- Hozzászólások: 4
- Köszönetek: 1
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
...hát a lábbilegtetés nem egy veszélytelen dolog. Én emiatt estem el (gyalogtempónál) GeliLackó boldogult 250-esével. Kellett volna kormánnyal korrigálni, de a térdem betette a kaput. Nyekkkk...Teljesen igazad van, ebbe a bowden-fékcső dolgoba nem is gondoltam bele... Azt hiszem akkor még adok esélyt az összeszokáshoz, hátha nem is olyan vészes ez a lábbillegtetéses megoldás...
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Szia!Hello mindenki!
Szeretném kiérni a véleményeteket és az esetleges tapasztalatotokat kormánymagasság állítás ügyében.
A probléma a lábaim hosszából adódik, miszerint a térdem szűkebb fordulóknál útban van a kormánynak, elakad benne. A probléma még hamarabb (kissebb korménymozdulatra) előjön ha protektoros nadrágot húzok.
Eddig megoldottam a lábam kibillentésével, de ezt nem érzem biztonságos és hosszútávú megoldásnak...
Első körben a kormány csövét elforgatva/ előre döntve nyertem magamnak 1-1,5centit, de ezt sem lehet túlzásba vinni mert elakad a tükör a plexiben kitekert kormánynál, és a markolat is egyre kényelmetlenebb szögben áll.
A valódi kérdésem az lenne (így a hisszú bevezető után),
-van-e valakinek tapasztalata kisebb- nagyobb kormány emelő pogácsával,
-van-e esetleg valakinek tippje gyári magasító kittre, esetleg
-csináltatott-e már valaki hasonlót
Előre is köszönöm a segítséget!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Szia!Sziasztok,
lehet nem ebbe a topikba tartozna,de jobb helyet nem találtam a kérdésemnek.
Valaki cserélte már le a gyári kipufogót valami más típusra? Ha igen, milyenre, és milyen tapasztalatok vannak?
A válaszokat előre is köszönöm.
Zsolt
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Szia!Szép estét!
A 2002-es Majesty 250-emnek erősen elkezdett repedezni az ülése. Nézegettem volna használt üléseket, de nem jutottam túl sokra. Tudtok valakit aki foglakozik ezeknek az újrahúzásával?
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Na ki is használom a lehetőséget és fel teszem a kérdést :
Szerintetek a linken látható tartó milyen fajta GIVI doboz tarto? Mono vagy .... nem jut eszembe a másik
Köszönöm
Majesty250EZ
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!