- Hozzászólások: 3
- Köszönetek: 0
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Köszönöm a címet, beszéltem velük, megcsinálják.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Üdv. még egyszer mindenkinek. Ha már szét kellet szednem a hajtást és a kuplungot is szét kell szednem a rugócserék miatt, akkor a kuplung pofák cseréjére ill. felújítására is sort kell kerítsek, mert rendesen le vannak kopva, kb. 1mm vastagok. Úgy tudom fel lehet újítani a pofákat, valami lehetőséget erre nézve tudna valaki ajánlani.
Köszönöm !
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Üdv. még egyszer mindenkinek. Ha már szét kellet szednem a hajtást és a kuplungot is szét kell szednem a rugócserék miatt, akkor a kuplung pofák cseréjére ill. felújítására is sort kell kerítsek, mert rendesen le vannak kopva, kb. 1mm vastagok. Úgy tudom fel lehet újítani a pofákat, valami lehetőséget erre nézve tudna valaki ajánlani.
Köszönöm !
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Köszönöm a válaszod, igen sajnos kimaradt, hogy 1997-es, 250-es Majesty-ről van szó. Igen a többi csapágy is nagyrészt Koyo.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Üdvözlök minden fórumozót. Sok év után ismét jelentkezek, mert gondom van és eddig is mindig számíthattam a club tagok tapasztalataira és értő segítségeire. A forgattyúsházban megadta magát az egyik csapágy. Szétszedtem, megállapítottam, hogy egy másik csapágy is már a végét járja, tehát azt is cserélnem kell. Mivel levettem a forgattyúsház fedelét ezért annak tömítése is cserére szorul, valamint amikor levettem a kuplungot akkor derült ki, hogy a 3-ból az egyik pofa feszítő rugó is hiányzik, illetve letörött az akasztó része. Összefoglalva tehát, hogy milyen alkatrészre van szükségem:
1.- 1 db csapágy,a motorom alkatrészjegyzékében szereplő szám szerint:93306-30302 (B6303C3)
2.- 1 db csapágy,a motorom alkatrészjegyzékében szereplő szám szerint: 93306-20532
3.- 3 db kuplungpofa rugó,a motorom alkatrészjegyzékében szereplő szám szerint: 2YM-16626-00 (1-es méret)
4.- 1 db az első pontban leírt csapágyhoz tartozó forgásirányos szimering, a motorom alkatrészjegyzékében szereplő szám
szerint: 9310225299
5.- 1db forgattyúsházfedél tömítés,a motorom alkatrészjegyzékében szereplő szám szerint: 4HC-15461-00
A problémám tulajdonképpen annyi, hogy a feltüntetett számok alapján semmit nem találtam a keresőkben.Tehát nagy segítség lenne ha valaki olyan azonosítókat tudna párosítani a felsorolt alkatrészekhez, amelyek alapján meg tudnám rendelni azokat. Ha esetleg pontos beszerzési forrást is tudna valaki javasolni, akkor nagyon megkönnyítené a dolgomat.
Előre is köszönöm segítségeteket !
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Történnek kisebb balesetek toligatás közben, 0°-nál...Ez a dőlésszög mérő a kép alapján minden irányba mér?
Mert azon a sárga festéken is van kopásnyom nemcsak a gumin!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Az elég pontos.
Már miert ne lenne szükség a dőlésszög mérőre...?
Az ezeken a kis "problémákon" nem segít, de utólag jól mutat az adatokban, hogy 45fok alá döntöttél:)
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Az elég pontos.
Már miert ne lenne szükség a dőlésszög mérőre...?
Az ezeken a kis "problémákon" nem segít, de utólag jól mutat az adatokban, hogy 45fok alá döntöttél:)
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Az elég pontos.
Már miert ne lenne szükség a dőlésszög mérőre...?
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
köszi.
Jó ára van...
Szívesen kipróbáltam volna. Állítólag egy érzéssel jobb. De maradok a Malossinál abból úgy is van annyi féle a garázsban, hogy egy életre kiszolgál
Érdekes, hogy az újabb majestyben 19 grammos görgő van 5 pofás kuplunggal. Nekem 12 gramm az ideális (2005 ös gép)
Mennyit pörög így a motor 100 km/h utazó tempóban?
Végre volt egy kis időm és kiszabadultam a városból... Szóval 60-nál 4200, 80-nál nem egész 5000, 100-nál 5500-at forog.
120-ig jobban gyorsul, mint a gyári 19es görgőkkel, onnan viszont lassabban éri el az óra szerinti 160-at. Végsebességnél a gyári görővel 8000-et a pulley-val 7400-at pörög. Fogyasztás a gyárival stabil 4,5 volt, most 4,8 lett, bár talán kicsit többet is gyorsulgatok mint eddig:), emiatt is lehet a 3 deci különbség.
Majd GPS-el mérd be mennyit megy a motor valójában, nehogy megtréfáljon.
Sógor mindig panaszkodott hogy száguldozok, közbe meg többet mutatott az órája jócskán...
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
köszi.
Jó ára van...
Szívesen kipróbáltam volna. Állítólag egy érzéssel jobb. De maradok a Malossinál abból úgy is van annyi féle a garázsban, hogy egy életre kiszolgál
Érdekes, hogy az újabb majestyben 19 grammos görgő van 5 pofás kuplunggal. Nekem 12 gramm az ideális (2005 ös gép)
Mennyit pörög így a motor 100 km/h utazó tempóban?
Végre volt egy kis időm és kiszabadultam a városból... Szóval 60-nál 4200, 80-nál nem egész 5000, 100-nál 5500-at forog.
120-ig jobban gyorsul, mint a gyári 19es görgőkkel, onnan viszont lassabban éri el az óra szerinti 160-at. Végsebességnél a gyári görővel 8000-et a pulley-val 7400-at pörög. Fogyasztás a gyárival stabil 4,5 volt, most 4,8 lett, bár talán kicsit többet is gyorsulgatok mint eddig:), emiatt is lehet a 3 deci különbség.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!