|
|
|
2014. júl. 24. 20:40 | Válasz | #1244 | |
Amúgy jó nyaralást mind kettőtöknek.
|
2014. júl. 24. 20:39 | Válasz | #1243 | |
Perfettó!!!
| |
© Mr. Majesty | 2014. júl. 24. 20:16 | Válasz | #1242 | ||
Semmi extra. Süttetem a seggem a Horvát tengerparton. Burgi hogy söpör? | |||
| |||
2014. júl. 18. 15:56 | Válasz | #1241 | |
Tibikém mi a helyzet?
|
© Mr. Majesty | 2014. júl. 18. 14:52 | Válasz | #1240 | ||
Van bejelentkezve valaki?
| |||
|
© satyapapa | 2014. márc. 23. 19:09 | Válasz | #1239 | ||
Na hála neked,,,
| |||
| |||
© passat52 | 2014. márc. 23. 16:41 | Válasz | #1238 | ||
Okk! Törlöm. | |||
| |||
© Herold | 2014. márc. 23. 16:32 | Válasz | #1237 | ||
Légyszi akkor töröld a hivatkozott hozzászólásomat, (1760). Köszi!
| |||
|
© passat52 | 2014. márc. 23. 16:24 | Válasz | #1236 | ||
Egy elfelejtett topikban a beszélgetések helye!!! Az adok veszek továbbra is csak a hírdetések helye!!!! NO COMMENT!!!! Herold (sudy.attila@gmail.com | 91.82.189.74) (Töröl) | (Szerkeszt) | ma 16:20 | Válasz | #1769 Tárgytalan. Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni... Válasz 'Herold' üzenetére (#1760) TopJoe (topa.jozsef@chello.hu | 80.99.132.71) (Töröl) | (Szerkeszt) | ma 15:53 | Válasz | #1768 Az ár ua. Valami talira majd elviszem és lehet próbálni. Vagy ha jó idő lesz fel szoktunk gurulni a törökbálinti homasitába nézelődni.Aztán összehozzuk. Köszönjük a titkos és egyéb megfigyelõ szolgálatok munkatársainak, hogy megfigyelésre minket választottak. Válasz 'Pazo' üzenetére (#1767) Pazo (paziko@t-online.hu | 188.36.50.180) (Töröl) | (Szerkeszt) | ma 15:47 | Válasz | #1767 Megmértük, kb, 59-es, úgyhogy szerintem nagy, de igazából meg kéne próbálni. tel.sz: 06 30 445 85 96 Válasz 'Pazo' üzenetére (#1766) Pazo (paziko@t-online.hu | 188.36.50.180) (Töröl) | (Szerkeszt) | ma 15:34 | Válasz | #1766 És ő mennyiért adná? tel.sz: 06 30 445 85 96 Válasz 'TopJoe' üzenetére (#1765) TopJoe (topa.jozsef@chello.hu | 80.99.132.71) (Töröl) | (Szerkeszt) | ma 15:20 | Válasz | #1765 No megnéztem a sisakomat amiről beszéltünk, nem lesz neked jó. Azért szoritotta a fülemet mert M-est vettem véletlenül. De a szomszédnak van egy szintén új ugyanilyen csak szürke szinben de az meg xl-es 61-es. Mérd meg körben a fejed hátha jó lesz. | |||
|
2012. nov. 21. 20:14 | Válasz | #1235 | |||
Rád aztán valóban igaz hogy fehér ember nem felejt!
| |||
| |||
© passat52 | 2012. nov. 21. 20:12 | Válasz | #1234 | ||
Azt a csoportképet amit Egerben a napiszar.hura szántál küld el a Jasának!
| |||
| |||
2012. nov. 21. 17:57 | Válasz | #1233 | |||
Hazaérek és én is szétnézek a házam táján!
| |||
| |||
2012. nov. 21. 17:36 | Válasz | #1232 | |||
Részemről Oké!!
| |||
| |||
© jasa | 2012. nov. 21. 16:29 | Válasz | #1231 | ||
Ide irom, mert mostanában ez a rovat nem pörgött, így vélhetően az alábbiak nem süllyednek el a kommentek "tengerében" , tehát: Közeledvén az év vége megkérek mindenkit, aki szeretne tevőlegesen is hozzájárulni a 2013-as Maja-naptár elkészüléséhez, sikeréhez, az fényképek küldésével teljesítheti eme "lelkismereti kötelezettségét". A küldendő képek témája (és száma) nem korlátozott, de előnyben lesznek azok, melyek a CSAPAT életét, közös együttléteit mutatják be, és amelyeket egész éven át szivesen nézegethetünk... /email cím a nevemre kattintva elérhető/ Hajrá ! | |||
|
2012. aug. 18. 14:12 | Válasz | #1230 | |||
Motor + Asszonyka + Jómagam is olyan 480 körül lehetünk. Érzem is amikor meg kell tartani.
| |||
| |||
2012. aug. 18. 12:20 | Válasz | #1229 | |||
Hogy a súlyokra visszatérjek, engem az ütött meg, mikor CsiGabiga és Ilus megmérték a motor teljes súlyát darabonként, ahogy cuccoltak fel az erdélyi útra. Azt hiszem valami 400 kilogrammot überelő összsúly jött ki, ami nagyon komoly. Vagy még több, de majd Gabi megmondja pontosan, mert dekára lemérte. Az és esetemben a Majestyvel így állt a helyzet: Motor megtankolva, csomagszállító felszereléssel úgymint csomagtartó, doboz, táskák, 185-195kg. - Ráülünk Katával ketten, az 165kg, - a ruházat sisakokkal bakancsommal (ami magában 3 kilo) van vagy 15kg. - és akkor jönnek a csomagok ami olyan 25-30 kg a mi esetünkben és ez nem is olyan sok, hiszen nem viszünk sátrat és azok tartozékait. Na ebből is látszik hogy valahol a 395-405 kg között mozogtunk alapból, Béla a CX-500-al ami szárazon nem kevesebb mint 217 kg, simán veri a 480 kg-ot... Komoly súlyok ezek, jó velük számolni mind manőverezés, mind fogyasztás terén. Esős, csúszós úton ha nem jól teszem le a lábam, más r ki is csúszott alólam a motor, pontosabban felborulhatok... Ebben az esetben nem is megyek, csak eldőlök... Komoly! | |||
|
© Kiss Róbert | 2012. jún. 14. 21:53 | Válasz | #1228 |
OK!
| |
2012. jún. 14. 21:47 | Válasz | #1227 | |||
Megbeszéljük.mail...
| |||
|
© Kiss Róbert | 2012. jún. 14. 21:39 | Válasz | #1226 |
Örök hálám üldözni fog!!! Menyibe fog fájni?
| |
2012. jún. 14. 21:33 | Válasz | #1225 | |||
Rendben Robi, a Tied!
| |||
|
© Kiss Róbert | 2012. jún. 14. 21:19 | Válasz | #1224 |
Bocsánat az előző beírásért rossz hejre ment!!!!!!
|
© Kiss Róbert | 2012. jún. 14. 21:18 | Válasz | #1223 |
Ok nagyon köszi előrre is,az a(bumeráng)lámpa fölöti plexitakaró az nagyon kéne!!!!! Az hiányzzik már csak! Ősze van rakva a mocim!!!
| |
2012. jún. 14. 08:31 | Válasz | #1222 | |||
Az adok-veszek topicban felsorolt alkatrészek mind polcon vannak, azonnal elérhetőek. Bármire szukséged van Robi, megegyezünk. | |||
|
© juhász béla | 2012. jún. 03. 21:56 | Válasz | #1221 | ||
Ez mind igaz Satya,csak az a baj hogy nagyon ritka nálunk hogy arányban van az érték.Nálunk a legelső szempont a pénz,mindenki olcsóbbat akar venni,és a végén igen drága lesz.Nem akarom a Tamás motorját dicsérni,de biztosan nem adná oda egy ugyanolyan pl.2002-es 250-es frissen behozott olasz motorért,pedig a Tamásénak már nem nagy ára van a piacon ,de annál nagyobb értéke.
| |||
|
© satyapapa | 2012. jún. 03. 21:33 | Válasz | #1220 | ||
8-10éves gépeket veszünk 2-300ezer ft ér.kint ezek a gépek 300-500 euróba kerülnek.Az itteni kereskedö szép pénzt akaszt le,,,igaz van némi rizikója.Na meg hát haszonér csinálja,,ja és sokszor ök tekernek vissza az órán , Mégis mit várhatnánk? Aranyból legyen?Vagy hibátlan ujjszerü?? Igen az jó lenne ennyi pénzért,csak a valóság ,az,, más,,,,,, Csak az ár-érték arány a döntö. A piacon sem vesszük meg a rothadt,hibás,büdös gyümölcsöt,, | |||
|
2012. jún. 03. 21:08 | Válasz | #1219 | |||
Én is olaszból vettem a motoromat, 120'000Ft ment bele a blokkba + egy kuplung és egy variátor. De a szíj az jó volt! Na meg a fényezés, de az az én egyéni óhajom volt. Nem szeretem ha valami karcos, de azt el kell ismerni, Satya motorja az télleg szép darab. Nincs mindenkinek egyformán szerencséje, Olyan ez mint a házasság. Ha bejön áradozol, ha meg nem szidod... | |||
|
© juhász béla | 2012. jún. 03. 20:51 | Válasz | #1218 | ||
Olaszban nem az olasz fogja megvenni a leharcolt vasat, hanem megy a magyar, román, ukrán, bulgár, lengyel,meg cseh, mert ezek tudják, hogy otthon majd megszegeljük és jó pénzért eladjuk. Na mindegy, erről nem akarok vitázni, de az ottani szerviz is arról szól mint nálunk, kicsi ráfordítás és nagy lehúzás és gyere majd vissza nemsoká és újra eljátsszuk az egészet. Mikor az olasz megvesz egy új vasat, belepakol 20-40 ezer közötti km-t, óra kiköt és tovább nyúzza a vasat és mikor már megérett hogy lecserélje, akkor óra vissza köt és látni hogy ebben csak ennyi van ám! Mindezt egy éveken át olasz szervizben dolgozó barátom ecsetelte. Megjárt egy pár szervizt és ha valamivel már több időt töltött a szereléssel hogy az alapos legyen, akkor már baszogatták, annyira nem kell ám hogy jó legyen, mert akkor soká fog visszajönni a kuncsaft. Nálunk is többnyire ez a trend. Meg aztán egyik szervizfőnök sem fog maga ellen beszélni, de a beosztott az jobban elmondja az igazat, főleg ha tolsz a zsebébe egy kis jattot. Még egyszer mondom, ezek az én tapasztalataim, mindenki arra hallgat akire akar, azt csinál amit akar és olyan vasat vesz amit akar. Ebben az egész tapasztalatban nem a mások szavaira és elmondásaira hivatkozom főleg, hanem az a 28 év és több száz motor ami a kezem alatt megfordult. Ha ezzel a témával bárkit megbántotta volna akkor elnézést kérek és szép napot mindenkinek!
| |||
|
© satyapapa | 2012. jún. 03. 20:04 | Válasz | #1217 | ||
Pró és konta lehet róla beszélni.ÉN is a 10%- ban vagyok Az én esetem??? Az utobbi pár évben 4 motorom volt .Ebböl 3db olaszból származik,,,és semmi komoly bajom nemvolt egyikkel sem,természtesen kisseb,olcsobb hibák voltak de ez bármely gépnél meglett volna.Ami pedig régi hazai használatbóan volt,annál egy csomó szakszerütlen szereléssel találkoztam,igaz hogy kitudtam javitani de sok bosszuságot okozott,,,amiket olaszból vettem,sokkal jobb vétel volt!!! Abba egyetértek hogy 50ccm körüli kismotort ,robogót nagy rizikó venni ha olaszból,vagy bárhonnan van,de a nagy gépekre ez már nemnagyon igaz,,,Kint olaszba is ismerek kereskedőt-Föleg észak olaszba elég jól karbantartják,és vigyáznak a nagyobb gépekre,,,,hiszen ottsem ellenségük a pénz.Ha legyilkolják,akkor kint is eladhatatlan.. Viszont néhány kintröl behozott cuccal kereskedö seftes a bontásra szánt gépeket adja ell használatra.. Itthon is lehet venni összekokányolt gépet,amit már pár éve használnak nálunk. A lényeg hogy a használt gépet jól vizsgáljuk át,és ár-érték arányos legyen a vásárlás.. | |||
|
© juhász béla | 2012. jún. 03. 16:10 | Válasz | #1216 | ||
Ehhez csak gratulálni tudok és örülök neki!
| |||
|
© juhász béla | 2012. jún. 03. 16:09 | Válasz | #1215 | ||
Te kifogtad azt a 10%ot.
| |||
| |||
© passat52 | 2012. jún. 03. 10:16 | Válasz | #1214 | ||
Nekem csak pozitív tapasztalatom van az Olaszból behozott mociról! :) Gondosan szervizelve volt odakinn.( Papir volt róla) Vásárlás előtt szakértőt vittem a Zénót és áment mondott rá! Az óta sincs vele semmi gondom! :)
| |||
| |||
© juhász béla | 2012. jún. 03. 09:08 | Válasz | #1213 | ||
Többnyire az itthol kinált motorok 90%-a mind valamilyen rejtett problémákkal bir,és majd mikor kicsit tartósabban elkezdi használni ember,szép lassan jönnek elő ezek a problémák.De a hirdetésben olyan meggyőzően le vannak irva hogy HIBÁTLAN ,KITŰNŐ,MEGKIMÉLT stb.A hirdetéseknek ha már csak az 50% igaz akkor már talán jól járt a vevő,de persze lehetnek kivételek,ami ritkább mint a fehérholló.A leg neccesebbek az olaszból behozottak,mert aki ismeri az olasz motorosok szokásait ,annak ezt nem kell ecsetelni hogy miként hajtják a vasakat,és mennyire veszik igénybe a szervizt./csak papiron/Na de az elmult néhány éveim tapasztalatáról regényt lehetne irni,de akit érdekell személyesen mesélhetek róla.Jó vételt kivánok minden leendő vásárlónak.
| |||
|
2012. jún. 03. 06:17 | Válasz | #1212 | |||
Nagyon helyes hogy észrevetted,az öcsém motorján 4000 km volt amikor vette, és láncot cseréltek kerekekkel.Ezt is kár volt észrevenni nem is írom ki vette észre mert ismeritek.Vételkor meg kell nézni a vasat!Vagy megnézetni avval akinek van rá jó szeme!!
| |||
| |||
2012. jún. 02. 22:03 | Válasz | #1211 | |||
Dehogy bántottál meg bárkit, erről szó sincs, inkább őszinte véleményt írtál. Ezeket az érveket (akárki is a hirdető) mindenkinek el kell fogadnia! Inkább elgondolkodtatóak az észrevételeid, amik tükröznek bizonyos dolgokat. Szerintem ennyi és nem több! | |||
| |||
2012. jún. 02. 21:39 | Válasz | #1210 | |
Akárki a hirdető,én nem megbántani akartam,csak a véleményemet írtam le így "látatlanban".Lehet hogy nem kellett volna...sorry!
| |
2012. jún. 02. 20:45 | Válasz | #1209 | |||
Igazad van Orpi, de addig míg nem tudod kitől van a motor, nem tudsz igazán véleményt alkotni. Ott van pl. Zénó... Na nála meddig is tart a gyári fékbetét...? A gyári szíjjal elment 68'000km-t...? Tudom, persze Ő a másik véglet, de van olyan aki nagyon intenzíven használja a fékeket. Én pont tegnap mértem meg, az öt éve vásárol motoromon a féktárcsa ugyan olyan vastagságú, 3,7mm. Nem kopott az elmúlt évek alatt egy tizedet sem, ez biztosan azért van mert ha nem muszáj, én sem használom a féket. Így vagy vele Te is, de lehet hogy az eladó sokkal agresszívebb mint mi. A betét meg kopik, főleg ha puhább... Amúgy a motor, gyönyörű darab. Ráadásul Zoli Szabadkígyóson lakik, a hirdető meg Békéscsabát jelölt meg, ami csak 12km.... Nem lehet hogy Zoli a hirdető...? | |||
|
2012. jún. 02. 20:41 | Válasz | #1208 | |||
Orpi írta Zolinak az Adok-veszek rovatba ma 19:41-kor. A beírás Válasz a #1476-os beírásra. A fotó szerint 19.500 km.van benne...a leírás szerint első fékbetét csere volt!!! Az enyémben lassan 29.000 km.lesz,de az eredeti fékbetétek még félig sem koptak el...azért ez elgondolkodtató igaz??? Ennyire hülyének nem kéne nézni az embereket,bár a közmondás is azt mondja: Míg lószar van,veréb is van... | |||
|
© passat52 | 2012. ápr. 17. 20:20 | Válasz | #1207 | ||
Kellene nekem 5 db Sgrassatore universale (Profumo di Marsiglia superpotrnte) pumpás tisztító! Kb 1 euró/db. Ott a diszkontban kapsz Jesolóban de szerintem máshol is! Kiválóan alkalmas motor tisztításra is, valamint alufelni tisztítására! Egyébbként háztartási tisztítószer! Ajánlom neked is! :) | |||
|
© satyapapa | 2012. ápr. 17. 20:10 | Válasz | #1206 | ||
Természetesen,neked bármit. | |||
| |||
© passat52 | 2012. ápr. 17. 20:06 | Válasz | #1205 | ||
Satyapapa! Lassan esedékes lesz számotokra az Olasz út! Mi sajnos ezt az évet kihagyjuk de lenne egy kérésem. Írhatom??
| |||
|
© Zsolt | 2012. feb. 24. 18:33 | Válasz | #1204 | ||
Jasa: grat az új géphez. Külön öröm, hogy sikerült a papírozás. Jó gép a burgi 400-as, én is elfogadnám.
| |||
|
© satyapapa | 2012. feb. 24. 17:36 | Válasz | #1203 | ||
Fellkérem azokat a klubtagokat akikkel Emailban szoktunk levelezni,hogy küldjék ell email cimeiket,mert a számgépemböl a javitás után eltüntek a levelezési cimek.KÖSZI
| |||
|
2012. jan. 03. 22:30 | Válasz | #1202 | |
Fel lehet oda menni nyugodt tempóval is. Ha a bringások fel tudtak tekerni kb 20-30km akkor menni fog a Majával is. | |
2012. jan. 03. 21:24 | Válasz | #1201 | |||
Azért kéne még az a motor nekem is... Ha hiszed ha nem, még bicajozni sem tud. 12 évesen ült utoljára egyedül kerékpáron... Szóval én is mennék... | |||
| |||
2012. jan. 03. 20:42 | Válasz | #1200 | |
Fel lehet oda menni szép lassan is.. Mondjunk nem egy gépkímélő dimbek dombok tény! A megoldás.. Kata megy egyedül. | |
2012. jan. 03. 20:26 | Válasz | #1199 | |||
Krisztián Transfogarasi javaslatához csak annyit, hogy én a 250-esemmel erősen meggondolnám ezt a túrát, kicsi az már oda. Mondjuk aki magában megy és csak 65 kiló, annak oké. Tavaly a Tátrában a 12%-os emelkedőn a sógorom K-8.as 400-as Burgija úgy ment alattunk Katával meg velem, mint alatta az én 21 lovas 250-es Majestym...
| |||
|
© satyapapa | 2011. dec. 19. 20:04 | Válasz | #1198 | ||
Gyerünk mindenki szépiteni,karbantartani a mocikat,mert aki elhanyagolt géppel jelenik meg tavasszal,az fizet egy kört,,nagy nagy kört.És hip-hop tavaszlesz..
| |||
|
2011. dec. 19. 20:00 | Válasz | #1197 | |||
Halál a húsvéti nyúlra!!!
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 19. 19:39 | Válasz | #1196 | ||
Nos fiuk 71nap és március...jöhet a gurulás. És gondoljunk azokra akik addig is muszájból,vagy hobbyból a télen is kétkerekün közlekednek. | |||
|
2011. dec. 19. 15:40 | Válasz | #1195 | |||
Én megpróbálnám a helyedben!
| |||
| |||
© Szomjas | 2011. dec. 19. 11:55 | Válasz | #1194 | ||
|
© juhász béla | 2011. dec. 12. 23:03 | Válasz | #1193 | ||
Druzsba
| |||
| |||
2011. dec. 12. 23:01 | Válasz | #1192 | |||
Na én se szó valódi értelmében gondoltam. De láttam ám olyan orosz láncfűrészt, két emberes volt, hogy abban az esetben ha oldalt fekve akartál vágni, át kellett szerelni rajta a lapot, mert a motor csak függőlegesen volt üzemeltethető. Na annak a láncnak sem volt kenése, gyárilag. Mégis vágott éveken át mint a szél. A franc tudja hogy volt megcsinálva, vagy hogy hogyan kellett gondozni, mert valami titka csak volt annak is... | |||
| |||
© Szomjas | 2011. dec. 12. 12:59 | Válasz | #1191 | ||
Tamás ez nem "fájin" , hanem max. kényszer megoldás a sztyeppe közepén. Nem véletlenül van a láncfűrészeken membrános karburátor,láncfék,kipufogó,gumiba ágyazott markolatok... Olajzó tartályt se látok rajta! Volna még csiszolni való rajta.
| |||
| |||
2011. dec. 10. 16:29 | Válasz | #1190 | |||
Na ez fájin!
| |||
| |||
2011. dec. 10. 16:15 | Válasz | #1189 | |||
Kreatív a magyar... Itt | |||
|
2011. dec. 10. 14:16 | Válasz | #1188 | |||
Itt 1 cikk a tervekről: http://www.sportmotor.hu/motoros_hirek/motor/2012-jogositvany.html
| |||
|
2011. dec. 10. 14:00 | Válasz | #1187 | |||
Egyszeri vagy és megismételhetetlen úgyhogy ha erre jársz, ugorj föl egy KV-ra, most jött le. Én állom
| |||
| |||
© Gyurma | 2011. dec. 10. 13:51 | Válasz | #1186 |
Megyek is kutya kakit szedegetni az megnyugtat:DDD este meg mehetek dolgozni hogy ha esne 1 kis hó legyen kit köpködni:DDDD
|
© Gyurma | 2011. dec. 10. 13:50 | Válasz | #1185 |
1 dologról beszélünk barátom csak te szép lelkü vagy én meg a köcsög:)))
|
© Gyurma | 2011. dec. 10. 13:48 | Válasz | #1184 |
Ja és te is 2x fizeted ki az oktató kávézását mert hogy a pici lány is érdeklődik a technika vivmányai iránt és holdat ugató vadász kutya legyek ha neki nem fog kelleni a jogsi:DD
|
2011. dec. 10. 13:48 | Válasz | #1183 | |||
Tudom, egy óra min. 2'800Ft, és nem beszélgetnek 30 óra alatt, inkább 40 felett. De írtam, tudom hogy ez szarral meszelni is kevés.
| |||
| |||
2011. dec. 10. 13:47 | Válasz | #1182 | |||
Ja, vezetni meg majd én megtanítom úgy, hogy az utakon is életben maradjon és ne szarja össze magát ha jön egy villamos jobbról! A többi a szerencse kérdése. Csak arra kellenek, hogy a jogsi a kezébe legyen. | |||
|
© Gyurma | 2011. dec. 10. 13:46 | Válasz | #1181 |
Igen kávézom csak én közvetve a te pénztárcádra az oktató meg közvetlen az fog fájdalmasabban érinteni hidd el barátom:DDD A tudatos baromnak meg lehet okatató az apukája soha az életben ki nem szűrik az ilyet! Nem támogatom közel sem csak tudván tudom nincs ellenszer! |
2011. dec. 10. 13:40 | Válasz | #1180 | |||
Te is KV-zol, hol nálam, hol mással. Ez benne van, aki tud lóg, lazít. csak a görögök rábasztak... | |||
| |||
2011. dec. 10. 13:39 | Válasz | #1179 | |||
Nem is a bizonyos IQ lenne a lényeg, hanem az alkalmasság. Azt meg Te tudod nagyon jól hogy hányan vannak akik alkalmatlanok a járművezetésre. Persze, maga a PÁV sem az igazi rosta, maga az élet az, (ezt látjuk a balesetekből) mert ha valaki kicsit bénább de tisztában van a korlátaival, akkor azt nem fogja saját hibájából baj érni. De ez így rendben is volna. Na de a tudatos barom? Az eleve agresszív marhája? Vagy aki már attól is be van szarva hogy sávot váltson?
| |||
| |||
© Gyurma | 2011. dec. 10. 13:38 | Válasz | #1178 |
Oktató emberünk sem ilyen lelki ismeretes pusztán félti a bevételét! Mikor a gyereked tanul vezetni fizeted szorgosan az orákat de az oktató késik 15 percet kávézik 20percet és hamarabb vége van 10percel aztán elfogy a kötelező óraszám és közli hogy bizony még venni kell + 10-20 valamennyi órát na akkor hol a lelki ismeret mikor azt az órát veteti meg újra amit elkávézott:)
| |
© Gyurma | 2011. dec. 10. 13:33 | Válasz | #1177 |
Milyen Iq teszt??? Nem lehet 1 jogsit IQ-hoz kötni mi lenne a határ 80? 130? ezt a baromságot gondolkodjatok már mielőtt le irtok valamit! IQ alapján nagyon sok embertől el lehetne venni a meglévőt is. Nekem van emberem aki gyakorlatilag IQ 0 de a szemeteket kivezeti teherautóval és traktorral is és balaesete sem volt soha meg nem is száguldozik de ahova 1 soförtsem tudok kiküldeni mert nem mernek oda ő simán elindul elvégzi a dolgát és vissza is tér. 60 as IQ-t pedig szinte mindenki tud produkálni akkor miről beszélünk??? | |
2011. dec. 10. 13:11 | Válasz | #1176 | |||
Az A2-nél alapkövetelmény lesz a B-s jogsi, annak meg ugye az egyik alapfeltétele az hogy írni, olvasni tudjon a delikvens. + orvosi persze. Én a PÁVIII alkalmassági vizsgálathoz kötném alapvetően a vezetői engedélyt. Németországban (Még DDR volt) az egyik volt kollégám szerzett jogsit autóra és motorra egyaránt. Mikkor odaértek hogy vezetni kezdhetett, kiment vele az oktató egy zárt pályára, ott voltak régi Moszkvicsok. Be volt heggesztve az ajtó, úgy kellett bemászni, meg a belseje is ki volt merevítve. Elmagyarázta mi hogy működik, mit kell csinálni, oszt eriggy. Működött rajtuk az 1-2 fokozat meg a hátramenet. Épp elég volt ahhoz, hogy megtanulja a kuplung, a váltó kezelését, beálogatni igazi garázsba és autók közé, nem ám bólyák közt mozogni olyan autókkal, miket félt a tulaj. Na mikor már kezdtek vagánykodni, beülhettek az utcai autóba. Senkinek nem arra kellett figyelni hogy mit kell csinálni az autóban, azt már tudta. Megtanulta egy olyan helyen, olyan autón biztonságos körülmények között, amit nem kellett félteni, óvni. A motor ugyan ez volt, beöltöztették vastagon és mehetett a pályára. Csak akkor engedték ki a forgalomba, ha ment olyan köridőt amit Ők szabtak meg. Szóval tudta kezelni a motor kellőképpen. | |||
|
2011. dec. 10. 12:05 | Válasz | #1175 | |||
Korhatár, vagy valami??? IQ teszt??? Akkor innentől fogva minden felelőtlen hülye gyerek száguldozhat ész nélkül???
| |||
| |||
2011. dec. 10. 10:45 | Válasz | #1174 | |||
Na mit hallottam tegnap este. Apósomék szomszédja autós iskolát vezet itt Egerben. Anno Ő volt az egri ATI megyei főnöke, jóban vagyunk, én is régen ismerem nagyon, náluk csináltam a hivatásos autómentős, taxis vizsgámat. Na, a lényeg. Meséli, hogy akarnak egy új kategóriát és mire, biza motorra. Mégpedig úgy, hogy elmélet oktatás után (persze minimális) felül a delikvens a max 400ccm-es(!) motorra és hat óra után mehet. A kategória neve A-2 lesz. Mondta, elképzelni sem tudja, ki fogja bevállalni az oktatók, iskolák közül ezt a felelőtlenséget. Volt már egy hasonló, az volt a tanfolyam neve hogy 600(!) igen, "hatszáz órás buszvezető szakmunkás". Vagyis egy 600 órás tanfolyam után amit egy cég fizet, kap az ipse egy buszra való jogsit és neki szakmája van. Erre tették fel a kérdést, hogy de az autóbusz sofőr eddig is egy foglalkozás volt, akkor mit akarnak ezzel? De, bizonygatták hogy jó lesz ez! Hát nem lett. Egy év alatt egy jelentkező sem akadt sem egyénileg, sem cégtől. Meg is bukott a projekt. A tanfolyam ára, nem mellékesen 1'500'000Ft lett volna. Egy autós iskola sem vállalta fel a javaslatot. Na ki a hülye?! Most, hogy a fiam abba a korba ért, keresgélek, kérdezősködök hogy mennyi egy "B"-s jogsi. (ennek kapcsán merült fel a 400-as A2-es kat. is) Erről beszélve azt mondta Laci, hogy neki az a 43 éves tapasztalata, hogy azok a tanulók voltak a legjobban vizsgaképesek, akik a KRESZ alapjainak elsajátítása után, egyből beülhettek autóba és az oktató felügyelete mellett tanulhatta a forgalmi helyzeteket az elmélettel. A záróvonal fogalma egyből ott jelent meg előtte, nem csak egy fogalom volt számára, mint a jobb kéz szabály. vagyis még nem kellett KRESZ-ből tesztlapon levizsgázni, hanem vezetett is a delikvens. Nem rossz ötlet, de ma be kell biflázni mindent tutira hogy autóba ülhess. Ott meg lehetett építeni az egyiket a másikra... | |||
|
2011. dec. 06. 19:12 | Válasz | #1173 | |||
A félre értések miatt! Nem csak negatív, hanem pozitív Torx csavarfejek is vannak! Az Opel adagolóhoz crova fej kellett, de nem hatszög, hanem a Torx formával. | |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 06. 17:40 | Válasz | #1172 | ||
Volt egy régi opel rekordom,még vas hengerfejjel,,,azon is ilyen torx csavarok voltak,De régebben nemvolt egyszerü ezekhez szerszámot venni.Kb 25-30éve
| |||
| |||
2011. dec. 06. 17:11 | Válasz | #1171 | |||
Ha berohad, akkor van még egy lehetőség, a sok másik mellett! Ütve csavarhúzó Nekem van, de még nem használtam! | |||
| |||
2011. dec. 06. 17:05 | Válasz | #1170 | |||
Opel Astra F 1,7D adagoló rögzítő csavarok pl. ilyennel vannak rögzítve, de a Fiat Linea is átvette néhány helyre ezen csodálatos csavarokat!
| |||
| |||
2011. dec. 06. 16:30 | Válasz | #1169 | |||
Francia autókban is fellelhető...legnagyobb örömömre.
| |||
|
2011. dec. 06. 15:48 | Válasz | #1168 | |||
Azért használják a modernebb gépekben és a járműiparban előszeretettel mert elviekben nagyobb felületen adja át a nyomatékot a csavarnak mint a hatszögűek.Minél nagyobb felületen érintkezik a csavar a szerszámmal elviekben annál nagyobb nyomatékot képes "torzulás-mentesen" átadni a csavarnak. A gyakorlat az ha egyszer "összerohad" igazán mindegy milyen fejű a csavar.
| |||
| |||
© Pazo | 2011. dec. 06. 15:12 | Válasz | #1166 | ||
A torx csavarhúzó neve egészen addig elgondolkodtató lehet, amíg meg nem tudjuk, hogy Camcar Textron fejlesztette ki. A torx csavarhúzó tulajdonképpen egy 6 csúcspontból álló csillag forma. Olyasmi mint az imbuszkulcs, csak csillag alakú a csavarok feje.
| |||
| |||
© sp1szacsa | 2011. dec. 06. 15:11 | Válasz | #1165 | ||
azt hiszem itt jobb ha beszélünk, mert Tamás meg reguláz...
| |||
|
© jasa | 2011. dec. 06. 14:42 | Válasz | #1164 | ||
Hozzáértők: az un. torx-fejű dugókulcs mire való, mennyiben más a használatban, mint a normál ? | |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 06. 14:28 | Válasz | #1163 | ||
Hát természetesen csak marháskodtunk, CsiGabiga barátommal.
| |||
| |||
2011. dec. 06. 13:27 | Válasz | #1162 | |||
Nem is titkolom, hogy kell! Sőt az új Fiathoz, a Majához, az FZR-hez és még sorolhatnám a végtelenségig, hogy mihez nem kell ezen készlet! Sajnos inkább az a gond, hogy az újonnal piacra dobott szerkezetekhez már nem éppen jók a hagyományos szerszámok. Nem tudom, hogy ez miért jó neki, de kezdenek leszokni a hatlapfejű csavarokról! Emiatt kellett és vásároltam meg ezen készletet! | |||
| |||
2011. dec. 06. 08:46 | Válasz | #1161 | |||
Jaja Emléxem vattát köpött:):)
| |||
| |||
© Gyurma | 2011. dec. 06. 06:05 | Válasz | #1160 |
Sandvik-Belczer, Würth, Berner ezek a jó minőségü szerszámok a többi az hoby kategoria de ezek otthonra szinte megfizethetetlenek. Meg fölösleges is ennyi pénzt bele ölni ha nem ezzel keresed a kenyeret.
|
© jasa | 2011. dec. 06. 02:10 | Válasz | #1159 | ||
Jó kis "szájkarate" volt ez a tegnap esti...csak bírjuk ki tavaszig türelemmel (egymás iránt)
| |||
|
© Herold | 2011. dec. 05. 23:02 | Válasz | #1158 | ||
Én most dobtam egy Szeged oda-visszát, jól is esett. Nem úgy mint a délelőtti robogós elázás... Biztos a Satyapapa által keltett forgószél hozta a hónapok óta nem látott esőt... | |||
| |||
2011. dec. 05. 22:06 | Válasz | #1157 | |||
További jó motorozást. Megyek tentézni! Az öcsém este felhívott, hogy holnap délután 3 órakor nősül, jó volna ha leérnénk addig Komlóra. Szóval reggel vár vagy 250 Km autózás rám... | |||
|
2011. dec. 05. 22:01 | Válasz | #1156 | |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 05. 21:48 | Válasz | #1155 | ||
Legkéssöb március közepén már gurulunk...legalábbis én,valamelyik robeszomon. vagy a kicsin (250)vagy a cirkálón (400) | |||
| |||
2011. dec. 05. 21:47 | Válasz | #1154 | |||
| |||
© Szomjas | 2011. dec. 05. 21:46 | Válasz | #1153 | ||
Háry Jánosok gyülekezete.
| |||
|
© satyapapa | 2011. dec. 05. 21:45 | Válasz | #1152 | ||
NO-
| |||
| |||
2011. dec. 05. 21:45 | Válasz | #1151 | |||
Még 100 nap??
| |||
|
© satyapapa | 2011. dec. 05. 21:44 | Válasz | #1150 | ||
Na igen,,de most még 100napig kb ez van
| |||
|
2011. dec. 05. 21:44 | Válasz | #1149 | |||
Satyapapa te ki akarod húzni a gyufát!!
| |||
| |||
2011. dec. 05. 21:42 | Válasz | #1148 | |||
Kemény lakkréteg van rajta. Szellőt jól tűröm. És udvarias vagyok. A lassabbakat előre engedem... Satyapapa!Bár csak már ott tartanánk, hegy nem csak itt szájjal motorozunk... | |||
|
2011. dec. 05. 21:35 | Válasz | #1147 | |||
Az nem kipuffogó ledobás volt! AUDIÓ TUNNING!!! | |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 05. 21:35 | Válasz | #1146 | ||
Én meg ugy suhanok a burgman "musztángon" hogy nemtud beporosodni,Olyan forgoszél van mögöttem hogy elemi csapásként tartják nyilván.ha majd ellviharzok melletted vigyáz nehogy fellhójagosodjon a gépeden a festék.
| |||
| |||
2011. dec. 05. 21:29 | Válasz | #1145 | |||
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Nálam csak azért találsz egy két apró karcot a csavarokon, mert őszönként szét szoktam szedni, hogy letudjam kis tollseprűvel törölgetni a port a dugattyúról,hajtókarról, fogaskerekekről... Hozhatod a sört! | |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 05. 21:28 | Válasz | #1144 | ||
Gelilackó is ledobta egerfelé menet a kipufogót a majárol
| |||
|
|
|
|