- Hozzászólások: 87
- Köszönetek: 0
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Ha ez még ugyan az a probléma, akkor csak annyit kell tenned, hogy leszed ezt a lemezt, kicsit hajtassz rajta hogy a zégergyűrűk a helyükre tudják feszíteni és visszateszed.Lehet, hogy el mondta, nem emléxem Bocsi.
Akkor megoldás, gondolom, csak csere...
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Szia Zoli!Sziasztok!
Ha megengeditek lenne pár kérdésem egy H322E motorkódú 400-as Majesty varioval kapcsolatban.
Görgő és szíj csere előtt állok, szeretném őket beszerezni, de nem akarok rosszat venni.
A gyári varióban milyen görgősúly van? Valamint a Malossi tényleg gyárt a gyári variohoz görgőt és szíjat?
Az nem csak a saját variójához jó? Egy jó tízezerrel olcsóbb a Malossi szíj, van olyan mint a gyári?
Kösz előre is ha valaki kisegít a válaszokkal.
Zoli
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Szia!
Ha szabadna megkérdeznem hol szemeztél az ötpofással mert sehol sem találok olyan helyet ahol vehetnék.
Elfelejtettem hogy Coller úr-nak címezzem kérdésem.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
.Csak hárompofás, vagy van hozzá ötpofás is?
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Ez érdekes.1.4 liter megyen bele , a szintet becsavart nivopalcaval nezem es mindig motul 10w40-est hasznalok...en is csodalkozok hogy nem sult be eddig ?!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Mennyi olaj van a 125-ösben?Sziasztok , enni sosem ette az olajat csak kinyonta a levegoszurobe.Nem gyanakodtam semmilyen gondra hiszen konnyen indult es 120 km/h val ment ket szemelyel gond nelkul.Egy hosszabb ut utan eszrevettem hogy a levegoszurobol folyik az olaj es az egesz motor hatulja olajos...utantoltottem es 1 liter ment bele....rovid erdeklodes utan kapott egy szett ujj gyurut . A fotengelyt es a hengerfejet elvittem egy szerelohoz...fotengely ok , hengerfej rendben eppen csak szelephezagot alitott.Osszeszereles utan kapott 12 gr gorgoket hogy veletlenul se porgessem tul es kb 450 km utan minden rendben volt , se olajfogyasztas se olajkinyomas ugyhogy kapott egy olajcseret es visszakerultek a regi 9gr gorgok.Meg lement ugy 400 km varosi forgalomban olajszint rendben.Gondoltam eljott a proba ugy 1000km utan lehuztam a csovet a levegoszurorol es egy egyenes utszakaszon 30km-en keresztul tartottam a 110 km/h tempot ...megaltam az elso parkoloban...a motor hatulja tiszta olaj es utantolteskor szinte 1.1 liter olaj ment bele.Azota kb 700-800 km -t mentem vele anelkul hogy meghaladjam a 80 km/h es az olajszintem rendben van.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!