- Hozzászólások: 1514
- Köszönetek: 37
Értem én, sőt, én is felteszem, csak vicces...
Légy tisztába azzal, hogy talikon köbcenti és hang alapján áll fel a sor!
A sportdob robogón olyan, mint a kávédarálón. Ez a típus nem erről szól.
Hááát nagy a kísértésSzerintem vissza se tedd rá a dobot!
Egyrészt futóműtuning (csökkent rugózatlan tömeg), másrészt biztonsági okokból.
Így biztos hallják, ha érkezel!De lehet hogy lecserélem a dobot
Nekem is van, nem is gagyi, a T-MAX 500-ra gyártott Remus Revolution, (adták a motorhoz) de egy évben 2x 3x teszem fel. Tavasszal, mikor végre motorozhatok, nyáron a Kék túra-Pető nap hétre és ősszel kapuzárási pánik tompítása gyanánt...
De pénzt nem adnék érte...
Természetesen én is csak alkalom adtán használnám. Pl találkozók. Jófogáson van fent egy rozsdamentes darab. Azzal kacsintgatok
Vagyis aki erős motoron ül vagy hangoson, az hátra szorul!
Nem csak Majesty találkozókra gondolok, hanem egyéb motoros találkozókra. pl Sirok, Pusztavacs, stb. és ugye ott nem csak felvonulás van, hanem iszom-iszom, dínom-dánom, motor szarvát rángatom. Ezekre a pillanatokra gondoltam. Hogy felvonuláson hol van az ember, elöl vagy hátul, Szerintem, nem olyan nagyon fontos, csak ott legyen
(persze amíg feladatot nem lát el)
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Nincsen régi...AZ előbbi szöveget Orpi egy korábbi beírására szándékoztam írni...... nem megy ez nekem, vissza a régit.....
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Légy tisztába azzal, hogy talikon köbcenti és hang alapján áll fel a sor!
A sportdob robogón olyan, mint a kávédarálón. Ez a típus nem erről szól.
Hááát nagy a kísértésSzerintem vissza se tedd rá a dobot!
Egyrészt futóműtuning (csökkent rugózatlan tömeg), másrészt biztonsági okokból.
Így biztos hallják, ha érkezel!De lehet hogy lecserélem a dobot
Nekem is van, nem is gagyi, a T-MAX 500-ra gyártott Remus Revolution, (adták a motorhoz) de egy évben 2x 3x teszem fel. Tavasszal, mikor végre motorozhatok, nyáron a Kék túra-Pető nap hétre és ősszel kapuzárási pánik tompítása gyanánt...
De pénzt nem adnék érte...
Természetesen én is csak alkalom adtán használnám. Pl találkozók. Jófogáson van fent egy rozsdamentes darab. Azzal kacsintgatok
Vagyis aki erős motoron ül vagy hangoson, az hátra szorul!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Légy tisztába azzal, hogy talikon köbcenti és hang alapján áll fel a sor!
A sportdob robogón olyan, mint a kávédarálón. Ez a típus nem erről szól.
Hááát nagy a kísértésSzerintem vissza se tedd rá a dobot!
Egyrészt futóműtuning (csökkent rugózatlan tömeg), másrészt biztonsági okokból.
Így biztos hallják, ha érkezel!De lehet hogy lecserélem a dobot
Nekem is van, nem is gagyi, a T-MAX 500-ra gyártott Remus Revolution, (adták a motorhoz) de egy évben 2x 3x teszem fel. Tavasszal, mikor végre motorozhatok, nyáron a Kék túra-Pető nap hétre és ősszel kapuzárási pánik tompítása gyanánt...
De pénzt nem adnék érte...
Természetesen én is csak alkalom adtán használnám. Pl találkozók. Jófogáson van fent egy rozsdamentes darab. Azzal kacsintgatok
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
A sportdob robogón olyan, mint a kávédarálón. Ez a típus nem erről szól.
Hááát nagy a kísértésSzerintem vissza se tedd rá a dobot!
Egyrészt futóműtuning (csökkent rugózatlan tömeg), másrészt biztonsági okokból.
Így biztos hallják, ha érkezel!De lehet hogy lecserélem a dobot
Nekem is van, nem is gagyi, a T-MAX 500-ra gyártott Remus Revolution, (adták a motorhoz) de egy évben 2x 3x teszem fel. Tavasszal, mikor végre motorozhatok, nyáron a Kék túra-Pető nap hétre és ősszel kapuzárási pánik tompítása gyanánt...
De pénzt nem adnék érte...
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
A sportdob robogón olyan, mint a kávédarálón. Ez a típus nem erről szól.
Hááát nagy a kísértésSzerintem vissza se tedd rá a dobot!
Egyrészt futóműtuning (csökkent rugózatlan tömeg), másrészt biztonsági okokból.
Így biztos hallják, ha érkezel!De lehet hogy lecserélem a dobot
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Hááát nagy a kísértésSzerintem vissza se tedd rá a dobot!
Egyrészt futóműtuning (csökkent rugózatlan tömeg), másrészt biztonsági okokból.
Így biztos hallják, ha érkezel!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Én is küldök át a hétvégén képeket,a fiam majd segít benne.Nincs külön helye, így jobb híján itt jelzem, hogy a Klubfórumon szolgálati közlemény, kérés van a 2017-es YMC maptárral kapcsolatban ! (képek SOS)
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Semmi változtatás nincs a befogatáson,
elfordulás ellen az egyik csavarhoz be kellett hornyolni,a gyári felfogatás fog mint az atom.
Egyébként 81 lovas a paripa.
Nem benned kételkedtem, de elsőre furi egy szétvágott kormány egy erős motoron.
Használd sokáig a legnagyobb megelégedéssel!
De a csutkát tedd el műszaki vizsgára!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Semmi változtatás nincs a befogatáson,
elfordulás ellen az egyik csavarhoz be kellett hornyolni,a gyári felfogatás fog mint az atom.
Egyébként 81 lovas a paripa.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!