![]() |
|
|
|
2012. aug. 18. 21:59 | Válasz | #5429 | |||
![]() | |||
Így van. A 400-asnál is a láb alatt van ez a tartáj. Ez inkább a tágulás miatt lehet. A kiegyenlitő az elvileg magasabban kéne legyen mind a hűtő. A hűtőnél kell feltölteni.
| |||
| |||
2012. aug. 18. 22:02 | Válasz | #5430 | |
![]() | |
okés köszi, sikerült, sajna légteleníteni még nem tudtam, nem férek hozzá a csavarhoz majd holnap... Mészi te nagy mágus vagy, ki tud itt a környéken gumiszilentet önteni, a gépgyárban nem lehet? |
2012. aug. 19. 08:02 | Válasz | #5431 | |||
![]() | |||
Körülményes a hozzáférés, de megoldható! ![]() | |||
| |||
2012. aug. 19. 11:40 | Válasz | #5432 | |||
![]() | |||
Lassan szivárog a blokkba mert a termosztát nem nyit ha hidegben csücsül, át meg nem melegszik, mert nincs alatta víz. Lassan leszivárog mikor feltöltöd (ahogy írták a hűtőt!) és utána beindítod. Járatás közben légtelenítgetsz és amíg a termosztát ki nem nyit, vagyis amíg a vízhőfokmérő fel nem megy addig hogy a hűtő ventillátor bekapcsoljon. Majd a mutató visszamegy és leáll a ventillátor, na akkor vagy biztonságban! De még ezután is nézd meg a légtelenítő csavarnál jön-e levegőbubi! TÜRELEM! Hosszadalmas folyamat! A kiegyenlítőtartállyal ne foglalkozz, abba csak ezután kell a szintet ellenőrizni. | |||
| |||
2012. aug. 19. 23:49 | Válasz | #5433 | |
![]() | |
Okés, minden működik, holnap talán elmegyek egy 20 km-es kis túrára vele, Mészi ha megvan a gumigyártó emberke akkor üzenj. Köszi mindeninek a segítséget!
|
2012. aug. 20. 12:53 | Válasz | #5434 | |||
![]() | |||
Google! Én sem voltam ott, csak valahol olvastam. De jövő héten, illetve ezen a héten, majd rákérdezek a garázssoron a szerelőktől. A gépgyárban meg érdeklődj! Esetleg ott nagyobb ismeretséggel bír Fecó! | |||
| |||
2012. aug. 21. 22:23 | Válasz | #5435 | |
![]() | |
Találtam ismit a gépgyárban, azt mondták vigyem be az alkatrészt bevizsgálják a gumitszilentet, nagyon hasonlót ki tudnak keverni és besütik a helyére, mintha eredeti lenne
|
© Kollárik Zoltán | 2012. aug. 30. 19:38 | Válasz | #5436 |
![]() | |
Üdv Mindenkinek! Az egyikőtök a múltkor megkeresett a túraplexi ügyében. Mivel egy nyomdában dolgozom , csak a felét hallottam a beszélgetésünknek. No, még mindig Goldfren féktárcsát keresek betétekkel. Hol kapható Budapesten, vagy környékén ? Köszi |
© Pazo | 2012. aug. 30. 19:50 | Válasz | #5437 | ||
![]() | |||
Jelentkezem!
| |||
| |||
© Pazo | 2012. aug. 30. 19:53 | Válasz | #5438 | ||
![]() | |||
Alkatrészbázis!
| |||
| |||
© petike11 | 2012. aug. 31. 20:22 | Válasz | #5439 |
![]() | |
Nah kérem szépen, ebben a pillanatban értem haza a motorral a szerelőmtől. A motor elkészült, nagyon jól megy, nem rángat, semmi sem tapasztalható azokból a tünetekből amiket produkált. :) Semmit nem kellett cserélni a motorban, mindössze egy alapos tisztitás, illetve egyes alkatrészek helyrerakása, beállitása megtette a magáét. Ezúton is szeretnék köszönetet mondani mindenkinek aki akár egy kicsit is a segítségemre volt (legnagyobb köszönet Jasa-nak szól) :) |
© jasa | 2012. szept. 02. 13:26 | Válasz | #5440 | ||
![]() | |||
Nincs mit, szívesen. ![]() | |||
| |||
© petike11 | 2012. szept. 02. 17:33 | Válasz | #5441 |
![]() | |
Itt pápán egy jóbarátom ismerőse volt az elkövető, aki a rendes állása mellett otthon bütykölget. Ügyes keze van és szépen dolgozik. Amúgy kicseréltem az akkumulátort is egy motorba valóra. Ég és föld :) | |
© Major József | 2012. szept. 03. 11:11 | Válasz | #5442 | ||
![]() | |||
Szevasztok! Mint új fiu kérnék tőletek egy kis technikai segitséget a 250 DX-essel kapcsolatban.Olvastam a korábbi kommenteken, hogy az olaj jelző lámpa felvillan, amikor ráadjuk a gyujtást.Na itt a bibi. Az én motoromon nem villan fel a jelzőlámpa, nem is jelzi az olajcsere idejét,a motorolaj csere után sem történt semmi a lámpával.Az izzó jó, ellenőriztem. Mit javasoltok, hol nézzem még meg, hogy miért nem müködik ez a funkciója? Igazán nem tartok attól, hogy valami rossz bekövetkezhet,mert 100-150 km-ként ellenőrzöm az olajat,minden rendben, de azért még is csak bosszant egy kicsit, hogy ez a jelzés nem müködik.Köszönöm a segitségeteket.Teli tankot!! | |||
|
2012. szept. 03. 13:09 | Válasz | #5443 | |||
![]() | |||
Szia Józsi! Ilyen probléma még valóban nem volt. Ha a km. órád működik, akkor az agyában lesz a baj. Javaslom, szereld ki a műszerfalat és vizsgáld meg nincs-e törés, repedés. Ha ez oké, akkor elektromos hibád van. Ahová a spirál behajt, kéne lennie egy jeladónak, ez lesz a ludas, vagy vezeték szakadás. | |||
|
© izirajder2005 | 2012. szept. 03. 15:05 | Válasz | #5444 |
![]() | |
Sziasztok! A segítségeteket kérném!Kb 3 hete vásároltam egy Benelli Velvet 250 robogót ami yamaha majesty szívvel van megáldva!Na most a problémám a következő lenne!Mikor megvettem kipróbáltam alattam (100 kiló vagyok) 105km/h volt a végsebessége!Gondoltam erő van benne nem füstöl tuti kopott a szíj vagy a görgők!Kb egy hete kicseréltem mindent gyárira 14g-os görgők 23-872-es szíj!Próba!Meglepődésemre sajnos NEM változott semmi ugyan úgy 105-110 a vége!Na most lehet hogy van benne valamilyen fojtás vagy esetleg valami beállítási gondja lenne esetleg karburátor dugulás benne a tű ellene kopva?2000-es évjáratú de 99 van beleütve a blokkba!Ha valaki tudna segíteni valami kiindulási ponttal azt nagyon megköszönném! Esetleg láttam hogy van itt hozzáértő szerelő Juhász Gyulának hívják ő hol található meg mert én Békés-megyei vagyok de itt a környéken nem merem rábízni senkire! Üdv.:Attila |
© Pazo | 2012. szept. 03. 15:23 | Válasz | #5445 | ||
![]() | |||
Juhász Bélának hívják,és Atkáron lakik,ez Gyöngyös előtt van.
| |||
| |||
2012. szept. 03. 18:27 | Válasz | #5446 | |||
![]() | |||
Olvassa majd, és valószínű reagálni is fog!
| |||
| |||
© Pazo | 2012. szept. 03. 20:03 | Válasz | #5447 | ||
![]() | |||
Azért leírhatom, nem?
| |||
| |||
© satyapapa | 2012. szept. 03. 20:10 | Válasz | #5448 | ||
![]() | |||
A kopott szijnak vagy görgőnek a végsebességre minimális hatása van,,Inkább a karbira lehet gyanakodni..esetleg még a motorban keletkezhet sok veszteség,,és a felsö terhelési tartományban ez jelentkezik,
| |||
|
© juhász béla | 2012. szept. 03. 20:38 | Válasz | #5449 | ||
![]() | |||
Itten vagyok de internyeten,neéz javitani.
| |||
|
2012. szept. 03. 21:02 | Válasz | #5450 | |||
![]() | |||
Hát persze nem azért írtam...
| |||
| |||
2012. szept. 03. 21:08 | Válasz | #5451 | |||
![]() | |||
Csá! Én ugyanezt végigjártam az enyémmel. Én is azt hittem, hogy a cserék után le fog dobni vagy feltépi az aszfaltot! Aztán semmi!! ![]() Végül is oda értem, hogy rendbe tettük a varió és a kuplung tárcsákat, ami első körben autómentőt igényelt, de a második nekifutás a mai napig oké. 130-at tud a vas, de ahhoz kell legalább 1-2 km út, hogy ki tudja pörögni magát. 100-110ig simán, aztán utána kell a hosszú szakasz. A végsebességet mindenképp a motorfordulat, meg az erő befolyásolja, de ezek mellett igencsak jónak kell lennie a varióban lévő alkatrészeknek. Az egyik találkozón hallottam, hogy a kuplungban lévő kontrasztrugó is nagyban befolyásolja a menetteljesítményt, de erről hallgassuk meg azokat is, akik már ezen alkatrész cseréjén már túl vannak! Nézzed meg GPS-el is a végét, mert az enyém hihetetlen módon nem felfelé, hanem lefelé csal kb. 5-8 km/h-t. ![]() | |||
| |||
© izirajder2005 | 2012. szept. 03. 21:42 | Válasz | #5452 |
![]() | |
Nem szeretnek 100ezret rakolteni mivel az eletben vissza nem jonne amit belefetszoltem!Eleg dragak a variohoz a cuccok sajnos!Ha 50bol kijonnek meg oke!Nem tudom fellehet szabajozni a tanyerokat?Nem lattam tulzott kopast mondjuk rajta!A karbival kezdenek mindenkepp csak talalnek normalis szerelot a kornyekemen!
|
2012. szept. 03. 21:46 | Válasz | #5453 | |||
![]() | |||
Ha leírom, hogy a 1996-os Majám mennyiben van, akkor dobsz egy hátast! 700.000ft. Aztán, ha a piaci árat nézem, akkor örülnék, ha 250-et kapnák érte. Amikor szétment az elhibázott varióm, akkor bontottat vettem Mavrik Miskától. Én azt is felszabályoztattam. Elvileg nem illik, hanem csere a megoldás, de én bevállaltam. Valóban nézz, nézess rá a karbira, esetleg valahogy mérjetek egy fordulatot, lehetőleg terhelve/menet közben/. A kompresszió is sokat tud mutatni! Na jó munkát! ![]() | |||
| |||
2012. szept. 03. 23:16 | Válasz | #5454 | |||
![]() | |||
Ha használni akarod, költened kell rá! Ezek már nem az MZ és SimsonS51n árai... | |||
| |||
© Major József | 2012. szept. 04. 02:26 | Válasz | #5455 | ||
![]() | |||
Szevasztok.Tamás köszi a tanácsot,megnézem azt a jeladót,amit irtál.Lehet hogy csak kontakt baj van.A fénykürttel is igy jártam.Szétszedtem a kapcsolót,megtakaritottam,kicsit felcsiszoltam,kontakt sprayt neki,aztán már müködött is.Hát istennek.Mégegyszer köszi.
| |||
|
2012. szept. 04. 09:43 | Válasz | #5456 | |
![]() | |
Vízpumpa tömítésnél mindig csöpög a vizem, külön belehet szerezni csak tömítést? Mert bekentem vízpumpa tömítő pasztával a gyári tömítést, mikor nagyon bemelegedett újra kinyomta a vizet csak a öntvény alsó csavarjánál. Hogyan használjam a pasztát, kenjem fel várjak vele 1-2 órát majd utána rakjam össze, mert eddig ahogy megkentem egyből felragasztottam. |
2012. szept. 05. 10:11 | Válasz | #5457 | |
![]() | |
Nem a vízpumpatömítésem volt a ludas. A vízpumpám belső házán van egy furat, ami nem vezet sehova, de tömítés nélkül kinyomja a fémházak között a vizet, a linken látható. http://kepfeltoltes.hu/120905/20120904420_www.kepfeltoltes.hu_.jpg látható lyuknak van valami szerepe? |
© juhász béla | 2012. szept. 05. 10:52 | Válasz | #5458 | ||
![]() | |||
Ha ott megjelenik a hűtőfolyadék akkor a csuszógyűrű tömitettlensége ludas./Csere/
| |||
| |||
2012. szept. 05. 11:22 | Válasz | #5459 | |
![]() | |
Köszi az infót akkor sajnos csere....
|
2012. szept. 05. 13:04 | Válasz | #5460 | |||
![]() | |||
Az enyém is így járt az egri tali utolsó napján. De Béla jött és megvarázsolta! Így adtam el, azóta mentek vele 1000km-t egy gond volt, a rossz úton lerázódott a gyertyapipa...
| |||
| |||
2012. szept. 05. 13:20 | Válasz | #5461 | |
![]() | |
A keeway quadnak elvileg ugyanez a vízpumpája, onnan rendelek 400 Ft, vicces, hogy a Keewaynél komplett vízpumpa házzal együtt 8400 ebben benne van minden, míg majesty csak felújító készlet 13000alatt nemigazán van. |
2012. szept. 05. 14:22 | Válasz | #5462 | |||
![]() | |||
Ezt Neked kell eldönteni. Én tudtam hogy eladom, mégsem tettem bele Keeway alkatrészt. Biztos nem annyival jobb mint amennyivel drágább, ezt nem vitatom. Béla hozott egy Yamaha felújított vizpumpát, azt tettük fel. | |||
| |||
2012. szept. 06. 11:29 | Válasz | #5463 | |
![]() | |
Én sem vettem a motorblokk belsejébe keeway alkatrészt hisz majdnem drágább a tömítés mint akármi, de ezt külsőleg is lehet cserélni 5 perc alatt, most néztem ez a csúszógyűrű ( tömszelence ) 450Ft, igazán nincs mit vesztenem, ha nem jön be akkor jöhet a drágább.
|
© Kinál László | 2012. szept. 06. 21:04 | Válasz | #5464 | ||
![]() | |||
Urak! Tavaly április ban vásárolt Majácskámba már beleraktam 9000 km-t. Tegnap személyesen megismert Katona Zsolti barátunk tanácsára ma megnéztem az ékszíjat. 23mm, újszerű állapot, semmi repedés, de nekem lazának tűnik, egy autóban lévő ékszíjhoz képest. Valójában mennyire kell feszesnek lennie és lehet feszíteni rajta, ha laza?
| |||
|
© satyapapa | 2012. szept. 06. 21:09 | Válasz | #5465 | ||
![]() | |||
Bizonyos szintig a lazaság természetes,,nem ugy müködik mint egy generátor szij...Sokkal fontosabb a jó tapadása,Ha a hátsó varió,rendeben van ( Pl a feszitö rugó) akkor nyugi
| |||
| |||
2012. szept. 06. 21:10 | Válasz | #5466 | |||
![]() | |||
Nem tudod és ne is akard feszíteni. A kuplung alatti kontrasztrúgó az ami a megfelelő feszitést adja. Ha 9'000km után ilyen állapotban van, légy nyugodt, jó!
| |||
| |||
© Katona zsolt | 2012. szept. 06. 21:15 | Válasz | #5467 | ||
![]() | |||
Laci ha a szíj nincs megrepedezve akkor nem szabad bántani. Gondolom levetted és úgy nézted meg, mert különben nem derül ki.
| |||
|
© Pazo | 2012. szept. 08. 13:37 | Válasz | #5468 | ||
![]() | |||
Ma délelőtt sikerült kicserélni a gyújtáskapcsolót Kiss Robi segítségével! Nagyon köszönöm neki!
| |||
|
© Kiss Róbert | 2012. szept. 08. 21:40 | Válasz | #5469 |
![]() | |
Örültem hogy segithettem!!!
|
2012. szept. 19. 13:05 | Válasz | #5470 | |
![]() | |
Eddig még nem láttam, nemrég rakták fel, kis segítség annak aki le akarja bontani a 250-ét hengerig Link: http://www.youtube.com/watch?v=A7mdNOeXfjM |
© izirajder2005 | 2012. szept. 21. 18:58 | Válasz | #5471 |
![]() | |
Sziasztok! Nem rég felvetettem a végsebesség problémámat hogy 105-nél nem tudok többet kicsikarni!Na most fel lett szabájozva a variátor mind2 fele új 14gr-os görgők új szíj!Annyi változást tapasztalok hogy 95-ig kb baromira húz aztán lassan felmászik 105-ig onnan sehova és ezt 2 személlyel is tudja úgy hoy 100kg vagyok!Karburátor problémája lehet ha igen akkor hol kellene keresnem a hibát?Tisztítás vagy a tű lenne kopott esetleg nem megfelő főfúkaméret vagy benzinszint?Elvinném Juhász Bélához a gépet hogy állítsa be csak 200km-re van tőlem! |
© satyapapa | 2012. szept. 21. 19:13 | Válasz | #5472 | ||
![]() | |||
A karbi az bizony külön szaktudás igényü,,ha szétszedi az ember akkor nagyon alaposnak figyelmesnek kell lenni.Valószinü lehet hogy rossz a keverési arány.Ezt ellenörizheted hogy leállás után nemsokkal ,kiveszed a gyertyát és megnézed milyen szinü,,Szép világos özbarna a jó,,ha nagyon fehér akkor sok a levegö,ha sötét,kormos,fekete az a nagyobb baj,,pl sok benzin,rossz kompresszio. Ez egy alap dolog.Természetesen egyéb gond is lehet,, A burgim egy kis karbi igazitás után gond nélkül viszi a 130-145tempót,és lentröl is jól húz 100-110 nél is jól gyorsul ha pl elözni akarok. | |||
| |||
2012. szept. 21. 19:54 | Válasz | #5473 | |||
![]() | |||
Satya! A Burgid 400-as és nem 250-es! ![]() Ne hasonlítsad a sebességet! Viszont én is végigzongoráztam már a varió rendbetételét, de nekem sem változott a végsebességem. Inkább azt kell, hogy írjam, hogy szépen egyenletesen, simán megy a Majám. A leírt esetben, ha már minden oké a hajtásláncban, akkor már csak a fordulatszám emelése lehet a megoldás a végsebességre! A fordulatot, meg ahogy írtátok is azt a karbi és a motorerő befolyásolja. Nem tudom, hogy a "normál" Majáknál, tehát nem a ford.szám mérősöknél hogyan lehetne fordulatot mérni? Elképzelésem van, de milyen műszert rakjunk fel? Lada1500-as ford.szám mérőt? Ideiglenesen az is jó! Aztán máris többet lehet tudni! De mindenképp érdemes lenne egy végnyomást mérni, aztán akár egy szelephézagot sem ártana ellenőrizni! Karbi membrán mennyire mennyire emeli a tűt? Ez is kérdéses?! Ezek az én véleményeim! Az én Majám is 110-ig simán megy fel akár két személlyel is, de a 130 eléréséhez nekem mindenképp kell legalább egy 1-2km-es útszakasz! Jó munkát! ![]() | |||
| |||
© izirajder2005 | 2012. szept. 21. 19:56 | Válasz | #5474 |
![]() | |
A gyertyám szép világosbarna kompresszióm 13 ami még bőven jónak mondható!Kb mennyibe krülhet egy karbi tisztítás beállítással Bélánál?Mivel távol lakik nekem csak az út olyan 15 korül lenne és jó lenne tudni mennyit számoljak rá mert sajnos manapság nem dobálózhatok 10ezrekkel sajnos!Vagy esetleg ha tudtok megbízható szerelőt békés- megye környékén azt is megköszönném!
| |
© satyapapa | 2012. szept. 21. 20:05 | Válasz | #5475 | ||
![]() | |||
Igaz a 400 az nem 250,de azért irtam,ert a karbi az karbi,,és egy rosszul beállitott,koszos sérült stb karbi akár 10-20km sebességet is foghat.Az enyémen ennyit sikerült nyerni egy jó és alapos szervizeléssel. A 250majánál néha az emberek tekergetig össze vissza a csvarokat többféle dologgal próbálkoznak,de ez nemmindig sikeres.A karbi az találomra csak ritkán müködik jól.. | |||
| |||
© Katona zsolt | 2012. szept. 21. 20:16 | Válasz | #5476 | ||
![]() | |||
Ha elfogadsz egy jó tanácsot, ha nem vagy magadban biztos vagy nem értesz hozzá, akkor ne piszkáld a mocit mert csak rontasz rajta. Ezek a masinák már nem olyanok mint a simson, hogy a sufniban is lehet bütykölni.Szerintem szánd rá az időt és pénz egy jó szerelőre. | |||
|
2012. szept. 21. 20:23 | Válasz | #5477 | |||
![]() | |||
Bocsi! ![]() Én nem tudtam, hogy a Burgidon kellett varázsolni a karbival! A leiratodból ez nem jött le, csak az , hogy milyen jól megy és milyen jól húz! Azt írtad, hogy karbi igazítás után! De azt nem írtad, hogy előtte mit produkált! Viszont szerintem Izirajder 13-as kompressziója JÓÓÓÓ! Már csak a karbi és a gyújtás, de szerintem a gyújtás mindenképp jó, tehát karbi! ![]() | |||
| |||
© izirajder2005 | 2012. szept. 21. 21:01 | Válasz | #5478 |
![]() | |
Köszönöm az eddigi segítségeket!Még egy nagyságrendi árat a karbibeállításra tudnátok írni?
|
© Katona zsolt | 2012. szept. 21. 21:06 | Válasz | #5479 | ||
![]() | |||
Sajna ezt így nehéz meghatározni. Ki mennyiért dolgozik. | |||
|
2012. szept. 22. 02:37 | Válasz | #5480 | |||
![]() | |||
Szóval azzal azért nem árt tisztában lenni hogy a 120-125 km/h végsebesség egy teljes mértékben gyári állapotú motornak is komoly teljesítmény. Én 110 kg vagyok, alattam +55kgos utassal, oldaltáskákkal, túradobozzal tudta a 110-et. Ehez kellett egy gyári vario, új szij, jó motor.(14BAR...) De ettől többet akkor sem ment, ha magam ültem rajta. Szóval lehet keresgélni, csak kérdés hogy érdemes-e. Írtad hogy fel lett szabályozva a vario. A szij futása egyenesbe lett tévve a hátsó tárcsához képest? Addig tolja a szijat a tárcsa ameddig kell? Lehet hogy nem megy ki annyira, mint kéne. Ha szabályozni kellett a tárcsákat, akkor ott a görgőpályák is kopottak... Akkor meg variocsere. MesziZs majd mesél... | |||
| |||
2012. szept. 22. 07:31 | Válasz | #5481 | |||
![]() | |||
A szabályzott variótárcsának az oldalából is el kell esztergálni, mert nem megy annyit össze amennyit kell a szíj felső futásához.DE... ha nem pótoljuk a hiányzó részt egy alátéttel az anya alatt akkor úgy járunk mint...Új varió komplett a mentésről nem is beszélve.A működésnek nagyon fejben kell lennie, hogy ne járjuk meg...
| |||
|
© juhász béla | 2012. szept. 22. 09:15 | Válasz | #5482 | ||
![]() | |||
![]() | |||
| |||
© satyapapa | 2012. szept. 22. 09:33 | Válasz | #5483 | ||
![]() | |||
ha az anyagi nehézségek nem engedik meg a tökéletes javitást,akkor bele kell nyugodni a teljesitménybe, vagyis hogy kevesebbet megy az elvártnál..A barkácsolós,, esetleg jó lesz munkákkal sokszor nagyobb kárt lehet okozni ,mintsem azt gondolnánk..
| |||
|
© izirajder2005 | 2012. okt. 02. 15:28 | Válasz | #5484 |
![]() | |
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy van a blokk felfogatása a vázhoz na most ugyan ott van egy rúd ami a vázhoz csatlakozik egy másik ponton!Gumipersely van mindkét végén és csak egy darab ilyen rúd található olyan mint az autóknál egy torziós rúd!Na most az mi célt szolgál?Rezgés csillapítás vagy egyéb okból van ott?Nekem kissé kotyog és alapjáraton eléggé remeg az egész motor főleg hidegen! |
2012. okt. 02. 22:50 | Válasz | #5485 | |||
![]() | |||
Ez egy kutyacsont alakú kis alkatrész, ez stabilizálja a blokkot a vázhoz. Ha megadta magát a fentebb leírt jelenség szinte törvényszerű. Később a motor kanyarstabilitása is fokozatosan romlani, "nyúlni" fog kanyarban. Csere! | |||
| |||
2012. okt. 03. 20:19 | Válasz | #5486 | |
![]() | |
Ezzel az a gáz, hogy az új ára 22000körül van, bontottak közt meg kitudja milyen van. Kellene keresni felétek olyan helyet, ahol öntenek gumit. Én is utánajártam, nálunk a gépgyárba érdeklődtem Fruzsi nagybátyjánál, azt mondat vigyem be az alkatrészt a gumiból mintát vesznek és megpróbálnak ugyanolyan összetételűt beönteni.
|
© Kiss Róbert | 2012. okt. 13. 16:37 | Válasz | #5487 |
![]() | |
Sziasztok! Elöjött 1 hang a motoromból amit nem tudok beazonosítani! Olyan mintha szelephang lenne de megnéztem jó a hézag! Esetleg valakinek ötlete lenne mi lehet? |
2012. okt. 13. 21:22 | Válasz | #5488 | |||
![]() | |||
Holnap meghallgatjuk vájt füllel!
| |||
| |||
© Roby | 2012. okt. 20. 21:50 | Válasz | #5489 |
![]() | |
Látom Tyti hazaértetek.Jól fújd be a felniket:)Jó takarítást.
| |
2012. okt. 22. 19:03 | Válasz | #5490 | |
![]() | |
Robi vezérműlánc? A 5371 beírásom ebbe a topoicba egy videót tartalmaz, nekem ilyen hangja volt, mikor vezérműláncos lett, az alapjáratom is ingadozott tőle. Én kivettem a racsnis vezérműláncfeszítőt semmit nem feszített már. Esetleg ezt nézd meg. |
© Wiking | 2012. okt. 23. 10:05 | Válasz | #5491 |
![]() | |
Mióta engem Béla úr lehurrogott ezért a módszerért, inkább nem is ajánlom itt senkineksem... Pedig életképes szerintem a módszer...Amíg a feszítő tud utánfeszíteni addig nem fog csörögni a lánc. ha már nem tud akkor elkezd hangot adni.
| |
© Kiss Róbert | 2012. okt. 23. 21:34 | Válasz | #5492 |
![]() | |
A láncfeszítő még nincs a végén,az nem hiszem hogy zörögne és minden más is rendben van csak a hang az ami nem kellene! Valószínű hogy a főtengely kezdett el kopogni! Van 1 donorom abban elvileg 60e km van és szép hangja volt 2 éve amikor utoljára hallottam a hangját,az olajat ugyan ette de a hangja szép volt!
| |
© Major József | 2012. nov. 05. 15:30 | Válasz | #5493 | ||
![]() | |||
Sziasztok! Nagyon kellene egy kis segítség.A mayám hátsó féknyergénél lévő gumiharang szét van szakadva.Nem tudom honnan pótoljam. Akinek van segítő ötlete,kérem hívjon,vagy csak csörgessen meg, visszahívom.30/2289767. Nagyon köszönöm.
| |||
|
© satyapapa | 2012. nov. 05. 15:39 | Válasz | #5494 | ||
![]() | |||
Az alkatrészbázisban Otvan Mravik Misi,Hivd fell öneki van cucca.Postán is küldi utánvétellel
| |||
| |||
© Major József | 2012. nov. 05. 19:40 | Válasz | #5495 | ||
![]() | |||
Szia Satyapapa,köszönöm,Miskával már beszéltem,de neki nincs a 2000.évjáratuhoz.Azt mondta hogy az ujabb/2001-től/nem jó az enyémre.Most vagy komplett féknyereg kellene,vagy továbbra is a gumi porvédő.Üdv.
| |||
|
© satyapapa | 2012. nov. 05. 20:33 | Válasz | #5496 | ||
![]() | |||
Szia-holnap még van egy lehetöség itt nálunk van egy robogó bontós.Megnézem neked a cuccot.
| |||
| |||
© Major József | 2012. nov. 05. 20:40 | Válasz | #5497 | ||
![]() | |||
Nagyon köszönöm.
| |||
| |||
© satyapapa | 2012. nov. 05. 20:43 | Válasz | #5498 | ||
![]() | |||
Ezt a számot azért hivd fel 06-70-2058878 holnap délelött.
| |||
| |||
2012. nov. 09. 16:03 | Válasz | #5499 | |
![]() | |
Két gyors kérdésem lenne + egy kérés. Az alacsony alapjárat okozhat-e problémát a motoromban? Mivel a haverom mellém állt egy 250-es x9-el. Neki 1400-on volt alapjárati a fordulata, de jóval magasabb fordulaton járt mint az enyém, sajna az én Majám még nem fordulatszámmérős. Mennyi az optimális fordulat? Illetve a kutyacsont alakú gumibak, ami a blokkot köti össze a vázzal, tudna valaki gyári képet küldni róla mivel az enyém eléggé deformálodott, nem tudom kivenni pontosan milyen alakot süttessek bele.
|
2012. nov. 09. 17:09 | Válasz | #5500 | |||
![]() | |||
Azt hiszem 1250 az alapjárati fordulat, de a manualban bennevan. Kutyacsontot megnézem, lehet hogy van egy sérült valahol. De ez pár nap lesz... | |||
| |||
© Kotama | 2012. nov. 13. 12:38 | Válasz | #5501 |
![]() | |
Sziasztok Robogó vásárlás elött állok és a 250-es majesty is benne van a kiszemelt áldozatok között. Mivel sokat nem tudok költeni így 1998-2000 körüli évjárat jöhet szóba. Most van is 3db mind 200000 ft környékén. A kérdésem az hogy laikusként megvásárlás elött mit kell átnézni, illetve ha veszek egyet és valami tönkremegy rajta milyen összegekre számíthatok? Lehet hozzá könnyen szerezni mindent? Előre is köszi! |
2012. nov. 13. 13:13 | Válasz | #5502 | |||
![]() | |||
Szia! Ha más volt robogód, nem nehéz a dolog. Az ott tapasztaltaktól jobbat, csendesebbet, fürgébbet. Van egy Motorvásárlós topicunk, azt érdemes elolvasgatni, végigfutni. Ha konkrétan Majesty lesz az "áldozat" szúrd be a linket és megsasoljuk a gépet és véleményezzük, bár ezt igazán csak a valóságban lehet. Az ár relatív. A tulaj a lényeg, sokat számít ki és hogyan használta a motort. Na meg hogy milyen belülről... | |||
| |||
2012. nov. 13. 16:56 | Válasz | #5503 | |||
![]() | |||
Ez az ár, amit írtál ugye külföldi papírost jelent? Mert szerintem, ha valaki ennyiért odaadja, az vagy nagyon meg van szorulva, vagy igencsak gyenge a vasa! Én még mindig azt mondom, hogy legalább 300-at ér egy jó Maja, de inkább többet!!!! Alkatrészt mindent lehet kapni hozzá! Árak? Kinek mi a sok és mi a kevés!? Olcsóbb, mint a 400-as és drágább, mint a 125-ös! Milyen alkatrészre vagy kíváncsi? Átlagban talán lehet azt mondani, hogy 7-20ezer között kell gondolkodni egyes alkatrészek esetében! Ne füstöljön! Hideg legyen a motor amikor elindulsz megnézni! Fékek, lengéscsillapítók legyenek jók! Aztán próbaút és dönts! Szerintem úgy is a vétel után jönnek ki a hibák, de, ha ki lesz javítva, akkor lesz egy tuti kis masinád! Ahogy a Tamás is írta a Motorvásárlás topicban szinte minden le van írva, hogy mit érdemes megnézni! De minden javítható! Csak ne legyen óriási gond! Szerintem, ha a motorja jó, akkor nem lehet nagy gond, bármit is kelljen rá venni! Én már gyűrűztem, variót, szíjat cseréltem, lengéscsillapítóim is újak, sőt a fényezésem is! HAJRÁ! ![]() ![]() | |||
| |||
2012. nov. 13. 19:42 | Válasz | #5504 | |||
![]() | |||
Lent vannak az árak!!Magyar papírral is lehet olcsón venni.Nem minden a külső, bár a jó megjelenés gondos gazdára utal.
| |||
| |||
2012. nov. 13. 20:19 | Válasz | #5505 | |||
![]() | |||
Magyar papírosan és szerintem az évjárat alapján hátsó tárcsafékkel, meg még talán a már nekem is igencsak tetsző kasznival, valamint a majdnem kétszer akkora csomagtartóval, mint az enyém? Ez egy kicsit furcsa! Ez az évjárat szerintem már a Mozsó féle Maja desing és az igencsak oké! Tudni illik tavaly Ő vitte a csomitartóban a sátramat, mert az enyémbe nem fért bele! Ha valóban így lementek az árak, akkor lehet, hogy veszek egy új kasznist külföldi papírokkal! ![]() | |||
| |||
2012. nov. 14. 06:26 | Válasz | #5506 | |
![]() | |
Tegnap nagy nap volt, szétszedtem a motort mint majom a zsebórát,ma viszem beméretni a hengert.Ránézésre,kiváló,semmi válla nincs,de a dugó,meg a gyűrük kopottak,a hengerfej,tele karbonnal.A főtengely kitűnő állapotú,a vízpumpa csapágya viszont olyan,mintha,darálót forgatnék.A vezérműlánc is szépen fekszik a lánckeréken.Alig maradt hely a garázsban,remélem hamar kész leszek vele. ![]() ![]() |
2012. nov. 14. 10:57 | Válasz | #5507 | |||
![]() | |||
Akkor a szezonkezdésre lesz egy tuti masinád! Hajrá! ![]() ![]() ![]() | |||
| |||
2012. nov. 14. 11:40 | Válasz | #5508 | |||
![]() | |||
Na aztán ügyesen összerakni, ki ne maradjon egy szatyor alkatrész meg csavar... ![]() | |||
| |||
2012. nov. 14. 13:20 | Válasz | #5509 | |
![]() | |
Ma utána jártam az alkatrészeknek, 10 százalékkal drágább minden, mint egy hónapja mikor megnéztem. A hengerfejet máris sikerült megcsinálni, egy nagyszerű szakember rakta össze, a szelepszár szimeringek is cserélve lettek, be lettek csiszolva a szelepek, úgyhogy az már legalább tuti. Megrendeltem a dugattyút, a gyűrűket, a tömítéseket, csapszeg... 50.000 ft. Dobtam egy hátast. Miután fellocsoltak, még előleget is kértek, úgyhogy ez nem lesz kevés. Lehet túlórázni, remélem egy hét múlva, ha megjönnek hozzá az alkatrészek esélyem lesz összerakni. ![]() |
© Wiking | 2012. nov. 14. 13:38 | Válasz | #5510 |
![]() | |
Sok türelemmel és nagymértékű odafigyeléssel nem lessz vele gond. Én a vezérlés beállításánál ajánlanék extra figyelmet! Nagyon könnyű kicsit elrakni a vezérlést és ez nem fog feltétlen azonnal jelentkezni. Nekem a 125-ösnál ott jelentkezett, hogy eltört a szelep, mert belevert a dugattyúba magas fordulaton. Egyébként könnyen indult és szépen járt. Jól is ment és mielőtt eltört volna mentem vele pár 100km-t. Szóval tessék figyelni mindenre rendesen!
|
2012. nov. 14. 15:42 | Válasz | #5511 | |||
![]() | |||
Akkor valóban jól elcsúsztak az árak! ![]() Amikor én csináltam az enyémet, akkor 12 ezer volt a gyűrűgarnitúra eredeti és talán a Holland Központi raktárból tudták megrendelni a Yamahások. Aztán a komplett tömítésgarnitúra kb. 8 ezer volt, talán Athena, azt valamelyik Webáruháznál rendeltem. Csapszeget nekem nem kellett cserélni! Hát valóban sok az ár, azért amit vettél! Most már csak az a kérdés, hogy valóban felment vagy csak rossz helyről vetted? Mert ugyebár két kereskedő között is van különbség, még akkor is, ha ugyanazt a terméket és minőséget forgalmazzák! Lényeg minden oké legyen! ![]() | |||
| |||
2012. nov. 14. 15:50 | Válasz | #5512 | |
![]() | |
tényleg elcsúsztak. Én augusztus körül robbantottam szét a mocit nekem igaz dugócsere nem volt, így állt meg 32000-be, de ebbe benne volt egy vezérműlánc is. Asszem anno a Citybike-ba 21000volt RMS dugúszett gyűrűvel és 8000 a tömítésszett.
|
2012. nov. 14. 17:45 | Válasz | #5513 | |||
![]() | |||
hol vetted a dugót? 24.ezer a dugó,csapszeg,gyűrű összesen.
| |||
| |||
2012. nov. 14. 17:52 | Válasz | #5514 | |
![]() | |
Én a yamaha top-nál rendeltem,egy hónappal ezelőtt jóval kevesebbet mondtak,mostmár mindegy. ![]() |
© Kiss Róbert | 2012. nov. 17. 18:00 | Válasz | #5515 |
![]() | |
Ma végre szétszedtem a mocit! Aki esetleg emléxik,Nem hangos kopogó hang volt a jelenség! Szelep hang gyanu volt az első benyomás de nem az volt! Gondoltam főtengalyre is ezért szétszedtem,henger lehuz! Felujitás ota kb 30e km-t mentem vele(fötengely nem volt)láss csodát a dugó végig volt huzva(megragadás jelei)gyürük beragadva!!! A hengeren is húzás de lehet hogy megússza honoléással! Azt hiszem most bosszulja meg a motor a futárkodást!!!
|
© juhász béla | 2012. nov. 17. 19:53 | Válasz | #5516 | ||
![]() | |||
Email -en kűld el.
| |||
| |||
2012. nov. 17. 21:00 | Válasz | #5517 | |||
![]() | |||
Most nézem a képet amit küldtél! Nagyon sokat kapott. Bélának van egy dugó-gyűrű szettje. Lehet jól járnál vele... | |||
| |||
© Kiss Róbert | 2012. nov. 18. 22:00 | Válasz | #5518 |
![]() | |
Igen már le beszéltük Bélával!!!! Hirtelen elszomorodtam mikor megláttam, csak ugy peregtek az 1000-ek a szemem előtt! | |
© juhász béla | 2012. nov. 19. 09:00 | Válasz | #5519 | ||
![]() | |||
A csomag elindult.
| |||
| |||
© Kiss Róbert | 2012. nov. 19. 18:11 | Válasz | #5520 |
![]() | |
Köszönöm szépen várom!!!
| |
© Pazo | 2012. nov. 20. 19:38 | Válasz | #5521 | ||
![]() | |||
Ma megjött a keeweytől a nyomólap. Úgy gondolom, ennyi pénzért megér egy próbát: Görgőt, csúszkát hol érdemes venni? | |||
|
2012. nov. 20. 19:51 | Válasz | #5522 | |||
![]() | |||
A Moped 91 KFT-től nem ajánlom... Nekem 500 km után két görgő eltört, a többivel egyetemben kockára is koptak és a csúszkák közül is eltört kettő. Szóval ezt kerüld... | |||
| |||
© Pazo | 2012. nov. 20. 20:03 | Válasz | #5523 | ||
![]() | |||
OK, megfogadom a tanácsod.
| |||
| |||
© Kiss Róbert | 2012. nov. 20. 21:53 | Válasz | #5524 |
![]() | |
Csuszkát vettem keewaytól még jók,és ocsó volt!
| |
2012. dec. 02. 17:50 | Válasz | #5525 | |
![]() | |
Na ma végre kipróbáltam a motort szépen duruzsol,csendes,és jól gyorsul,ha ilyen lett volna szét se szedem. ![]() ![]() ![]() |
2012. dec. 13. 13:07 | Válasz | #5526 | |
![]() | |
Mekkora lehet a maxium fordulata a 250es majestynek?
|
2012. dec. 13. 14:17 | Válasz | #5527 | |||
![]() | |||
Kb mind a 400-asnak gondolom. 7000-8000 | |||
|
2012. dec. 13. 15:24 | Válasz | #5528 | |
![]() | |
Csak mert lehet teszek bele egy fordulatszámmérőt, vajon ami 8000-ig mér az elég? |
|
|
|