Általános javítással kapcsolatos kérdések, karbantartás

Több
2019 szept. 28 18:06 #4683 Írta: ballaz
Sziasztok!

2007-es 400-as Majestyn,

a kormányfejet nem tudom lehúzni, hiába ütöm, nem jön le.

Spéci lehúzóm nincs, van esetleg tanács hogy húzzam le?

Köszönöm, BZ.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2019 aug. 22 08:44 #4575 Írta: Feco
Az hogy nem kapsz választ,azt jelenti kb senki nem járt így vagyis fogalmunk sincs.... (valszeg) Egy 400-asról tudok amelyik pumpahibás volt, de az úgy megállt mint a szög.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2019 aug. 21 21:01 #4571 Írta: Tamás

Válaszolok magamnak, hátha másnak később segít.
A benzinpumpát cserélték komplett (állítólag jellemző probléma).
Ami meglepett, hogy bár már rég nem garanciális és nem is hordtam márkaszervizbe,
mégsem kellett fizetnem. A kiszerelt alkatrészt elküldték a Yamahának bevizsgálásra
és ők rábólintottak, hogy mehet gariba... egyébként nem lett volna olcsó (komplett pumpa 428 eur, munkadíj 325 eur)


Na ez komoly mutatvány!
Nem volt meg a kellő üzemanyag nyomás ezek szerint.

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2019 aug. 21 17:11 #4568 Írta: sch
Válaszolok magamnak, hátha másnak később segít.
A benzinpumpát cserélték komplett (állítólag jellemző probléma).
Ami meglepett, hogy bár már rég nem garanciális és nem is hordtam márkaszervizbe,
mégsem kellett fizetnem. A kiszerelt alkatrészt elküldték a Yamahának bevizsgálásra
és ők rábólintottak, hogy mehet gariba... egyébként nem lett volna olcsó (komplett pumpa 428 eur, munkadíj 325 eur)

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2019 jún. 02 12:18 #4335 Írta: sch
Sziasztok!
2011-es 400as-om elkezdett hisztis lenni:( A téli leállítás után, szezon előtt cseréltem a szokásos dolgokat és
kapott egy új akksit is. Ment is gond nélkül, ahogy szokott. Egy (nekem) hosszabb út után kb 90-100km, egyszer
lefulladt a motor és nem is indult be. Indítózásnál pörgette a motort, de nem kapta el. Gyertyát kiszedtem, teljesen jó
képet mutatott, de azért kicseréltem egy újra. Kb 2 óra állás után pöccre indult, mintha mi sem történt volna.
Használtam tovább rövidebb távokon, gond nélkül. Tegnap ismét egy kb 40km-es karika után nem lehetett beindítani (most nem fulladt le).
Este visszamentem érte, persze megint indult azonnal. Az eddigi vak bizalmam elszállt:( Hosszabb útra nem merek vele elmenni...
A tapasztaltabbakat kérdezném, hogy miket ellenőrizzek, mielőtt szervízbe adom? Mit bontsak meg, van benne üa szúrő? Lehet eldugult?

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2019 ápr. 15 13:05 #4216 Írta: szabadh
Szia, Nekem is 2005 ös Majesty 400 -asom van.

Ha az elinduláskori remegésre gondolsz. Akkor az tipushiba.azaz a 3 porfás kuplung kibája.
Hajlamos üvegesre kopni, és tippem szerint nem csúszik, hanem befog-enged azaz pattog kicsit azon a bizonyos elindulás fordulaton.
Ha felcsiszolod elmúlik. Akkor szépen csúszik. De csak egy darabig. Próbáld ki.
Ha tartosan el szeretnéd felejteni a problémát, akkor már zsebbe kell nyúlni. 5 pofás kuplung, Rugók cseréje. Van pár lehetőség. Én évekig játszottam vele. És most is azt érzem, hogy nem tökéletes. Egy kissebb robogóval összehasonlítva, még mindig messze van a sima kuplungolástól.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2019 ápr. 11 19:05 #4208 Írta: Forgi11
Sziasztok yp400 alacsony fordulaton elèggè be ràzkódik... Ez normàlis vagy valami nem stimmel... ? (Az egy henger miatt gondolom hogy ez ilyen de nem ismerem mèg a gèpet... Valaki aki tapasztaltabb?

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2019 márc. 26 19:11 #4178 Írta: Tamás
Hú ez a pereggyes de szép darab apám! :yess:

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2019 márc. 26 16:20 #4176 Írta: Mzsanyi
HI !
Elfelejtettem megírni, a barátoknak- club tagoknak- ha erre jártok és baj van, vagy előre megbeszéltük, a szerviz(te csinálod én segítek) természetesen ingyenes!
Mz sanyi

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2019 márc. 26 15:04 #4174 Írta: Mzsanyi
Köszi a segítséget!

Félig már én is lebontottam........... reméltem nem kell tovább. A szélterelőt políroztam , gondoltam mindjárt izzó csere is , ha már a fél eleje hiányzik...
Más!!! Gépészként elég komolyan felszerelt műhelyem van, ha a Club tagoknak tudnék segíteni............gyertek, hívjatok. 30/9041000
Kiépített légtechnika, eszterga- marógép...stb
Most készült el egy 77"-es Mz Ts 250/1 (magamnak) persze a friss idők szele kissé átjárta a felújítást.
A Majesty gyakorlatilag kész,amit cseréltem rajta - gumik, féktárcsák,fékbetétek, Dot-4 fékolaj, olaj + szűrő, fagyálló, gyertya,szíj, került rá egy öt pofás kuplung,mindhárom légszűrő és persze átnéztem.
sanyi

Ez az üzenet csatolt képeket tartalmaz.
Kérjük, hogy jentkezz be vagy regisztrálj a megtekintéshez.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2019 márc. 26 06:34 #4173 Írta: Coller úr
Na szia,

Bár nem vagyok maja tulajdonos, utána néztem kicsit.
Nem kell leszedni az egész elejét, csak a felét. :homlcsap: :juhe:
A lámpa résznél meg lehet bontani, onnan le lehet szedni a szélvédőt és hozzáférni asszem.
Találtam egy videót, nézd meg.


Valaki majás esetleg! Help me please!!

Én szentül hiszem, hogy angyalok igenis léteznek. Emberi álruhát öltve köztünk járnak a földön.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2019 márc. 25 08:31 #4172 Írta: Mzsanyi
Sziasztok!
Segítséget kérnék, Majesty 400-as Km óra megvilágító izzó megadta magát. Le kell bontani az elejét, vagy létezik egyszerű
megoldás a gyors cserére?
Előre is köszönöm a segítséget. sanyi

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 júl. 02 14:56 #3478 Írta: Gorcsev
Ma ezzel jöttem dolgozni és szépen ment, de azért köszi, megnézem.
Rendeltem hozzá görgőt is de nem lett jó, szóval úgy is szét kell szednem megint. :(
Egyébként érdekes, hogy a neten (itt: www.egumotors.hu/gyari_gorgo_meretek_es_sulyok_33) 20X12-es görgőt írnak 8,5 grammost de ami benne van az 20X17 es és 11 gramm, ha jól mértem. Lehet hogy volt az új korában 11,5 gramm mert már eléggé meg van kopva.
Másnak is ekkora van a 125-ösben gyárilag?

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2018 jún. 28 11:36 #3434 Írta: Tamás

Nos úgy néz ki, hogy megtaláltam a probléma okát. A bordás szíjtárcsa fogai eltűntek. :( Simán körbeforgott a tengelyen. Remélem azt nem cseszte szét. Ránézésre a tengely egész jó állapotban van. De ha már szétszedtem, akkor szíjat és görgőt is fogok cserélni. Remélem innentől már csak menni kell majd vele. :D

A kép rejtve van a vendégek elől.
Jelentkezz be vagy regisztrálj, hogy láthasd.


A kép rejtve van a vendégek elől.
Jelentkezz be vagy regisztrálj, hogy láthasd.


Nézd már majd meg, hogy nincs-e lógása a tengelyen az új tárcsának.
Lehet, hogy levettek a csapból kicsit és nem tudja az anya rögzíteni a tárcsát megfelelően. Egy tized is épp elég ilyenkor, mert kimozog lassan a tárcsa és kiveri a fogakat.
Láttam már ilyet...

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 jún. 28 09:10 - 2018 jún. 28 09:14 #3433 Írta: Gorcsev
Nos úgy néz ki, hogy megtaláltam a probléma okát. A bordás szíjtárcsa fogai eltűntek. :( Simán körbeforgott a tengelyen. Remélem azt nem cseszte szét. Ránézésre a tengely egész jó állapotban van. De ha már szétszedtem, akkor szíjat és görgőt is fogok cserélni. Remélem innentől már csak menni kell majd vele. :D

A kép rejtve van a vendégek elől.
Jelentkezz be vagy regisztrálj, hogy láthasd.


A kép rejtve van a vendégek elől.
Jelentkezz be vagy regisztrálj, hogy láthasd.

Last edit: 2018 jún. 28 09:14 by Gorcsev.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 jún. 26 11:42 #3422 Írta: Gorcsev
Sziasztok!

Nekem egy olyan problémám lenne, hogy elkezdett rángatva gyorsítani a motorom. Úgy is mondhatnám, hogy olyan érzés, mintha valaki lökdösne gyorsítás közben. Lehet ez a szíj vagy görgők kopásának az oka? Este belenézek, csak kicsit félek szétkapni a motort, mert ennyire még nem nyúkáltam bele. Néztem róla videót és megütötte a szemem, hogy a háznak van tömítése. Ezt mindenképp cserélni kell szétszedéskor? Mert így csak akkor állok neki, ha már beszereztem az alkatrészt hozzá. Egyébként is tereztem a szíj/görgő cserét, mivel ismeretlen az előélete a motornak. Nagyon nem szeretném ha útközben hagyna ott valahol.
Szíja/görgőt milyet ajánlotok és honnan lehet beszerezni?

üdv
Gorcsev

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2018 jún. 25 22:10 #3421 Írta: Tamás
Szia!

Szép a moci!
A kérdésedre tegnap már valaszoltam a Majesty és egyéb tipusok rovatba, a 250--es topicba.

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 jún. 25 20:54 #3420 Írta: bekessanyi
Sziasztok!

Új vagyok itt,kellene egy kis útmutatás. Szert tettem egy 2003-as 250-es Majestyre. A kötelező dolgokon túl vagyok,(olajak cseréje,szűrő cserélve mind a kettő,légszűrő leolajozva,új szíj,és görgők cseréje,finoman lezsírozva,ahogy a leírásban szerepel)
A karbit kellene átnéznem,súbertű állása,keverék beállítást szeretném ellenőrizni,mert sztem sok benzint kap. A kérdés az lenne, hogy az ülés alatti burkolat eltávolítása esetén hozzá lehet-e férni a karbihoz,és ha igen akkor mi a menete az eltávolításának?

Előre is köszönöm a segítséget.

Pár kép a gépemről.

Ez az üzenet csatolt képeket tartalmaz.
Kérjük, hogy jentkezz be vagy regisztrálj a megtekintéshez.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2018 jún. 20 17:56 #3395 Írta: Tamás

Köszönöm a választ....megnézem.


Bocs, nem szerkeszteni akartam, hanem idézni csak mellényúltam...

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 jún. 20 10:47 #3393 Írta: Majesty250
Köszönöm a választ....megnézem.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.224 másodperc