- Hozzászólások: 264
- Köszönetek: 17
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Igazából a Mariska és a Marika Duncso unokatesojanak a férje szokta mondani ,
Tőle mar megszoktam
Duncsoval majd számolok
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Ha egyszer eladnád, legalább jogosan írhatod a hirdetésbe, hogy gondos tulajtól....Köszi Duncsó, jó kis motor lesz remélem.
Nem Olasz kavalkád, nagyon jól össze van rakva. Látszik nagyon a több tíz éves tapasztalat. (4szelepes erős megbízható Vespa motor van bent)
Itt az volt a gond, hogy emberünk megvette Szegeden, minden tavasszal bevitte a szervizbe. Használgatta kicsit oszt letette.
Jövőre ugyan ez.
Egy szervizben nem szeretgetik, figyelgetik. Megcsinálják amire megbízták őket oszt jól van (Vara eleje pl. nem jól volt összerakva)
Nekem most inkább ilyen gondjaim voltak amire a húsz év tette rá a kezét.
Ki volt repedezve a beszívócsonk, messzebbről nem volt látható. Azért ez tud kalamajkát okozni.
Ehhez állították a benzint, magyarul annyit kapott mint egy Ruszki tank.
Kicsit rugalmasságát vesztette a karbi membrán, "azt hitték" nehéz kopott a görgő és kicserélték valami 7 grammos Malossi szarra.
Nahát ettől nem lett jobb a membrán és össze vissza ment a motor.
Ja, meg állítgatták az automata szívatót (lehet tekergetni ki be a hengerecskét, de ez nem szokott jóra vezetni)
Ilyenkor már Isten sem mondja meg, mi a gyári érték.
Hát kb. ennyi.
Vettem egy beszívó csonkot, egy membránt, egy gyertyát, gyári 8,6-os görgőket (1,5 grammal kisebb volt bent), egy Naraku automata szívatót, egy tűszelepet, meg csúszkákat a varióra(kicsit zörögtek), ja meg egy benzin szint jelzőt mert itt is folyatott a guminál.
Meg be kellett állítani normálisan a karbit.
És elvileg most jó, gyertya kép szép, egy két fordulatra indul, jól húz, szép az alapjárat...
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Robogók jönnek, robogók mennek...Hoppá, hogy mik vannak ?!?
- Karcsi: miért (az eladás) ? Lesz másik helyette, vagy esetleg a rosszabbik változat.....?
- Duncsó: az FJR megvan még ? (bocs hogy már nem emlékszem, régen láttalak vele) Azt tudom, hogy Sutyi már visszatért a Maja-400-hoz.
- Coller: mi a gond a Piaggióval, nagyon "latinos" (olasz kavalkád) ?
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Na végre lett egy rendes motorod!Üdv!
Tamás a kérdésedre a válasz,beszereztem e egy 250-t a válasz nem.Viszont Sutyi hozzáértésével és tapasztalatával elindultunk vadászni és láss csodát eredményesen zárult a hétvége.Sikerűlt szert tennem egy 400-s majára 2004-s évjárat óraszerint 42000km. Sutyi már be is szerzett hozzá állítható hátsó telót,kap új erősebb izzókat,a szokásos szervizek plusz úton van egy garnitúra pirelli gumi szett,kerül rá hátsó doboz,és az ominózus hátsó lábtartó meg még pár apró dolog.ha sikerül csatolok pár képet ja és 400 db ezres volt az ára.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Coller Úr
Most megjelent előttem ahogy ezt mondod
(Marcsi)
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Igen hála istennek már jól vagyok!
Na ki ment ma motorral dolgozni?
A vuhaninátha-hisztéria kitörése óta én mindig azzal mentem (szerencsére azért minden nap nem kellett bejárjak)
Látom, szerencsésen felépültél!
Ez jó!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Na ki ment ma motorral dolgozni?
A vuhaninátha-hisztéria kitörése óta én mindig azzal mentem (szerencsére azért minden nap nem kellett bejárjak)
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!