- Hozzászólások: 106
- Köszönetek: 2
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Próbálkozz a gyári alkatrésszel, hatha az jobban bírja.Ebben az esetben pláne irreleváns a tapasztalatod, nálam folyamatos üzemben van a motor és nem lerakódás hanem éppen ellenkezőleg, a tömítettség megszűnése volt a gond mindkét benzincsappal.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Szerintem nincs igazad.Szerintem a stabilizátornak semmi hatása nincs arra hogy a mindenféle adalék hogyan vagy hogyan nem marja szerteszéjjel a tömítést és/vagy a membránt a benzincsapban.
Amúgy meg ha mindegy lenne, mennyit költök a közlekedésre, akkor egyszerűen ÖMV 100-as benzint tankolnék bele. De sajnos nem mindegy.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Konkrétan mozdítani nem lehet a lapátkereket, úgy be van állvaEz nem nagyon forgatta a vizet...
A kép rejtve van a vendégek elől.
Jelentkezz be vagy regisztrálj, hogy láthasd.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Jobb ötletem nem lévén, ma szétszedtem a vízpumpát - ezzel kellett volna kezdeni:
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Köszi, akkor szerzek egy másik termosztátot.I'M BACK!!!
A kép rejtve van a vendégek elől.
Jelentkezz be vagy regisztrálj, hogy láthasd.
Sziasztok!
Azt hiszem, én mint az egyetlen 125ccm-es tulaj, -talán- tudok válasszal szolgálni, legalábbis saját tapasztalattal. Hasonló velem is előfordult, az oka a hőgomba volt. Nem nyitott ki időben, így a nem keringő vizet túl tudta melegíteni. Nekem volt hozzá egy bontott, cseréltem, már nem csinálja. Hozzáteszem, veszek egy újat, mert ez is a piros mező közelében "dolgozik", érthető, egy másik, hasonló korú motorból bontották. Ha a ventilátor elindul, azt menet közben is kell hallanod, alapjáraton, sztenderre állítva pláne. És még egy jótanács: a hűtőfolyadék mennyiségét tartsd a maximumhoz közel a tágulási tartályban, a hőtágulás figyelembevételével, mint az autóknál, nagyjából a MIN-Max szint között. A puffertartály szintjét, az oldal sztender fölötti kis ablakon ellenőrizheted.
Üdv mindenkinek újra! Maradok tisztelettel: Carlos
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!