- Hozzászólások: 14
- Köszönetek: 0
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Örülök, hogy rendben van!Csak leírom még ha amatőrnek veszed is! Nem volt blőd kérdés a biztosíték! A szivattyú biztosítékát csak szemmel néztem meg! Ott jónak látszott szemre!
Kicseréltem, adom rá a gyújtást ,kiírja az 52 -es hibakódot az imo nem ismeri fel a kulcsot az IMO ugyanúgy villog!A bizti szar volt!Bemegyek a másik kulcsé,közbe elmondok egy hiszek egyet,meg egy Miatyánkot!Láss csodát az imo felismeri a kulcsot ! Azóta is megy mint a fullánk! Tanulság: Nem kell trehánynak lenni mert egy10ft-os alkatrész is megkeseríti az életünket! Kösz a segítséget, Orpi55-is ,solidcarbonnak is!Remélem még gurulunk együtt!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Szia Tamás! A probléma megoldódott! Majd leírom hogy ebbe a csapdába ne essen senki sem! Megy gép mint az ítélet!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Ez jó hogy idesi vagy, sokat járunk a Bükkbe, gurulunk együtt Aggtelek, meg a Tátra irányába!Szia! Azon leszek,Ha az ünnepek elmúltak neki veselkedek,Én műszakba járok dolgozok az ünnepek alatt is,nem sok idő marad ! Boldog Húsvétot Neked,Nektek! (kösz solidcarbon meg fog oldódni a promlémád Nekem is!) Ja Tamás nem messze lakunk egymástól vagy 6 falu választ el.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Nos, az oktatási program célja:
Szia!
Jól gondolod, a km óra jeladója nem lett rendesen visszarakva. Ha nincs szerencséd, törhetett is.
Mivel az adja a jelet mind a sebesség méréshez, mind az olajcsere intervallumot is ez méri, ezért jelzett a check engine.
Azt nem gondolom, hogy a ledadogáshoz köze lenne. Ha mégis, ilyenről még nem hallottam.
Ha visszaviszed a motort, legyél ott szétszedeskor és figyelj.
A jeladót mossátok ki és zsírozzátok újra, sok kellemetlenségtől kíméled meg magad a későbiekben.
A jeladó visszaszerelése nagyon kényes művelet, én soha nem bízom gumisra. Már volt olyan is, hogy saját magam összeraktam, lementünk Sormásra 450 kmt kifogástalanul működött és másnap reggel megállt. Ott én hibáztam.
Érdemes minden évben 1x kimosni és tiszta zsírral összerakni.
Helyzetjelentés: Beigazolódott Tamás feltételezése, valóban a mágnes és a köré fröccsöntött műanyag viszonya "romlott meg", gondolom a surlódási hő hatására elköszöntek egymástól és "rendet tettek" a jeladóházon belül... Pillanatnyilag szét sem lehet szedni a házat és a rotorrész darabjait.
Mondhatom nagy az öröm...
Már 2. hete van a szerelőnél, aki nagyon szeretne hozzá szerezni egy bontott darabot mert az új ára horror...
Próbálok rájönni hogy az univerzum mire akar magtanítani azzal, hogy a szezont így kell kezdenem... Ha nem is alkalmas az idő a gurulásra, de azért csak hiányzik az a megnyugtató érzés, hogy van mit kitolni a garázsból.
Boldog Húsvét-ot mindenkinek!
És sok sikert hares-nak a továbbiakhoz! Együttérzek!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
A riasztó megszívathat.Szia! 2004-es évjárat, gyakorlatilag az első.A honlapon ha rákattintasz a letöltések MAJESTY 400/YP400 kezelési útmutató magyar na az enyém ugyan az a típus ABS nélkül.A műszerfala ugyan az mint a 3-3 oldalon látható.3-mas számmal jelöli az indításgátló lámpáját piros led mellette egy kulcs. még azt elfelejtettem van benne riasztó ami nem működik,lehet hogy az tiltana?Segítségedet előre is köszönöm!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Szia!
Jól gondolod, a km óra jeladója nem lett rendesen visszarakva. Ha nincs szerencséd, törhetett is.
Mivel az adja a jelet mind a sebesség méréshez, mind az olajcsere intervallumot is ez méri, ezért jelzett a check engine.
Azt nem gondolom, hogy a ledadogáshoz köze lenne. Ha mégis, ilyenről még nem hallottam.
Ha visszaviszed a motort, legyél ott szétszedeskor és figyelj.
A jeladót mossátok ki és zsírozzátok újra, sok kellemetlenségtől kíméled meg magad a későbiekben.
A jeladó visszaszerelése nagyon kényes művelet, én soha nem bízom gumisra. Már volt olyan is, hogy saját magam összeraktam, lementünk Sormásra 450 kmt kifogástalanul működött és másnap reggel megállt. Ott én hibáztam.
Érdemes minden évben 1x kimosni és tiszta zsírral összerakni.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Mi a motorod évjárata?Szia! Nem enged bele ahogy Orpi leírta! Itt vmi nagy huncuttság lehet amire nem is gondolunk!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Pedig érdemes kicsit elkínlódni vele, mert a márkaszervíz horror pénzekért nyúl hozzá.Szia ! Csak megpróbáltam ahogy leírtad de nem enged bele.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!