- Hozzászólások: 6
- Köszönetek: 0
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Üdv mindenkinek!
Néhány napja vettem egy Majesty 400 2004-es motort..4 év alatt 558 km-t mentek vele,garázsban állt.Ahogy jöttem vele hazafelé egyszer leállt a lámpánál..visszaindult,de kis habogás után ment rendesen..3000-es fordulat felett nem csinálta,csak alapjáraton és kb 2000-2500-as fordulatig..Rákövetlkező napon indítottam viszonylag könnyen beindult,szépen járt,elkezdett dadogni és leállt,elmentem vele egy körre,volt amikor szépen járt alapjáraton,volt hogy leállt,olyankor nehezen is indult vissza,és volt hogy durrogott..Egyből gyújtásra gyanakodtam,hazamentem kivettem a gyertyát,a porcelán alján sárgás-barnás nyomok voltak olyan mintha "kifújt" volna a fém és a porcelán találkozásánál..gondoltam ő lesz a ludas,vetttem egy új gyertyát,azóta nincs ez a jelenség,szépen indul,és nem áll le..Először megijedtem hogy valami nagyobb probléma talán,üzemanyag ellátó rendszer vagy egyéb elektronika baj,de mivel magasabb fordulat tartományban szépen ment így erre hagyatkoztam..Tapasztalt valaki hasonló problémát valaha?Esetleg állhat más hiba a jelenség mögött?
Köszönöm a választ!
Lenne még sok kérdésem,de egyszerre nem akarok túl sokat feltenni.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Sziasztok! Ismeri vagy használta már valaki a Xado ex 120 motorolaj adalèkot? Vèlemènyekre lennèk kíváncsi.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Mindenkèpp letesztelem.
Köszönöm Joci! Akkor megnyugodtam. A vonalat mèg nem lèpte át csak alulról súrolta valószinűleg ezèrt nem kapcsolt be a venti.Igen:Amit kipipáltál,az felett egy fél mutatóval indul a ventillátor.Kb a pipáig vissza is kell húzza a hőfokot.
Teszteld le sztenderen, hogy egyáltalán beindul-e a hűtőventillátor.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Mindenkèpp letesztelem.
Köszönöm Joci! Akkor megnyugodtam. A vonalat mèg nem lèpte át csak alulról súrolta valószinűleg ezèrt nem kapcsolt be a venti.Igen:Amit kipipáltál,az felett egy fél mutatóval indul a ventillátor.Kb a pipáig vissza is kell húzza a hőfokot.
Teszteld le sztenderen, hogy egyáltalán beindul-e a hűtőventillátor.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!