- Hozzászólások: 474
- Köszönetek: 15
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Sziasztok!
Következő kérdésem lenne.
Vízpumpa csere után vagyok és az gondom,hogy sehogy nem tudom lelégteleníteni a rendszert.Hogyan csináljam?
Köszönöm a segítséget.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. A kedvesem motorjában most cseréltem variátort meg görgőket. Mint minden rendes ember elmentem egy próba kanyarra. Visszaérve azt tapasztaltam, hogy a légszűrő házból jövő kifolyó cső tele van motorolajjal. kihúztam a dugót és kifolyattam. Újabb próbakört mentem és megint megtelt. a próbakőr kb 3 km volt, de azt teljes gázon. Van valakinek ilyen tapasztalata? Mi lehet a gond? Ez egy 150 es Maja. Kérlek segítsetek abban, hogy mit csináljak vele?
Köszönöm!
Botond
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Én is ebben bízok.
A leengedett olajat átszűrtem, kapott bele kb két dl fékfolyadékot, avval járattam terhelés nélkül negyed órát. utána olaj le, dekli le, jött is ki szépen, bár közel nem annyi, mint elsőre. Aztán friss olaj be és jó alaposan -többször teljes terhelésen- megjárattam közel 50 km-t. Ott már semmit nem hozott ki az olaj. Ezután kapott friss olajat és késznek értékeltem.
Eleve csak annyi lehetett benne, amennyit a két felület kiszorított. Az meg nem volt sok...
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Uhhhhhhhh..Sziasztok!
Engedjetek meg egy szösszenetet, mely -legalábbis számomra- tanulságokkal szolgált.
A DX blokkos Bennelimen eljött az olajcsere ideje és evvel egy időben a szabadonfutó-önindító fogaskerekeket is cserélni terveztem.
Minden ment is a legnagyobb rendben, de a tömítést csak a másodikra sikerült hibátlanul kivágni, nem baj, egy lap a tanulópénz -akkor még azt hittem... Évek óta szokásom, hogy a tömítő felületeket tömítő pasztával kenem, így mindig tökéletesen sikerül. Így tettem most is.
Próbakör, tökéletes szárazság, már csak a paszta kálló részeit kell letörölni, de majd csak, ha kihűlt a blokk. Ez másnap történt és döbbenten tapasztaltam, hogy az eddig rugalmas anyag morzsalékosan törik!!
Hamar rájöttem, hogy akkor ez belül sem lehet másként.
Új olaj le, szűrö tele grízszerű anyaggal. Agyvérzés indul.
Dekli le, a nehezen kivágott tömítést is alig lehet levakarni, annyira rákeményedett a paszta. A blokkból a másodszori átmosásra tűntek el a
törmelékek maradéktalanul. Remélem.
Mint kiderült, a paszta le volt járva 6 éve... Viszont tavaly még használtam és semmi gond nem volt vele.
Ezt is megtanultam. 3 liter olaj és egy bő nap a hűvös garázsban volt az ára.
Figyeljetek a szavatosságra!!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!