- Hozzászólások: 3
- Köszönetek: 0
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Akár meg is mutatom, mert én is egri vagyok!Szia Tamás,
Azt még megírnád, hogy melyik részén keressem a jelölést a kipufogónak? Vagy feltöltenéd valahova a fényképet? Vagy mailemre eldobod?
Köszi
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Valószínűsítem, hogy a gyűrűk mellett fújhat le mert ez a 8.5 bar vékonyka,kicsit kevesebb és már az indulás is bizonytalan.Azt szokták csinálni, hogy kivezetik ideiglenesen oda ahol nem olajoz be semmit. Az olajszintet sűrűn figyelgetve így elmegy még egy darabig.
Minden adatot megtalálsz a manuálban.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Sziasztok!
Az olajat tavasszal cseréltem és repsol sport 10W-40-t tettem bele. Túltöltve nincs. Van más amit ajánlanátok bele? Esetleg sűrűbbet? Más márkát?Megmértük a kompressziót, gyertya helyén önindítózva 8.5 bar volt. Nem találtam sehol gyári értéket. Ebben tudna valaki segíteni? Megfelelő a 8.5?
Köszönöm!
Botond
Több dolog is lehet.Szia!
A levegő szűrőbe több dolog miatt is kerülhet olaj. Ha esetleg túltöltik, vagy nem a megfelelő viszkozitású olajat önti a motorba. De a fő ok jellemzően a motor kopottsága vagy a nem jól elvégzett felújítás lehet.
Sajna.... Szét kell szedni, kompresszió, szelepek, olajszint, meg kell szagolni, hogy nem benzin szagú -e az olaj.
A blokk szellőzése légszűrőázba van visszavazetve, és az olajpárát beszívja a légszűrő, és a motor elégeti nagyrészét.
Szerintem valahogy a kartergázzal feljut az olaj is a légszűrőházba.
Nagy fordulaton felveri... olalszint ??? Nem tom...
Sziasztok! Ebben a témában segítsetek kérlek! Tud valaki valami megoldást? A párom motorja ugyan ezt csinálja és tanácstalan vagyok, hogy mit csináljak vele.. köszi: Botond
Nagy kompresszió a blokkban, magas olajszint, rossz olaj, eldugult kartelszellőztetés.
Szakembert kívánó feladat...
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Nekem volt a 250-esemben olyan RMS görgősor, ami 600 km megtétele után gyanús hangokat adott. Szétszedtem és megdöbbenve tapasztaltam, hogy van olyan görgő, ami nem csak hogy kockára kopott, de el is volt törve!Sziasztok,
gondoltam megírom, hogy megcsináltattam a gépet.A lánc tényleg nagyon oda volt, a szereló szerint úgy meg volt nyúlva,hogy a feszítő semmit nem dolgozott már. A blokkot szét kellett húzni a javításhoz, viszont az is kiderült,hogy a motorikusan teljesen rendben van. Ez megnyugtató volt.
Továbbá kiderült,hogy az előző tulajt valószínűleg átverték,mert állítása szerint variószíjat és görgőkészletet cseréltetett 12 000 km-el ezelőtt.(erről számlát mutatott nekem) A szíj egy nagyon rossz minőségűre valóban ki volt cserélve,de a görgőkészlet nem volt kicserélve.A szíjat ha meghajtottam kicsit jobban kettérepedt.Durva látvány volt. A görgök szögletesre voltak már majdnem kopva.
Éreztem is,hogy 20 km óra alá lassulva érezhetően egy rántással veszi ki magát "üresbe".Ami nyilván a variórendszer hibája miatt volt.
Most olyan mint egy álom, sima járás, nincs csörgés.
Itt pesten le akartak húzni erősen,mert egy lánccserére felsorolták a teljes motorgenerált és 120.000 ft alatt nem is vállalták volna.
Így a lánc, tömítéskészlet, variórendszer javításért fizettem munkadíjjal együttt 60.000 Ft-ot.
Ezt csak azért írom le,hátha valakinek segít a posztom,ha ilyen problémába ütközik és újdonsült majesty tulajdonos.
Zsolti
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Szia!
A levegő szűrőbe több dolog miatt is kerülhet olaj. Ha esetleg túltöltik, vagy nem a megfelelő viszkozitású olajat önti a motorba. De a fő ok jellemzően a motor kopottsága vagy a nem jól elvégzett felújítás lehet.
Sajna.... Szét kell szedni, kompresszió, szelepek, olajszint, meg kell szagolni, hogy nem benzin szagú -e az olaj.
A blokk szellőzése légszűrőázba van visszavazetve, és az olajpárát beszívja a légszűrő, és a motor elégeti nagyrészét.
Szerintem valahogy a kartergázzal feljut az olaj is a légszűrőházba.
Nagy fordulaton felveri... olalszint ??? Nem tom...
Sziasztok! Ebben a témában segítsetek kérlek! Tud valaki valami megoldást? A párom motorja ugyan ezt csinálja és tanácstalan vagyok, hogy mit csináljak vele.. köszi: Botond
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Sziasztok! Ebben a témában segítsetek kérlek! Tud valaki valami megoldást? A párom motorja ugyan ezt csinálja és tanácstalan vagyok, hogy mit csináljak vele.. köszi: Botond
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Sziasztok , enni sosem ette az olajat csak kinyonta a levegoszurobe.Nem gyanakodtam semmilyen gondra hiszen konnyen indult es 120 km/h val ment ket szemelyel gond nelkul.Egy hosszabb ut utan eszrevettem hogy a levegoszurobol folyik az olaj es az egesz motor hatulja olajos...utantoltottem es 1 liter ment bele....rovid erdeklodes utan kapott egy szett ujj gyurut . A fotengelyt es a hengerfejet elvittem egy szerelohoz...fotengely ok , hengerfej rendben eppen csak szelephezagot alitott.Osszeszereles utan kapott 12 gr gorgoket hogy veletlenul se porgessem tul es kb 450 km utan minden rendben volt , se olajfogyasztas se olajkinyomas ugyhogy kapott egy olajcseret es visszakerultek a regi 9gr gorgok.Meg lement ugy 400 km varosi forgalomban olajszint rendben.Gondoltam eljott a proba ugy 1000km utan lehuztam a csovet a levegoszurorol es egy egyenes utszakaszon 30km-en keresztul tartottam a 110 km/h tempot ...megaltam az elso parkoloban...a motor hatulja tiszta olaj es utantolteskor szinte 1.1 liter olaj ment bele.Azota kb 700-800 km -t mentem vele anelkul hogy meghaladjam a 80 km/h es az olajszintem rendben van.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Ha a két (illetve három) illesztési pont (vagy tengely) közötti egyenes lapot meghajtod, megíveled, akkor fekrakáskor szorulni fog, hiszen közelebb kerülnek a furatok egymáshoz, mint voltak.Igen. Valamelyik nap szétkapom meg kukkantom. Köszi
Bár most gondolkodom, ezen mit hajtok meg: Video
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!