Majesty 250

Több
2024 ápr. 16 10:13 #7223 Írta: Zsolti
Zsolti válasza a(z) Majesty 250 témában
Mielőbb kipróbálom;  Köszi;

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2024 ápr. 14 12:24 #7222 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Majesty 250 témában

Hasonlít a leírásod a hibára.Megpróbálom mielőbb rávenni magam,hogy újra szétszedjem. Köszönöm;

​​​​​
 


Teszteld úgy, hogy egy olyan parkolónak a felhajtóján, mint egy klasszikus kocsibeálló menj végig egyenesen, de közbe fel, le alacsony szögben. Ha bizonytalan a gép, nyeklik, akkor lehet hátsó futómű. De nyomvályúban egy motor se szeret menni...

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2024 ápr. 14 08:18 #7221 Írta: Zsolti
Zsolti válasza a(z) Majesty 250 témában
Hasonlít a leírásod a hibára.Megpróbálom mielőbb rávenni magam,hogy újra szétszedjem. Köszönöm;

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2024 ápr. 13 22:22 #7220 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Majesty 250 témában

Köszi Tamás!   Szerencsémre a láncszakadás végett nem volt látható,és érezhető sérülés.Viszont a láncvezető,és a csavarja nagyon kopott volt.
  Meg lett fúrva a henger,szelepszár szimering,akkor már új szelepek kerültek bele.Cseréltem még szimeringeket,variátort.A kuplunghoz nem nyultam,mert nem volt vele gond előtte,de most meg rángat ha finoman indulnék.+még kormánycsapágy,villaolaj,fékbetét,Nagyjából ennyi.  (De,hogy miért nem egyszerü egyenesen menni hosszanti úthibáknál,ez számomra rejtély.)


Az szép! Komoly generál, gratulálok!

Mi a panasz? Olyan, mintha egy összecsukható kemping bicaj lenne alattad, szétnyitott vázzal, a csavar nelkül? Nyeklik keresztirányba?
Ha igen, vedd ki a tankot, van egy "kutyacsont" csúfnévre hallgató alkatrész, ami a blokkot hivatott keresztirányba stabilizálni. Ha ez ki van menve, akkor meg kell szilenteztetni. R@ngasd meg, kottyan, koppan-e.

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2024 ápr. 13 09:12 #7217 Írta: Zsolti
Zsolti válasza a(z) Majesty 250 témában
Köszi Tamás!   Szerencsémre a láncszakadás végett nem volt látható,és érezhető sérülés.Viszont a láncvezető,és a csavarja nagyon kopott volt.
  Meg lett fúrva a henger,szelepszár szimering,akkor már új szelepek kerültek bele.Cseréltem még szimeringeket,variátort.A kuplunghoz nem nyultam,mert nem volt vele gond előtte,de most meg rángat ha finoman indulnék.+még kormánycsapágy,villaolaj,fékbetét,Nagyjából ennyi.  (De,hogy miért nem egyszerü egyenesen menni hosszanti úthibáknál,ez számomra rejtély.)

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2024 ápr. 09 22:18 #7216 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Majesty 250 témában

Gondoltam megosztom veletek a jó hírt.Összeraktam,több új alkatrészt szereltem be.Friss műszakival,boldogan suhanok.


Gratulálok, sok balesetmentes kilométert!

A kép rejtve van a vendégek elől.
Jelentkezz be vagy regisztrálj, hogy láthasd.


Végül mit kellett csinalnod a blokkban? 

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2024 ápr. 08 10:05 #7215 Írta: Zsolti
Zsolti válasza a(z) Majesty 250 témában
Gondoltam megosztom veletek a jó hírt.Összeraktam,több új alkatrészt szereltem be.Friss műszakival,boldogan suhanok.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2023 szept. 24 10:43 #7097 Írta: Zsolti
Zsolti válasza a(z) Majesty 250 témában
Köszönöm a válaszodat Tamás,és neked is Fecó;

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2023 szept. 23 19:39 #7096 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Majesty 250 témában
Miért lenne buta kérdés...? 
Én inkább azt kerdezném, he ezt nem tudod, akkor hogyan fogsz egy ilyen motort szétszedni és összerakni jól...? 

Szóval szét kell hozzá szedni, ovalitást mérni a hengeren, ha van, akkor fúrni, hónolni, új dugó, gyűrűsor. 
Mikor lent van a hengerfej, a szelepek kiszerelése után látja, méri a hozzáértő, hogy hol mi nincs méreten. Ehez szakember, szerszámok, műszerek, műhely kell. 

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Zsolti

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2023 szept. 23 09:29 #7095 Írta: Zsolti
Zsolti válasza a(z) Majesty 250 témában
Hónolásnak nyoma sincs,a dugón hosszanti barázdák vannak,az egyik gyűrű 0,35,másiknál 06mm hézag van.Érdekesnek találom,hogy nem egyformán kopnak.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2023 szept. 23 09:23 #7094 Írta: Zsolti
Zsolti válasza a(z) Majesty 250 témában
Tudom,buta kérdés,de miből veszem észre,hogy a tűgörgő eszi az olajat,vagy éppen a szelepszárnál távozik?

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2023 szept. 22 00:23 - 2023 szept. 22 07:15 #7092 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Majesty 250 témában
Az olajfogyasztásnak több oka is lehet. 
A dugó-gyűrű viszony az egyik, a másik a szelepszár vezető és a szelepszár szimering. Ha a főtengely (ami tűgörgős) ette az olajat, akkor komoly baj van. 
Szóval a hengerfejet, hengert le kell húzni, megnézni a hengerfalat (illene látszani a gyár hónolásnak) és minimum meggyűrűzni. Ki kell hozzá mérni intóval, ovál-e a henger. De jó lett volna előtte (ha forogna) mérni egy kompressziót. 
Aztán hengerfej szét, szelepek, szelepvezetők ki, gépmunka, síkbahúzás, megcsinál és össze. 
Közben leelenőrízni, hogy a hajtókar lóg-e a főtengelyen. 
Tömítéskészlet, új lánc és mehet össze. 
Ja, láncfeszítő patron csere! 
Kb ennyi... 

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"
Last edit: 2023 szept. 22 07:15 by Tamás.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2023 szept. 21 14:25 #7091 Írta: Zsolti
Zsolti válasza a(z) Majesty 250 témában
Valószinü,keresek egy szerelőt (de úgymond nincs hozzá ,,kedvem",és most épp a hüvelyk,és mutatóujjamat dörzsölöm össze).Úgy gondoltam abban a sorrendben rakom össze ahogy szét szedtem,semmit kinem felejtve,aztán csak jó lessz.Szerette az olajat a motor (honnan tudhatom,hogy hol fogy el az olaj?), azért gondoltam,ha már szétt van bontva akkor dugó-gyűrü csere,de boltban  gyárit csak horror áron kapnék(80eft.) itt Debrecenben,ahol lakom.Igaz a neten találtam 16eft. környékén,de nem tudom milyen minőség.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2023 szept. 20 12:23 - 2023 szept. 20 12:24 #7090 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Majesty 250 témában
Szia Zsolti! 

Finom kis műszer a 250-es, érdemes odafigyelve rendbe tenni. Maga a műszaki érzék nem elég, jó ha tisztában vagy az illesztésekkel, hézagokkal. Amennyiben nem csináltál még ilyet, én nem javaslom, hogy nekiláss kellő tapasztalat nélkül. 
Alkatrész ügyben szerelőt érdemes megkérdezni, neki lesz tapasztalata mi az ami jó és még megfizethető.
Minek a dugó-gyűrű szett...?
Merre laksz? 

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"
Last edit: 2023 szept. 20 12:24 by Tamás.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2023 szept. 20 11:27 - 2023 szept. 20 11:30 #7089 Írta: Feco
Feco válasza a(z) Majesty 250 témában
Szerintem lehet venni tömítéskészletet.Nem volt 250-esem de biztos van...Na én azt szoktam vékonyan pasztázni.  A Mészi generálozott 250-est, csak azthiszem most nincs itthon.Talán előkerül...
Last edit: 2023 szept. 20 11:30 by Feco.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Zsolti

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2023 szept. 17 09:27 #7079 Írta: Zsolti
Zsolti válasza a(z) Majesty 250 témában
Ja igen,vezérmű lánc!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2023 szept. 17 09:26 #7078 Írta: Zsolti
Zsolti válasza a(z) Majesty 250 témában
Alapjáraton állt le.Semmilyen sérülést nem látok sem a hengerfejen,szelepeken,dugón.A blokkot pasztázni szoktátok,vagy oda való tömítést honnan lehet beszerezni?Milyen márkát ajánlottok láncból,dugóból,gyúrűből, tömítésből, ami még megfizethető is.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2023 szept. 15 20:10 #7073 Írta: Feco
Feco válasza a(z) Majesty 250 témában
Most ha a "lánc" az vezérműláncot  jelent akkor ne állj neki ! Ha az menetközben elszakadt akkor az "rendet" csinált! Ott minden szétmehetett! Arról nem is beszélve -ez nem Riga!!!-Több tapasztalat kell hozzá!
 

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2023 szept. 15 16:48 #7072 Írta: Zsolti
Zsolti válasza a(z) Majesty 250 témában
Sziasztok! Újonc vagyok még a fórumon.Elszakadt a lánc a 250-es,2000-es évjáratu motoromon.Azt kérdezném tőletek,hogy jelen idő szerint honnan érdemes beszerezni az alkatrészeket.Dugó,gyürü,tömítések,lánc stb.Akár itt Debrecenben is.Minden segitséget szivesen fogadok (rutin,fogások,mire kell nagyon figyelni),ugyanis még soha nem szedtem szét ilyen motort,csak kb. a 80-as években a rigámat,de az ehhez képest kv daráló. Üdv;

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2023 febr. 15 15:24 #6785 Írta: llaci70
llaci70 válasza a(z) Majesty 250 témában
Köszi! ;)

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.156 másodperc