- Hozzászólások: 317
- Köszönetek: 11
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Ezekről van valakinek tapasztalata?
Stanci!Te a tiédet hol vetted?dobhatnál fel róla egy fotót beszerelt állapotban.
Köszi.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Azért jó a lengőtekercses műszer, mert a hirtelen kilengéseket, dinamikus feszültségingadozásokat is mutatja. Ilyenkor a mutató veri a tamtamot. (Nekem is ilyesmi műszer van beépítve a motoromba ami a képen van, de ezek a csúcsokat nem tudják jelezni.)szerintem tul van spirázva ez a voltmérő dolog. nem kell lengőtekercses. ma már olyan profi digitálisak vannak, amik tizedes pontosságúak, és ráadásul 10ed másodperces frissitéssel mérnek.
nekem pl ilyen van bele fúrva a műszerfalba.
A kép rejtve van a vendégek elől.
Jelentkezz be vagy regisztrálj, hogy láthasd.
ebből csak a kerek része, a kocka nagy konzolt kihagytam, mert felesleges.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Tegyél rá egy feszmérőt (lehetőleg lengőtekercseset) és figyel hosszútávon a biztonság kedvéért.Nekem is meg oldódott az elektromos hibám..túráról hazatérve az aksim terhes lett, ki gömbölyödött, és nem volt hajlandó indítani, az aksi tartót kitöltötte, alig tudtam kibányászni a helyéről. Fesszabályzóra gyanakodtam, az aksi kuka, először az aksit cseréltem ki, és jött a mérés, izgultam, hogy mit mutat a műszer.....13.9V- 14.1V közt volt a változás 5000 fordulaton. A fesszabályzó jó, így az aksim adta meg magát....(cellazárlat)... annak örülök, hogy nem durrant el alattam...mert akkor a golyók, most földkörül keringenének.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Örülök, hogy ennyivel megúsztad. Amúgy neked van valami plusz megoldásod feszszab túlmelegedésre?Nekem is meg oldódott az elektromos hibám..túráról hazatérve az aksim terhes lett, ki gömbölyödött, és nem volt hajlandó indítani, az aksi tartót kitöltötte, alig tudtam kibányászni a helyéről. Fesszabályzóra gyanakodtam, az aksi kuka, először az aksit cseréltem ki, és jött a mérés, izgultam, hogy mit mutat a műszer.....13.9V- 14.1V közt volt a változás 5000 fordulaton. A fesszabályzó jó, így az aksim adta meg magát....(cellazárlat)... annak örülök, hogy nem durrant el alattam...mert akkor a golyók, most földkörül keringenének.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
A ventillátor a legjobb megoldás.Köszönöm a válaszokat. még szerencse hogy nincs 6000 ft sem.. ha már típus hiba. ventit nem tudom hogy tudok e rászerelni, de megpróbálom áthelyezni oda, ahol jobban éri a menetszél.
üdv
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Igen, ez az!Sziasztok!
96-os 250es mayan hol találom a feszszabályzót? érdekes dolgokat mutat a voltmérőm. egyszer 13.3volttal tölt, aztán meg 18.5 volttal.. ez biztos nem egészséges. de hogy mitől változik hogy egyszer sokat, egyszer meg keveset.. ez rejtély.
szóval kicserélném. ha valaki cserélt már ilyet. attól kérdezném hogy az 5 vezetékes kell hozzá, ez?A kép rejtve van a vendégek elől.
Jelentkezz be vagy regisztrálj, hogy láthasd.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!