- Hozzászólások: 1514
- Köszönetek: 36
Szervusztok!
Tegnap a 125-ös majámnak a piros vízhűtés jelző lámpája elkezdett induláskor pislogni (tehát még nem lehett túl meleg a víz), néhány utcányit mentem, hol égett hol nem. Itthon néhányszor próbáltam, de gyújtáson ég, aztán nem alszik el. Megnéztem az akkut, az rendben van, a töltése olyan 14 V körüli, mi lehet a gond?
Köszönöm, ha tud valaki segíteni!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
a lánckerék már lent van. az előremutató dudor a blokkon észrevehető, arra kell mutatni ezek szerint a csíknak, igaz? a csík a lánckeréken a dudorhoz közelebbi vagy távolabbi állásában kell legyen? ahogy láttam, ha a közelebbi, akkor épp a szelepösszenyitásnál áll, amikor egy kattanással középső nyugalmi állapotba kerülnek a szelepek.
nekem meglepő, hogy nem kell pontosnak lenni, de ha mondjátok, így van. láttam, a dugattyú zsebes, sok baj így nem lehet.
a német szöveg nem okoz nehézséget. megnézem a maxos könyvet is.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
szia,
a szervízkönyveket megnéztem. az írta az olasz, hogy ablokkon lévő jelöléshez igazodjon a fogaskerék jelölése. a kérdés viszont, hogy miféle jelöléshez. a 125-ösön a blokkon van egy kis dudor, ez rendben van. de a beállításnak milliméterre pontosnak kéne lenni. egyértelmű csíkot nem látok. töltenél fel képet, milyen a t-max-féle jel
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
kedves Klubtagok,
a 125-ösön hova kell mutatnia a főtengelyen lévő fogaskerékbe beütött csíknak? nem látok a blokkon semmilyen vonatkozási pontot.
köszönöm a válaszokat
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Sziasztok!
Megcsináltam az olajcserét újra. Tamással megbeszéltük, ennek alapján 5W Repsol ment bele, gyári mennyiséggel (125 ml) Sokkal jobb lett, a kisebb úthibákat meg sem érzem, de most hangsúlyosabb lett a hátsó rugók "fáradtsága",de ezt a jövő hétre megérkező új telók biztosan megoldják! Az a gond, hogy már 50es tempónál sem egyszerű megérezni, hogy az első, vagy a hátsó a hibás! Mindenesetre pozitív a változás!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Sziasztok.
A teleszkóp olaj cserénél jártam úgy, hogy a szerviz leírásban megadott mennyiséggel felöltve,magasabb volt a szint a szárakban. Ez oldalanként kb jó 1/2 decit jelentett.A jó szinttel sokkal jobb lett.
( Esetleg nem aszfaltoztak újra utat a környéken? Nálunk kb 3 éve szép új burkolatot kapott a környék,azóta több hosszabb szakaszon is egy bizonyos sebességnél olyan érzése van a motorosnak, mintha kicsit tojás lenne a kerék.Ezt egyik EIT-en Jocó is tapasztalta,nyáron látszik is ha úgy esik a fény az útra szabályosan hullámos)
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Az ok amit írtál ....? de háromszor?? ( nem találtam a nagyon röhögőst!!!) Igen el kell találni a viszkozitást amivel működik a hidraulika.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Egyszerűen megnézheted hogy működik -e a csillapítás!Kérsz segítséget és megemelitek a vas elejét 5-10 centire és ledobjátok. A teleszkóp összemegy és kinyúlik. Ha leng nem jó A folyadékot sűríteni szokták, ahogy kopik a teleszkóp.Ha nőnek a rések a kopástól, a hígabb olaj könnyebben átfolyik és kevésbé csillapít.Az eredeti teleszkópolaj 05-ös kb. A kísérletezés abból áll, hogy sűrítjük. Elóször az előírt mennyiség fele 05 ös a másik fele 10-es. Aztán ha kívánja az egész 10-es. Aztán a fele 10-es fele 15-ös. Én még nem sűrítettem full 15 -nél tovább mert akkor már kuka a telo .A mennyiség az előírtnál nem lehet több általában mert akkor nem csillapít.Ha kevesebb akkor meg levegős.
Sok sikert!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Egyszerűen megnézheted hogy működik -e a csillapítás!Kérsz segítséget és megemelitek a vas elejét 5-10 centire és ledobjátok. A teleszkóp összemegy és kinyúlik. Ha leng nem jó A folyadékot sűríteni szokták, ahogy kopik a teleszkóp.Ha nőnek a rések a kopástól, a hígabb olaj könnyebben átfolyik és kevésbé csillapít.Az eredeti teleszkópolaj 05-ös kb. A kísérletezés abból áll, hogy sűrítjük. Elóször az előírt mennyiség fele 05 ös a másik fele 10-es. Aztán ha kívánja az egész 10-es. Aztán a fele 10-es fele 15-ös. Én még nem sűrítettem full 15 -nél tovább mert akkor már kuka a telo .A mennyiség az előírtnál nem lehet több általában mert akkor nem csillapít.Ha kevesebb akkor meg levegős.
Sok sikert!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!