|
|
|
© juhász béla | 2016. jún. 18. 22:14 | Válasz | #5664 | ||
|
2016. jún. 18. 22:03 | Válasz | #5663 | |||
Télleg hülye vagyok... Ezeknél nem jön le az egész fedél mint a varangynál. Van kettő kis lyuk, egy alul egy felül. | |||
|
2016. jún. 18. 20:32 | Válasz | #5662 | |||
A 250-esnél a "felső" a szívó,az"alsó" a kipufogó szelep fedele.Kettő van.
| |||
|
© jasa | 2016. jún. 17. 15:21 | Válasz | #5661 | ||
Én nem leszek annyira udvarias, mint a kollégák (de ettől még ugyanúgy a javadat akarom): ne babráld többet azt a gépet, hanem vidd sürgősen egy hozzáértő szerelőhöz | |||
| |||
2016. jún. 17. 10:08 | Válasz | #5660 | |||
"A felsőn pedig amikor járt a motor,elég rendesen spriccelte ki az anyagot!" Ezt kifejtenéd? Levett szelepfedéllel járt a motor? Elvileg a szelepeknek van egy háza az a szelepház nem? Ennek van egy fedele az a szelepfedél. Az alsó szelepfedél az mi?? A szelepházba szerintem nem juthat benzin a hengerből, mert erre való a szelepszárszimering. Ha fel jut benzin, akkor le is jutna olaj mivel a szelepházba nyomja a pumba az olajat. Így a motor el sem indulna... Ha a szelepházban bezin van, az a tankból jut oda a karbin keresztül(ha nem jó pl. a benzincsap). Bejut a benzin a hengerbe, és leszivárog a blokkba. Láttam már 5liter benzines trutyit blokkba. Ha álló motornál szabályosan leveszed a szelepfedelet, ott hogy lehet olaj vagy benzin?? Ha áll a motor akkor a szelepházból lefolyik az olaj vissza a blokkba nem? | |||
|
2016. jún. 16. 22:21 | Válasz | #5659 | |||
Szerintem meg bekerülhet. Gondolj bele. Szívószelep nyitva, dugattyú jön föl, a naftát meg tolja mindenhova. Juthat az vissza a karbiba is. Máshol hol jut be a benzin? Szét kéne azt szedni és újra összerakni... | |||
| |||
2016. jún. 16. 21:59 | Válasz | #5658 | |||
Csak a vezérlés miatt nem kerül az olajtérbe üzemanyag, kell lennie még másnak is. Nem is tippelem mert nem érdemes, megnézni kéne.
| |||
|
2016. jún. 16. 21:50 | Válasz | #5657 | |||
Miklós, ne sértődj meg, de értessz Te a motorkerékpár blokkjának szereléséhez...? Mert olyan alapvető kérdésekkel nem vagy tisztába, ami nélkül bele se lenne szabad nézni, nem még nyúlni egy blokkba... Félre ne érts, nem piszkálni vagy bántani akarlak, netán kétségbe vonni a hozzáértésedet (bár ezzel akadnak gondok) de ha elhajtod valamelyik szelepet, komoly pénzbe fog kerülni. Nem ártana tisztában lenni vele mi hogyan működik és miért... Az égéstérből ha benzin kerül (főleg ilyen mennyiségben) az olajtérbe, az a szelepszárvezetőkön jut be. Biztosam az eltolt vezérlés miatt. Olajat is cseréld le, mert ami benne van, már nem az... | |||
| |||
2016. jún. 16. 20:54 | Válasz | #5656 | |||
Valami gáz van, mert ott csak olaj lehet...
| |||
| |||
© Kőműves Miklós | 2016. jún. 16. 19:02 | Válasz | #5655 |
Ma levettem a szelepfedeleket,hát..... mintha oda gyűlne össze a keverék,az alsó fedél alól kb. 1 deci benzin folyt ki.A felsőn pedig amikor járt a motor,elég rendesen spriccelte ki az anyagot! Akkor úgy néz ki,hogy el van téve annyival,hogy nem működnek összhangban az ütemek? | |
2016. jún. 14. 15:15 | Válasz | #5654 | |||
Igazából az alsó meg a felső fogaskeréken tudod ellenőrizni a rovátkolást. Jobbat nem nagyon tudsz. Olyat már láttam Taschner úr videóiban, hogy beragadt a feszítő, vagy kicsit laza volt a vez.mű lánc és elugrott... | |||
|
© Kőműves Miklós | 2016. jún. 14. 15:03 | Válasz | #5653 |
Köszönöm a tanácsokat! Az a baj hogy nem tudom előtte hogyan ment a gép mert üzemképtelenül került hozzám.a jelölés egyértelműnek tűnt,de max szétszedem mégegyszer
| |
2016. jún. 14. 14:53 | Válasz | #5652 | |||
Nem ismertem ezt a fogalmat... Bocs... Ha eltetted a vezérlést, bizony okozhat ilyen problémákat. Ahogy Zoli mondta: szelepdekni le, felső holtpont megkeres és ellenőrzöd a szelepváltást. | |||
| |||
2016. jún. 14. 14:12 | Válasz | #5651 | |||
Hát ha előbb engedi ki az égésterméket, ezáltal nincs akkora nyomás. A motor rosszabul megy, mert nincs teljesítény. Ha később, akkor meg kispriccel egy kis cuccot a sürítés előtt, azért megy rosszabbul. Asszem. Béla most lehet, hogy fogja a fejét. :) Ha leveszed a szelepfedelet akkor lehet ellenőrizni a vezérlést nem? Valszeg azt úgysem úszod meg. | |||
|
© Kőműves Miklós | 2016. jún. 14. 12:17 | Válasz | #5650 |
benzin-levegő keverék be,kipufogógáz ki!
| |
2016. jún. 14. 12:14 | Válasz | #5649 | |||
Miklós! Mit takar az a fogalom, hogy "töltéscsere"...? | |||
| |||
© Kőműves Miklós | 2016. jún. 14. 11:13 | Válasz | #5648 |
és elfelejtettem: 125ccm Yamaha Majesty
|
© Kőműves Miklós | 2016. jún. 14. 11:12 | Válasz | #5647 |
Sziasztok! Lehet hülye kérdés lesz,de... Az lehet,hogy egy foggal elraktam a vezérlést és ezáltal nem működik pontosan a töltéscsere?Emiatt csak 70km/h sebességet tudok kihozni a mociból? Variátor felújítva,szíj kifut rendesen,kuplung felújítva,karburátor gyári,nem lett bele nyúlva... egyszerűen nem jövök rá hogy mi a baj! Köszönöm ha tudtok segíteni |
© Huszi | 2016. jún. 14. 09:16 | Válasz | #5646 | ||
Egyelőre csak szemrevételezés volt... A kevlár szíjat feltekerte a variátor és a szabadonfutó közé. Új nyomólapot is kell vennem, mert az egyik fülét letörte. Érezni, hogy picit üt, jobban rezeg, valamint a főtengely végénél látszik egy pici "ugrálás".
| |||
| |||
© satyapapa | 2016. jún. 13. 06:29 | Válasz | #5645 | ||
Hogy nézte meg a szerelő a fötengely rezgést? Olyan is van hogy a szíjtárcsák valamelyike kissé deformálódott és ez miatt érezni rezgést. Ez talán valószínűbb. Be kell indítani variátor nélkül és úgy ellenőrizni. A blokk szétszedése ezután is ráér. | |||
| |||
2016. jún. 12. 23:06 | Válasz | #5644 | |||
Jó lenne megmérni intóval, hogy a főtengely üt-e. Nwkem kissé fura így elsőre, hogy szíjszakadás miatt centírozni kell a főtengelyt. Mi történt? A variátor úgy feltekerte a szíjat, hogy az elhajtotta a főtengely végét? Megszorult? | |||
| |||
© Huszi | 2016. jún. 12. 21:08 | Válasz | #5643 | ||
Köszönöm. Mindenképp megvárom a szétszedést. Csak a 90 000Ft körüli főtengely+hajtókar ár azért megijesztett :D Anno amikor utána néztem több helyről elhajtottak, hogy csak egyben lehet cserélni, ezért kezdtem el izgulni. De megnyugtató, köszönöm. | |||
| |||
2016. jún. 12. 20:53 | Válasz | #5642 | |||
Kinek is...?
| |||
| |||
2016. jún. 12. 20:28 | Válasz | #5641 | |||
Lehet venni javítószettet főtengelyhez,de először ajánlatos kiszerelni, megnézni...
| |||
|
© Huszi | 2016. jún. 12. 20:16 | Válasz | #5640 | ||
Sziasztok! Szíjszakadás után úgy néz ki főtengely centrírozásra szorul a gép (szerelőm látta, ő mondta, picit jobban rezeg menet közben). YP180 esetén mire számíthatok? Létezik hozzá hajtókar külön, vagy csak főtengellyel együtt? Ha már szétszedjük lehet cserélnénk az is, a gépben 62000km van óra szerint (10 évesen Olasz importból volt benne 35-haha) 2003-as évj.
| |||
|
© Csíkos Nándor | 2016. jún. 12. 12:02 | Válasz | #5639 |
Fellazult a kuplunganyád.
|
2016. jún. 12. 10:39 | Válasz | #5638 | |||
Tanulságos történetre szeretném felhívni mindenki figyelmét. Elég rég, majd egy éve levelezünk egy sárospataki fiatalemberrel, akinek nagyon zavaró, éles, sikító hang tört elő a motorjából 30-40 től 70-80 km/h sebességtartományban, illetve 90-es tempóról lelassítva 80-ra, az újbóli kigyorsításkor. Nos, találkoztunk Lillafüreden, ahol kipróbáltam a motort (pont mint az enyém, de még a színe is) és majd leugrottam róla mikor előtört a hang! Kicserélte a varióház két csapágyát, de a zaj megmaradt. Eljött tegnap hozzám, széttúrtuk, átpakoltuk az egész hajtóművet, eredmény ugyan az. Mikor Máté rakta össze a burkolatokat, mondtam Neki, addig megnézem a fékeket. Az első takarítása után a km óra jeladója is sorra került, ami mágnes jeladós. Na ez volt tele retekkel, ez visított! Régebben már irtam, hogy a fékeket is illik évente szétszedni, kitakarítani. Ugyan ez vonatkozik a km óra jeladójára is. Ne okozzatok magatoknak kellemetlen napokat! | |||
|
© Paraszkay György | 2016. jún. 10. 16:10 | Válasz | #5637 |
Köszi Tamás!
|
2016. jún. 10. 08:00 | Válasz | #5636 | |||
Szia! Van 250-es topicunk, ott a válaszom! | |||
|
© Simó Sándor | 2016. jún. 10. 05:17 | Válasz | #5635 |
Üdv mindenkinek!! Kb fél éve vettem egy yp 250 es 2000 ES ÉVJÁRATÚ Maját.... Minden tökéletes volt egésszen kb 4 hónapig . Utána egyre fokozódó egyre hangosabb ilyen hogy is írjam... sistergó laparó sivító hangot hallatott a Kuplung/vario felöli oldalon a blokk!Míg nem kb másfél hete jöttem haza munkából,egy egyenes szakaszon kissé gyorsabban az átlagnál de nem szágúldozva siettem haza... ugyan az a sistergő sivittő hang.... két sarokra(szerencsére) lehettem hazúlról mikor egy intenzív kigyorsításnál a Majám el kezdett fulladozni.... olyan megyek is meg nem is félén....remélem értitek.:) haza kecmeregtem vele ... másnap olajat cseréltem és elég sok fémforgács.ilyen egész finom fémszemcsék bőven akadtak.... ok mondom átmostam friss olajjal feltöltöm indulok haza a motor teljesen off teljesen elerőtlenedett ha indítottam rá csak kattant .... meg sem forgatta az önindító az aksi jó tuti mert autóról bikázva is csak fel fel hörren a kicsike és kész gondolom blokk az mindenképp felujíttás de ha valakinek erre van némi ötlete magyarázata hogy mi lehet azt nagyon megköszönném!! |
2016. jún. 09. 18:59 | Válasz | #5634 | |||
Szia! Két egyforma motor, műszer, nincs. Tedd sztenderre, indítsd be és figyeld hogy melegszenek a csövek, a hűtő. Közben látod hogy kúszik fölfelé a vízhőfokmérő. Addig járasd, mig a ventillátor be nem indul és visszahűt. Az egész rendszernek egyenletesen kell felmelegedni. Közben nézd a műszert, hogy játszik. Ott lesz a helye. | |||
| |||
© Paraszkay György | 2016. jún. 09. 16:39 | Válasz | #5633 |
Kdeves Majesty Társak! Nem rég lettem egy 125-ös Majesty (egyelőre) boldog tulajdonosa. Mivel még sohasem volt ilyen típusú gépem, Titeket kérdezlek egy apróságról: a műszerfal még nem digitális, a vízhőmérséklet mutatója nem függőlegesen áll, hanem inkább jobbra a piros mező felé. Nem megy bele a piosba, de nem is pont középen áll. Van ennek jelentősége? Köszi a segítséget |
2016. jún. 09. 08:34 | Válasz | #5632 | |||
Előre-hátra szerintem teljesen jó, csak egy pici holtjáték van.
| |||
|
© Herold | 2016. jún. 08. 20:37 | Válasz | #5631 | ||
Köszi Tibi! A szimmering szerepe világos, csak ha a rajzot nézed, akkor ott a csapágy van a kerék felé, az olajmentes részen. De minegy is, a valóság természetesen kicsit más, a kerék levétele után a szimmering látszik, mint az logikus is. Viszont a méretét nem sikerült beazonosítani, mert kivenni erről az oldalról nem lehet egy perem miatt. Viszont nem is onnan izzad, mert maga a tömítés környéke száraz. Azért mégegyszer köszi! | |||
|
© Mr. Majesty | 2016. jún. 08. 20:13 | Válasz | #5630 | ||
Igen, mert a keréknél az olajzáró feladatot lát el a szimmering. 25-38-4 (de lehet, hogy 25-42-6) Kikell venni a régit. | |||
| |||
© Mr. Majesty | 2016. jún. 08. 20:10 | Válasz | #5629 | ||
előre-hátra mekkora a holtjáték?
| |||
|
© Mr. Majesty | 2016. jún. 08. 20:10 | Válasz | #5628 | ||
Laza bowdwen?
| |||
| |||
2016. jún. 08. 15:08 | Válasz | #5627 | |||
Az enyém ~1mm-t lóg. Valamennyit kell neki. Ha zavaró, szedd szét (a manualban találsz robbantott ábrát) és hézagold ki. | |||
| |||
2016. jún. 08. 14:47 | Válasz | #5626 | |||
Sziasztok! Egy kérdésem lenne a sokat tapasztalt kollégáktól, hogy a gázkar jobbra-balra lötyögése normális-e? Engem nagyon zavar, 3-4 mm jár ki-be. | |||
|
2016. jún. 05. 16:33 | Válasz | #5625 | |||
Van 25-öshöz első dupla lámpatestem, aminek szintén a foncsora hibás!!Ajándékba elvihető!!Ha fel lehet újítani,nem dobom ki hátha kell valakinek!!!
| |||
|
© kalo józsef | 2016. jún. 04. 06:20 | Válasz | #5624 |
Köszi ez máris nagy segítség.Fel is veszem velük a kapcsolatot.
| |
© bundás | 2016. jún. 03. 22:14 | Válasz | #5623 |
foncsorozas.hu Gyömrőn van. Nekem az előző rollerem lámpáját itt újították fel.3000 pénz+posta volt anno.A lámpatestet szét kell szedni vagy plusz zsetonért szétszedetik. |
© kalo józsef | 2016. jún. 02. 19:27 | Válasz | #5622 |
A kormány nem a motoron van!
|
© kalo józsef | 2016. jún. 02. 19:27 | Válasz | #5621 |
Sziasztok! Kérdésem az lenne,hogy tud-e valaki lámpák felújítására szakosodott céget(foncsorozás).Említettek Tatabányát,de nincs semmi információm róla.Na meg a kormánykereket is bőröztetném,mert szana-szét szakadt.Ha tud valaki segíteni annak megköszönöm. |
© Herold | 2016. jún. 01. 15:32 | Válasz | #5620 | ||
Mesterek! A DX 250-es hajtómű szimmeringnél melyik az igaz? A manual szerint a kuplung alatti 26-42-8-as, a Zsolt által feltöltött javítási segédletben 25-42-6-os szerepel. A rajz alapján a kerék oldalán a csapágy van kívül, a tömítés belül. Létezik? | |||
|
© Krampy | 2016. máj. 23. 10:47 | Válasz | #5619 |
Igen igazad van! Konkrétan én 125- ös géphez és eredeti dugohoz adtam a méreteket! Amúgy 0,05 milinél nagyobb hézagot nem igen szoktak hagyni! | |
2016. máj. 23. 06:38 | Válasz | #5618 | |||
Na ez a méret függ a dugóátmérőtől és az anyagminőségtől.Nem mindegy, hogy 600-as vagy 125-ös, kilincsből gyártott kínai vagy eredeti japó.
| |||
| |||
© Krampy | 2016. máj. 22. 15:29 | Válasz | #5617 |
Általában rá van írva a dugókra a méret! Ha nincs akkor a legnagyobb mérethez kell igazítani! Általában, 0,025-0,035 miliméter a henger és dugó közti hézag! | |
2016. máj. 22. 07:41 | Válasz | #5616 | |||
Köszi a precíz leírást én ezt ismerem, már csak azt kellene tudni mennyi a tűrés, mert azt a dugó minősége adja.Sőt azt is hogy melyik méréshez viszonyítod a tűrést...Nem mindegy, hol méred!
| |||
| |||
© Krampy | 2016. máj. 21. 09:12 | Válasz | #5615 |
A legkisebb méretet a gyűrüknél méred! Ott lehet 0,1 mm is az eltérés. A legnagyobb méretet a szoknyánál méred, kb az aljától 5 mm-re! Ja és a lényeg a dugók gyárilag oválisak, kb 0,08 mm! Tehát a méréseket a csapszeggel merőlegesen kell végezni! | |
© humanoid1969 | 2016. máj. 20. 23:32 | Válasz | #5614 |
Kösz!
| |
2016. máj. 20. 20:38 | Válasz | #5613 | |||
A dugót hol méred, mert kúpos!?
| |||
| |||
© Krampy | 2016. máj. 20. 13:36 | Válasz | #5612 |
Nekem csak dugó kell, a többit megcsnálom magam! Ha van méretem akkor már tudom is csinálni!
| |
2016. máj. 20. 12:50 | Válasz | #5611 | |||
Jófogáson nagyon sok maja 250 alkatrész van,henger,dugó, komplett szett, variátor stb. Érdemes az árakat összehasonlítani a boltival.
| |||
| |||
© Krampy | 2016. máj. 20. 10:59 | Válasz | #5610 |
Konkrétan ez a tervem!
| |
2016. máj. 20. 10:19 | Válasz | #5609 | |||
Nem. Lötyögni, mozogni fog. Meleg motorral leálsz, középsztenderre teszed és az igazán pontos olajszintet másnap reggel látod. De ha tankolások megnézed, mig tankolsz, kifizeted, nagyjából 5' alatt lecsurog. De az igazi a másnap reggel meleg motor után... | |||
| |||
2016. máj. 20. 10:16 | Válasz | #5608 | |||
Meg ne fúrasd, míg nincs a kezedbe a dugó! Ahoz kell fúratni a hengert. Szétszed, megmér, berendel, hozzáfúr. | |||
| |||
© Krampy | 2016. máj. 20. 10:02 | Válasz | #5607 |
Akkor mégérdeklődöm a pontos méreteket, és utánna fúrom fel a hengert!
| |
© juhász béla | 2016. máj. 20. 07:30 | Válasz | #5606 | ||
o,25 egy lépcső,de a henger kopása mutatja meg hogy mekkora a következő .
| |||
| |||
© humanoid1969 | 2016. máj. 19. 23:04 | Válasz | #5605 |
Kevesebbet semmiképpen nem teszek bele... Akkor úgy nézzem az olajat, hogy kerékre teszem sík terepen és tartom függőben a motort. A másik kezemmel meg csak beledugom a mérőkét. Ez így okés? Tavaly a nagy olajfogyasztás mellett 6000 km.t mentem vele. Így jött ki a 3,5-3,6 liter/100. Nyugisan vezetek, csak városon kívül megyek 80 nál többet. Nem üvegelem. 650 es ről ültem át rá. Annak 0 volt az olajfogyasztása 6000 km.-n. De figyelmeztetett több szerelő, hogy a robogóknál minden második tankoláskor olajat kell nézni...
| |
2016. máj. 19. 21:23 | Válasz | #5604 | |||
Mindegyikhez létezik. Tudtommal 3 lépcső van, 0,5mmes lépésekkel.
| |||
| |||
© Krampy | 2016. máj. 19. 20:06 | Válasz | #5603 |
Meg tudja valaki mondani, hogy 125-ös géphez létezik túlméretes dugó? És a mérete is érdekelne
|
2016. máj. 19. 10:41 | Válasz | #5602 | |||
Ha a gyár azt mondja 1,2, akkor 1,2. Ne tegyél bele többet, de kevesebb se legyen! A fekvő egyhengeres nagyon érzékeny az olajra, ráadásul nincs olajnyomásmérő óra, így csak a nívópálca helyes használatával tudsz meggyőződni a megfelelő olajszintről. Tankolásonként nem árt ellenőrizni... Fogyasztás. Roppant relatív. Terepviszonyok, városi forgalom, vezetési stílus. Ha eddig nem voltatok összeszokva, nem is húzgáltad nagyon. Majd 1000km után kezd figyelgetni a fogyasztást, ráadásul ne csak egy tanknál, hanem 4-5 tankolás adatait add össze. Könnyű ám 2-3 decivel többet, vagy kevesebbet tankolni! Meghajtás. Össze kell hangolni Veled. Ha megvan a motorerő, akkor ki kell kísérletezni a megfelelő görgősúlyt a megfelelő kuplung és kontrasztrugóval. Itt minden mindennel összefügg, nem egyszerű írásban az egészet elmondani, megértetni főleg, ha még nem csináltál ilyet. Könnyű mellényúlni és máris elkeseredik az ember... Mellesleg, a 250-es 21 lóerő legjobb formájában, azért egy 110 kilós ember ne várjon csodákat tőle. Én pontosan ezért vettem bele még egy 250-es hengert és máris jó! | |||
| |||
© humanoid1969 | 2016. máj. 19. 09:34 | Válasz | #5601 |
Hát eddig a 3.5 volt a jellemző. Persze kevés még a km. benne és lehet, hogy visszább megy. Nem mintha számítana az a kevés csak ha már meg lett csinálva a kkor ne fogyasszon többet. Az lenne a jó ha egy kicsit tartaná magát "alsóbb fokozatban" mert emelkedőn alig lehet vele felmenni...
| |
© humanoid1969 | 2016. máj. 19. 09:32 | Válasz | #5600 |
Na az szép...Én eddig tekergettem. Viszonz lábon állva egyenesben akkor van felsőn.Persze ha 1.2 liter van beletöltve...
| |
2016. máj. 18. 21:36 | Válasz | #5599 | |||
Én is 110 kg vagyok és ér a menetszél a 250-esen minden felől. Alattam sem fogyasztott soha 4 liter alatt. Szóval nem rossz az. Ha könnyebb görgőket teszel bele, jobban gyorsul ugyan, de többet is fog fogyasztani...
| |||
| |||
© Pazo | 2016. máj. 18. 20:27 | Válasz | #5597 | ||
Nem betekerve, csak bedugva.
| |||
| |||
© humanoid1969 | 2016. máj. 18. 20:16 | Válasz | #5596 |
Mi az, hogy "érintve"?
| |
© humanoid1969 | 2016. máj. 18. 20:15 | Válasz | #5595 |
110... A héten mennék el könnyebb görgőket rendelni bele, hogy egy kicsit pörgősen üzemeljen.
| |
2016. máj. 17. 22:56 | Válasz | #5594 | |||
Egyébbként a Majesty olajszintjét érintve kell nézni. ...és a felső a maximum, az alsó a minimum. Nem nagyon tudok mást elképzelni... | |||
|
2016. máj. 17. 22:35 | Válasz | #5593 | |||
Hány kg vagy?
| |||
| |||
© humanoid1969 | 2016. máj. 17. 08:53 | Válasz | #5592 |
Igen, YP250. Elfelejtettem írni... A szerelő én vagyok. A gépműhelyes javasolta ezt a dolgot. Az általános túltöltési problémákkal tisztában vagyok, csak azért kérdezem mert hátha van ezzel kapcsolatban valami tipus specifikus trükk... Fúrás után ma éri el az 500 km.-t és nemsokára ezt az olajat is ledobom belőle. 80 km/h-nál nem mentem vele többet idáig. Helyben ketyegett 3x40 percet amikor összeraktam. Azt az olajat is lecseréltem. Ami nem tetszik az a fogyasztása. 4 liter/100km. Ennyi talán nem is volt. igaz, most olajból semmi nem fogyott. Még fel szeretném újítani a variátorát és aztán mehet...
| |
© satyapapa | 2016. máj. 17. 07:27 | Válasz | #5591 | ||
Hát Én nem ismerem a szerelődet de a sok folyadék az inkább árthat. Hogy miért? A folyadék összenyomhatatlan. Sok olaj esetén pl,,,, -és megnőhet a kartelgáz nyomás, -lassíthatja a dugattyú mozgását -árt a tömítéseknek | |||
| |||
© satyapapa | 2016. máj. 17. 07:19 | Válasz | #5590 | ||
Yp 250 (úgy tudom)
| |||
| |||
2016. máj. 17. 06:58 | Válasz | #5589 | |||
Milyen motorod van Neked?
| |||
| |||
© humanoid1969 | 2016. máj. 17. 00:30 | Válasz | #5588 |
A gépműhelyes azt mondta, hogy a felső nívóm legyen ezentúl az alsó. szerinte ha 1.5 litert teszek bele és nem engedem 1.2 alá akkor az jót tesz neki. Vélemény?
|
© humanoid1969 | 2016. máj. 05. 20:13 | Válasz | #5587 |
Közben megtaláltam az üzletet is és telefonban már kiderült, hogy van nekik polcon... Úgyhogy délután már be is szereltem a helyére. Én semmi változást nem érzek. Az is igaz, hogy még csak 270 km. van a fúrás óta benne és még nem húzom neki.Viszont ami érdekes, hogy azon a részen amit a kontraszt rugó tologat van egy vulkanizált gumi bevonat és miatta nem fér fel a Malossi rugó.
| |
2016. máj. 05. 16:09 | Válasz | #5586 | |
Szia Lui Köszönöm a belinkelést, a hiba ott volt ,hogy nem motoronline hanem motorline a jó oldal! Sziasztok | |
2016. máj. 05. 10:41 | Válasz | #5585 | |||
| |||
© humanoid1969 | 2016. máj. 05. 09:18 | Válasz | #5584 |
Valami nem stimmel. A www.motoronline.hu-ra at Angyalmotort adja ki. Azok Miskolciak és nincsen boltjuk Pesten... Amúgy lemondtam a sárga rugo rendelését viszont most keresem a pirosat... | |
2016. máj. 05. 07:37 | Válasz | #5583 | |
Szia Humanoid1969! A malossinál általában a színek a z erősséget jelölik.A fehér a leggyengébb a sárga a közepes a piros a legerősebb.A kuplung kis rugóknál a testsúly nagyban meghatározza a rugók színét úgy mint a varíátorba a görgök súlyát. A sárga kontratszrugót nem probáltam mert akkoriban (2008) csak a piros rugó volt csak.Katalogus szerint a sárga rugót adják a variátor szettel együtt de rugókarakterisztikáilag gyengébb mint a piros rugó habár árban egy árban van mind a kettő. Építsd be,próbáld ki és ha nagyon csúztatja a szíjat akkor sajnos a piros lesz a nyerő:-(Sok sikert a türelemjátékhoz. | |
© humanoid1969 | 2016. máj. 04. 23:00 | Válasz | #5582 |
Köszönöm! Közben megrendeltem már... Sárga Malossit... Az nagy baj, hogy nem piros? Sok az eltérés? A gyári fáradttal sztem hamar "váltott" már.
| |
2016. máj. 04. 13:20 | Válasz | #5581 | |||
Szia Majaman! Akkor a kuplungpofa kisrugóból is piros kell a piros kontrasztrugó mellé? | |||
| |||
2016. máj. 03. 13:06 | Válasz | #5580 | |
Szia Humanoid1969! a Majesty 250-be Malossi piros kontrasztrugót tegyél,a www.motorline.hu oldalon meg tudod rendelni vagy személyesen a Bp.-i vagy Győri boltjukba tudod megvenni.A cikkszáma: 299976.RO ára:3749.- remélem tudtam segíteni! | |
© humanoid1969 | 2016. ápr. 26. 20:10 | Válasz | #5579 |
YP250 be keresek új kontrasztrugót.Merre induljak?
|
2016. ápr. 26. 20:00 | Válasz | #5578 | |||
Igen a főtengely ki lett véve, felújítva... Lehet le lett szedve a hengerfej is csak nem emlékszem már rá, hisz 6-8 hónapja volt (vagy régebben?!)... Nekiállunk még egyszer, minden tömítést megvettem (kivéve a hengerfej tömítést), síkba köszörültetem a hengerfejet, hengert és talán jó lesz. Itt is létezik hengerfejtömítésből különböző vastagságú? Milyen márkát érdemes venni? Köszi!! | |||
| |||
2016. ápr. 25. 20:54 | Válasz | #5577 | |||
Én ezt inkább nem is kommentálom...
| |||
| |||
© juhász béla | 2016. ápr. 25. 20:54 | Válasz | #5576 | ||
A főtengely és a dugattyú is kilett véve?
| |||
| |||
2016. ápr. 25. 20:47 | Válasz | #5575 | |||
Még nem is hallottam ilyent, hogy nem szedték le a hengerfejet!!Hát??
| |||
| |||
2016. ápr. 25. 20:32 | Válasz | #5574 | |||
Üdv mindenkinek! Főtengely csapágyak levétele, illetve az újak felhelyezése motoros szakszervizben történt. Mindenhová új tömítést tettünk, hengerfejet nem szedtük le a hengerről - legalábbis így emlékszem - mert ez tavaly ősszel volt. Persze hogy minden letakarítva, lemosva stb. és új tömítéssel ment össze... Előtte semmi gond nem volt, ezért nem gondolom hogy a hengerfej tömítésnél mehet bele a víz... | |||
|
2016. ápr. 25. 18:36 | Válasz | #5573 | |||
Használt hengerfejtömítést nem rakunk vissza!!Elsőre a fiúk nem is feltételezték, de ezek szerint visszaraktad...Hmmmm....
| |||
| |||
© juhász béla | 2016. ápr. 25. 17:59 | Válasz | #5572 | ||
Ne is haragudjál,de az meg már milyen munka ,hogy szétszedűnk valamit és nem vizsgáljuk meg hogy milyen állapotban van,,,,kéri e a felujitást vagy sem.Akkor ezekszerint hengerfely tömités sem lett cseréléve?Továbbá milyen technikával sikerűlt lehuzni a főtengely csapágyakat,és hogyan ment vissza a helyére az új??
| |||
| |||
2016. ápr. 25. 17:25 | Válasz | #5571 | |||
Kicsit lentebb (#5568) mintha azt írtad volna, hogy mindenhova(!) új tömítést tettél... Titkolsz még valamit...? A hengert ugyanis a hengerfejjel együtt nem lehet úgy levenni, hogy a papírtömítés el ne szakadjon. Nagy valószínűség szerint ott követted el a hibát. Hengerfej le, síkbahúz, henger le, alul felül letakarít, síkbahúz, új tömítés, oszt visszarak. Kis szerencsével jó lesz... | |||
| |||
2016. ápr. 25. 16:55 | Válasz | #5570 | |||
Köszönöm a választ! Hengerfejet nem vettem le, nem szedtem szét! Csak a főtengely csapágyat cseréltük ki, hengert húztam le komplett... Előtte hibátlan volt a motor, csak a főtengely csapágyaknak volt kis hangja... Szerelés után egyből fehéren füstölt néha-néha és fagyálló szaga, íze volt a füstnek... | |||
| |||
© juhász béla | 2016. ápr. 25. 11:51 | Válasz | #5569 | ||
Attól hogy hengerfejes lesz több oka is lehet.Hiába van új tömités de a felűletek szarok akkor semmit sem ér.Minimum egy új összerakásnál meg kellet volna sikolni a hengerfelyet,és ha a henger teteje is szar akkor azt is,/ furatokat kisorjázni/,Ha a hengerből is van levéve akkor ki kell kalkulálni hogy mennyivel emeljűk utánna a hengert,hogy a kompressziók is jó legyen.Továbbá ha sovány keverékkel van járatva az is ide vezet,mert tulmelegszik a motor akkor átéghet a tömités.De olyan is lehet hogy a hengerfely csavarok nyulnak,és hiába van nyomatékra lehuzva ,idővel felenged.Ezt profi nyomatékkulcsal meg lehet állapitani mikor huzzuk le a csavarokat,de a kattanóssal nemigazán.Gépműhelyek szervizek,,,hamar munka sok pénz,semmi alaposság ,nekik mindig kell hogy sok munkájuk legyen.Ez csak az én véleményem.
| |||
|
2016. ápr. 25. 09:40 | Válasz | #5568 | |||
Üdv mindenkinek! Majesty 150-esen főtengely csapágyakat cseréltem, mindenhová új tömítés ment. Azóta néha-néha fehéren füstöl, eszi a hűtővizet ezért nem is használom :-( Szombathelyen 60e Ft-ért csinálnák meg amit én azért sokallok. Mindegyik hengerfejes lesz ezt mondták és elég komplikált a megcsinálása... Kérdésem: van-e vmi titka az összeszerelésnek amit elronthattam? Köszönöm!! | |||
|
2016. ápr. 07. 21:34 | Válasz | #5567 | |||
Kösz Fecó... Csináltam alátétet klingeritből, asszem az a neve. Lapba lehet venni és hengertömítést is szoktak belőle vágni. Most már csak annyi a kérdésem, hogy az benzin álló-e, szerintem az, de biztosan nem tudom. És képzeld az volt a baja. Most áll az alapjárat, faszántosan ejti, be lehet állítani a karbikat, a szinkront stb. Fél évig szívatott, mindegy tanulópénznek jó volt. Max, ha szétmegy a klingerit már tudom mi a baja a kis drágámnak. Egyébként ez az a csavar ami a front henger szívócsonkján van. Oda lehet belecsavarni a szinkron teszter csatlakozóját. | |||
|
2016. ápr. 07. 19:47 | Válasz | #5566 | |||
A sima alátét alá tegyél kis O gyűrűt. 100 fokot kibír még a nem hőálló is.Vagy teflon a menetre...
| |||
|
2016. ápr. 06. 22:37 | Válasz | #5565 | |||
Sziasztok, Kis ötlet kellene. Rájöttem nagynehezen, hogy miért nem tudom beállítani az alapjáratot, és a karbikat. A szinkron állító csavarnál falsot szív. Hát fél evet szopatott mire rájöttem. Az a baj, hogy nem a gyári alátét volt alatta, és eléggé el volt nyűve a csavar. Ötös csavart vettem bele, viszont tömítő alátét nincs. A réz is és az alumínium alátét is hatostól kezdődik. Tettem alá hatost, de az nem az igazi. Nincs valami ötletetek?? Ötös csavar alá milyen tömítő alátétet vagy mit rakhatnék? Nagy meleg nincs ott max. 100 fok. Köszönöm, | |||
|
2016. márc. 11. 21:30 | Válasz | #5564 | |||
Olyat kell venni, amit arra gyártottak, amit el szeretnél érni ezzel a motorral...
| |||
| |||
|
|
|