Majesty 250

Több
2018 júl. 02 17:35 #3481 Írta: bekessanyi
bekessanyi válasza a(z) Majesty 250 témában
ezen a rajzon látod hogy van az egész. A tengelyen van egy zéger,azt vedd le mielőtt ki akarod húzni a tengelyt.

10 szám a zéger.


oem-parts.hu/hu/parts/yamaha/2003/yp250n...sj9-2003/wasserpumpe

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 júl. 02 17:31 #3480 Írta: bekessanyi
bekessanyi válasza a(z) Majesty 250 témában
Igen. Szétszeded a vízpumpát,kihúzod a tengelyt,és a blokk felöli oldalban van a csapágy és a szimering. Kiveszed a csapágyat,utána kitolod a szimeringet,bele az új szimering,bele a csapágy,vissza a tengely és kész.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 júl. 02 17:00 #3479 Írta: Pazo
Pazo válasza a(z) Majesty 250 témában
Szia! Köszi a segítséget! Ezt nem tudtam, azt hittem, hogy az o gyűrű a hibás. Az idén vettem felújító szettet, talán 200 km-rt mentem vele azóta, valószínűleg rossz minőségű volt. (made in taiwan). Akkor szétkell szedni a vízpumpát is, igaz?

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 júl. 02 09:10 #3475 Írta: bekessanyi
bekessanyi válasza a(z) Majesty 250 témában

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 júl. 02 08:48 #3474 Írta: bekessanyi
bekessanyi válasza a(z) Majesty 250 témában
A csigás képet nem akartam berakni.

Bocsi.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 júl. 02 08:47 #3473 Írta: bekessanyi
bekessanyi válasza a(z) Majesty 250 témában
Nem okoskodni akarok,csak segítenék. Az 2 képen látható furaton tud eltávozni az olaj,ha tönkremegy a szimering,de a tömbszelence hiba esetén a víz is itt tud kifolyni és nem keveredik a motorolajjal. Ez a furat azért van. A 1 képen a csapágy mögött van a szimering,ami meggátolja a motorolaj kifolyását. Neked az ment tönkre,és az miatt folyik az olajad a furaton keresztül ki. A szimering mérete:10x21x5mm. Ha veszelis egy bontott vízpumpát,ezt tartsd meg,szedd szét,és cseréld ki a szimeringet. Tartalékba jó lesz. A szimering sztem pár százas tétel,nem kell gyári bele,jó bármelyik csak ez a méret legyen. Ha már a csapágy is kint lesz,azt is cseréld ki,és egy darabigez a fele örökös. Ezek a vízpumpák általában a japán gépeknél így működnek,csak a méretek másak. Én az FZR 1000-ben vagy 10 "O" gyűrűt cseréltem még rájöttem mi a baj,és cspágycserével együtt a felújítás nem került bele 2000ft-ba sem,pedig Koyo csapágyat vettem bele.

Ez az üzenet csatolt képeket tartalmaz.
Kérjük, hogy jentkezz be vagy regisztrálj a megtekintéshez.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 júl. 01 21:52 #3470 Írta: Pazo
Pazo válasza a(z) Majesty 250 témában
Majd a Miskát megkérdezem.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2018 júl. 01 21:48 #3469 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Majesty 250 témában
Ha bontóból kapnál egy gyárit, lehet megoldás lenne.
Feltennéd és kész...

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 júl. 01 21:31 - 2018 júl. 01 21:45 #3468 Írta: Pazo
Pazo válasza a(z) Majesty 250 témában
Az olajat egy o gyűrű fogja. Az enyém 97-es..
Last edit: 2018 júl. 01 21:45 by Tamás.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 júl. 01 20:51 #3467 Írta: bekessanyi
bekessanyi válasza a(z) Majesty 250 témában
Az a szimering az olajat fogja a csapágy után van a vízpumpa felé,a blokk felöl. Ha a víz folyna akkor tömbszelence kéne.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 júl. 01 20:39 #3466 Írta: Pazo
Pazo válasza a(z) Majesty 250 témában
Nem a víz folyik, hanem az olaj, de azért köszi.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 júl. 01 20:23 #3464 Írta: bekessanyi
bekessanyi válasza a(z) Majesty 250 témában
Szia!

oem-parts.hu/hu/parts/yamaha/2003/yp250n...sj9-2003/wasserpumpe

A 8-as számú alkatrészt kell cserélni.(szimering).

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 júl. 01 20:23 #3463 Írta: bekessanyi
bekessanyi válasza a(z) Majesty 250 témában
Szia!

oem-parts.hu/hu/parts/yamaha/2003/yp250n...sj9-2003/wasserpumpe

A 8-as számú alkatrészt kell cserélni.(szimering).

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 júl. 01 17:51 #3459 Írta: Pazo
Pazo válasza a(z) Majesty 250 témában
Segítséget kérnék! Csöpögött a vízpumpámnál az olaj, vettem új ógyűrűt kicseréltem, összeraktam, új olaj, új fagyálló. Sajnos ugyanúgy csöpög. Mi lehet a baj?

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 jún. 29 19:28 #3449 Írta: bekessanyi
bekessanyi válasza a(z) Majesty 250 témában
Sztem jó lett. Pedig csak 5km-t mentem vele,és nem gyorsan. Normális használat mellett.

Ez az üzenet csatolt képeket tartalmaz.
Kérjük, hogy jentkezz be vagy regisztrálj a megtekintéshez.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2018 jún. 28 23:19 #3444 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Majesty 250 témában

A rángatás nem nálam volt,hanem Gorcsevnél. Már túl vagyok a görgők és a szíj cseréjén,és szépen le van zsirozva a variátor is,és a kuplung mögötti tárcsák tüskéi,tűgörgő és a csapágy is. Azt már az elején rendbe raktam.
Próbaút majd a hétvégén,utána gyertya ki,és meglátjuk az eredményt. Majd közzéteszem azt is.


:closed:
...bocs...

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 jún. 28 14:43 #3435 Írta: bekessanyi
bekessanyi válasza a(z) Majesty 250 témában
A rángatás nem nálam volt,hanem Gorcsevnél. Már túl vagyok a görgők és a szíj cseréjén,és szépen le van zsirozva a variátor is,és a kuplung mögötti tárcsák tüskéi,tűgörgő és a csapágy is. Azt már az elején rendbe raktam.
Próbaút majd a hétvégén,utána gyertya ki,és meglátjuk az eredményt. Majd közzéteszem azt is.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2018 jún. 27 22:35 #3430 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Majesty 250 témában

Szia!

Szétszedtem a motort,és a karbinál csak egy valamit találtam ami men volt megfelelő. A súbertűt nem lehet állítani,az úszószint rendben,a membrán rendben,fúvokák gyári méretűek. Tűszelep zár rendesen,nem folyik túl. Megnéztem a fals levegőt is,nem szív sehol. Alapjáraton befujkáltam féktisztítóval,és nem változott az alapjárat.

Egy dolog ami nem volt rendben,az pedig a keverékcsavar. 3 fordulatra ki volt tekerve. Visszaállítottam 1,5 fordulatra,azzal megszünt melegen a leállás,és a gáz nélküli nehezen indulás. Most szépen indul melegen gáz nélkül, és stabil az alapjárat. Mentem vele egy próbakört,úgy tűnik rendben lesz,de ez csak biztosan egy hosszabb út után nézett gyertyakép árulja el. Az meg csak hétvégén lesz.

Egyébként vadi új gumi szívócsonk van rajta.


Nekem a 250-esen még lehetett állítani a subert.
Valószínűleg úgy gondolta az előző tulaj, hogy sok benya, nagyobb teljesítmény. Pedig nem. :-)
Kíváncsi leszek, hogy rángatja-e még a motort. Azért a hajtóművet is nézd majd át...

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 jún. 27 21:06 #3429 Írta: bekessanyi
bekessanyi válasza a(z) Majesty 250 témában
Szia!

Szétszedtem a motort,és a karbinál csak egy valamit találtam ami men volt megfelelő. A súbertűt nem lehet állítani,az úszószint rendben,a membrán rendben,fúvokák gyári méretűek. Tűszelep zár rendesen,nem folyik túl. Megnéztem a fals levegőt is,nem szív sehol. Alapjáraton befujkáltam féktisztítóval,és nem változott az alapjárat.

Egy dolog ami nem volt rendben,az pedig a keverékcsavar. 3 fordulatra ki volt tekerve. Visszaállítottam 1,5 fordulatra,azzal megszünt melegen a leállás,és a gáz nélküli nehezen indulás. Most szépen indul melegen gáz nélkül, és stabil az alapjárat. Mentem vele egy próbakört,úgy tűnik rendben lesz,de ez csak biztosan egy hosszabb út után nézett gyertyakép árulja el. Az meg csak hétvégén lesz.

Egyébként vadi új gumi szívócsonk van rajta.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2018 jún. 26 20:06 - 2018 jún. 26 20:06 #3425 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Majesty 250 témában

Beigazolódni látszik a sejtésem,sok benzint kap. Tiszta korom a gyertya. Új a levegőszűrő,frissen olajozva,hacsak az nem okozhatja, de nem gondolnám. Hétvégén szétszedem a karbit,és szemrevételezem az úszószintet,súbertű állását,és a keverékcsavar pozicióját is.



Nem tudom hogy a súbertű magassága állítható a Majestyn?A rajzon nem nagyon jött le nekem.


Tudtommal igen.
Leteszed minimumra,aztán kipróbálod.
Lehet, hogy nagyobb darab volt az előző tulaj (mint pl. én) és kellett az anyag. Nézd meg a fúvókát is, meg a membránt.

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"
Last edit: 2018 jún. 26 20:06 by Tamás.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.270 másodperc