- Hozzászólások: 32
- Köszönetek: 0
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Belevágtam majdnem én is a JCosta projektbe, de végül lebeszéltem magam. De szívesen kipróbálnám
Malossi szettel, és a 12 grammos görgő helyett 10 grammossal is úgy megindul, hogy el lehet koptatni a hátsó gumit hamar.
De ez olyan nagy terhelést ad a szíjra és az alkatrészekre, hogy valami meg fogja adni magát.
És persze a végsebesség ugrik, ami nem is lenne fontos, hanem inkább az, hogy utazóban 6 ezer felett forog a motor, és alig megy 80 km/h val.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Jó árért hosszú élettartam.köszi.
Jó ára van...
Szívesen kipróbáltam volna. Állítólag egy érzéssel jobb. De maradok a Malossinál abból úgy is van annyi féle a garázsban, hogy egy életre kiszolgál
Érdekes, hogy az újabb majestyben 19 grammos görgő van 5 pofás kuplunggal. Nekem 12 gramm az ideális (2005 ös gép)
Mennyit pörög így a motor 100 km/h utazó tempóban?
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Sok balesetmenteset hozzá!Válaszolva saját kérdésemre:) Gyárilag 19-es görgők voltak benne, még jó állapotban. Ha már szétszedtem, cseréltem dr Pulley 17 grammosra, pulley csúszkákkal együtt, valamint végül Malossi szíjat vettem, azt is belekerült. A szíj visszajelzőt "nulláztam", most már csak használni kell.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Keresd meg Satyapapát, segíteni fog.Sziasztok!
egy 2009.-es, 400-as Majestym van, amin az őszi leállás (mert télen nem használom..) előtt cseréltettem variátor szettet, de közel sem tökéletes, normál indulásnál is visít. Tudnátok ajánlani egy hozzáértő szerelőt, lehetőleg Szigetszentmiklós közelében?
Előre is köszönöm a segítséget!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Szia!Szép estét! Egy 2002-es 250-es Majesty-m van és egy teljes kuplungot szeretnék hozzá vásárolni. Az enyémen jelen pillanatban fent lévő harang átmérője kb145mm de tudomásom szerint van egy 135mm-es haranggal készült változat is. Tudjátok mi a különbség ezek között? Melyik évjáratok/modellek melyikkel voltak szerelve?
Előre is köszönöm!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Szia!Szép estét! Egy 2002-es 250-es Majesty-m van és egy teljes kuplungot szeretnék hozzá vásárolni. Az enyémen jelen pillanatban fent lévő harang átmérője kb145mm de tudomásom szerint van egy 135mm-es haranggal készült változat is. Tudjátok mi a különbség ezek között? Melyik évjáratok/modellek melyikkel voltak szerelve?
Előre is köszönöm!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!