Általános javítással kapcsolatos kérdések, karbantartás

Több
2021 okt. 27 08:39 #6310 Írta: Gibli
Szia..Pont igy jártam én is. 1,5 éve.Vettem egy 400-as Majestyt és kis fordulaton szakitott ,lövöldözött,illetve kereszteződéseknél le is állt..Egy új gyertya nekem is orvosolta a helyzetet azóta majdnem 5000 km-t tettem bele és zokszó nélkül müködik....

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 szept. 20 11:35 #6255 Írta: Carlos
Az enyémnél, a gyorsító membrán volt lyukas, ott szökött a benzin!

A szemem világa rég megtanított csalódni,
a csalóknak ez csodaország, nekem meg csak valódi!
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Rob

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 aug. 21 09:22 #6182 Írta: Rob
Lefelè Fecó! Mint írtam itt a csap lent van lejjebb mint a karbi kb a blokk aljával egysíkban.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2021 aug. 21 09:15 #6181 Írta: Tamás
Pár nap állás után szedd le az úszóházat. Ha száraz, akkor elillan belőle a nafta. Ahogy Feco írta, a tankba vissza nem juthat, ezek a szerkentyűk nem arra vannak kitalálva, hogy termeljék a benzint.
A karbi körül lesz valami disznóság. A 250-esemből nekem is elszökött a nafta két hét alatt... 

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 aug. 21 08:44 #6180 Írta: Feco
Értem én, ( "hogy gőzgép"

A kép rejtve van a vendégek elől.
Jelentkezz be vagy regisztrálj, hogy láthasd.

) csak azt nem hogy folyik a benzin fölfelé a lejtőn?

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 aug. 20 13:09 - 2021 aug. 20 13:15 #6179 Írta: Rob
 Itt vákumos benzimcsap van ès az jóval lejjebb van mint a karbi.Ez egy Italjet Jupiter 125 maJa blokkal szerelve.

Ez az üzenet csatolt képet tartalmaz.
Kérjük, hogy jentkezz be vagy regisztrálj a megtekintéshez.

Last edit: 2021 aug. 20 13:15 by Rob.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 aug. 20 10:53 #6178 Írta: Feco
Már nem emlékszem, hogy AC pumpás vagy ejtőtartályos a kis Maja de ha ejtőtartályos  csak akkor van vákumos benzincsap, és akkor a benya felfelé nem tud folyni.Az AC pumpa tud visszaüríteni mert az egyben visszacsapó is.Ha jó!Más hiba lehet.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 aug. 19 18:46 #6177 Írta: Rob
Sziasztok! Yamaha majesty sd5 125 hidegen nehezen indul.Autómata szívató jó viszont a benzinszűrő ami a benzincsőbe van utólag beszerelve egy nap állás után majdnem kiürül lehetsèges,hogy a vákumos benzincsap visszaereszti a benzint a tartályba?

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2021 aug. 04 07:18 - 2021 aug. 04 07:20 #6144 Írta: Tamás

Üdv mindenkinek!

Néhány napja vettem egy Majesty 400 2004-es motort..4 év alatt 558 km-t mentek vele,garázsban állt.Ahogy jöttem vele hazafelé egyszer leállt a lámpánál..visszaindult,de kis habogás után ment rendesen..3000-es fordulat felett nem csinálta,csak alapjáraton és kb 2000-2500-as fordulatig..Rákövetlkező napon indítottam viszonylag könnyen beindult,szépen járt,elkezdett dadogni és leállt,elmentem vele egy körre,volt amikor szépen járt alapjáraton,volt hogy leállt,olyankor nehezen is indult vissza,és volt hogy durrogott..Egyből gyújtásra gyanakodtam,hazamentem kivettem a gyertyát,a porcelán alján sárgás-barnás nyomok voltak olyan mintha "kifújt" volna a fém és a porcelán találkozásánál..gondoltam ő lesz a ludas,vetttem egy új gyertyát,azóta nincs ez a jelenség,szépen indul,és nem áll le..Először megijedtem hogy valami nagyobb probléma talán,üzemanyag ellátó rendszer vagy egyéb elektronika baj,de mivel magasabb fordulat tartományban szépen ment így erre hagyatkoztam..Tapasztalt valaki hasonló problémát valaha?Esetleg állhat más hiba a jelenség mögött?

Köszönöm a választ!

Lenne még sok kérdésem,de egyszerre nem akarok túl sokat feltenni.



 


Gyere el az E.I.T-re, ott kérdezhetsz napestig.

A kép rejtve van a vendégek elől.
Jelentkezz be vagy regisztrálj, hogy láthasd.


Nagyvázsony, augusztus utolsó hétvégéje.

​​​​​​Ja, és tegyél bele üzemanyag rendszer tisztítót, az sosem árt! 

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"
Last edit: 2021 aug. 04 07:20 by Tamás.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 aug. 03 13:21 #6143 Írta: armin
Üdv mindenkinek!

Néhány napja vettem egy Majesty 400 2004-es motort..4 év alatt 558 km-t mentek vele,garázsban állt.Ahogy jöttem vele hazafelé egyszer leállt a lámpánál..visszaindult,de kis habogás után ment rendesen..3000-es fordulat felett nem csinálta,csak alapjáraton és kb 2000-2500-as fordulatig..Rákövetlkező napon indítottam viszonylag könnyen beindult,szépen járt,elkezdett dadogni és leállt,elmentem vele egy körre,volt amikor szépen járt alapjáraton,volt hogy leállt,olyankor nehezen is indult vissza,és volt hogy durrogott..Egyből gyújtásra gyanakodtam,hazamentem kivettem a gyertyát,a porcelán alján sárgás-barnás nyomok voltak olyan mintha "kifújt" volna a fém és a porcelán találkozásánál..gondoltam ő lesz a ludas,vetttem egy új gyertyát,azóta nincs ez a jelenség,szépen indul,és nem áll le..Először megijedtem hogy valami nagyobb probléma talán,üzemanyag ellátó rendszer vagy egyéb elektronika baj,de mivel magasabb fordulat tartományban szépen ment így erre hagyatkoztam..Tapasztalt valaki hasonló problémát valaha?Esetleg állhat más hiba a jelenség mögött?

Köszönöm a választ!

Lenne még sok kérdésem,de egyszerre nem akarok túl sokat feltenni.
 

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 júl. 23 18:44 #6113 Írta: Rob
Köszönöm a válaszokat csak egy kósza gondolat volt.

A kép rejtve van a vendégek elől.
Jelentkezz be vagy regisztrálj, hogy láthasd.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2021 júl. 21 22:06 #6112 Írta: Tamás

Sziasztok! Ismeri vagy használta már valaki a Xado ex 120 motorolaj adalèkot? Vèlemènyekre lennèk kíváncsi.


Tudod, fémet csak fémmel lehet pótolni...
Hónolás (vagy fúrás) új dugó, gyűrűsor, szelepvezetők, szelepszárszimering és mehet!

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 júl. 21 18:59 #6111 Írta: bazsa
Szia 
Az előző K3 400-as Burgmanomban próbáltam, hátha csökkenti a motorolaj fogyasztást. 
Nekem nem segített semmit. 

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 júl. 20 18:06 #6110 Írta: Rob
Sziasztok! Ismeri vagy használta már valaki a Xado ex 120 motorolaj adalèkot? Vèlemènyekre lennèk kíváncsi.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 jún. 17 06:30 #6051 Írta: dzoltan77
Végül teljesen megbizonyosodtam róla, hogy az óránál van a probléma, km spirál csere után is zajos. Ha megütögetem az órát menet közben, akkor van, hogy abbahagyja, hogy aztán később újra visszajöjjön a hang. Gondolom előbb-utóbb műszerfal csere lesz belőle, de azért még megnézem, szét lehet-e szedni valahogy.
A lefulladás amúgy teljesen megszűnt a szivató cseréjével és karburátor állítással.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 máj. 24 10:52 #5994 Írta: dzoltan77
Jutott végre egy kis időm foglalkozni vele, a km spirált kikötöttem fent is, és telenyomtam wd40-nel. Ez sajnos nem oldotta meg a zajproblémát. Csak azt nem tudom, hogy akkor az órából jön a hang, vagy lentről, ahol a keréknél be van kötve.
A szivatóval nem szórakoztam, inkább vettem egy másikat, sikerült találni egy boltot, ahol árultak.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 máj. 20 18:30 #5970 Írta: Feco
Először a spirál:!Meg kell állapítani mi szorul...Kösd ki fent is és kézzel próbálgasd. Valszeg rozsdás ki kell mosni WD40-el.Ha az órád szorul az talán szerelő...
A szívatónak mindenképp meg kell indulnia kifelé A mm-re már nem emlékszem.A patron szétszedhető, de elsőnek mindenki eltöri a műanyagházat.A patron vagy a termoelem mehet tönkre.Elvileg más típusokból is őssze lehet buherálni.Én anno átalakítottam bowdwnesre. Sok sikert!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 máj. 20 07:49 #5965 Írta: dzoltan77
Sziasztok! Újként kezdeném is egy kérdéssel.

YP125-ös Majesty, azt vettem észre mostanában, hogy üzemmeleg állapotban csak rövid ideig megy alapjáraton, aztán lefullad. Alapjáraton, keveréken próbáltam állítani, nem oldotta meg. Megnéztem a szivatót (automata), hiába adok rá gyújtást, nem mozog a tűje 10 perc alatt sem. Ez eddig egyszerűnek tűnik, viszont amit nem értek, hogy kitolt állapotban (11 mm) rögzült a tűje, vagyis szerintem pont, hogy fordítva kellene lennie, nem indulna hidegen, és melegen jól működne. Vagy ebben fordítva működik a szivató, mint más típusoknál?
Hol tudnék hozzá való szivatót venni? Voltam már egy boltban, és csak gyárit tudtak volna rendelni asszem olyan 80 ezerért...

A másik, hogy fura ütemes hangot kezdtem el hallani az első kerék felől, ami a sebességgel arányosan egybefolyó hanggá válik. Próbából kikötöttem a km spirált, úgy nincs semmi hangja. Mit lehet vele tenni?

Előre is köszönöm.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 máj. 11 14:48 #5933 Írta: Rob

Igen:Amit kipipáltál,az felett egy fél mutatóval indul a ventillátor.Kb a pipáig vissza is kell húzza a hőfokot.

Köszönöm Joci! Akkor megnyugodtam. A vonalat mèg nem lèpte át csak alulról súrolta valószinűleg ezèrt nem kapcsolt be a venti.:kezfog:


Teszteld le sztenderen, hogy egyáltalán beindul-e a hűtőventillátor.

Mindenkèpp letesztelem.


Kipróbáltam ahogy írtad Tamás! Amikor átlèpi a hőfokmèrő a második vonalat bekapcsol a venti ès visszahűti a vonal alá.Mindenkinek köszönöm a segítsèget!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 máj. 11 06:30 - 2021 máj. 11 06:30 #5931 Írta: Rob

Igen:Amit kipipáltál,az felett egy fél mutatóval indul a ventillátor.Kb a pipáig vissza is kell húzza a hőfokot.

Köszönöm Joci! Akkor megnyugodtam. A vonalat mèg nem lèpte át csak alulról súrolta valószinűleg ezèrt nem kapcsolt be a venti.:kezfog:


Teszteld le sztenderen, hogy egyáltalán beindul-e a hűtőventillátor.

Mindenkèpp letesztelem.
Last edit: 2021 máj. 11 06:30 by Rob.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.181 másodperc