- Hozzászólások: 17
- Köszönetek: 0
köszi.
Jó ára van...
Szívesen kipróbáltam volna. Állítólag egy érzéssel jobb. De maradok a Malossinál abból úgy is van annyi féle a garázsban, hogy egy életre kiszolgál
Érdekes, hogy az újabb majestyben 19 grammos görgő van 5 pofás kuplunggal. Nekem 12 gramm az ideális (2005 ös gép)
Mennyit pörög így a motor 100 km/h utazó tempóban?
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Ott valami sántít...Háát ez szakszerű tanács. De nincs esztergályos ismerős kéznél. Meg nem állhat a gép most.
Csapágyragasztó lett. Pont erre találták ki. Zsíros volt a tengely az is rásegített az elforgásra.
Most szárad egy napot, aztán meglátjuk bírja e a gyorsításokat
Közben ha már lent volt a hátsó kerék. Kapott egy új gumit, meg kerék centírozást
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Méretre minimális lehet az eltérés. Én nem tudtam tolómérővel érdemit kimutatni.
Vettem új csapágyat, de vonakodok, hogy kiüssem a régit. Van ott egy speciális nagy szimmering is.
De akkor vélhetőleg e miatt adta azt a daráló hangot gyorsításkor. A hátsó tengely a nagy nyomaték miatt megforgott a csapágyban.
Azon töprengek, hogy cseréljem, vagy vegyek csapágyrögzítő ragasztót.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
...hát nagyon nem...Az van. Full Malossi.
Ha el tudnám adni vennék egy J Costát
DE most van fontosabb projekt.
Szétszedtem a hajtóművet a surrogó hang miatt ami gyorsításkor jelentkezik. Semmi rendellenest nem találtam. Csapágyak rendben. Ami esetleg okozhatja, hogy a hátsó tengely elforog a csapágyban.
Simán tudom forgatni a motorból kijövő hátsó tengelyen a csapágy belső körét. Szerintem ennek nem kéne így lennie.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Belevágtam majdnem én is a JCosta projektbe, de végül lebeszéltem magam. De szívesen kipróbálnám
Malossi szettel, és a 12 grammos görgő helyett 10 grammossal is úgy megindul, hogy el lehet koptatni a hátsó gumit hamar.
De ez olyan nagy terhelést ad a szíjra és az alkatrészekre, hogy valami meg fogja adni magát.
És persze a végsebesség ugrik, ami nem is lenne fontos, hanem inkább az, hogy utazóban 6 ezer felett forog a motor, és alig megy 80 km/h val.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Jó árért hosszú élettartam.köszi.
Jó ára van...
Szívesen kipróbáltam volna. Állítólag egy érzéssel jobb. De maradok a Malossinál abból úgy is van annyi féle a garázsban, hogy egy életre kiszolgál
Érdekes, hogy az újabb majestyben 19 grammos görgő van 5 pofás kuplunggal. Nekem 12 gramm az ideális (2005 ös gép)
Mennyit pörög így a motor 100 km/h utazó tempóban?
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Sok balesetmenteset hozzá!Válaszolva saját kérdésemre:) Gyárilag 19-es görgők voltak benne, még jó állapotban. Ha már szétszedtem, cseréltem dr Pulley 17 grammosra, pulley csúszkákkal együtt, valamint végül Malossi szíjat vettem, azt is belekerült. A szíj visszajelzőt "nulláztam", most már csak használni kell.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!