Általános javítással kapcsolatos kérdések, karbantartás

Több
2021 ápr. 05 19:22 #5719 Írta: Coller úr
Nem tudtam nullázni.
Majd valahogy meg tudom ám, hogy mi ez.
Lehet, hogy bármi is ez, teljes faxságot mutat, és ezért nem jövök rá.

Én szentül hiszem, hogy angyalok igenis léteznek. Emberi álruhát öltve köztünk járnak a földön.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 ápr. 05 19:03 #5718 Írta: Herold
Esetleg tudod nullázni?

Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 ápr. 05 18:37 #5717 Írta: Herold
Sajnos ötletem sincs. Amiket leírtál még semmilyen járműben nem jött velem szembe.
A 400-500Cm3 Beverly-k műszerfalán egyedül az óra digitális, minden más mutatós.
Mondjuk van rajta OBD, de azt én még nem olvastattam ki.

Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 ápr. 05 17:39 #5716 Írta: Coller úr
Én is ezt hittem először, viszont teli tanknál is ennyit mutat és üresnél is.
Egy egy tizedet megy feljebb.
Mutatós benzinszint jelző van bent és az jól működik.
Rejtély. :mia: :mia:
Owner manualt meg nem találtam hozzá, ahol leírják.
Mondom a Youtube-n ezeken a motorokon 0,0. 0,8 ilyeneket mutat.
Amikor vettem 1,3-at mutatott most 1,9-et.
Háát nem tom.

Én szentül hiszem, hogy angyalok igenis léteznek. Emberi álruhát öltve köztünk járnak a földön.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 ápr. 05 17:27 #5715 Írta: kalo józsef
Én úgy értelmezem hogy van még 1,9 km és tankolj.Szerintem ez lenne a tartalék jelződ.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 ápr. 05 16:09 #5713 Írta: Coller úr
Herold,
vagy valaki, bárki,

Egy kérdésem lenne a Piaggióval kapcsolatban.
Van egy menü, amire nem bírok rájönni, hogy mi az.
Hátha van a tiéden is, vagy esetleg tudod, hogy mi ez.
Nem biztos, hogy jól működik, bár a yutube-on amiket néztem, azokon 0,0, 0,8, ilyesmiket mutat.
Az enyém 1,9-et mutat most, minden tankolásnál ugrott egy tizedet.
Tehát, van a műszerfalon ez a szám: 1,9 utána KM és egy benzinkút jel.
Fogyasztás nem hiszem, mert szereti a benyát a kicsike, "még ennyi benzin van bent" nem hiszem mert az meg kevés.
Hát nem tudom.
Csatolok egy képet róla.

Én szentül hiszem, hogy angyalok igenis léteznek. Emberi álruhát öltve köztünk járnak a földön.

Ez az üzenet csatolt képet tartalmaz.
Kérjük, hogy jentkezz be vagy regisztrálj a megtekintéshez.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 márc. 24 16:04 #5655 Írta: peet7508

Ez az üzenet csatolt képeket tartalmaz.
Kérjük, hogy jentkezz be vagy regisztrálj a megtekintéshez.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 márc. 24 01:34 - 2021 márc. 24 01:35 #5654 Írta: peet7508
Koszi hasznos volt :) biztos,hogy nem igy csinaltam volna
Last edit: 2021 márc. 24 01:35 by peet7508.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2021 márc. 23 15:07 #5650 Írta: Tamás

Hello most gurultam vele 250 Km a csopoges elalt de nem is mentem 100 fole , A heten viszem mosoba es teljes tisztitast csinalok rajta mert 04.21 lejar a TUV
Kerdes vettem 800fokig hoallo fujos festeket ha azzal lefujom a kipufogot az jo ,vagy keressek mas alternativat?
Udv peet


Jó lesz a festék, de!

Letisztítod, tökéletesen.
Lefújod több rétegben, majd felteszed, ha porszáraz. Aztán beindítod míg a könyök (nagyon hamar az lesz) fel nem melegszik, hogy nem állja a kezed. Leállítod, újrakezded, ha kihűlt. Akkor már egy tenyérnyivel hátrébb fogd és ugyan ezt csináld. Soká tart míg a végére érsz, de a lényeg az, hogy mindig csak kicsit melegítsd fel és hagyd kihűlni. Ha türelmesen végigjátszod, nagyon tartós és szép eredményt kapsz.
Hideg időben jobban haladsz. :vigyor:

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 márc. 23 14:47 - 2021 márc. 23 14:49 #5649 Írta: peet7508
Hello most gurultam vele 250 Km a csopoges elalt de nem is mentem 100 fole , A heten viszem mosoba es teljes tisztitast csinalok rajta mert 04.21 lejar a TUV
Kerdes vettem 800fokig hoallo fujos festeket ha azzal lefujom a kipufogot az jo ,vagy keressek mas alternativat?
Udv peet
Last edit: 2021 márc. 23 14:49 by peet7508.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • jasa
  • jasa profilkép
  • Nem elérhető
  • Klubtag
  • Klubtag
  • Az idő igaz, s eldönti, ami nem az (Petőfi S)
Több
2021 márc. 20 20:47 #5641 Írta: jasa
Távol álljon tőlem, hogy belekotyogjak, de jószándékú tanácsom, hogy egy 21 éves (!), igencsak bizonytalan előéletű, 125 ccm-es robogóval nemhogy 120-szal, de még 100 fölé sem célszerű menni, békésebb a 80-90-es tempó. Ha jót akarsz magadnak...meg a motornak. :ajjaj: :hali: (És az sem utolsó szempont, hogy vélhetően a német szervízdíjak egy hangyányit felette vannak az itthoniaknak :sick: )

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 márc. 20 11:33 #5638 Írta: peet7508
Koszi kozben elkapott az ideg es nekivagtam a varosnak 5km/ora sebeseggel minden gumist es szervizzel beszeltem de senki nem valalta , vagy csak minimum 2 het mulva (az elozo tulajt nem ertem el telon igy elmentem hozza) es o adott egy cimet es monda hogy hivatkozzak ra . Nem is volt tul messze ,ott azt montak, hogy persze kicserelik a ket kereket kb 2 ora . Vissza is mentem 5re es azzal fogadtak , hogy nem egyezik a ket fektarcsa es csak reggelre lesz kesz . oke goo haza 35 perc gyalog vegig felfele :( reggel vissza es aazal fogadtak hogy a kerek se jo ebbe kuldjem vissza az eladonak mert atvertek valoszinu . Na mindegy raktak beke uj belsot es 40 eurobol megusztam . Az olaj folyasra annyit mondott ,hogy valoszinu egy kicsit tulhajtottam (es igen volt egy alkalom mikor 125nel letiltott) de ha nem megyek 100-110nel jobban nem lesz gond vele tolcsem vissza a hianyzo olajat es elmulik . azota nem is csopog. De koszonom a segitseget

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 márc. 18 18:05 #5633 Írta: Feco
Kipuff le,(nem egyszerű) és van egy konzol, asszem három csavaros...utána középen egy anya tartja.. .Bordás tengelyen van asszem...Sok szerencsét!!!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 márc. 17 20:33 #5632 Írta: peet7508
Köszönöm
es meg egy kerdes van valahol olyan video ahol meg tudom nezni hogyan csereljek ezen hatso kereket mert valaki levagta a szelepet es nincs gumis a kornyekemen es vettem egy komplett kereket

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 márc. 17 18:53 #5629 Írta: Feco
A leírásod szerint ez a levegőszűrő alján lévő lyuk lehet.Nézd meg a szűrőház alját belül is és ha olajos akkor ide a kartergázvisszavezetőn szokott bejutni az olaj.Ez egy gumicső a kartellből jön.Ezt két dolog okozhatja.egy: ha nagyon magas az olajszint,kettő: ha nagy a kartergáz.Az utóbbit sajnos a henger és a dugó tömítetlensége okozhatja.Vagyis hibás lehet gyűrű henger dugó....ilyenkor csipegeti az olajat is.Próbának húzd le a gumicsövet és vezetsd le a blokk aljára.Ha onnan folyik így kiderül.Mondjuk az kizárt, hogy egy kétezres évjáratú "csak 15 ezret ment"!Nagyon nem valószínű....Sok sikert a hibafeltáráshoz!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 márc. 16 10:42 #5628 Írta: peet7508
Hello mindenki

Folyik az olajam (Majesty 125) a levegoszuro mogotti kis lyukon mi lehet a baj talan szimering.
Oktober vegen vettem a motort itt Nemetben 2000res evjarat 15000km rel uj gumikkal friss olajcserevel
koszonom ha valaki tud segiteni

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 márc. 15 13:53 #5626 Írta: Rob
Igen zsírosak voltak megpucolva,újra kenve. ;)

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2021 márc. 14 20:37 - 2021 márc. 14 20:37 #5623 Írta: Tamás

Szia Tamás! Kuplung ès a görgők kèt ève lettek cserèlve a Burgman Bázisban.Számlával igazolva.Azóta pontosan 3583 kilómètert futottak.Szerintem ezek is maradnak.Azèrt süritett levegővel kifújattam mindent. Megrendeltem a gyári olajszűrőt ha az megjön kicserèlem az olajjal együtt.Ha már itt tartunk a Repsol olajról mi a vèlemènyed?


Nem árt a variót évente (persze ha keveset fut nem feltétlenül) lezsírozni, már ha a Tied zsíros (de azt hiszem, az).
Használtam még a 250-es Majestymbe, nem rossz. Tulajdonképpen a lényeg, hogy mindig legyen benne elegendő kenőolaj és időben le legyen cserélve.
A Motult dicsérik nagyon, én évek óta GULF Pride 15W-50-es 4T-s olajat használok, de kacsintgatok a Motul felé.

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"
Last edit: 2021 márc. 14 20:37 by Tamás.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 márc. 14 15:11 #5622 Írta: Rob
Szia Tamás! Kuplung ès a görgők kèt ève lettek cserèlve a Burgman Bázisban.Számlával igazolva.Azóta pontosan 3583 kilómètert futottak.Szerintem ezek is maradnak.Azèrt süritett levegővel kifújattam mindent. Megrendeltem a gyári olajszűrőt ha az megjön kicserèlem az olajjal együtt.Ha már itt tartunk a Repsol olajról mi a vèlemènyed?

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2021 márc. 14 14:58 #5620 Írta: Tamás

Megnèztem a szíjat. Malossi van van rajta szèp állapotban.A 23mm es gyári szèlessègből mèg 22,8 mm van ami bőven az 5%os tűrèsen belül van úgyhogy marad a szíj. Viszont ha már leszedtem a deklit kicserèltem a hajtásban az olajat.


Kuplung, görgő milyen állapotban vannak?

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.171 másodperc