- Hozzászólások: 7
- Köszönetek: 0
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Sziasztok !
Egy 125-os majesty -rol lenne szo , egy idelye kinyomja az olajat a levegoszurobe nagyobb temponal ugy 100km/h sebessegnel , kisebb sebessegnel semmi baja.Mitol van ez ?!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Igen, természetesen zsíroztam (MoS2) csak el felejtettem írni, fényképezni meg nem nagyon tudtam, mert nem akartam, hogy dzsuvás legyen a telóm Igen értelek, akkor nem csiszolgatom.Féktisztítóval nem biztos hogy a kívánt hatást éred el, könnyen túlzásba lehet vinni.
A variátort például nem ártana lezsírozni, mert a 250-eseké zárt, zsíros a görgőpálya. Lehet hogy zsíroztad, csak nem írtad...
A tárcsákat nem kéne csiszolgatni. Az úgy jó, ha tükör sima. Azzal hogy érdesíted, nem a tapadást növeled, hanem a szíjat koptatod. A szíj a kontrasztrúgó megfelelő feszítése által tapad megfelelően. Ellenkező esetben a tárcsák lerágják a szíjat.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Osztom Herold véleményét!
A harangot ha már kézben van meg lehet érintőre szabályozni, a rend kedvéért.
A variód is és a kuplung pofái is szépek. A vastagságukat mérd meg.
Mikor fenn voltunk a zabáláson, pont ezt a magyarázatod adta a csilingelésre Neked (azt hiszem) Tyti.
Szétszed, kitakarít, lezsíroz, összerak.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Sziasztok! Légyszíves nézzetek rá ERRE a videóra és áruljátok el nekem, hogy ez mekkora probléma? Hallok néha fémesen kopogó hangot, de nem vagyok benne biztos, hogy ez lehet az oka. Ugyanakkor mást nem találtam, ami válasz lehetne a kérdésemre.
Köszönöm előre is.
Ui.: további képeket ITT találtok.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Pompás!Nállatok mikor enged el a kuplung mikor lassítotok? Nálam 20km/h (250). Ez Jo lehet?
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Juhász Béla, Atkáron lakik. Ha nincs semmi elérhetőséged felé, majd adok egy e.mail címet.és ki az a Béla? merre találom?
A szíj tapad, jobban megy a motor mióta rátettem, csak csodálkoztam hogy lehet minimum 2-3 cm-el hosszabb, mint ami rajta volt.
köszönöm
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Szabályoztasd fel Bélával. Elmagyarázhatnám mire figyelj, de szinte biztos, hogy valami gáz lenne belőle. Bízd olyanra, aki csinált már ilyet. Erre jó a tél i szünet.Sziasztok!
lenne pár kérdésem.
Kicseréltem a varió szíjat, és sokkal hosszabb már szemre is az új malossi szíj mint ami rajta volt, gates 30805. pedig a típusszám alapján az is maya 250esre való, ez hogy lehetséges?
továbbá, lehet szabályoztatni a hátsó varió, kuplung szíjtárcsákat, vagy újat kell vegyek? ugyan is ha az ujjamat végig húzom, érzem hogy hullámos a kuplung mögötti tárcsa felülete. Gondolom ez így nem egészséges..
köszönöm,
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!