- Hozzászólások: 7
- Köszönetek: 0
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Nem megette, kifújta a légszűrőházba. Ez pedig lehet a magas kartel nyomás miatt, amit a kopott gyűrűk idézhetnek elő.Na most akkor várjatok kicsit.
Meg tud enni egy 125cc egy liter olajat kopás miatt??
Aránylag rövid távon??
Azt írja Kobra, hogy 30 km alatt. Ilyen a világon sincs!
Ez olyan hihetetlen számomra.
Ami ilyen kopott el sem indul. Miért csak nagy sebességnél?
Jól vannak azok a gyűrűk?
Az olajlehúzó gyűrű nem mindegy hogyan van, van teteje és alja.
Bele lehet rakni fordítva.
Azért majd írd meg, hogy mi a diagnózis roppant kíváncsivá tettél.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Járd körül a témát, mert nincs rá garancia, hogy a megnövekedett (normális értékre hozott) kompresszió nem üti-e szét a főtengelyt.B.U.E.K mindenkinek !!!
Ugy latszik akkor hogy tavaszra kap egy ujj hengert , dugot , gyurut.....
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Sziasztok !
Egy 125-os majesty -rol lenne szo , egy idelye kinyomja az olajat a levegoszurobe nagyobb temponal ugy 100km/h sebessegnel , kisebb sebessegnel semmi baja.Mitol van ez ?!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Igen, természetesen zsíroztam (MoS2) csak el felejtettem írni, fényképezni meg nem nagyon tudtam, mert nem akartam, hogy dzsuvás legyen a telóm Igen értelek, akkor nem csiszolgatom.Féktisztítóval nem biztos hogy a kívánt hatást éred el, könnyen túlzásba lehet vinni.
A variátort például nem ártana lezsírozni, mert a 250-eseké zárt, zsíros a görgőpálya. Lehet hogy zsíroztad, csak nem írtad...
A tárcsákat nem kéne csiszolgatni. Az úgy jó, ha tükör sima. Azzal hogy érdesíted, nem a tapadást növeled, hanem a szíjat koptatod. A szíj a kontrasztrúgó megfelelő feszítése által tapad megfelelően. Ellenkező esetben a tárcsák lerágják a szíjat.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Osztom Herold véleményét!
A harangot ha már kézben van meg lehet érintőre szabályozni, a rend kedvéért.
A variód is és a kuplung pofái is szépek. A vastagságukat mérd meg.
Mikor fenn voltunk a zabáláson, pont ezt a magyarázatod adta a csilingelésre Neked (azt hiszem) Tyti.
Szétszed, kitakarít, lezsíroz, összerak.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Sziasztok! Légyszíves nézzetek rá ERRE a videóra és áruljátok el nekem, hogy ez mekkora probléma? Hallok néha fémesen kopogó hangot, de nem vagyok benne biztos, hogy ez lehet az oka. Ugyanakkor mást nem találtam, ami válasz lehetne a kérdésemre.
Köszönöm előre is.
Ui.: további képeket ITT találtok.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Pompás!Nállatok mikor enged el a kuplung mikor lassítotok? Nálam 20km/h (250). Ez Jo lehet?
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!