- Hozzászólások: 41
- Köszönetek: 0
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
A rángatás nem nálam volt,hanem Gorcsevnél. Már túl vagyok a görgők és a szíj cseréjén,és szépen le van zsirozva a variátor is,és a kuplung mögötti tárcsák tüskéi,tűgörgő és a csapágy is. Azt már az elején rendbe raktam.
Próbaút majd a hétvégén,utána gyertya ki,és meglátjuk az eredményt. Majd közzéteszem azt is.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Szia!
Szétszedtem a motort,és a karbinál csak egy valamit találtam ami men volt megfelelő. A súbertűt nem lehet állítani,az úszószint rendben,a membrán rendben,fúvokák gyári méretűek. Tűszelep zár rendesen,nem folyik túl. Megnéztem a fals levegőt is,nem szív sehol. Alapjáraton befujkáltam féktisztítóval,és nem változott az alapjárat.
Egy dolog ami nem volt rendben,az pedig a keverékcsavar. 3 fordulatra ki volt tekerve. Visszaállítottam 1,5 fordulatra,azzal megszünt melegen a leállás,és a gáz nélküli nehezen indulás. Most szépen indul melegen gáz nélkül, és stabil az alapjárat. Mentem vele egy próbakört,úgy tűnik rendben lesz,de ez csak biztosan egy hosszabb út után nézett gyertyakép árulja el. Az meg csak hétvégén lesz.
Egyébként vadi új gumi szívócsonk van rajta.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Beigazolódni látszik a sejtésem,sok benzint kap. Tiszta korom a gyertya. Új a levegőszűrő,frissen olajozva,hacsak az nem okozhatja, de nem gondolnám. Hétvégén szétszedem a karbit,és szemrevételezem az úszószintet,súbertű állását,és a keverékcsavar pozicióját is.
Nem tudom hogy a súbertű magassága állítható a Majestyn?A rajzon nem nagyon jött le nekem.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!