- Hozzászólások: 334
- Köszönetek: 7
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Légy tisztába azzal, hogy talikon köbcenti és hang alapján áll fel a sor!
A sportdob robogón olyan, mint a kávédarálón. Ez a típus nem erről szól.
Hááát nagy a kísértés De lehet hogy lecserélem a dobotSzerintem vissza se tedd rá a dobot!
Egyrészt futóműtuning (csökkent rugózatlan tömeg), másrészt biztonsági okokból.
Így biztos hallják, ha érkezel!
Nekem is van, nem is gagyi, a T-MAX 500-ra gyártott Remus Revolution, (adták a motorhoz) de egy évben 2x 3x teszem fel. Tavasszal, mikor végre motorozhatok, nyáron a Kék túra-Pető nap hétre és ősszel kapuzárási pánik tompítása gyanánt...
De pénzt nem adnék érte...
Természetesen én is csak alkalom adtán használnám. Pl találkozók. Jófogáson van fent egy rozsdamentes darab. Azzal kacsintgatok
Vagyis aki erős motoron ül vagy hangoson, az hátra szorul!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Légy tisztába azzal, hogy talikon köbcenti és hang alapján áll fel a sor!
A sportdob robogón olyan, mint a kávédarálón. Ez a típus nem erről szól.
Hááát nagy a kísértés De lehet hogy lecserélem a dobotSzerintem vissza se tedd rá a dobot!
Egyrészt futóműtuning (csökkent rugózatlan tömeg), másrészt biztonsági okokból.
Így biztos hallják, ha érkezel!
Nekem is van, nem is gagyi, a T-MAX 500-ra gyártott Remus Revolution, (adták a motorhoz) de egy évben 2x 3x teszem fel. Tavasszal, mikor végre motorozhatok, nyáron a Kék túra-Pető nap hétre és ősszel kapuzárási pánik tompítása gyanánt...
De pénzt nem adnék érte...
Természetesen én is csak alkalom adtán használnám. Pl találkozók. Jófogáson van fent egy rozsdamentes darab. Azzal kacsintgatok
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
A sportdob robogón olyan, mint a kávédarálón. Ez a típus nem erről szól.
Hááát nagy a kísértés De lehet hogy lecserélem a dobotSzerintem vissza se tedd rá a dobot!
Egyrészt futóműtuning (csökkent rugózatlan tömeg), másrészt biztonsági okokból.
Így biztos hallják, ha érkezel!
Nekem is van, nem is gagyi, a T-MAX 500-ra gyártott Remus Revolution, (adták a motorhoz) de egy évben 2x 3x teszem fel. Tavasszal, mikor végre motorozhatok, nyáron a Kék túra-Pető nap hétre és ősszel kapuzárási pánik tompítása gyanánt...
De pénzt nem adnék érte...
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
A sportdob robogón olyan, mint a kávédarálón. Ez a típus nem erről szól.
Hááát nagy a kísértés De lehet hogy lecserélem a dobotSzerintem vissza se tedd rá a dobot!
Egyrészt futóműtuning (csökkent rugózatlan tömeg), másrészt biztonsági okokból.
Így biztos hallják, ha érkezel!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Hááát nagy a kísértés De lehet hogy lecserélem a dobotSzerintem vissza se tedd rá a dobot!
Egyrészt futóműtuning (csökkent rugózatlan tömeg), másrészt biztonsági okokból.
Így biztos hallják, ha érkezel!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Én is küldök át a hétvégén képeket,a fiam majd segít benne.Nincs külön helye, így jobb híján itt jelzem, hogy a Klubfórumon szolgálati közlemény, kérés van a 2017-es YMC maptárral kapcsolatban ! (képek SOS)
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Semmi változtatás nincs a befogatáson,
elfordulás ellen az egyik csavarhoz be kellett hornyolni,a gyári felfogatás fog mint az atom.
Egyébként 81 lovas a paripa.
Nem benned kételkedtem, de elsőre furi egy szétvágott kormány egy erős motoron.
Használd sokáig a legnagyobb megelégedéssel!
De a csutkát tedd el műszaki vizsgára!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Semmi változtatás nincs a befogatáson,
elfordulás ellen az egyik csavarhoz be kellett hornyolni,a gyári felfogatás fog mint az atom.
Egyébként 81 lovas a paripa.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Az a gyári csutka helyén van,és most sokkal jobb vezetni.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!