Majesty 250

Több
2023 szept. 24 10:43 #7097 Írta: Zsolti
Zsolti válasza a(z) Majesty 250 témában
Köszönöm a válaszodat Tamás,és neked is Fecó;

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2023 szept. 23 19:39 #7096 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Majesty 250 témában
Miért lenne buta kérdés...? 
Én inkább azt kerdezném, he ezt nem tudod, akkor hogyan fogsz egy ilyen motort szétszedni és összerakni jól...? 

Szóval szét kell hozzá szedni, ovalitást mérni a hengeren, ha van, akkor fúrni, hónolni, új dugó, gyűrűsor. 
Mikor lent van a hengerfej, a szelepek kiszerelése után látja, méri a hozzáértő, hogy hol mi nincs méreten. Ehez szakember, szerszámok, műszerek, műhely kell. 

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Zsolti

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2023 szept. 23 09:29 #7095 Írta: Zsolti
Zsolti válasza a(z) Majesty 250 témában
Hónolásnak nyoma sincs,a dugón hosszanti barázdák vannak,az egyik gyűrű 0,35,másiknál 06mm hézag van.Érdekesnek találom,hogy nem egyformán kopnak.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2023 szept. 23 09:23 #7094 Írta: Zsolti
Zsolti válasza a(z) Majesty 250 témában
Tudom,buta kérdés,de miből veszem észre,hogy a tűgörgő eszi az olajat,vagy éppen a szelepszárnál távozik?

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2023 szept. 22 00:23 - 2023 szept. 22 07:15 #7092 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Majesty 250 témában
Az olajfogyasztásnak több oka is lehet. 
A dugó-gyűrű viszony az egyik, a másik a szelepszár vezető és a szelepszár szimering. Ha a főtengely (ami tűgörgős) ette az olajat, akkor komoly baj van. 
Szóval a hengerfejet, hengert le kell húzni, megnézni a hengerfalat (illene látszani a gyár hónolásnak) és minimum meggyűrűzni. Ki kell hozzá mérni intóval, ovál-e a henger. De jó lett volna előtte (ha forogna) mérni egy kompressziót. 
Aztán hengerfej szét, szelepek, szelepvezetők ki, gépmunka, síkbahúzás, megcsinál és össze. 
Közben leelenőrízni, hogy a hajtókar lóg-e a főtengelyen. 
Tömítéskészlet, új lánc és mehet össze. 
Ja, láncfeszítő patron csere! 
Kb ennyi... 

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"
Last edit: 2023 szept. 22 07:15 by Tamás.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2023 szept. 21 14:25 #7091 Írta: Zsolti
Zsolti válasza a(z) Majesty 250 témában
Valószinü,keresek egy szerelőt (de úgymond nincs hozzá ,,kedvem",és most épp a hüvelyk,és mutatóujjamat dörzsölöm össze).Úgy gondoltam abban a sorrendben rakom össze ahogy szét szedtem,semmit kinem felejtve,aztán csak jó lessz.Szerette az olajat a motor (honnan tudhatom,hogy hol fogy el az olaj?), azért gondoltam,ha már szétt van bontva akkor dugó-gyűrü csere,de boltban  gyárit csak horror áron kapnék(80eft.) itt Debrecenben,ahol lakom.Igaz a neten találtam 16eft. környékén,de nem tudom milyen minőség.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2023 szept. 20 12:23 - 2023 szept. 20 12:24 #7090 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Majesty 250 témában
Szia Zsolti! 

Finom kis műszer a 250-es, érdemes odafigyelve rendbe tenni. Maga a műszaki érzék nem elég, jó ha tisztában vagy az illesztésekkel, hézagokkal. Amennyiben nem csináltál még ilyet, én nem javaslom, hogy nekiláss kellő tapasztalat nélkül. 
Alkatrész ügyben szerelőt érdemes megkérdezni, neki lesz tapasztalata mi az ami jó és még megfizethető.
Minek a dugó-gyűrű szett...?
Merre laksz? 

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"
Last edit: 2023 szept. 20 12:24 by Tamás.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2023 szept. 20 11:27 - 2023 szept. 20 11:30 #7089 Írta: Feco
Feco válasza a(z) Majesty 250 témában
Szerintem lehet venni tömítéskészletet.Nem volt 250-esem de biztos van...Na én azt szoktam vékonyan pasztázni.  A Mészi generálozott 250-est, csak azthiszem most nincs itthon.Talán előkerül...
Last edit: 2023 szept. 20 11:30 by Feco.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Zsolti

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2023 szept. 17 09:27 #7079 Írta: Zsolti
Zsolti válasza a(z) Majesty 250 témában
Ja igen,vezérmű lánc!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2023 szept. 17 09:26 #7078 Írta: Zsolti
Zsolti válasza a(z) Majesty 250 témában
Alapjáraton állt le.Semmilyen sérülést nem látok sem a hengerfejen,szelepeken,dugón.A blokkot pasztázni szoktátok,vagy oda való tömítést honnan lehet beszerezni?Milyen márkát ajánlottok láncból,dugóból,gyúrűből, tömítésből, ami még megfizethető is.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2023 szept. 15 20:10 #7073 Írta: Feco
Feco válasza a(z) Majesty 250 témában
Most ha a "lánc" az vezérműláncot  jelent akkor ne állj neki ! Ha az menetközben elszakadt akkor az "rendet" csinált! Ott minden szétmehetett! Arról nem is beszélve -ez nem Riga!!!-Több tapasztalat kell hozzá!
 

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2023 szept. 15 16:48 #7072 Írta: Zsolti
Zsolti válasza a(z) Majesty 250 témában
Sziasztok! Újonc vagyok még a fórumon.Elszakadt a lánc a 250-es,2000-es évjáratu motoromon.Azt kérdezném tőletek,hogy jelen idő szerint honnan érdemes beszerezni az alkatrészeket.Dugó,gyürü,tömítések,lánc stb.Akár itt Debrecenben is.Minden segitséget szivesen fogadok (rutin,fogások,mire kell nagyon figyelni),ugyanis még soha nem szedtem szét ilyen motort,csak kb. a 80-as években a rigámat,de az ehhez képest kv daráló. Üdv;

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2023 febr. 15 15:24 #6785 Írta: llaci70
llaci70 válasza a(z) Majesty 250 témában
Köszi! ;)

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2023 febr. 14 17:46 - 2023 febr. 14 17:49 #6783 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Majesty 250 témában

Sziasztok! Lenne egy (hülye) kérdésem: 2003-as gépen az ülésnek gyárilag van-e valamiféle kitámasztója, vagy egyéb okosság, ami ha felhajtja az ember, akkor megtartja? Létezik, hogy fél kézzel tartani kelljen amíg pakol az ember? Lehet, az enyémből ez hiányzik, kíváncsi lennék, mi az igazság, köszi előre is ha valaki tudja.


A főoldalon találsz egy letöltések rovatot, abban a Te motorodnak is benne kellene lennie.
Ha jól tippelem, a képen látható 31-es számú alkatrész, egy teleszkóp az, ami Neked hiányzik ha az ülés nem áll meg.

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Ez az üzenet csatolt képeket tartalmaz.
Kérjük, hogy jentkezz be vagy regisztrálj a megtekintéshez.

Last edit: 2023 febr. 14 17:49 by Tamás.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2023 febr. 14 07:15 #6780 Írta: llaci70
llaci70 válasza a(z) Majesty 250 témában
Sziasztok! Lenne egy (hülye) kérdésem: 2003-as gépen az ülésnek gyárilag van-e valamiféle kitámasztója, vagy egyéb okosság, ami ha felhajtja az ember, akkor megtartja? Létezik, hogy fél kézzel tartani kelljen amíg pakol az ember? Lehet, az enyémből ez hiányzik, kíváncsi lennék, mi az igazság, köszi előre is ha valaki tudja.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 ápr. 13 20:10 #5764 Írta: Pazo
Pazo válasza a(z) Majesty 250 témában
Már megvan az EBC tárcs+betét, hétvégén csere.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 ápr. 13 18:03 #5760 Írta: Hagyba Tamás
Hagyba Tamás válasza a(z) Majesty 250 témában
EBC-t még nem szereltem be, de mi Ferrodot használunk az oktató motorokba, és hibátlan!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2021 ápr. 11 08:46 #5741 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Majesty 250 témában

EBC féktárcsáról vélemény?


Nekem nincs tapasztalatom.

De Béla tanácsát alapul véve:

"inkább egy jó állapotú bontott gyárit, mint egy utángyártottat"

én Miskától vettem a T-MAX-ra bontott, de jó féktárcsát.
Attól még Neked bejöhet! ;)


"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2021 ápr. 11 08:45 #5740 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Majesty 250 témában

EBC féktárcsáról vélemény?


Nekem nincs tapasztalatom.

De Béla tanácsát alapul véve:

"inkább egy jó állapotú bontott gyarit mint egy utángyártottat"

én Miskától vettem a T-MAX-ra bontott, de jó féktárcsát.
Attól még Neked bejöhet! ;)

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 ápr. 11 07:42 #5739 Írta: Herold
Herold válasza a(z) Majesty 250 témában
Fékbetét és fékcső vonatkozásban nálam bevált.
Ár-értékben mindenképp.

Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.174 másodperc