- Hozzászólások: 61
- Köszönetek: 1
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Szia Tamás!
Köszi hogy írtál. Nekem bármilyen cím megfelel Magyarországon csak tuti legyen a javítás. Kérlek add meg az elérhetőségüket és felveszem velük a kapcsolatot.
KÖSZÖNÖM !
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Szia Tamás!
Köszi hogy írtál. Nekem bármilyen cím megfelel Magyarországon csak tuti legyen a javítás. Kérlek add meg az elérhetőségüket és felveszem velük a kapcsolatot.
KÖSZÖNÖM !
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni a következőhöz. Majesty YP 125 digitális óracsoportjában a km óra nem mér. A kerék jeladó jó, letesztelve egy másik óracsoporttal.
Olyan szakembert keresek aki ilyen óracsoport javításával foglalkozik. Előre is köszi.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
A teljesen gyári ötvenes 4 üteműek is simán mennek 55-60-at, a 2T-k meg inkább 70 körül. Amúgy ha nagyon elterjed itthon a futópados ellenőrzés, arra is megvan a megoldás .Egyébként ha már 45-nél többel megy, véged. Az pedig csak egy futópad. Ha bármi kis baleseted lesz ahova rendőrt hívnak(ha csak egy kicsike rendőrt is), meg van pecsételve a sorsod.
És végül ha egy 50-es futóműre felteszel egy 100-as blokkot, az nem sokáig fog tartani (ha ott nem maradsz valahol, isten ments).
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Csak ezt elég nehéz még csak észrevenni is (a tuningmentes 50-esek sem csak 45-tel tudnak menni általában), nemhogy bizonyítani.Hát ez az!
Nem Te irtad, hogy 100cm³-est csináltál belőle? Azért kell a nagyobb önindító is.
Most így rendszám és forgalmiengedélyköteles, ráadásul engedély nélküli típusmódosításnak, átépítésnek minősül amit csináltál.
Ha ráülsz, akkor több szabálysértést, visszaélést is elkövetsz.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Nem, ez a motor a gyárból 50-esként jött ki."Gyárilag nem 50-es motort rendszám nélkül én sem mernék használni."
Nem pont ezen munkálkodsz...?A kép rejtve van a vendégek elől.
Jelentkezz be vagy regisztrálj, hogy láthasd.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!