek bele szinest... a feher sokkal erosebben vilagit..

koszi a rajzot elore is....
nekem lesz a rajz, ezert ugy rajzold le, hogy megertsem:)))))
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © SPOJLERES2010. jan. 03. 20:48 | Válasz | #298 
orpi a weboldalamon aszem felment a video
nézd meg
http://profitu.ning.com/video/video-1

 © SPOJLERES2010. jan. 03. 20:50 | Válasz | #299 
és akkor ujra itt a két kép


1 2 [3] 4 5 6 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől