Motorblokk és CVT hajtómű

Több
2017 ápr. 10 13:50 - 2017 ápr. 10 13:56 #1501 Írta: Dániel
Dániel válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
Igen. Valamelyik nap szétkapom meg kukkantom. Köszi :kezfog:
Bár most gondolkodom, ezen mit hajtok meg: Video
Last edit: 2017 ápr. 10 13:56 by Dániel.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2017 ápr. 08 19:56 #1499 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában

Lehet, hogy el mondta, nem emléxem Bocsi. :oops:
Akkor megoldás, gondolom, csak csere...

Ha ez még ugyan az a probléma, akkor csak annyit kell tenned, hogy leszed ezt a lemezt, kicsit hajtassz rajta hogy a zégergyűrűk a helyükre tudják feszíteni és visszateszed.
Ha minden oké, megszűnik a csörömpölés.

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2017 ápr. 07 15:37 #1493 Írta: Dániel
Dániel válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
Lehet, hogy el mondta, nem emléxem Bocsi. :oops:
Akkor megoldás, gondolom, csak csere...

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2017 ápr. 06 21:59 #1491 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
A kuplungban van egy hézagoló, amit 3 zégergyűrű tart. Az képes ilyen hangot adni, de ezt Fay Tyti elmondta Neked az őszi búcsúbulin.
Vagy ez azóta újabb hang?

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2017 ápr. 06 11:39 - 2017 ápr. 06 11:39 #1483 Írta: Dániel
Dániel válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
Sziasztok!

Kérdésem volna: 250 (2000) Majánál a kuplungban-nál mi okozza azt a "kalapáló" hangot? Biztos tudjátok miről beszélek. alapjáraton is kicsit de főleg mikor el indulok, vagy húzom neki. Valami ki lehet kopva vagy kotyogósodva? (szopósodva) :cheer: ja ÉS HIDEGEN nem csinálja (pár perc)
Sokszor kicsit szégyellem magam, mert olyan mint ha egy kissebb fajta kalapácsal ütögetném az alu házat :(
Last edit: 2017 ápr. 06 11:39 by Dániel.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2017 márc. 09 14:44 #1336 Írta: brandhu
brandhu válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
Szia Orpi!

Köszönöm a választ, akkor veszem a Malossi szíjat és görgőt.


Üdv

zoli

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2017 márc. 08 12:01 #1329 Írta: orpi55
orpi55 válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában

Sziasztok!

Ha megengeditek lenne pár kérdésem egy H322E motorkódú 400-as Majesty varioval kapcsolatban.
Görgő és szíj csere előtt állok, szeretném őket beszerezni, de nem akarok rosszat venni.
A gyári varióban milyen görgősúly van? Valamint a Malossi tényleg gyárt a gyári variohoz görgőt és szíjat?
Az nem csak a saját variójához jó? Egy jó tízezerrel olcsóbb a Malossi szíj, van olyan mint a gyári?

Kösz előre is ha valaki kisegít a válaszokkal.

Zoli

Szia Zoli!
Sajna csak a 2005.-ös évjáratú (H317E)motorkódú 400.-assal kapcsolatban tudok információt adni.
A gyári görgősúly 15.gr.
A Malossi és a gyári görgő méretei azonosak,ebből következik,hogy a Malossi görgő is jó a gyári varióba.
A Malossi szíj nekem kifejezetten bejött,nyugodtan megveheted,a gyári alkatrészek horror drágák sajna.
Remélem tudtam segíteni.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2017 márc. 07 21:18 #1320 Írta: brandhu
brandhu válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
Sziasztok!

Ha megengeditek lenne pár kérdésem egy H322E motorkódú 400-as Majesty varioval kapcsolatban.
Görgő és szíj csere előtt állok, szeretném őket beszerezni, de nem akarok rosszat venni.
A gyári varióban milyen görgősúly van? Valamint a Malossi tényleg gyárt a gyári variohoz görgőt és szíjat?
Az nem csak a saját variójához jó? Egy jó tízezerrel olcsóbb a Malossi szíj, van olyan mint a gyári?

Kösz előre is ha valaki kisegít a válaszokkal.

Zoli

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2017 febr. 04 19:20 #1121 Írta: Pazo
Pazo válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2017 jan. 18 11:57 #1019 Írta: kalo józsef
kalo józsef válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
Köszi így már sokkal előrébb vagyok!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2017 jan. 18 09:45 #1018 Írta: Coller úr
Coller úr válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
Hoppá, hoppá...

Ollan nincs, hogy nincs.
Kettőt találtam az íbéjen, nem is drága.

Elvileg : Item condition:New

www.ebay.com/itm/FRIZIONE-MALOSSI-MAXI-F...AOxywh1TChfx&vxp=mtr

www.ebay.com/itm/FERODO-Kit-Clutch-Bell-...AOSwnHZYby~b&vxp=mtr

Én szentül hiszem, hogy angyalok igenis léteznek. Emberi álruhát öltve köztünk járnak a földön.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2017 jan. 18 09:32 #1017 Írta: Coller úr
Coller úr válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában

Szia!
Ha szabadna megkérdeznem hol szemeztél az ötpofással mert sehol sem találok olyan helyet ahol vehetnék.
Elfelejtettem hogy Coller úr-nak címezzem kérdésem.



Bocs, az utóbbi időben rettenetesen magam alatt vagyok.
Nem is gondoltam volna, hogy így szét lehet esni...
Mindegy már kezdek újra dinka Coller lenni, hál istennek.

Asszem az italmondon láttam, mindjárt meg is nézem...
Hát most tényleg nincs.
Pedig biztosan láttam valahol, mert más nagyrobogóm nem volt, csak ez.
Ugyan ez van a benelliben, meg a malaguti madisonban is.

Bocs lehet, hogy rosszul emlékszem??

Én szentül hiszem, hogy angyalok igenis léteznek. Emberi álruhát öltve köztünk járnak a földön.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2017 jan. 14 14:07 - 2017 jan. 14 14:10 #1004 Írta: kalo józsef
kalo józsef válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
Szia!
Ha szabadna megkérdeznem hol szemeztél az ötpofással mert sehol sem találok olyan helyet ahol vehetnék.
Elfelejtettem hogy Coller úr-nak címezzem kérdésem.
Last edit: 2017 jan. 14 14:10 by kalo józsef.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2017 jan. 13 11:01 #1001 Írta: kalo józsef
kalo józsef válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
Köszi Zoli!
Én a tartósság miatt keresem,mert úgy vettem észre hogy nem kopik oly intenzíven mint a hárompofás
(legalábbis az enyémen). Ez a Zsófiéra fog menni.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2017 jan. 12 18:42 #999 Írta: Coller úr
Coller úr válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában

.Csak hárompofás, vagy van hozzá ötpofás is?


Yes!
Van ötpofás is. Értelemszerűen drágább mint a három.
Én is nézegettem annak idején, mert induláskor rázott a maja.
Vettem hozzá három pofás újat és az is rázott...
Talán érdemes az ötpofást annyira nem drága.

Én szentül hiszem, hogy angyalok igenis léteznek. Emberi álruhát öltve köztünk járnak a földön.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2017 jan. 10 11:57 #995 Írta: kalo józsef
kalo józsef válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
Sziasztok!
Kérdésem van 125-ös maja kuplungjáról.Csak hárompofás, vagy van hozzá ötpofás is?
És a ferodolozás a vasúttörténeti park mellet van vagy nem?

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2017 jan. 05 18:11 #965 Írta: kobra9kobra
kobra9kobra válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
Sajnos egyenlore nem tudok kompressziót mérni , ahogy sikerul szolok.Telen is hasznalt motor -9 fokban egész este kint van es masodik oninditora indul eloszor , utanna napkozben elsore indul.Olajat a "service manual" -ban leirtak alapjan tettem bele vagyis 1.4 liter es igy mutatja a felso nivon.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2017 jan. 04 07:26 #954 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában

1.4 liter megyen bele , a szintet becsavart nivopalcaval nezem es mindig motul 10w40-est hasznalok...en is csodalkozok hogy nem sult be eddig ?!

Ez érdekes.
A Majestykbe csak érintve kell nézni az olajszintet, tehát Te eleve kevesebb olajjal közlekedsz mint kellene. Ha becsavarva nézed a nívót, alacsonyabb szintet mutat mint a szükséges. Ha egy liter olajat elfúj, az messze nem normális.
Mérd más meg a kompressziót meleg motornál, bár túl alacsony nem lehet, mert akkor nem menne 120-at és nem indulna normálisan.
De hogy valami sántít, az biztos!

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2017 jan. 04 04:00 #953 Írta: kobra9kobra
kobra9kobra válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
1.4 liter megyen bele , a szintet becsavart nivopalcaval nezem es mindig motul 10w40-est hasznalok...en is csodalkozok hogy nem sult be eddig ?!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2017 jan. 03 22:13 #952 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában

Sziasztok , enni sosem ette az olajat csak kinyonta a levegoszurobe.Nem gyanakodtam semmilyen gondra hiszen konnyen indult es 120 km/h val ment ket szemelyel gond nelkul.Egy hosszabb ut utan eszrevettem hogy a levegoszurobol folyik az olaj es az egesz motor hatulja olajos...utantoltottem es 1 liter ment bele....rovid erdeklodes utan kapott egy szett ujj gyurut . A fotengelyt es a hengerfejet elvittem egy szerelohoz...fotengely ok , hengerfej rendben eppen csak szelephezagot alitott.Osszeszereles utan kapott 12 gr gorgoket hogy veletlenul se porgessem tul es kb 450 km utan minden rendben volt , se olajfogyasztas se olajkinyomas ugyhogy kapott egy olajcseret es visszakerultek a regi 9gr gorgok.Meg lement ugy 400 km varosi forgalomban olajszint rendben.Gondoltam eljott a proba ugy 1000km utan lehuztam a csovet a levegoszurorol es egy egyenes utszakaszon 30km-en keresztul tartottam a 110 km/h tempot ...megaltam az elso parkoloban...a motor hatulja tiszta olaj es utantolteskor szinte 1.1 liter olaj ment bele.Azota kb 700-800 km -t mentem vele anelkul hogy meghaladjam a 80 km/h es az olajszintem rendben van.

Mennyi olaj van a 125-ösben?
Mert a 250-esben 1,2 liter. Ha abból hiányzik 1 liter, hamar (rögtön) beáll... 2 dl elég ahhoz, hogy maximumról minimumra essen az olajszint.
Hogy nézed az olajszintet? Becsavarva, vagy miután letörölted a nívópálcát, csak érintve?

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.202 másodperc