- Hozzászólások: 1514
- Köszönetek: 36
Szép estét, sziasztok, kedves márkatársak!
Volna egy olyan kérdésem, hogy Mrávik Mihály árul-e még bontott cuccokat?
Nekem egy 250-es Majestyhez kellene karburátor, ami 2001-es évjárat.
Fura egy karbi, mert a neten ( ilyet) sehol nem találok.
Sebességszenzoros és vízhűtéses...
Válaszaitokat, előre is köszönöm!
üdvözlettel!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Teljességgel nem tudom leírni, rajz kéne hozzá. Az a lényege,hogy ahonnan szív az automata szivató, az egy kis tartály. Alapon az automata nyitva van, és ad benyát, és egy kis levegőt is, típusfüggő kb.:3-4 perc míg lezár. De ha ömlene bele a lyukon addíg a benya akkor beköpné1-2 perc múlva. Na ezért van, hogy abból a kis tarályból elfogy a benya, és csak egy nagyon kis lyukon folyik tovább + a rendes fúvókán. Utánna ha beáll az egyensúly akkor az automata szívató is végképp leáll. Na nem bizos, hogy teljesen érthető voltam... Na a gond ott van, hogy a kis tartályból előbb elfogy mint egyensúlyba kerülne, és leáll. Na sokadszorra már annyi meleget nyűjt, hogy áthidalódik az a folyamat... Ennyi dióhéjban.
Akartam feltenni egy robbantott ábrát,de nem sikerült. Értem igazából. Lehet körbeérdeklődök itt a környéken ultrahangos tisztításról,aztán leszedem a karbit,egy próbát megérne. Hátha ott van valami dugulás.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Az lesz a hiba, hogy a kétlépcsős automata szívatórendszerből, vagyis annak az elsődleges kis tartályából elfogy a benya. Nyáron is elfogy de akkor már kialakul egy stabil állapot és tovább jár a motor.Vagy ennek a tarálynak az alsó átömlője szennyezett. Ezt az átömlőt kitakarítani felejtős (egy tized mm.) Motorja válogatja, típusfüggő, van olyan karbi ami direkt csak melegebbre van méretezve.Egy barátom vett egy másik karbit is és az is ugyanaz...Na ezt kifúrtam és azóta a moci téli-nyári...A kifúrás kétesélyes vagy sikerül vagy kuka.Az átmérőt nem tudom mert egy hajszálnyi acéldrót volt, és az nem akkorát vitt mint az átmérője.A műtét akkor sikeres volt de 50% az esély.Ennél jobban nem tudom elmagyarázni, de rajzon meg tudom mutatni melyik az az átömlő. Szerezz egyet.A műtét csak saját felelőségre!
Sok sikert...Feco!!!
////
Erről a 2 lépcsős hidegindításról írhatnál bővebben. Az autómata szivató helyén van egy vékony furat,az igaz. Honnan fogy el a benzin? Szétfurkodni biztosan nem állok neki,de mondjuk egy ultrahangos tisztítással már érnék valamit? Az eggyáltalán tényleg jó? Mert akkor kiszerelem,és keresek valakit,aki foglakozik ilyennel.A kép rejtve van a vendégek elől.
Jelentkezz be vagy regisztrálj, hogy láthasd.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Fene tudja. Az előírt hőértékű gyertya van benne. Annyit számítana? Nem gondolnám,azért nem olyan extrém a hideg. Viszont,ha mégis,akkor meg más hőértékűvel melegen lenne baj. Inkább az autómata szivató mégis,bár az új utángyártottal sem volt más a helyzet. Esetleg a karburátoron belül milyen hiba okozhatja ez a dolgot? Vagy esetleg motorikus állapot,pl.kompresszió hiánya?
Egy jó karbitisztítót beleönthetsz (kevés benzinhez, 1-2 liter, egy teljes flakon Protec-t), ártani nem fog.
A kompressziót meg lehet mérni, bár szerintem érezhető lenne a hiánya és akkor a meleg időben sem indulna jól. Az alacsony kompresszió amúgy is könnyebb indítás tesz lehetővé. Mikor lett rendbe téve a karbid utoljára?
A karburátorban a robesz vásárlása után nemsokkal cseréltem a nagy membránt,ami középpen van a "tolattyúnál",mert azon volt egy kis repedés. Aztán valamikor idén még év eleje környékén,kb,nem is tudom pontosan,de akkor ismét kiszedtem,a hidegindítási hiba miatt. Akkor darabokra szedtem,kitakarítottam,átfujkodtam karburátor tisztító sprével,ahogy sikerült. A 3 kiscsavaros oldalt lévő fedél alatt a kissebb membrát(nem azt,amelyik egy tengellyel eggyütt van alul)cseréltem,mert elette az idő,és nem is tudtam rendesen visszatenni a helyére. Így egy Tourmax utángyártott készletet vettem oda,de azt a tengelyt,meg az alatta lévő kis gumit nem tudtam kiszedni,úgyhogy csak a membránt cseréltem. Meg kapott egy gyári Yamaha szívótorkot,mert az már repedezett volt,ott falsot szívott. Melegen szépen,pöccre indul,szép egyenletes az alapjárat,torpanás nélkül gyorsít nulláról a koppig,tehát egyébként jónak tűnik. Igazából hosszabb állás után is csinálja ezt hidegindítási hibát,de azt viszont annak tudtam be,hogy biztosan elpárolog a benzin az úszóházból,és idő kell ,míg a vákumos csap miatt megtelik. Ez,amit Fecó írt feljebb,hogy 2 lépcsős a hidegindító rendszer,ezzel nem voltam/vagyok képben. Lehet,hogy akkor innen "fúj a szél"???
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Fene tudja. Az előírt hőértékű gyertya van benne. Annyit számítana? Nem gondolnám,azért nem olyan extrém a hideg. Viszont,ha mégis,akkor meg más hőértékűvel melegen lenne baj. Inkább az autómata szivató mégis,bár az új utángyártottal sem volt más a helyzet. Esetleg a karburátoron belül milyen hiba okozhatja ez a dolgot? Vagy esetleg motorikus állapot,pl.kompresszió hiánya?
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Szép új, "gyári Yamaha" szívócsonkot vettem rá aranyáron. Annó fújkodtam,miután összeraktam,nem szívott falsot. Az számomra az érdekes,hogy mindezt nyáron,vagy a garázsba indítva nem csinálja,csak miután megjönnek a hideg éjszakák,és a szabadba parkol. Tehát a nyári hidegindítás az jó,a kintalvós "hideg" hideg indítás pedig nyűgös.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Sziasztok! Autómata szivatóval kapcsolatban lenne kérdésem. A tényleges hidegindítással lenne problémám. A garázsba nincs gond,de ott kb 10-14 fok van,a kintitől függően. Amikor kint alszik a robesz,és tényleg hideg van,mint mostanság már,4-8 fok,vagy majd hidegebb,na akkor van gond. Új munkahelyem van,és 24 órát kint figyel a robesz a parkolóban. Gyújtás ráad,majd gombnyomás után szépen beindul,de rögtön le is áll. Ezt párszor eljátsza,...szó szerint fel kell húzni....és a páradik indításra magához tér,egy kb 15 másodpercig finoman játszani kell a gázkarral,majd ezután stabilizálódik csak az alapjárat. Ezt a problémát régen is csinállta,csak akkor annyira nem foglalkoztam vele,mert ritka volt a kinti hideg i dítás. A tavasszal cseréltem egy membránt a karburátorban( ami a 3 csavaros kis fedél alatt van),meg rendeltem egy utángyártott szivatót is,ha már úgyis megbontom az idomot...de azzal sem változik a jelenség. A tű kb ugyanannyira megy ki. Vajon mitől lehet ez aprobléma? Így lenne karburálva a robesz,nem a "hidegebb " időjárásra? Vagy mégis rossz valami? A tiétekkel mi a tapasztalat?
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!