![]() |
|
|
|
© szabadhegy | 2012. júl. 25. 21:40 | Válasz | #1232 |
![]() | |
Na jah. jobb, de még sose csináltam ilyet.nagyon nem vagyok képben paypal fizetéssel, meg szállítási díjak stb. Ha valaki más is rendel, én szívesen betársulok.
|
© passat52 | 2012. júl. 25. 21:23 | Válasz | #1231 | ||
![]() | |||
Tudok jobb tippet és lényegesen olcsóbb! EBAY
| |||
| |||
© szabadhegy | 2012. júl. 25. 21:13 | Válasz | #1230 |
![]() | |
Szerintem is ez lesz. ezt, motorlinetaláltam a legnormálisabb helynek így a neten, és pesten. Van valakinek valami jobb tippje? Görgő rugó, plexi, meg talán szíj vásárláshoz?
|
2012. júl. 25. 17:57 | Válasz | #1229 | |||
![]() | |||
őőő. Pár gondolat mielőtt nagyobb gondot csinálsz mint ami van. Kis robogóknál elmegy a szimetrikusan berakott nem egyforma súlyú görgők alkalmazása de itt kicsit komolyabb erők és nagyobb igénybevétel van. Csak egyforma görgőket használj. Elhiheted nekem. 2 éven át kisérleteztem a hajtással. Ha gyári variátort használsz 8db 14g-os görgő a legjobb. Ennél kisebb a gyári varioban már fölöslegesen túlpörgeti a motort. A 12g-os a malossi variátorba való mivel annak más a görgöpályája és ahhoz van megtervezve. Én is probáltam gyári varioban a 12g-os görgőt. Olyan zörgést csinált mintha szét akarna esni. Ha a gyári görgő súlyát akarod csökkenteni csak a belül lévő gyűrűböl tudsz kiszedni, mivel ez adja a görgő súlyát. A külső réteg csak kopó réteg. Viszont itt nagyon pontosan kell kivenni mert ha egy nagyon picit is eltér valamelyik a többitől már félre fog nyomni ami előbb vagy utóbb odavág. Hogy Juhász Béla Barátomat idézzem "Lefő a kávé". Szerintem ne kísérletezz hanem vegyél bele. Ha jól emlékszek az enyém malossi volt. Ők gyártanak 14g-sat is. Ráadásul azon külön van a kopóréteg és ha kockás lesz lehet csak azt cserélni. | |||
|
© szabadhegy | 2012. júl. 25. 16:14 | Válasz | #1228 |
![]() | |
Úgy néztem elég vékony a rézgyürű amin van. Ha azt kifúrom belőle, akkor veszít a merevségből. S elég nagy nyomást kell birnia. Nem?
|
© passat52 | 2012. júl. 25. 15:46 | Válasz | #1227 | ||
![]() | |||
Ne az oldalából szedd le a könnyítést hanem a belsejéből!
| |||
|
© szabadhegy | 2012. júl. 25. 15:12 | Válasz | #1226 |
![]() | |
Az oldalából gondoltam. Wd 40 -el szoktam kitisztítani, görgők helyét. Az hagy egy filmszerű olajat maga után. Az elég szerintem
|
© passat52 | 2012. júl. 25. 15:04 | Válasz | #1225 | ||
![]() | |||
Csak géppel csiszold, hogy egyenletes legyen a felülete. A vékonyan való speciális zsírzást mindenképp ajánlom. Ja és a csuszkákat is kend meg!
| |||
| |||
© szabadhegy | 2012. júl. 25. 14:50 | Válasz | #1224 |
![]() | |
Érdekes gondolat... Kisérletnek jó.De hosszú távon egyenletlen kopások születnek. Egy másik ötlet, ha a régi görgőkből lecsiszolok egy kicsit 1 g-ot. grammos mérlegen lemérem. Proba cseresznye. |
© passat52 | 2012. júl. 25. 14:11 | Válasz | #1223 | ||
![]() | |||
Üdv! Ez a rázkódás,gyorsulás probléma valamennyiünknél fenn áll! Olvasgatok néha külföldi fórumokat is és hasonló gondokkal küzdenek a márkatársak. Én rendszeresen kitisztítom a variátort és vékonyan megkenem a görgőket Malossi zsírral, bár a manuál szárazan írja az összerakást! Ha maradsz a gyári variónál akkor még egy lehetőség az indulási fordulatszám növelésére, hogy 4 db 12.-es 4 db 15.-ös görgőt teszel bele! Ez kb. 500.-at emel a fordulat számon!HGF fórum | |||
| |||
© szabadhegy | 2012. júl. 24. 21:02 | Válasz | #1222 |
![]() | |
Köszi. Most kitakarítottam felcsiszoltam elmúlt a berángatás. De tudom ez nem lesz hosszú életű javulás. A szíjban is benne van már a 20ezer ránézésre. Szal 14g görgő. Nehéz ügy beszerezni. Nincs valami tipp, hogy hol lehet kapni ilyen cuccot normális áron esetleg polcról. Ezen a variátor dolgon kívül még akarok magasítani a plexin, meg a kormányt ahogy forgatom nagyon nyekeregnek a vezetékek, meg a hátsó lábtartó nem kényelmes az asszonynak, ezért lesz ott is átalakítás. Szerintem egy rozsdamentes bukócsőből egy ívet teszek oda. De még ezt ki kell agyalnom. Kb ennyi alakítgatás lesz csak:) Aztán kitudja még... |
2012. júl. 24. 17:38 | Válasz | #1221 | |||
![]() | |||
12g-os görgöt felejtd el. A gyári variátorba az nem jo. Alapból 15g-os van benne gyárilag. Ha azt 14g-osra cseréled már sokat dob a motor gyorsulásán. Kontrasztrugóból pedig felejtsd el a sárgát. Kapásból mehet bele a fehér és tökéletes lesz.
| |||
| |||
© szabadhegy | 2012. júl. 24. 16:44 | Válasz | #1220 |
![]() | |
Jah igen. Én Pest közelében Dunakeszin lakok. Ha van a közelben Majestys kolléga, akkor kipróbálhatná a gépemet, hogy véleményt mondjon róla. |
© szabadhegy | 2012. júl. 24. 16:32 | Válasz | #1219 |
![]() | |
Sziasztok! Múlt héten vettem én is egy Majesty 400-at. Már egy éve nézegetem a típust. Mindent elolvastam róla amit lehet találni a neten. S végre megvan juhi. 2005-ös Ezüst 40 ezer km van benne.Nagyon szép állapotú. De azért van egy-két dolog ami nem tetszik. Első és legidegesítőbb dolog az elindulásnál való rázás. Ez típushiba 3 pofás kuplung stb. Már volt szó itt róla. Szerintem kicserélem a görgőket kisebb súlyúra,(12g) aztán a következő a kuplungrugó lecserélése fehér, vagy sárga malossira. Ebben kellene segítség. Nincsenek meg ezek valakinek otthon elfekvőben? Megvenném. Esetleg jótanácsot is elfogadok mellé. Hogy lehetne kicsit megváltoztatni a variátort, hogy indulásnál jobban ugorjon. Malossi teljes szett kilőve. Legalább is idén már nem fér bele a büdzsébe |
© Baracs Dénes | 2012. júl. 19. 19:25 | Válasz | #1218 |
![]() | |
Ma végre telefonáltak, hogy holnapra Pécsett az összes alkatrész. (lehet, hogy olvassák a fórumot? :) ) Most kezdhetek udvarolni a szerelőnek, hogy ,minél gyorsabban fogadni méltóztasson :)
|
© juhász béla | 2012. júl. 18. 21:55 | Válasz | #1217 | ||
![]() | |||
Az csak duma,hogy szabadságolások miatt nem lehet kapni malossi kuplungot.Nézz körűl az olasz ebay-on tele van.Az itteni űzlet nem fog 1 valamit kűlön megrendelni,majd ha összejön egy nagyobb rendelés,majd akkor intézkedik.A vevönek meg csak kell valamit hazudni.
| |||
| |||
2012. júl. 18. 21:01 | Válasz | #1216 | |||
![]() | |||
Bezony. Én ugyan így voltam pont egy évvel ez előtt. Majd szeptemberben. Ilyenkor az olaszok vizszintesben vannak és tojnak megmozdulni.
| |||
| |||
© Baracs Dénes | 2012. júl. 18. 19:50 | Válasz | #1215 |
![]() | |
Csak várom és várom, hogy megjöjjön a Malossi kuplungharang. Két hete megrendeltem és semmi. Közben kiderült hogy augusztusban leállnak az olaszok a gyártással (szabadságolások) és ha addig nem küldik, akkor már csak szeptemberben. Hát egy kicsit nehézkes :( , de a malossi kuplunghoz nem hiszem, hogy célravezető más gyártó harangját megvenni.
|
© yoyo | 2012. júl. 09. 19:57 | Válasz | #1214 |
![]() | |
Köszi az infót.
|
2012. júl. 06. 05:32 | Válasz | #1213 | |
![]() | |
A 1123.-as bejegyzésben le vannak írva a jelenség feltételezhető okai,nálam is előfordult már egyszer még tavaly,de azóta sem.Kisebb kontakthiba lehet,ha nem sűrűn gyullad ki emiatt a sárga,akkor szerintem nem kell vele foglalkozni.
| |
© yoyo | 2012. júl. 05. 22:37 | Válasz | #1212 |
![]() | |
Sziasztok. Tegnap kigyulladt a sárga motordig.jelem meg kiírt egy"37"-es kódot.Leállítottam,majd újra gyújtásra tettem,akkor eltűnt a jel.Olvastam itt nálatok mi ez a hibakód,szerintetek kell vele foglalkozni,vagy ha csak rendszeresen visszatér? |
© Mathias | 2012. júl. 05. 20:28 | Válasz | #1211 | ||
![]() | |||
Szia Dénes! Üdvözöllek! Gondolom, hogy nem esett jól ez a 120e forintnyi kiadás...De az azért vígasztalhat, hogy 20-25e km-re le van tudva a szervíz a szükséges olaj és szűrőcserén kívül. Nekem is kicsit rángat, de csak hidegen. Ahogy megyek pár km-t megszünik a rángatás alacsony fordulatszámon. Az enyém mondjuk 2008-as és 23e km van még csak benne. | |||
|
© passat52 | 2012. júl. 05. 18:46 | Válasz | #1210 | ||
![]() | |||
A harangot szerelő ránéztére nem hiszem, hogy meg tudja állapítani sérült e! Ha nem akarod cserélni akkor jó esztergályos ki tudja belőle venni a deformálódást! Pécs környékén van Club tagunk, igaz 250-es gépe van de szerintem sokat tud segíteni ha fel veszed vele a kapcsolatot! Nick neve: Szomjas! ![]() Egyébként Tandl András a becsületes neve! ![]() Ha bármiben kérdésed van nyugodtan fordulj hozzánk! Ha tudunk segítünk tanácsokkal! | |||
| |||
© Baracs Dénes | 2012. júl. 05. 18:17 | Válasz | #1209 |
![]() | |
Kedves passat52, köszönöm a választ.:) Örülök, hogy a 400-asok nem túl népes táborát növelhetem. (Magamról a névjegyben írtam néhány sort) Igen a fórumon olvastam mások ilyen irányú gondjairól, így jöttem rá, hogy mi lehet a baj. Ahogy láttam mindenki alkatrészvásárlással oldotta meg a dolgot, ki többel, ki kevesebbel. Én sajnos úgy látszik az előbbiek közé tartozom :( A vasig koptatott kuplung megtehette a magáét, bár a szerelő azt mondta, hogy a harangnak még nem lett baja....De legalább teljesen fel lesz újítva ez a rész a gépen és talán néhány évre megoldom vele a problémákat. Április óta 3000 Km-t motoroztam főleg Pécs környékén, de sajnos egyetlen másik Majesty 400-zal sem találkoztam. Tud valaki esetleg Majesty tulajdonosról Pécsett, vagy a környéken? |
© passat52 | 2012. júl. 05. 17:54 | Válasz | #1208 | ||
![]() | |||
Üdv a 400 asok között! A rángatás sajnos sok minden befolyásolja! A harang ha egyszer túl melegedett akkor deformálódhat! A görgők szintén gondot jelentenek még akkor is ha újszerűek! A görgőpályát néha ki szoktam tisztítani száraz ronggyal és enyhén megkenem malossi zsírral! Én egy személlyel használom a gépe4 de elő fordolt nálam is a jelenség! A Sutyi ha felnéz ide a fórumra többet tud írni róla! Bár ha visszalapozol kb egy évet akkor Ő beszámolt erről a problémájáról részletesen és sikeresen meg is oldotta! ![]() | |||
| |||
© Baracs Dénes | 2012. júl. 05. 17:46 | Válasz | #1207 |
![]() | |
Sziasztok! 2004-es Majámat februárban vettem. Gyönyörű külleme ellenére hamar rá kellett jönnöm, hogy az óráján olvasható 33 ezer km (Ha annyi...) Nem múlt el nyomtalanul, mert 40 alatt gyorsulásnál nagyon rázott. Így én is rászántam magam a Malossi ötpofás vásárlására. 50ezer volt. Szétszereléskor kiderült, hogy az előző három pofásról már vasig lekopott a ferodol. Hatalmas változást hozott, az új kuplung, de be kell vallanom, még nem tökéletes. 30 körüli gyorsításnál és főleg két személlyel még mindig ráz, ha nem is annyira mint korábban. Így bár szerettem volna elkerülni, de kénytelen voltam megrendelni a harangot is (Malossi 28 ezer) a görgőket (Malossi (15g) 9100 Ft és akkor már a szíjat is (Malossi 30 ezer) Szóval nem elrettentés, de jobb ha számoltok vele, a kuplung csere önmagában nem biztos, hogy elég. A harangra várni kell 2-3 hetet, ha megjött a szerelés után beszámolok az eredményről. |
© passat52 | 2012. júl. 04. 21:30 | Válasz | #1206 | ||
![]() | |||
Valószinű, hogy erre én is vevő leszek! A gyári 3 pofás kezdi a végét járni nálam is 46 ezer km után.
| |||
| |||
2012. júl. 04. 21:05 | Válasz | #1205 | |||
![]() | |||
Itt meg 28-ért. Hasznot leisszuk !Italmondo 400 majesty 5 pofás.
| |||
|
2012. júl. 04. 21:03 | Válasz | #1204 | |||
![]() | |||
Mondjuk ez nem malossi de 5 pofás magyarországról.5 pofás kuplung.
| |||
|
© passat52 | 2012. júl. 04. 20:35 | Válasz | #1203 | ||
![]() | |||
| |||
2012. júl. 04. 19:00 | Válasz | #1202 | |||
![]() | |||
Biztos melegen tartja a rugót:)Szerintem hülyeség!
| |||
| |||
© jasa | 2012. júl. 04. 15:08 | Válasz | #1201 | ||
![]() | |||
Nem szoktam ebbe a topikba írni (nem lévén érintett) de tegnap láttam Siófokon egy 400-as hátsó teleszkópjain egy olyan kordura-féle anyagból készített védőhuzatot, amit gondolom tépőzárral rögzíthettek a rugópaláston. Láttatok már ilyet ? Mi cél szolgálhat, véd a kosztól ?
| |||
|
© Soldier | 2012. júl. 04. 09:06 | Válasz | #1200 |
![]() | |
Találtam,Malossi,51 e Ft körül van...Nekem igazából csak 2 személlyel ráz be,viszont mikor indulok,nehezen indul meg.
|
© Mathias | 2012. júl. 03. 07:36 | Válasz | #1199 | ||
![]() | |||
Nekem is tervben van, de egyelőre anyagi akadálya van. Tudtommal 55-60e környéke itthon.
| |||
|
2012. júl. 03. 07:25 | Válasz | #1198 | |
![]() | |
Én anno Olaszból hozattam négy éve,de megszűnt a kapcsolatom,de szerintem a neten ha rákeresel,itthon is megtalálod a legolcsóbb kereskedőt.Akkoriban 40.-rugó környékén volt,mostani áráról fogalmam sincs. Egyébként mióta ez benne van,semmi gond a motorom kuplung részével.Azelőtt berázott,bele bele kapott,most tökéletes. | |
© Soldier | 2012. júl. 02. 09:15 | Válasz | #1197 |
![]() | |
Sziasztok!Cserélni szeretném a 3 pofás kuplungot 5 pofásra a 400-as Majában.Hol érdemes megvenni,tudnátok segíteni?
|
© Mathias | 2012. jún. 26. 07:00 | Válasz | #1196 | ||
![]() | |||
Elkészült a karbonos kipufogó hővédő lemez. Jóval erősebb, és masszívabb lett, mint a gyári. Satyapapa minőségi munkát végzett, ajánlom mindenkinek akinek szintén aktuális a hővédő lemez cseréje. Volt egy kis heggesztési munka is, mert a hővédő alatti vas fülecske el volt repedve. Ezt Satyapapa szomszédságában a szaki egy kóláért megcsinálta barátilag. :-) Most pöpec lett a gép, a gyári hővédő lemez árának tizedéért kb. Innen is köszönöm Satyapapának a minőségi munkát, és baráti árat! | |||
|
© Soldier | 2012. jún. 24. 09:17 | Válasz | #1195 |
![]() | |
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_yp_400_majesty-5899865
|
2012. jún. 21. 21:34 | Válasz | #1194 | |||
![]() | |||
Örülök hogy megvan a hiba oka, megint okosabbak lettünk!
| |||
| |||
© Soldier | 2012. jún. 21. 21:17 | Válasz | #1193 |
![]() | |
Sziasztok! Megvan a korábban általam leírt hiba oka...az injektor feletti tölcsér alaku membrán szakadt ki,így olyan hatás keletkezett,mintha mindkét levegő beömlőt befognám.Így nem kapott elég levegőt,és ezért nem volt erő sem.Cserével megoldódik. |
© satyapapa | 2012. jún. 21. 20:47 | Válasz | #1192 | ||
![]() | |||
400-as majára az üvegszálas hövédö eladva
| |||
|
2012. jún. 20. 20:20 | Válasz | #1191 | |||
![]() | |||
Nos Tamás ebben az esetben sajnos összetettebb a probléma. Jó lenne ha minél hamarabb megnyugtató megoldást találnál. Légyszi, tudasd velünk is!
| |||
| |||
2012. jún. 20. 05:12 | Válasz | #1190 | |
![]() | |
A leírt hibaüzenet azóta sem jelent meg,kontakthibára gyanakszom a jeladó érintkezőinél,de sajnos a leírt lassulásra nincs elképzelésem,ez a fajta hibajelenség még nem fordult elő a köreinkben.
| |
© satyapapa | 2012. jún. 19. 18:43 | Válasz | #1189 | ||
![]() | |||
2008-elötti majára kipufogó hövédö eladó.Anyaga üvegszál-mügyanta rendkivül erös, tartós.Fekete szinü,karcmentes.A gyárival megegyezö fazonu.Egyedi gyártásu,,,,,nagyon kedvezö ár.
| |||
|
© passat52 | 2012. jún. 19. 16:07 | Válasz | #1188 | ||
![]() | |||
Nálam is sűrűn előfordult ez a jelenség! Több mint egy hónapja kicserélték a gumigyűrűt az injektor alatt és az óta nem jelentkezik! Valószínű, hogy az érintkezők a ludasak mivel le szedték az összes vezetéket a sarukról és visszarakták így megfelelő a kontakt!
| |||
| |||
© Karcsi | 2012. jún. 19. 11:02 | Válasz | #1187 | ||
![]() | |||
Köszi Viktor ![]() Utána már Én is megtaláltam, tudod a nagy meleg.. ![]() ![]() ![]() ![]() | |||
| |||
2012. jún. 19. 09:54 | Válasz | #1186 | |||
![]() | |||
Ebben a topicban a #1123-as hsz: Tamás: 37: Az alapjárati szabalyzo szelep nyitva maradt. lehetséges okai: Sebesség szenzor defekt Zavar a fojtószelepházban Zavar a gázbowdenben Ecu hiba | |||
| |||
© Karcsi | 2012. jún. 19. 08:00 | Válasz | #1185 | ||
![]() | |||
Ha már a hiba kódoknál tartunk akkor megtudnátok mondani, hogy a 37- es mit takar. Már nem emlékszem,de rémlik, hogy egyszer már közzé tettétek. 37-es hibajelensége a következő, lüktet az alapjárat, motor sárga lámpácskája világít, kb 2-3 perc után visszaáll. ![]() ![]() ![]() | |||
|
2012. jún. 18. 22:19 | Válasz | #1184 | |||
![]() | |||
Visszanéztem és jól emlékeztem: a #1123-as beírásomat olvasd el! Orpinak is a 42-es hibakódot írta a motor, megtalálod a lehetséges okokat. Talán Orpi többet is tud. Örülök hogy szerencsésen hazaértél! | |||
| |||
© Soldier | 2012. jún. 18. 06:26 | Válasz | #1183 |
![]() | |
Sziasztok!Egy kis segítséget szeretnék kérni...Miskolcon vagy környékén tudnátok nekem szerelőt ajánlani,aki ért a 400-as Mayához?Tegnap hazafelé jövet az M3-ason,egyszer csak el kezdett elfogyni a motor...előszőr 110 km/h,majd már csak 80 km/h lett a max.sebessége,és erőtlenné is vált a motor,minden előzmény nélkül.Olyan,mintha nem kapna elegendő üzemanyagot,vagy mint ha nem lenne jó a keverési arány...Ha valakinek van ötlete,előre is köszönöm!
|
2012. jún. 10. 20:53 | Válasz | #1182 | |||
![]() | |||
Bazsi21. A kérdésre a válasz kicsit nagyobb terjedelmű. Vegyél fel skypera és megbeszéljük. Skype: psutyika | |||
| |||
© bazsi21 | 2012. jún. 10. 18:00 | Válasz | #1181 |
![]() | |
Sziasztok! 2006-os Majesty400-asommal most vagyok túl a 30ezres nagyszervizen. Új Malossi kupplung, Malossi szíj és 14gr görgők, fehér kontrasztrugó. Álló helyzetből (pláne utassal) elég lomhán indul meg. mit javasolnátok, hogy jobban ugorjon? |
2012. máj. 22. 15:14 | Válasz | #1180 | |||
![]() | |||
A képeget nézegetve, egyetlen kérdés fogalmazódott meg bennem. Hogy lehet az, hogy a háttérben lévő PVA csövön sem karbonminta, sem led nem található?! Nagyon nem megy az egyébként roppant jól sikerült megoldásodhoz! Tessék mán valami megfelelő hátteret választani a remekműnek jó...? Mellesleg Tyti mint ötletgazda részesül jogdíjból...? | |||
| |||
2012. máj. 21. 21:38 | Válasz | #1179 | |
![]() | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
2012. máj. 21. 20:34 | Válasz | #1178 | |||
![]() | |||
Orpikám egy mondat jut eszembe: "Fekete lyukba fehér pötty" azaz: "Mész a Picsába":):):):):):) Hihetelen , hogy tudod még fokozni :):):):) Zseniális az ötlet és a kivitelezés is Gratula:):):):):) | |||
|
2012. máj. 21. 15:24 | Válasz | #1177 | |
![]() | |
Sikerült kivitelezni a Tity által megálmodott autórádió projektet a motorra,íme két kép róla.Az első képen a levehető előlapú rádió előlapja az alaplappal míg a másodikon maga az elektronika látható a kesztyűtartóban.A két egység 10 eres riasztókábellel van összekötve. Ragyogóan szól,4 hangszórós így aztán még a dobozba is be kell szerkesztenem valahogy 2 hangszórót. Ha valakinek tanács kell,szívesen adok :) ![]() ![]() |
© Mathias | 2012. ápr. 26. 16:57 | Válasz | #1176 | ||
![]() | |||
Sutyi: Köszi az infót! | |||
|
2012. ápr. 24. 18:43 | Válasz | #1175 | |||
![]() | |||
Esetleg törött idomokkal nem tudnád "felöltöztetni ideiglenesen a vasat? Olyan ragszalag---gumipók stílus...Vagy hülyeség??
| |||
| |||
© Karcsi | 2012. ápr. 24. 11:11 | Válasz | #1174 | ||
![]() | |||
Sutyi! 400-as projekt, hogy áll?? mi van a gépeddel? | |||
|
2012. ápr. 24. 05:43 | Válasz | #1173 | |||
![]() | |||
Mindegyik az. A 400-as mind injektoros évjárattól függetlenül.
| |||
| |||
© Mathias | 2012. ápr. 23. 23:30 | Válasz | #1172 | ||
![]() | |||
Azt tudja valaki hogy melyik évjárattól lett injektoros a 400-as? Vagy az is jó lenne nekem, hogy miből tudnám megállapítani... Eddig úgy tudtam az enyém karbis, de amit néztem specifikációkat 2008-as modellnél mindenhol injektort látok.
| |||
|
© Mathias | 2012. ápr. 21. 18:36 | Válasz | #1171 | ||
![]() | |||
Sportmotoroknál ez a tárcsa dolog pl. van hogy nagyon megtévesztő. Láttam már extrém vállas tárcsát 20e km futásteljesítménnyel, mert a kemény betét eszi a tárcsát...Persze azt nem tudom, hogy a Maja betétje mennyire kemény, és milyen betétek kaphatók hozzá, ezt ti jobban tudjátok, csak ha betét volt benne cserélve és keményebbre cserélték mint a gyári, akkor akár reális is lehet. Szerintem a 450e jó ár érte. Ha 30e km körül van benne akkor is. Az enyém 2008-as és 980e tartom így hogy már idény van. Olvastam korábban, hogy a Malossi szíjhoz gyári görgőt javasolt valaki, és az lenne a kérdésem, melyik a legjobb kombó ha szíjat+görgőt+ 5 pontos kuplungot cserélnék, és miben lesz másabb a motor Malossi görgővel, ill. nem járok e jobban ha szíjból és görgőből is gyárit veszek... | |||
|
© satyapapa | 2012. ápr. 21. 18:05 | Válasz | #1170 | ||
![]() | |||
Elmentünk megnézni egy eladó 400-as maját.. Hát???- 18ezer km van benne és 2005-ös évj-maga a gép egész jól egybe volt,,,de!!18ezer km nél egy hátsó féktárcsa nemszokott ennyire elkopni,-kuplungot most cseréltek rajta,,,az elsö fékek hatásfoka kb 40%. Tehát a gép az ugyan szépen megy de szerintem legalább a duplája a megtett km.A többi látható dolog kb 80-90%-os .Nemrossz vétel 450ezerér,de elsöre kb 60-80ezer ft kell rá Pl 3féktárcsa és 3 garnitura betét. | |||
|
© Mathias | 2012. ápr. 21. 17:44 | Válasz | #1169 | ||
![]() | |||
Tud valaki pontos méretet az első fék légtelenítő csavarjait illetően? Voltam autósboltban (Láng) de nem túl egyszerű a kérdés...Sok fajta van, és a menetemelkedés sem mindegy ugye.
| |||
|
© satyapapa | 2012. ápr. 20. 19:34 | Válasz | #1168 | ||
![]() | |||
Általános karbantartásba mentem.
| |||
| |||
2012. ápr. 20. 19:32 | Válasz | #1167 | |||
![]() | |||
Látod erre nem gondoltam! De ezentúl ezt fogom alkalmazni,nem a saját testem vákuumját, hisz fecskendőből nem szűkölködök! ![]() ![]() | |||
| |||
© satyapapa | 2012. ápr. 20. 19:21 | Válasz | #1166 | ||
![]() | |||
A müanyag (mipolán) csöves dolgot én is használom de ugy hogy a másik végére ráteszek egy injekcios fecskendöt és azzal szivatok rá a csöre,és a légtelenitö csavarra,illetve ezen keresztül a fékolajra.
| |||
| |||
© Mathias | 2012. ápr. 20. 17:15 | Válasz | #1165 | ||
![]() | |||
Köszi a tippet. ![]() ![]() Majd jelentkezem mire jutottam. | |||
|
2012. ápr. 19. 20:05 | Válasz | #1164 | |||
![]() | |||
Ez már MIX lesz, de én is elkezdtem megunni az állandó pumpálást és emiatt használom a jó hosszú csövet! ![]() | |||
| |||
© satyapapa | 2012. ápr. 19. 20:04 | Válasz | #1163 | ||
![]() | |||
Soha nemkinlódtam még ennyit fékkel,pedig már több tucatot csináltam,,,autót-motort vegyesen..Döbbenet..
| |||
|
2012. ápr. 19. 20:01 | Válasz | #1162 | |||
![]() | |||
Satya! Én úgy szoktam csinálni a légtelenítést, hogy a légtelenítő csavarra ráhúzok egy kb. 3m hosszú műanyag csövet és ne nevessetek!megszívom a csövet, aztán látom, hogy mi történik, ha már nem jön a bubi, akkor nagy valószínűséggel oké a művelet! Hagyományos módon szerintem szívás a légtelenítés! Elkopik a kezem meg a tömítőkarima, amire sikerül átpumpálni a levegőt! ![]() | |||
| |||
© passat52 | 2012. ápr. 19. 19:53 | Válasz | #1161 | ||
![]() | |||
Nem tudom mert Sutyi barátom vitte el a motorom a szervizbe! Ja és ügyelt rá, hogy szakszerűen bontsák meg a burkolatokat! ![]() | |||
| |||
© satyapapa | 2012. ápr. 19. 19:50 | Válasz | #1160 | ||
![]() | |||
Még ijet nem láttatok....Mathyas a 400-as majánál nem birtuk légteleniteni az elsöféket,,,mindent megpróbáltunk,,sok idö elment semmi eredmény nélkül....Beszarás volt,,,
| |||
|
© satyapapa | 2012. ápr. 19. 19:24 | Válasz | #1159 | ||
![]() | |||
és mennyi ideig tartott a csere? Még jó hogy a 400maja egy elég jó szerkezet és a tipushiba ami a 250majánál elöfordul,,,az más a 400-nál nincs illetve kevés.
| |||
| |||
© passat52 | 2012. ápr. 19. 19:19 | Válasz | #1158 | ||
![]() | |||
A mai nap elvégezte végre a Jamaha szerviz a gyári visszahívásos ac pumpa alatti gumi gyűrű cseréjét! Másfél éve jelentkeztem a javításra! ![]() | |||
|
© Mathias | 2012. ápr. 13. 04:48 | Válasz | #1157 | ||
![]() | |||
Megkíméltnek tünik? Úgy rémlik, hogy elég sok km van benne.
| |||
|
2012. ápr. 06. 14:11 | Válasz | #1156 | |||
![]() | |||
Megnéztem ezt a gépet sokkal pirosabb élőben, olyan Cagiva piros
| |||
|
© Mathias | 2012. ápr. 06. 04:04 | Válasz | #1155 | ||
![]() | |||
Csajnak szerintem túl nehéz a 400-as. Ettől függetlenül igen egyedi, ha az ülés nem lenne bézs bőr, még azt mondom oké. De így... :)
| |||
|
© satyapapa | 2012. ápr. 04. 20:39 | Válasz | #1154 | ||
![]() | |||
Olyan csajos
| |||
| |||
2012. ápr. 04. 09:12 | Válasz | #1153 | |||
![]() | |||
Szegény motor,igy elcsúfítani .......
| |||
|
2012. ápr. 04. 08:57 | Válasz | #1152 | |||
![]() | |||
Micsoda kis színes egyéniség :) ![]() | |||
|
© nsdap.zoli | 2012. ápr. 01. 09:35 | Válasz | #1151 |
![]() | |
A kerék ki van polírozva,már csak festő kell,aki a közepét feketére pingálja. A jövő héten megyek hozzád. | |
© Miska | 2012. márc. 31. 22:13 | Válasz | #1150 |
![]() | |
Sziasztok!!! Zoli és már poliros a kereked?? Hétfőtől szabin vagyok augusztusig:-)
| |
© Mathias | 2012. márc. 29. 03:43 | Válasz | #1149 | ||
![]() | |||
Na igen...De egy ilyen "kis" elírás miatt mindjárt elveszi a rendőr az "A" korl. jogsit, ha valaki azzal vezeti.
| |||
|
© jasa | 2012. márc. 27. 13:40 | Válasz | #1148 | ||
![]() | |||
Hibázni nem kötelező, de lehet.....és vannak akik szeretnek élni a lehetőséggel (még a hivatalokban is). ![]() | |||
| |||
© nsdap.zoli | 2012. márc. 27. 12:29 | Válasz | #1147 |
![]() | |
Nekem is 2005-ös van és 25kw.
| |
2012. márc. 25. 11:36 | Válasz | #1146 | |
![]() | |
Tuti hogy elírás,és a 34.szerintem a lóerőre vonatkozik.
|
2012. márc. 25. 11:35 | Válasz | #1145 | |
![]() | |
Az enyém 2005.-ös,és a forgalmija szerint 25.kw.a teljesítménye.
| |
2012. márc. 24. 21:05 | Válasz | #1144 | |||
![]() | |||
Srácok ! Ma behoztak hozzám egy 400as 2005ös Maját hogy papírozzam le, mikor átnéztem az olasz papírjait érdekességet találtam KW-nál 34kw volt beírva, mondom a srácnak én úgy tudom csak 25 kwos létezik belőle, aztán felmentem a használt autóra és ott is találtam egy ilyet.. MAJA 400 34KW ? Most akkor létezik ilyen vagy elírás ? | |||
|
© Soldier | 2012. feb. 21. 08:58 | Válasz | #1143 |
![]() | |
Kiegészítés az előbbihez:A csatlakozó sarú könnyen átalakítható,nem rázódik le.Az ár alkuképes..:)
|
© Soldier | 2012. feb. 21. 08:55 | Válasz | #1142 |
![]() | |
Sziasztok!Rég jártam erre...Van egy pár db eladó,használt,de kifogástalan állapotú Panasonic akksim.Nekem ilyen van a 400 Mayaba,és kifogátalanúl működik,most a télen,egy hónapi állás után is (0 fok körüli hőmérsékleten tárolom a motort) simán beindította a gépet.Szal ha vkit érdekel,szóljon!Itt egy link: http://www.expressz.hu/auto/alkatresz/motorkerekpar/akkumulator/hirdetes-30065437/ |
2012. feb. 17. 14:24 | Válasz | #1141 | |
![]() | |
Nagyon szívesen! ![]() Jó a cucc tényleg! De vannak határok amit nem tud átlépni.. Na meg persze a mocs...os anyagiak.. ![]() Ha "kevésnek" érzed a pacikat magad alatt akkor tényleg érdemesebb váltani egy nagyobb cm3-is gépre. Vaaagy... ![]() ![]() | |
2012. feb. 17. 10:57 | Válasz | #1140 | |||
![]() | |||
![]() Igen. Teljesen igazad van. Köszönöm az infókat. | |||
| |||
2012. feb. 17. 10:46 | Válasz | #1139 | |
![]() | |
Big lusta.. ![]() ![]() Nah. Az egyik Barátom gépében van ilyen. Igaz az Power Commander. De hasonló elven működik mint ez. Megváltoztatja a motor levegő/benzin mennyiségét magyarán többet ad az alsó/középső fordulatszámon,és rugalmasabb is lesz tőle a gép. Akkor érdemes beszerelni ha van egy sport légszűrő,meg sport kipuff a gépen. Működés. Gyorsulásra a 650 Burgimmal kb 100m-ig partiba van.Magyarán nagyon megy a cuccal! Lóerő és cm3-ben nálam van az előny és nem csak papíron. ![]() E nélkül simán ott tudnám hagyni! Igaz így is ott hagyom csak nem olyan pillanat alatt. Még egy fontos! Ha jól van beállítva/kalibrálva a technika akkor ugyan annyit vagy még kevesebbet is fogyaszthat a gép úgy,hogy jobban is megy! Csak halkan jegyzem meg.. Érdemesebb egy nagyobb cm3 gépre váltani inkább mint egy kisebb cm3 tuningolni. A Lóerőt és a cm3 semmi más nem tudja pótolni. | |
2012. feb. 17. 09:43 | Válasz | #1138 | |||
![]() | |||
Plíz Help ha valaki hallott már róla! Csak kíváncsiságból. Találtam a neten egy PowerJet elnevezésű kütyüt. Rengetegféle motorhoz létezik, köztük a 400-as Majához is. Íme egy Youtube-os link: PowerJet Esetleg nem tud valaki kicsit többet a cuccról? Sejtésem van, hogy mire jó és hogy működik. Vagy esetleg van e valakinek olyan szomszédja, aki már hallott olyan emberről akinek valamelyik ismerőse már látott ilyent valakinek a kezében. Tehát konkrétan mennyire jó, mennyit dob a motoron és hogy műxik és nem nyírja e ki a gépezetet. Ha jól emléxek rá, valaki már említette itt is de nem tudom ki volt és BIG lusta vagyok visszakeresni. Szóval egyenlőre az érdekelne, hogy van e valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban. Amúgy az ára baromi borsos, úgyhogy részemről kilőve de azért nagyon kíváncsi lennék rá, hogy mennyit számít. | |||
|
© sp1szacsa | 2012. feb. 13. 16:31 | Válasz | #1137 | ||
![]() | |||
Yamahánál általánosan alkalmazott hibakód, mint kiderült( hiteles infónak köszönhetően) amikor az ecu nem kommunikációképes ezt az üzenetet adja, köszi ezek ami írtál standard dolgok , ezeken már túl vagyok, és azért tettem közzé, hogy van ilyen hibakód és ne tessék meglepődni ....
| |||
| |||
© satyapapa | 2012. feb. 13. 16:01 | Válasz | #1136 | ||
![]() | |||
A számitogépes hiba nyilvántartás szerint ilyen hibakód nincs hogy 53, Valoszinüsithetö hiba az immo belsörészébe kontakt hiba lehetösége,(páralecsapodásból)ezt esetlegesen kis melegitéssel orvosolni lehet. Valamint az üzemanyag ellátó rendszer hiba,,ajánlatos a majáktál benzinbe keverhetö tisztitó anyag,folyadék használata mert hajlamos a hibásodásra,,és álltalában az egész befecskendezö rész cseréje szükséges. | |||
| |||
© sp1szacsa | 2012. feb. 13. 15:35 | Válasz | #1135 | ||
![]() | |||
Javítok egy sebesült jószágot, 53 as hibakód mindenhol keresetem a szervízmanuálban mi a fene lehet( nincs benne sajnos), senkinek nem kívánom, hogy ezt villogja ki valakinek is az immó ledje, mert a diagba nem enged már ilyenkor be, sajnos ez EKU CDI (vezérlő elektronika ) hiba... | |||
|
© Karcsi | 2012. feb. 04. 18:55 | Válasz | #1134 | ||
![]() | |||
Köszönöm megkaptam... csak egy kis gond van nem tudom olvasni,karakterek miatt...de azért köszönöm Orpika örök hálám üldözni fog... | |||
| |||
2012. feb. 03. 13:50 | Válasz | #1133 | |
![]() | |
A kando-kkt.sulinet.hu.-ra küldtem,ez jön le a nicknevedre kattintva.
| |
|
|
|