Általános javítással kapcsolatos kérdések, karbantartás

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2016 dec. 12 10:31 #797 Írta: Tamás

Én is ebben bízok.
A leengedett olajat átszűrtem, kapott bele kb két dl fékfolyadékot, avval járattam terhelés nélkül negyed órát. utána olaj le, dekli le, jött is ki szépen, bár közel nem annyi, mint elsőre. Aztán friss olaj be és jó alaposan -többször teljes terhelésen- megjárattam közel 50 km-t. Ott már semmit nem hozott ki az olaj. Ezután kapott friss olajat és késznek értékeltem. :)
Eleve csak annyi lehetett benne, amennyit a két felület kiszorított. Az meg nem volt sok...


Meg végül is alaposan ki is mostad...

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2016 dec. 12 08:24 #791 Írta: Herold
Én is ebben bízok.
A leengedett olajat átszűrtem, kapott bele kb két dl fékfolyadékot, avval járattam terhelés nélkül negyed órát. utána olaj le, dekli le, jött is ki szépen, bár közel nem annyi, mint elsőre. Aztán friss olaj be és jó alaposan -többször teljes terhelésen- megjárattam közel 50 km-t. Ott már semmit nem hozott ki az olaj. Ezután kapott friss olajat és késznek értékeltem. :)
Eleve csak annyi lehetett benne, amennyit a két felület kiszorított. Az meg nem volt sok...

Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2016 dec. 10 16:03 #772 Írta: Tamás

Sziasztok!

Engedjetek meg egy szösszenetet, mely -legalábbis számomra- tanulságokkal szolgált.

A DX blokkos Bennelimen eljött az olajcsere ideje és evvel egy időben a szabadonfutó-önindító fogaskerekeket is cserélni terveztem.
Minden ment is a legnagyobb rendben, de a tömítést csak a másodikra sikerült hibátlanul kivágni, nem baj, egy lap a tanulópénz -akkor még azt hittem... Évek óta szokásom, hogy a tömítő felületeket tömítő pasztával kenem, így mindig tökéletesen sikerül. Így tettem most is.
Próbakör, tökéletes szárazság, már csak a paszta kálló részeit kell letörölni, de majd csak, ha kihűlt a blokk. Ez másnap történt és döbbenten tapasztaltam, hogy az eddig rugalmas anyag morzsalékosan törik!!
Hamar rájöttem, hogy akkor ez belül sem lehet másként.
Új olaj le, szűrö tele grízszerű anyaggal. Agyvérzés indul.
Dekli le, a nehezen kivágott tömítést is alig lehet levakarni, annyira rákeményedett a paszta. A blokkból a másodszori átmosásra tűntek el a
törmelékek maradéktalanul. Remélem.
Mint kiderült, a paszta le volt járva 6 éve... Viszont tavaly még használtam és semmi gond nem volt vele.
Ezt is megtanultam. 3 liter olaj és egy bő nap a hűvös garázsban volt az ára.
Figyeljetek a szavatosságra!!

Uhhhhhhhh..
Remélem az olajfuratokba nem jutott...

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2016 dec. 08 19:49 #767 Írta: Herold
Sziasztok!

Engedjetek meg egy szösszenetet, mely -legalábbis számomra- tanulságokkal szolgált.

A DX blokkos Bennelimen eljött az olajcsere ideje és evvel egy időben a szabadonfutó-önindító fogaskerekeket is cserélni terveztem.
Minden ment is a legnagyobb rendben, de a tömítést csak a másodikra sikerült hibátlanul kivágni, nem baj, egy lap a tanulópénz -akkor még azt hittem... Évek óta szokásom, hogy a tömítő felületeket tömítő pasztával kenem, így mindig tökéletesen sikerül. Így tettem most is.
Próbakör, tökéletes szárazság, már csak a paszta kálló részeit kell letörölni, de majd csak, ha kihűlt a blokk. Ez másnap történt és döbbenten tapasztaltam, hogy az eddig rugalmas anyag morzsalékosan törik!!
Hamar rájöttem, hogy akkor ez belül sem lehet másként.
Új olaj le, szűrö tele grízszerű anyaggal. Agyvérzés indul.
Dekli le, a nehezen kivágott tömítést is alig lehet levakarni, annyira rákeményedett a paszta. A blokkból a másodszori átmosásra tűntek el a
törmelékek maradéktalanul. Remélem.
Mint kiderült, a paszta le volt járva 6 éve... Viszont tavaly még használtam és semmi gond nem volt vele.
Ezt is megtanultam. 3 liter olaj és egy bő nap a hűvös garázsban volt az ára.
Figyeljetek a szavatosságra!!

Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2016 szept. 07 12:11 #246 Írta: kalo józsef
Sziasztok!
Kérdésem, illetve kérésem lenne bárkihez aki tud olyan helyet ahol megbízhatóan javítanak/felújítanak személygépkocsi adagolót.
Igaz nem motor de nem találtam ide illő rovatot.
Történethez csak annyit hogy van egy lucas EPIC adagolós járművem,és komolyabb kigyorsításra leállítja a motort.
Utána azonnal indítva megy tovább csak nem lehet kiszámolni hogy meddig.Alapjáraton képes napokig menni.
Találtam a neten pesti céget(hirdetés,és telefon egyeztetés szerint ennek a szakszervize) és hétfőn felvittem nekik.
Aztán most telefonálnak hogy ők nem vállalják.Még csak meg sem nézik.Nem igazán tudok örülni nekik.
Tehát ha valaki tud segíteni nagyon hálás lennék.Országhatár nem akadály,mert már többször csalódtam az itthoni"mesterekben".

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • ZsViktor
  • ZsViktor profilkép
  • Nem elérhető
  • Adminisztrátor
  • Adminisztrátor
  • Honda NT700 Deauville
Több
2016 aug. 31 18:22 #25 Írta: ZsViktor
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
Általános javítással kapcsolatos kérdések, karbantartás

Az én őrangyalom egy barom... Elzavartam már rég!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.101 másodperc