- Hozzászólások: 1514
- Köszönetek: 36
Szia Botond!Sziasztok!
Ismételten a segítségetekre, vagy a tapasztalatotokra lenne szükségem.
Mint a korábbiakban írtam, a motorom magasabb fordulaton kinyomta az olajat a légszűrő házba. Többen írtátok, hogy nagy valószínűséggel kopott a motor és fel kell újítani. Végülis szétszedtük és mint írtátok a henger, a dugó és a gyűrűk kuka. Vettem egy komplett új szettet. Összeraktuk, de most fémes csattogó hang jön a motorból, ami a fordulat emelésével arányosan változik. Ellenőriztük a vezérlést, a szelepbeállítást, a láncfeszítőt de semmi.Természetesen a szelepeket becsiszoltuk, a tömítéseket és szimeringeket kicseréltük. A hang a lánc felőli oldalon a motortömből hallható, amit fonendoszkóppal állapítottunk meg.
Nincs valakinek tapasztalata, vagy ötlete ebben? Ha tudtok, akkor segítsetek kérlek.
Köszönettel:
Botond
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Huhhh ez igen!Üdvözlet mindenkinek!
Mint a bemutatkozásomban is írtam, még nincs meg a jogsim, ezért úgy gondoltam, kicsit megnézem a paripa "belsejét", kitakarítom, megzsírozom a váltót ahol kell. A kuplungot is terveztem kitakarítani, meg az amúgy is "örök hajtós" volt (alapjáraton is hajtott, ha levettem sztenderről, el nem indult velem, de azért érezhetően fogta a motort), azt is levettem.
Hol is kezdjem? Az én vasamban száraz variátor van! Az előző gazdi legalább is úgy rakta össze. Nem is zsírozhatta volna meg, mert az első indításnál kicsapódott volna belőle, ugyanis nincs rajta a variátor hátulján a zsírfogó Amúgy a görgőknek semmi baja, nem rég lehetett cserélve, jófajta Malossi görgők, szíj is rendben, félúton van az új méret és a cserehatár között!
Na, gondoltam most jön a kuplung, leszedtem. Az egyik pofánál NINCS rugó! Nem leesett, eltörött, nincs beszerelve Örök hajtós kérdés kipipálva
Bocs, hogy ilyen hosszúra sikeredett, most jön a kérdés: a kontrasztrugó sárga, a kuplungrugók meg pirosak benne, ha jól tudom, mindkettő szín erősebbet jelöl a gyárinál. Van ennek így valami értelme? A görgők a gyári 14 grammosak, nem szándékozom tuningolni! Milyen rugókkal szereljem, ebben kérem a segítségeteket, amit előre is köszönök!
Üdv: Janika
Azért a kuplung rugó nélkül, az komoly!
A színkódokkal sajnos nem vagyok tisztába, de biztosan lesz aki igen.
Azért a vario hátára szerezz egy fedlapot, a 250-eseknek ez kell.
Ez is érdekes, mert a 125, 150, 180 száraz variós, a 250 zsíros, a 400-as azt hiszem zsíros, a T-MAX megint zsíros.
Barátkozzatok.
A kuplung harangját nézzétek meg és ha kell, érintőre húzzátok meg eszterga padon.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Huhhh ez igen!Üdvözlet mindenkinek!
Mint a bemutatkozásomban is írtam, még nincs meg a jogsim, ezért úgy gondoltam, kicsit megnézem a paripa "belsejét", kitakarítom, megzsírozom a váltót ahol kell. A kuplungot is terveztem kitakarítani, meg az amúgy is "örök hajtós" volt (alapjáraton is hajtott, ha levettem sztenderről, el nem indult velem, de azért érezhetően fogta a motort), azt is levettem.
Hol is kezdjem? Az én vasamban száraz variátor van! Az előző gazdi legalább is úgy rakta össze. Nem is zsírozhatta volna meg, mert az első indításnál kicsapódott volna belőle, ugyanis nincs rajta a variátor hátulján a zsírfogó Amúgy a görgőknek semmi baja, nem rég lehetett cserélve, jófajta Malossi görgők, szíj is rendben, félúton van az új méret és a cserehatár között!
Na, gondoltam most jön a kuplung, leszedtem. Az egyik pofánál NINCS rugó! Nem leesett, eltörött, nincs beszerelve Örök hajtós kérdés kipipálva
Bocs, hogy ilyen hosszúra sikeredett, most jön a kérdés: a kontrasztrugó sárga, a kuplungrugók meg pirosak benne, ha jól tudom, mindkettő szín erősebbet jelöl a gyárinál. Van ennek így valami értelme? A görgők a gyári 14 grammosak, nem szándékozom tuningolni! Milyen rugókkal szereljem, ebben kérem a segítségeteket, amit előre is köszönök!
Üdv: Janika
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Pont erre...Szia Tamás!
A telefonszámod köszönöm előre is, mert én is utálok gépelni. Melyik e-mail címre küldted, mert hozzám eddig nem érkezett semmi.
A címem: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Szép napot!
Üdv:
Norbert
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Elküldtem a telefonszámomat e.mailban.Szervusz Tamás!
Köszönöm a választ!
Miska ma nem volt elérhető egész nap, szóval még nincs meg a gyári harang átmérője. Viszont az enyém a következők szerint alakul:
A Malossi harangom átmérője 160,6 mm
A kuplungom átmérője 154 mm, plusz-minusz 1 mm.
Ez annyit tesz, hogy a harang és a zárt pofák közözz 3,5 mm hézag van. Sok lehet ez?
A mai napom egyébként nem volt túl gyümölcsöző. Miska javaslatára csiszolgattam a ferrodolok rövid oldalán, és szerintem tönkre tettem a kb. 2 hetes kuplungot. Indítás után fémes súrlódás, csikorgás a CVT felől. gyorsan leállítottam, és visszagurultam a garázsba. Valószínűleg túlságosan belejöttem a csiszolásba, és többet szedtem le mint kellett volna. Hát ez az így járás tipikus esete...
Tamás mit értesz szett alatt? Miket lenne jó szettben cserélni? Elnézést ha esetleg bolondságokat kérdezek.
Megpróbálom felvenni a kapcsolatot Orpi-val is...
Szép napot!
Üdv:
Norbi
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!