- Hozzászólások: 1513
- Köszönetek: 35
Ha elkezdődik a vizsga, akkor bármit találnak ami nem megfelelő, elbuktad a befizetett vizsgadíjat, hiszen a folyamatot végigcsinálják.És akkor mi történik?
Bukom a vizsga díjat? Vagy papírkitöltés, és egy kör az okmányirodába, s nem uszom meg a 12 ezret?
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Ki bizony...Teljesen igazad van. Le kell majd szedni. Bár amennyire múltkor megnézték...éppen maradhatna is.
De ami fontosabb kérdés. Át lett fényezve a motor. Ezüstről sötét barnára. Elméletileg ilyenkor új forgalmi, és törzskönyv kell. De nem akaródzik foglalkozni még ezzel is.
Vajon kiszúrják műszakin? Fénykép is készül ilyenkor asszem.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Sajnos minden japó cucc arany áron van...Eddig sem úsztam meg fillérekből. De legalább az alkatrészek ár/ érték aránya nem volt ilyen túlzás.
Pedig már minden kopó alkatrészt cseréltem. 50 ezer km van a motorban. 30 ezerrel vettem. Teljes malossi szett sem volt olcsó. Meg a motor teljes fényezése. Nagyjából tudom mire számitsak a költségeknél.
De ez a semmi kis gumi ami kb egy gumikesztyűnyi anyagból kijön, ezen ütős árrés van. Rendesen meglepett. Javitani nem akartam, mert elég hosszú volt a repedés.
Végül egy utángyártott lett 13 ezer Ft. Ezzel így megbékélek, ha jó lesz. Főleg, hogy Miska is ennél jóval magasabb összeget mondott a bontottra.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Sajnos minden japó cucc arany áron van...Eddig sem úsztam meg fillérekből. De legalább az alkatrészek ár/ érték aránya nem volt ilyen túlzás.
Pedig már minden kopó alkatrészt cseréltem. 50 ezer km van a motorban. 30 ezerrel vettem. Teljes malossi szett sem volt olcsó. Meg a motor teljes fényezése. Nagyjából tudom mire számitsak a költségeknél.
De ez a semmi kis gumi ami kb egy gumikesztyűnyi anyagból kijön, ezen ütős árrés van. Rendesen meglepett. Javitani nem akartam, mert elég hosszú volt a repedés.
Végül egy utángyártott lett 13 ezer Ft. Ezzel így megbékélek, ha jó lesz. Főleg, hogy Miska is ennél jóval magasabb összeget mondott a bontottra.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Nos fejlemény az ügyben. Amiről itt az előzményben lehetett olvasni.
Egy alapos átvizsgálás után eljutottam a membránig. Ami ugye a befecskendező, és a pillangó szelep előtt van. Karburátoros gépeknél tű is van benne
Egy vékony gumi ami elszakadt a szélénél. Gyorsan megragasztottam egy darab szigetelő szalaggal, és visszaszereltem egy próba elejéig.
Most már gázráhúzásra kipörgött a hátsó kerék, és nagyon menni akart.
Örültem, hogy megvan a hiba, de csak addig amíg meg nem néztem mennyibe kerül ez a kis semmi alkatrész.
Leesett az állam. 20 ezres tétel, Magyar boltokban nem is találtam.
Utángyártottal barátkozom. Az sem olcsóbb, de legalább van.
Esetleg más akivel ez történik.
Elgyengül a motor, vagy ingadozik a fordulatszám, és már 10 évesnél több a gép akkor potenciális hiba lehet.
Vékony gumi, tehát nem örök életű
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Nem megy
DE Ez nekem is szöget ütött a fejemben.
Lehet nem letiltás, hanem valami más.
Levegőt kap, mert légszűrő nélkül is ilyen gyenge.
Gyújtás jó, mert megy a motor
Benzin?? Üzemanyagszívattyú búg, de lehet nem nyom elég erősen? Ehhez valami műszer kell, vagy egy cseredarab.
Befecskendező injektor nem bírja? Nem tudom azt hogy teszteljem.
Üzemanyagszürő? Azt nem tudom hol nézzem
Szóval van még pár nyitott kérdés. Lehet pár 400 as kollégának eszébe jutna pár tipp. Csak szerintem nem olvassák ezt a topicot
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
És így, hibakód nélkül most sem megy?Hááát igen. Teljesen igazad van.
Jelen pillanatban addig jutottam, hogy szétszedtem a burkolatokat ülést, és nézegetem a sok csövet, meg csatlakozót.
Nagyjából minden a helyén van. Az elektromos csatik ha széthúzom tiszták, teljesen korrektül meg van csinálva ez a gép.
A hibajelenség is kicsit fura. Próbálgattam.
A motor ha megpörgetem sztenderen, akkor felpörög egész 8 ezerig. Viszont erő az nincs benne. Ha elindulok akkor öregurasan elindul, és lassan felküzdi magát 70-80 ig.
A hibakódokat töröltem. És vártam, hogy dobja újra azt ami aktuális, de nem. 0 hiba.
Szóval ez még akármi más is lehet.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!