Általános javítással kapcsolatos kérdések, karbantartás

Több
2021 márc. 14 13:26 #5619 Írta: Rob
Megnèztem a szíjat. Malossi van van rajta szèp állapotban.A 23mm es gyári szèlessègből mèg 22,8 mm van ami bőven az 5%os tűrèsen belül van úgyhogy marad a szíj. Viszont ha már leszedtem a deklit kicserèltem a hajtásban az olajat.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 márc. 11 09:57 #5615 Írta: Rob
Köszönöm! Akkor maradok a Malossinál.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • jasa
  • jasa profilkép
  • Nem elérhető
  • Klubtag
  • Klubtag
  • Az idő igaz, s eldönti, ami nem az (Petőfi S)
Több
2021 márc. 10 21:43 #5614 Írta: jasa
Úgy ahogy Tamás mondta, esetleg még a Bando is jó lehet, megbízható helyről.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2021 márc. 10 19:30 #5613 Írta: Tamás

Sziasztok! A Dayco kevlár szíjról van valakinek tapasztalata? Burgman 400 ra szeretnèm.


Úgy ahogy felmerült benned a gondolat, felejtsd is el...
Csak gyári, vagy Malossi szijat javaslok. A Suzuki Mitsuboshi szíjjal adja kib a Burgmant úgy tudom...
A Dayco autó és gép, ipari szíjakban jó. Akinek ismerőseim közül volt motorba az megszívta...

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 márc. 10 17:12 #5612 Írta: Rob
Sziasztok! A Dayco kevlár szíjról van valakinek tapasztalata? Burgman 400 ra szeretnèm.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Feco
  • Feco profilkép
  • Távol
  • Klubtag
  • Klubtag
  • Motor után első a család legyen...
Több
2021 jan. 22 19:05 #5542 Írta: Feco
Ezeket a motorokat mindenképp + celsius fokokra tevezték. Mínuszban eleve nehezebben indul.Azért bizonyos kereteken belül indulnia kéne normálisan.Ha nem akkor az automata szívatónál keresd a bajt.Na ez nagyon sokféle lehet:A szívató fúvókájától kezdve a szivatósíberig minden A fúvóka eldugulhat, a siber ha nem megy a helyére akkor nincs rendes szívatás,de még fals levegő is lehet.A falslevegő lehet a benzincsapnál és a toroknál ha repedezett,sőt a főtengely-szimeringnél is.Ha indításnál jó a szivató de összeszed plusz levegőt akkor is gond lehet.Ez csak a jéghegy csúcsa.még előfordulhat hogy nem jutott eszembe valami.CSAK akkor állj neki ha műszakilag képzett vagy!!! Sok sikert!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 jan. 22 16:34 #5541 Írta: viktoria
Szia, abban kérem a segítséget, hogy egy 125-ös Majesty hidegen nehezen indul el, sem gázadás nélkül, ha húzom a gázt akkor sem indul. Ha már járattam, akkor egy pöccintésre beindul. Mi lehet ennek az oka?

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2020 aug. 14 23:59 #5325 Írta: Tamás

Sajnos van egy kisebb gondom a hátsó fékemmel a fék fog viszont menet közben a hátsó féknyereg rettentően zörög
sajnos nem kapok hozzá másikat és nem tudom hogy lehet ezt orvosolni
ha valaki tudna nekem ebben segíteni azt meg köszönném


Aki ezt profi módon orvosolta, sajnos már nincs közöttünk... :(

Azt tudnám javasolni, mivel Neked valószínűleg a két úszó nyereg kopott el, komplett próbálj bontottat beszerezni Mravik Miskától.
A száma:
+36209789326

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2020 aug. 14 12:54 - 2020 aug. 14 13:03 #5323 Írta: doki74
Sajnos van egy kisebb gondom a hátsó fékemmel a fék fog viszont menet közben a hátsó féknyereg rettentően zörög
sajnos nem kapok hozzá másikat és nem tudom hogy lehet ezt orvosolni
ha valaki tudna nekem ebben segíteni azt meg köszönném
Last edit: 2020 aug. 14 13:03 by doki74.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2020 jún. 06 12:26 #5177 Írta: RonPécs
Köszönöm szépen a gyors választ!
Bemásolom a 400-as fórumhoz is...
A világ végére is elvinném szerelőhöz, csak jó kezekben legyen! :-)

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2020 jún. 06 12:20 #5176 Írta: Tamás

Sziasztok!

Pécsett lakok, és van egy 2004-es injektoros Majestym (57000km), néha ingadozott az alapjáratom (felment 2200-re is, kigyulladt a hibalámpa, majd gázadás után elaludt).
Most ott tartok vele, ha gurulok leáll a motor, indítózás után indul nem gyullad ki a hibalámpa sem...
Esetleg valami jó szerelőt tudtok ajánlani, mert itt Pécsett csak kézrátétellel működik, vagy kicserélnének rajta mindent pár száz ezerért (találgatva kizárásos alapon), és akkor megjavulna, csak azt sajna nem bírom pénztárcával... :-)
Előre is köszi a választ!

Üdv: Ron


Szia!
Remélem a 400-as kollégák is olvasgatják néha a Fórumot. :unsure:
Hibakódot kéne kiolvasni, aztán lehet továbbmenni.
Megvan a metodikája, csak mivel nekem sose volt 400-asom,így fogalmam sincs a dologról.
De azért vannak itt olyanok, akiknek van rálátása! :jaja:

Baranyából Te vagy jelenleg, senki más, így szerviz, szerelő ügyben járatlanok vagyunk sajnos...

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2020 jún. 06 12:13 #5175 Írta: RonPécs
Sziasztok!

Pécsett lakok, és van egy 2004-es injektoros Majestym (57000km), néha ingadozott az alapjáratom (felment 2200-re is, kigyulladt a hibalámpa, majd gázadás után elaludt).
Most ott tartok vele, ha gurulok leáll a motor, indítózás után indul nem gyullad ki a hibalámpa sem...
Esetleg valami jó szerelőt tudtok ajánlani, mert itt Pécsett csak kézrátétellel működik, vagy kicserélnének rajta mindent pár száz ezerért (találgatva kizárásos alapon), és akkor megjavulna, csak azt sajna nem bírom pénztárcával... :-)
Előre is köszi a választ!

Üdv: Ron

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2020 ápr. 24 16:18 #5076 Írta: bazsa

Azt hogyan tudom kiderítni?


Szia
Extrém esetben szabad szemmel is látható de az a legbiztosabb ha elviszed egy hengerfej felújítással foglalkozó szakemberhez.
Természetesen újból szét kell szedni :(

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2020 ápr. 24 08:03 #5074 Írta: SySa
Azt hogyan tudom kiderítni?

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2020 ápr. 22 19:49 #5073 Írta: Tamás

Nagy tisztelettel üdvözlök mindenkit!
Majesty yp 250-emnek összefolyt a víz az olajjal. Szétszedés, tömítések cseréje, összerakás után fehéret füstöl és szintén ugyanaz a probléma, víz kerül a karterba. Segítsetek légyszi, hogyan tovább?


Hengerfej nem gátas?
Egyik legvalószínűbb hibalehetőség.

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2020 ápr. 22 19:08 #5072 Írta: SySa
Nagy tisztelettel üdvözlök mindenkit!
Majesty yp 250-emnek összefolyt a víz az olajjal. Szétszedés, tömítések cseréje, összerakás után fehéret füstöl és szintén ugyanaz a probléma, víz kerül a karterba. Segítsetek légyszi, hogyan tovább?

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2020 márc. 18 11:15 #4927 Írta: sch

Sziasztok olajcsere előtt állok yp 400. Motul 4t scooter 10w40 es olajat raknék bele. A véghajtómű olajat is cserélném, a szervizkönyv motorolajat ír. Motul 4t 10w30 ra gondoltam. Kérném a segítségeteket hogy jó e az elképzelésem.


Hello! Ebbe a motorba és is Motult használok:)
10W40-es a motorba és ajánlottak egy szintén 10W40-est a véghajtóműbe transoil expert néven.

Ez az üzenet csatolt képeket tartalmaz.
Kérjük, hogy jentkezz be vagy regisztrálj a megtekintéshez.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2020 márc. 17 06:29 #4923 Írta: nemlez75
Rendben, köszönöm a gyors segítséget.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2020 márc. 16 22:22 - 2020 márc. 16 22:24 #4921 Írta: Tamás

Sziasztok olajcsere előtt állok yp 400. Motul 4t scooter 10w40 es olajat raknék bele. A véghajtómű olajat is cserélném, a szervizkönyv motorolajat ír. Motul 4t 10w30 ra gondoltam. Kérném a segítségeteket hogy jó e az elképzelésem.


Jó bizony! :jaja:
De nyugodtan teheted ugyan azt hátra is, mint a blokkba.
Én különben (mivel hideg időben nem indítgatom a motoromat soha) 15W50-es olajat használok.

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"
Last edit: 2020 márc. 16 22:24 by Tamás.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2020 márc. 16 21:25 #4918 Írta: nemlez75
Sziasztok olajcsere előtt állok yp 400. Motul 4t scooter 10w40 es olajat raknék bele. A véghajtómű olajat is cserélném, a szervizkönyv motorolajat ír. Motul 4t 10w30 ra gondoltam. Kérném a segítségeteket hogy jó e az elképzelésem.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.173 másodperc