- Hozzászólások: 32
- Köszönetek: 0
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Lentebb szintén le van írva, hogy lehet bejutni a szerviz menübe. Hátha ír valamilyen hibakódot...Köszi. Olvasgatok...Eddig itt pár hozzászólással hamarabbi vészüzem dolog stimmel, hogy 5 ezres fordulatig enged. Ott a kilométeróra jeladó hibája miatt történt. Nekem az jó, nemrég volt szétszedve zsírozva, jelenleg is mér.
De gondolom más miatt is beállhat ez a "vészüzem" Már csak rá kell jönnöm nálam miért....
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Valakinek volt hasonló problémája.Kedves fórumozók. Kis gondom akadt a majesty 400 asommal. Hátha valaki tud segíteni.
A vasárnapi túrázás közben egyszer csak azt vettem észre, hogy nem megy, nem gyorsul 80 fölé. Egyik pillanatról a másikra.
Aztán lassítottam kipróbáltam, de nem pörgött fel a motor 5 ezres fordulat fölé. Mintha letiltott volna az elektronika, vagy eldugult volna valami. Hazajött a gép gond nélkül kb 120 km-t Csak e miatt a fojtás miatt lassan. 70-80 as tempóval.
Nem tudom mire gondoljak. Elektronika, injektor, ???
A variátort megnéztem, minden rendben volt. A motor szépen jár alapjáraton. Lehet vele menni, de nem ugrik, nem pörög fel. Lomha.
Lejtőn lefele terhelés nélkül sem tudott gyorsabban menni. a kb 85 km/h, azaz 5 ezres fordulat volt a max
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Nem konkrétan a jeladó biztijére gondoltam.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Nem konkrétan a jeladó biztijére gondoltam.
A Főoldalon a letöltésekben megtalálod a Te típusodnak a manualját. Azt letöltöd és abban megtalálod mi hol van.Kedves Tamás!
Köszönöm a segítséget...megnézem/nézném a biztosítékot, ha tudnám, hol találom...
Sorry, nem rég vagyok Maya tulaj és eddig nem sok problémám volt vele.
Hol is találom?
Üdv!
Nos, a letöltésben nem szerepel kimondottan a jeladónak biztosíték, minden másnak igen. Hangsúlyozom, hogy leellenőriztem, minden bizti mü.képes, nincs "kiolvadva". Most már csak a jeladónál kell keresnem a hibát. Mindenesetre, ha valakinek még van ötlete vagy találkozott hasonló problémával, szívesen venném, ha megosztaná velem...
Üdvözlettel!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Nem konkrétan a jeladó biztijére gondoltam.
A Főoldalon a letöltésekben megtalálod a Te típusodnak a manualját. Azt letöltöd és abban megtalálod mi hol van.Kedves Tamás!
Köszönöm a segítséget...megnézem/nézném a biztosítékot, ha tudnám, hol találom...
Sorry, nem rég vagyok Maya tulaj és eddig nem sok problémám volt vele.
Hol is találom?
Üdv!
Nos, a letöltésben nem szerepel kimondottan a jeladónak biztosíték, minden másnak igen. Hangsúlyozom, hogy leellenőriztem, minden bizti mü.képes, nincs "kiolvadva". Most már csak a jeladónál kell keresnem a hibát. Mindenesetre, ha valakinek még van ötlete vagy találkozott hasonló problémával, szívesen venném, ha megosztaná velem...
Üdvözlettel!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
A Főoldalon a letöltésekben megtalálod a Te típusodnak a manualját. Azt letöltöd és abban megtalálod mi hol van.Kedves Tamás!
Köszönöm a segítséget...megnézem/nézném a biztosítékot, ha tudnám, hol találom...
Sorry, nem rég vagyok Maya tulaj és eddig nem sok problémám volt vele.
Hol is találom?
Üdv!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
A Főoldalon a letöltésekben megtalálod a Te típusodnak a manualját. Azt letöltöd és abban megtalálod mi hol van.Kedves Tamás!
Köszönöm a segítséget...megnézem/nézném a biztosítékot, ha tudnám, hol találom...
Sorry, nem rég vagyok Maya tulaj és eddig nem sok problémám volt vele.
Hol is találom?
Üdv!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Üdv Mindenkinek!
Jelentem hogy az én szenzor-rotor töréses kmóra jeladós porblémám a mai napon megoldódott!
Íme a részletek:
Az alkatrészt hollandiából hozatta meg 1 hét átfutási idővel a szombathelyi Yamaha kereskedés. (Bontottat nem sikerült szerezni...) Az ára 8.700 Ft+ Magyarországon belüli posta volt. -->10.000 Ft.-ban megállt a történet.
A szerelővel együtt raktuk össze, megfelelő zsírzást kapott így remélhetőleg nem lesz vele gond egy jó ideig.
Egyéb tünetek, szövődmények:
Mint korábban írtam a "mindenttudó fedélzeti számítógép" a 400-as Majesty-n a sebességjel hiányában vészüzembe állította magát és folyamatosan (meleg motor mellett is) hidegindítási keverékképzést nyomatott. A túldúsítás érezhető volt a durva gázreakción, a kipupufogógázon és a motorféknél való folyamatos visszadurrogáson is. Kigyorsításnál 5000-res fordulatszámon elvette a gyujtást.
A mágnesrotor instalálása után:
Az elektronika már akkor visszavonta a "csekkendzsin" lámpát amikor még csak kézzel pörgettük meg sztenderen az első kereket. A keverékképzés is visszaállt a normál üzebe, a gázreakció ismér finomabb és nyoma sincs elégetlen benzinnek vagy visszadurrogásnak. A fordulatszámkorlát eltűnt, nyelezésnél ismét átadhatom magamat a konstans gyorsulásnak. (nem lesz több parázás a helyijárat előzése közben...)
Köszönöm az itt kapott segítségeket, hozzászólásokat, sokat jelentett a nehéz helyzetben.
Mostmár nyugodtan alszom és ismét széles a mosoly
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Tiszteletem a tagoknak!
Olyan problémám volna, hogy gépi mosás után ( 250-es, 2001-es Maya) a km. órám nem működött/dik. Gondolom, (lehet csak én) hogy kapott egy kis vizet? Még nem nyúltam semmihez, mivel láttam, hogy a jeladó nem egy egyszerű eset, akár gumicserénél is akadhatnak problémák vele...
Volt már valakinek ilyen tapasztalata?
Üdv!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!