Sziasztok!
Egy kedves barátom motorja lett eladó. Máshol még nem hirdeti.
A srác 110%-osan megbízható!
"Én nemrég vettem egy motort, így az eddig használt Burgmanom eladósorba kerül.
Semmi baja nincs, egyszerűen a nagyrobogó az összes praktikuma mellett nem az én stílusom.
Tehát röviden a Burgmanról.
400ccm, K1-es.
Édesapám vette 2002-ben a székesfehérvári Full-Gasnál. 8 év alatt ment is vele 1700km-t. Utána vettem át tőle. Most van benne ~22.313km. Ez tényleg ennyi, nem visszatekert.
Még az eredeti szíj van benne, tavasszal cseréltettem volna le, de mivel el akarom adni, így inkább hagyom a következő tulajnak (és így legalább ott a bizonyíték, hogy még az eredeti szíj van benne és valós a 22.3ekm).
A motor hibátlan, szervizfüzet vezetve (amiket magam csináltam, az is bele van vezetve)
Olajat nem eszi.
Amik már nem gyáriak:
1. hátsó felni: utolérte a széria betegsége (
). Nálam nem volt még ennyire drasztikus. Megoldás: Tóth Laci (tmotor.hu) tanácsára a kistarcsai Burgmanostól vettem későbbi széria hátsó felnit és Laci a már módosított alátéttel felszerelte. Azóta tökéletes.
2. porlasztó gyorsító szivattyú membrán cserélve
3. túraplexi miatt (később eladtam, mert több hátránya volt, mint előnye) készítettem egy légcsatornát, ami a plexi mögé juttatja a levegőt. (kisebb lett a szívóhatás)
4. gyári plexire készítettem egy prototípus légterelőt, ami olyan jól sikerült, hogy megmaradt a prototípus a motoron. Gyakorlatilag felnyitott sisakkal lehet ~90km/h-ig motorozni és utána is a sisak fölé tolja a légörvényt. Anélkül pont a sisak kapta, ami eléggé zavaró volt.
5. Amikor a munkahelyemen egy sor járdalap volt a kavicsokon és középtámaszt nem lehetett használni, de melegíteni akartam a motort indulás előtt, csináltam egy átalakítást, hogy lehajtott oldaltámasz ÉS behúzott kézifék mellett mégis járjon a motor, ne tiltson le. (Ekkor egy piezo is sípol.) Ha kéziféket kiengedjük és oldaltámasz le van hajtva, akkor letilt. Szóval a biztonság maradt.
6. Első kerékben a kilométeróra jeladó megadta magát, Tóth Lacitól vettem újat, ami kis alakítás után jó is lett. (2016. nyár)
7. Feszültségszabályzó megadta magát (vitte magával az akkut is). Tóth Lacitól vettem egy belevalót (nem gyárit) és egy vadi új Exide akksit is tettem bele. (2016. ősz)
8. Új első és hátsó gumik (2016.06)
"Igazolásul" a fórumos előéletem:
forum.index.hu/Article/showResultList?o=...0&aq_ext=0&t=9071553
Szóval bár lehet, hogy 15 éves a motor, de újszerű, megbízható előélettel, törés, borulás nélküli.
A hátsó dobozhoz a konzol is fent van a gépen, csak egy hátsó dobozt kell venni platnival, ha szükséged van plusz pakoló helyre. Merthogy a nyereg alatti csomagtartó benyel egy teljes sisakot és marad mellette még hely. A notebook táska is simán belefért az esőruhával együtt.
Adok még hozzá Tyvekből készült motor takarót is (víz, UV álló, párát átengedi, alja gumis), gyári szerszámkészletet.
Néhány kép a gépről:
drive.google.com/open?id=0B73zVgi5A4jkQTlyVV9fbm1WV2M
A motoron esedékes a szíjcsere és olaj- és fékfolyadék csere. (Felesleges lett volna lecserélnem, mert az új tulaj helyében biztos, ami biztos alapon úgyis lecserélném ezeket...)
Ezeket Tóth Lacival csináltattam volna meg (Burgmanra specializálódott szerelő Érden)
A fogyasztása 3,88 - 4,05 l/100km volt. Előbbi nyáron, utóbbi hidegebb időben. Elővárosi + budapesti közlekedéssel.
Ára 400kHUF.
Helyileg Martonvásáron lehet megtekinteni.
Érdeklődni a
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát., de leginkább a +36-30-9304-548-as számon.
Kösz: Tamás"