- Hozzászólások: 1479
- Köszönetek: 28
Szia Tamás!
Nagyon Köszönöm a gyors válaszod!
Azzal kezdtem, hogy elolvastam a szervíz manualt, de ott csak az van, hogy csapágy, meg szimmering ( oil seal), méret semmi!
Várok még egy keveset, hátha valakinek beugranak a méretek vagy már csinált ilyet...
Ha végképp nem lesz, akkor, természetesen az általad javasolt módszerhez folyamodom...
Üdvözlettel!
Ez az YP-250 service manualja.
Szerintem a Te motorodban pontosan ugyan az a kerék van minden változtatás nélkül.
Nézd meg, ez-e az a méret.
Először is elnézést szeretnék kérni, hogy nem akadtam rá, mentségemre szolgáljon, hogy nem kellett még nagyon beleásnom magam a javításokba... :
Másodszor, nagyon köszönöm a segítséged, Kedves Tamás, amiért - ennek ellenére- mégis megkerested nekem!
További kellemes Vasárnapot és időtöltést Kívánok!
Üdvözlettel!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Szia Tamás!
Nagyon Köszönöm a gyors válaszod!
Azzal kezdtem, hogy elolvastam a szervíz manualt, de ott csak az van, hogy csapágy, meg szimmering ( oil seal), méret semmi!
Várok még egy keveset, hátha valakinek beugranak a méretek vagy már csinált ilyet...
Ha végképp nem lesz, akkor, természetesen az általad javasolt módszerhez folyamodom...
Üdvözlettel!
Ez az YP-250 service manualja.
Szerintem a Te motorodban pontosan ugyan az a kerék van minden változtatás nélkül.
Nézd meg, ez-e az a méret.
Először is elnézést szeretnék kérni, hogy nem akadtam rá, mentségemre szolgáljon, hogy nem kellett még nagyon beleásnom magam a javításokba... :
Másodszor, nagyon köszönöm a segítséged, Kedves Tamás, amiért - ennek ellenére- mégis megkerested nekem!
További kellemes Vasárnapot és időtöltést Kívánok!
Üdvözlettel!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Szia Tamás!
Nagyon Köszönöm a gyors válaszod!
Azzal kezdtem, hogy elolvastam a szervíz manualt, de ott csak az van, hogy csapágy, meg szimmering ( oil seal), méret semmi!
Várok még egy keveset, hátha valakinek beugranak a méretek vagy már csinált ilyet...
Ha végképp nem lesz, akkor, természetesen az általad javasolt módszerhez folyamodom...
Üdvözlettel!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Szép jó napot, kedves tagtársak!
Az volna felétek a tiszteletteljes kérdésem, hogy a 250-es Majám (2001) elsőkerék csapágycserés lenne, de nem találom a csapágy és szimmering méreteket sehol sem.
Néztem az OEM-Parts.-nál , de csak gyári Japán van, horribilis áron+futár. (méretek, természetesen, nem szerepelnek)
Ha tudnátok ebben segíteni, nagyon megköszönném!
A másik kérdésem az lenne, hogy hátsó telókat fel lehet-e újítani vagy kuka?
Megköszönném, ebben is a segítséget!
Üdvözlettel!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Sziasztok!
A Tisztelt Tagságból tud valaki olyan személyt vagy vállalkozást aki foglalkozik a röpsúlyos kuplung felújításával?
Köszi
Bazsa
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Üdv mindenkinek!
Néhány napja vettem egy Majesty 400 2004-es motort..4 év alatt 558 km-t mentek vele,garázsban állt.Ahogy jöttem vele hazafelé egyszer leállt a lámpánál..visszaindult,de kis habogás után ment rendesen..3000-es fordulat felett nem csinálta,csak alapjáraton és kb 2000-2500-as fordulatig..Rákövetlkező napon indítottam viszonylag könnyen beindult,szépen járt,elkezdett dadogni és leállt,elmentem vele egy körre,volt amikor szépen járt alapjáraton,volt hogy leállt,olyankor nehezen is indult vissza,és volt hogy durrogott..Egyből gyújtásra gyanakodtam,hazamentem kivettem a gyertyát,a porcelán alján sárgás-barnás nyomok voltak olyan mintha "kifújt" volna a fém és a porcelán találkozásánál..gondoltam ő lesz a ludas,vetttem egy új gyertyát,azóta nincs ez a jelenség,szépen indul,és nem áll le..Először megijedtem hogy valami nagyobb probléma talán,üzemanyag ellátó rendszer vagy egyéb elektronika baj,de mivel magasabb fordulat tartományban szépen ment így erre hagyatkoztam..Tapasztalt valaki hasonló problémát valaha?Esetleg állhat más hiba a jelenség mögött?
Köszönöm a választ!
Lenne még sok kérdésem,de egyszerre nem akarok túl sokat feltenni.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!