- Hozzászólások: 1
- Köszönetek: 0
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Megfogadom a tanácsod! Köszönöm szépen!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Pont erre gondoltam!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Üdv! Van egy elektromos fordulatszám mèrőm.Hogyan tudnám bekötni a Burgmanba? Ha a trafóra kötöm ráz az egèsz.Vagy hagyjam a fenèbe inkább?
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Szia Tamás!
Köszönöm a gyors válaszodat.
Jól értem?
A generátrról 3x70V megy bele a fesszabályzóba mondjuk 5000 1/min fordulatnál?
És ezt a test és az egyik vezeték közt, vagy a két vezeték közt mérjem?
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Tisztelt Fórumozók!
Most először írok ide, remélem nem vétek túl nagy hibát.
Sajnos problémával szembesültem és nem találom a megoldás.
A 250-es Majestym (2003) egy közepes út után nem volt hajlandó újra indulni. Lemerült az aksi. Rövid anyázás, töltőszerzés után sikerült újra indítani.
Visszafelé a kijelző teljesen eltűnt de még volt benne annyi szufla, hogy hazavitt. Megint lemerült. Az aku kuka.
Új aksi -> megismétlődő jelenség. Meg van! fesszab tönkre ment. Fesszab. csere. Újabb motorozás, megint csak lemerült az aksi.
Műszerrel próbáltam mérni a fesszabon a bemenő feszültség 17-35V fordulatszám függvényében változik, a kimenő fesz. max 12.2V
Ez egy új fesszab (lehet, hogy rossz).
Tanácsotokat kérném, hol kezdjem el a probléma feltárását. Az sem baj, ha megmondjátok hogyan.
Előre is köszönöm
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!