Általános javítással kapcsolatos kérdések, karbantartás

Több
2021 márc. 20 11:33 #5638 Írta: peet7508
Koszi kozben elkapott az ideg es nekivagtam a varosnak 5km/ora sebeseggel minden gumist es szervizzel beszeltem de senki nem valalta , vagy csak minimum 2 het mulva (az elozo tulajt nem ertem el telon igy elmentem hozza) es o adott egy cimet es monda hogy hivatkozzak ra . Nem is volt tul messze ,ott azt montak, hogy persze kicserelik a ket kereket kb 2 ora . Vissza is mentem 5re es azzal fogadtak , hogy nem egyezik a ket fektarcsa es csak reggelre lesz kesz . oke goo haza 35 perc gyalog vegig felfele :( reggel vissza es aazal fogadtak hogy a kerek se jo ebbe kuldjem vissza az eladonak mert atvertek valoszinu . Na mindegy raktak beke uj belsot es 40 eurobol megusztam . Az olaj folyasra annyit mondott ,hogy valoszinu egy kicsit tulhajtottam (es igen volt egy alkalom mikor 125nel letiltott) de ha nem megyek 100-110nel jobban nem lesz gond vele tolcsem vissza a hianyzo olajat es elmulik . azota nem is csopog. De koszonom a segitseget

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 márc. 18 18:05 #5633 Írta: Feco
Kipuff le,(nem egyszerű) és van egy konzol, asszem három csavaros...utána középen egy anya tartja.. .Bordás tengelyen van asszem...Sok szerencsét!!!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 márc. 17 20:33 #5632 Írta: peet7508
Köszönöm
es meg egy kerdes van valahol olyan video ahol meg tudom nezni hogyan csereljek ezen hatso kereket mert valaki levagta a szelepet es nincs gumis a kornyekemen es vettem egy komplett kereket

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 márc. 17 18:53 #5629 Írta: Feco
A leírásod szerint ez a levegőszűrő alján lévő lyuk lehet.Nézd meg a szűrőház alját belül is és ha olajos akkor ide a kartergázvisszavezetőn szokott bejutni az olaj.Ez egy gumicső a kartellből jön.Ezt két dolog okozhatja.egy: ha nagyon magas az olajszint,kettő: ha nagy a kartergáz.Az utóbbit sajnos a henger és a dugó tömítetlensége okozhatja.Vagyis hibás lehet gyűrű henger dugó....ilyenkor csipegeti az olajat is.Próbának húzd le a gumicsövet és vezetsd le a blokk aljára.Ha onnan folyik így kiderül.Mondjuk az kizárt, hogy egy kétezres évjáratú "csak 15 ezret ment"!Nagyon nem valószínű....Sok sikert a hibafeltáráshoz!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 márc. 16 10:42 #5628 Írta: peet7508
Hello mindenki

Folyik az olajam (Majesty 125) a levegoszuro mogotti kis lyukon mi lehet a baj talan szimering.
Oktober vegen vettem a motort itt Nemetben 2000res evjarat 15000km rel uj gumikkal friss olajcserevel
koszonom ha valaki tud segiteni

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 márc. 15 13:53 #5626 Írta: Rob
Igen zsírosak voltak megpucolva,újra kenve. ;)

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2021 márc. 14 20:37 - 2021 márc. 14 20:37 #5623 Írta: Tamás

Szia Tamás! Kuplung ès a görgők kèt ève lettek cserèlve a Burgman Bázisban.Számlával igazolva.Azóta pontosan 3583 kilómètert futottak.Szerintem ezek is maradnak.Azèrt süritett levegővel kifújattam mindent. Megrendeltem a gyári olajszűrőt ha az megjön kicserèlem az olajjal együtt.Ha már itt tartunk a Repsol olajról mi a vèlemènyed?


Nem árt a variót évente (persze ha keveset fut nem feltétlenül) lezsírozni, már ha a Tied zsíros (de azt hiszem, az).
Használtam még a 250-es Majestymbe, nem rossz. Tulajdonképpen a lényeg, hogy mindig legyen benne elegendő kenőolaj és időben le legyen cserélve.
A Motult dicsérik nagyon, én évek óta GULF Pride 15W-50-es 4T-s olajat használok, de kacsintgatok a Motul felé.

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"
Last edit: 2021 márc. 14 20:37 by Tamás.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 márc. 14 15:11 #5622 Írta: Rob
Szia Tamás! Kuplung ès a görgők kèt ève lettek cserèlve a Burgman Bázisban.Számlával igazolva.Azóta pontosan 3583 kilómètert futottak.Szerintem ezek is maradnak.Azèrt süritett levegővel kifújattam mindent. Megrendeltem a gyári olajszűrőt ha az megjön kicserèlem az olajjal együtt.Ha már itt tartunk a Repsol olajról mi a vèlemènyed?

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2021 márc. 14 14:58 #5620 Írta: Tamás

Megnèztem a szíjat. Malossi van van rajta szèp állapotban.A 23mm es gyári szèlessègből mèg 22,8 mm van ami bőven az 5%os tűrèsen belül van úgyhogy marad a szíj. Viszont ha már leszedtem a deklit kicserèltem a hajtásban az olajat.


Kuplung, görgő milyen állapotban vannak?

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 márc. 14 13:26 #5619 Írta: Rob
Megnèztem a szíjat. Malossi van van rajta szèp állapotban.A 23mm es gyári szèlessègből mèg 22,8 mm van ami bőven az 5%os tűrèsen belül van úgyhogy marad a szíj. Viszont ha már leszedtem a deklit kicserèltem a hajtásban az olajat.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 márc. 11 09:57 #5615 Írta: Rob
Köszönöm! Akkor maradok a Malossinál.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • jasa
  • jasa profilkép
  • Nem elérhető
  • Klubtag
  • Klubtag
  • Az idő igaz, s eldönti, ami nem az (Petőfi S)
Több
2021 márc. 10 21:43 #5614 Írta: jasa
Úgy ahogy Tamás mondta, esetleg még a Bando is jó lehet, megbízható helyről.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2021 márc. 10 19:30 #5613 Írta: Tamás

Sziasztok! A Dayco kevlár szíjról van valakinek tapasztalata? Burgman 400 ra szeretnèm.


Úgy ahogy felmerült benned a gondolat, felejtsd is el...
Csak gyári, vagy Malossi szijat javaslok. A Suzuki Mitsuboshi szíjjal adja kib a Burgmant úgy tudom...
A Dayco autó és gép, ipari szíjakban jó. Akinek ismerőseim közül volt motorba az megszívta...

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 márc. 10 17:12 #5612 Írta: Rob
Sziasztok! A Dayco kevlár szíjról van valakinek tapasztalata? Burgman 400 ra szeretnèm.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 jan. 22 19:05 #5542 Írta: Feco
Ezeket a motorokat mindenképp + celsius fokokra tevezték. Mínuszban eleve nehezebben indul.Azért bizonyos kereteken belül indulnia kéne normálisan.Ha nem akkor az automata szívatónál keresd a bajt.Na ez nagyon sokféle lehet:A szívató fúvókájától kezdve a szivatósíberig minden A fúvóka eldugulhat, a siber ha nem megy a helyére akkor nincs rendes szívatás,de még fals levegő is lehet.A falslevegő lehet a benzincsapnál és a toroknál ha repedezett,sőt a főtengely-szimeringnél is.Ha indításnál jó a szivató de összeszed plusz levegőt akkor is gond lehet.Ez csak a jéghegy csúcsa.még előfordulhat hogy nem jutott eszembe valami.CSAK akkor állj neki ha műszakilag képzett vagy!!! Sok sikert!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 jan. 22 16:34 #5541 Írta: viktoria
Szia, abban kérem a segítséget, hogy egy 125-ös Majesty hidegen nehezen indul el, sem gázadás nélkül, ha húzom a gázt akkor sem indul. Ha már járattam, akkor egy pöccintésre beindul. Mi lehet ennek az oka?

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2020 aug. 14 23:59 #5325 Írta: Tamás

Sajnos van egy kisebb gondom a hátsó fékemmel a fék fog viszont menet közben a hátsó féknyereg rettentően zörög
sajnos nem kapok hozzá másikat és nem tudom hogy lehet ezt orvosolni
ha valaki tudna nekem ebben segíteni azt meg köszönném


Aki ezt profi módon orvosolta, sajnos már nincs közöttünk... :(

Azt tudnám javasolni, mivel Neked valószínűleg a két úszó nyereg kopott el, komplett próbálj bontottat beszerezni Mravik Miskától.
A száma:
+36209789326

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2020 aug. 14 12:54 - 2020 aug. 14 13:03 #5323 Írta: doki74
Sajnos van egy kisebb gondom a hátsó fékemmel a fék fog viszont menet közben a hátsó féknyereg rettentően zörög
sajnos nem kapok hozzá másikat és nem tudom hogy lehet ezt orvosolni
ha valaki tudna nekem ebben segíteni azt meg köszönném
Last edit: 2020 aug. 14 13:03 by doki74.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2020 jún. 06 12:26 #5177 Írta: RonPécs
Köszönöm szépen a gyors választ!
Bemásolom a 400-as fórumhoz is...
A világ végére is elvinném szerelőhöz, csak jó kezekben legyen! :-)

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2020 jún. 06 12:20 #5176 Írta: Tamás

Sziasztok!

Pécsett lakok, és van egy 2004-es injektoros Majestym (57000km), néha ingadozott az alapjáratom (felment 2200-re is, kigyulladt a hibalámpa, majd gázadás után elaludt).
Most ott tartok vele, ha gurulok leáll a motor, indítózás után indul nem gyullad ki a hibalámpa sem...
Esetleg valami jó szerelőt tudtok ajánlani, mert itt Pécsett csak kézrátétellel működik, vagy kicserélnének rajta mindent pár száz ezerért (találgatva kizárásos alapon), és akkor megjavulna, csak azt sajna nem bírom pénztárcával... :-)
Előre is köszi a választ!

Üdv: Ron


Szia!
Remélem a 400-as kollégák is olvasgatják néha a Fórumot. :unsure:
Hibakódot kéne kiolvasni, aztán lehet továbbmenni.
Megvan a metodikája, csak mivel nekem sose volt 400-asom,így fogalmam sincs a dologról.
De azért vannak itt olyanok, akiknek van rálátása! :jaja:

Baranyából Te vagy jelenleg, senki más, így szerviz, szerelő ügyben járatlanok vagyunk sajnos...

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.194 másodperc