Motorblokk és CVT hajtómű

Több
2018 jún. 14 08:20 - 2018 jún. 14 08:29 #3376 Írta: szabadh
szabadh válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
Az van. Full Malossi.
Ha el tudnám adni vennék egy J Costát

DE most van fontosabb projekt.
Szétszedtem a hajtóművet a surrogó hang miatt ami gyorsításkor jelentkezik. Semmi rendellenest nem találtam. Csapágyak rendben. Ami esetleg okozhatja, hogy a hátsó tengely elforog a csapágyban.
Simán tudom forgatni a motorból kijövő hátsó tengelyen a csapágy belső körét. Szerintem ennek nem kéne így lennie.
Last edit: 2018 jún. 14 08:29 by szabadh.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2018 jún. 13 21:59 #3375 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában

Belevágtam majdnem én is a JCosta projektbe, de végül lebeszéltem magam. De szívesen kipróbálnám
Malossi szettel, és a 12 grammos görgő helyett 10 grammossal is úgy megindul, hogy el lehet koptatni a hátsó gumit hamar.
De ez olyan nagy terhelést ad a szíjra és az alkatrészekre, hogy valami meg fogja adni magát.
És persze a végsebesség ugrik, ami nem is lenne fontos, hanem inkább az, hogy utazóban 6 ezer felett forog a motor, és alig megy 80 km/h val.


Csak a görgők súlyának megváltoztatása kevés az igazán dinamikus induláshoz.
Oda szett kell. Görgők, kontraszt rugó és kuplung szett, vagy kuplung rugók.
Na ott lesz nagy pics@'nrúg@'$ indulástól a végéig! :jaja: :rodeo: :yess:

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 jún. 13 20:45 #3374 Írta: szabadh
szabadh válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
Belevágtam majdnem én is a JCosta projektbe, de végül lebeszéltem magam. De szívesen kipróbálnám
Malossi szettel, és a 12 grammos görgő helyett 10 grammossal is úgy megindul, hogy el lehet koptatni a hátsó gumit hamar.
De ez olyan nagy terhelést ad a szíjra és az alkatrészekre, hogy valami meg fogja adni magát.
És persze a végsebesség ugrik, ami nem is lenne fontos, hanem inkább az, hogy utazóban 6 ezer felett forog a motor, és alig megy 80 km/h val.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2018 jún. 13 17:23 #3373 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában

köszi.
Jó ára van... :(
Szívesen kipróbáltam volna. Állítólag egy érzéssel jobb. De maradok a Malossinál abból úgy is van annyi féle a garázsban, hogy egy életre kiszolgál

Érdekes, hogy az újabb majestyben 19 grammos görgő van 5 pofás kuplunggal. Nekem 12 gramm az ideális (2005 ös gép)
Mennyit pörög így a motor 100 km/h utazó tempóban?

Jó árért hosszú élettartam.
Hogy mivel mit lehet elérni...?
J.Costa varioval a 400-as kishíján elemeli az elejét...

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 jún. 13 14:45 #3370 Írta: sch
sch válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
A 19-es görgőkkel kicsit mackósabban gyorsult, ezekkel érezhetően jobb az alsó sebesség tartományban.
Pontos adatot megnézem, ha lesz időm, mostanában csak a városban jártam vele.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 jún. 13 09:47 #3369 Írta: szabadh
szabadh válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
köszi.
Jó ára van... :(
Szívesen kipróbáltam volna. Állítólag egy érzéssel jobb. De maradok a Malossinál abból úgy is van annyi féle a garázsban, hogy egy életre kiszolgál

Érdekes, hogy az újabb majestyben 19 grammos görgő van 5 pofás kuplunggal. Nekem 12 gramm az ideális (2005 ös gép)
Mennyit pörög így a motor 100 km/h utazó tempóban?

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 jún. 12 16:00 #3368 Írta: sch
sch válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
Hello az e-bayen vettem, ahogy a csúszkákat és a szíjat is:)

www.ebay.de/itm/Dr-Pulley-Variorolle-Gle...p2060353.m2749.l2649

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 jún. 12 08:33 #3366 Írta: szabadh
szabadh válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
Hol vetted hozzá a Dr. Pulley görgőket?

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2018 jún. 11 18:56 #3362 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában

Válaszolva saját kérdésemre:) Gyárilag 19-es görgők voltak benne, még jó állapotban. Ha már szétszedtem, cseréltem dr Pulley 17 grammosra, pulley csúszkákkal együtt, valamint végül Malossi szíjat vettem, azt is belekerült. A szíj visszajelzőt "nulláztam", most már csak használni kell.

Sok balesetmenteset hozzá! :jaja:

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 jún. 11 15:31 #3360 Írta: sch
sch válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
Válaszolva saját kérdésemre:) Gyárilag 19-es görgők voltak benne, még jó állapotban. Ha már szétszedtem, cseréltem dr Pulley 17 grammosra, pulley csúszkákkal együtt, valamint végül Malossi szíjat vettem, azt is belekerült. A szíj visszajelzőt "nulláztam", most már csak használni kell.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2018 jún. 04 17:15 #3333 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
Böngészd át a manualt, de szerintem a hajtóművet a kuplung harangja felől tudod megközelíteni.
Esetleg még a kerék felől a szimeringet nézd meg, azt úgyis cserélni fogod ha megbontod. Annak is lehet hangja.

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 jún. 04 16:56 #3332 Írta: szabadh
szabadh válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
Persze. Azzal nem volt gond. Előírás szerinti mennyiség volt benne, mikor lecseréltem.
Kuplung harang, vagy csapágy lesz szerintem

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2018 jún. 04 16:37 #3330 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
Olajszintet nézted a hajtóműbe?

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 jún. 04 14:36 - 2018 jún. 04 14:37 #3327 Írta: szabadh
szabadh válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
Hello,
Majesty 400 hajtómű oldali részéről fura surrogó hang jön gyorsításkor. Először a kuplungra gondoltam, hogy egyik pofa leragad, és az nem tapad be, csak húzódik a kuplungharangon. De nem. Cseréltem is. Másik kuplunggal is csinálja. Gyári 3 pofással is. És a hang igazából a hajtómű oldaláról jön Gyorsításkor. Egyenletes tempónál csöndben van.
Arra gondoltam belenézek a végáttétel részbe, hátha ott adta meg magát valami.
Aki szedett szét ilyet attól örömmel vennék tanácsokat. Hogy kell, csapágyak lehúzása a tengelyről. Szimmeringből valszeg új kell majd.
Meg úgy egyáltalán, hogy tudom szétszedni, vagy tesztelni.
Manualban látszódik, hogy variátor oldalról kell megbontani. Szét fog jönni? Vagy előtte a csapágyat kell lehúzni?
Last edit: 2018 jún. 04 14:37 by szabadh.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 máj. 15 10:25 #3282 Írta: sch
sch válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
Sziasztok!
Lassan egy hónapja használom örömmel 2011-es 400-as Majesty-met. Vásárlás után lecseréltem
a motorolajat, hajtóműolajat, gyertyát és az összes szűrőt. Még van 700 km-em 20.000-ig, ezért
elkezdtem nézegetni a szíjakat és a görgőket is... Van valakinek tapasztalata a Dayco szíjakkal? Autóban
már használtam, ott nem volt vele gond, de motoron még nem:) Illetve meg tudnátok mondani, hogy
milyen súlyú görgők vannak gyárilag ebben az évjáratban? Találtam 12 és 15 grammosat is a leírásokban?(
Thx!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 ápr. 06 21:31 #3063 Írta: Doki
Doki válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
:vigyor: Köszönöm, holnap megpróbálom elérni!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2018 ápr. 06 12:17 - 2018 ápr. 06 12:33 #3062 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában

Sziasztok!
egy 2009.-es, 400-as Majestym van, amin az őszi leállás (mert télen nem használom..) előtt cseréltettem variátor szettet, de közel sem tökéletes, normál indulásnál is visít. Tudnátok ajánlani egy hozzáértő szerelőt, lehetőleg Szigetszentmiklós közelében?
Előre is köszönöm a segítséget!

Keresd meg Satyapapát, segíteni fog.
Club tag.
Majd lefelejtettem, Halásztelken lakik!
Át is tudod tolni... ;)

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"
Last edit: 2018 ápr. 06 12:33 by Tamás.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 ápr. 05 23:16 #3060 Írta: Doki
Doki válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
Sziasztok!
egy 2009.-es, 400-as Majestym van, amin az őszi leállás (mert télen nem használom..) előtt cseréltettem variátor szettet, de közel sem tökéletes, normál indulásnál is visít. Tudnátok ajánlani egy hozzáértő szerelőt, lehetőleg Szigetszentmiklós közelében?
Előre is köszönöm a segítséget!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2017 szept. 12 22:42 - 2017 szept. 12 22:46 #2415 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában

Szép estét! Egy 2002-es 250-es Majesty-m van és egy teljes kuplungot szeretnék hozzá vásárolni. Az enyémen jelen pillanatban fent lévő harang átmérője kb145mm de tudomásom szerint van egy 135mm-es haranggal készült változat is. Tudjátok mi a különbség ezek között? Melyik évjáratok/modellek melyikkel voltak szerelve?
Előre is köszönöm!

Szia!
Én is kíváncsi vagyok valaki tudja-e ezt...

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"
Last edit: 2017 szept. 12 22:46 by Tamás.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2017 szept. 12 22:42 #2414 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában

Szép estét! Egy 2002-es 250-es Majesty-m van és egy teljes kuplungot szeretnék hozzá vásárolni. Az enyémen jelen pillanatban fent lévő harang átmérője kb145mm de tudomásom szerint van egy 135mm-es haranggal készült változat is. Tudjátok mi a különbség ezek között? Melyik évjáratok/modellek melyikkel voltak szerelve?
Előre is köszönöm!

Szia!
Én is kíváncsi vagyok valaki tudja-e ezt...:closed:

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.281 másodperc